Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Huomenna 23.6 paikalla klo20 eteenpäin.
Eilen saatiin taas pari peliä maaliin. Toisesta tiukka 3-4 voitto ja toisesta käsittämätön 10-0 pataan. Nparvi on kyllä käsittämätön elohiiri. Mulla ei kyllä sormet, silmät ja pää mene siihen tahtii kuin äijä pokee, syöksyilee kintuille ja nostelee mailaa. Ihan mieletöntä ja vaikka tulikin pataan niin oli kyllä mukava pelata, kun vauhtia riitti.
Mayday Birdlandia vastaan olisi vielä runkosarjan viimeinen ottelu. Koskas sopisi? Mulle käy huomenna illalla ja maanantaina 19.00-22.00.
Runkosarjan voitto onkin jo varma, että saa ainakin rennolla fiiliksellä pelata viimesen matsin
kun pelaajia poistetaan, häviävät kaikilta kyseisistä pelaajista saadut pisteet.
Maagiset ilmoitti, että hänelä on ongelmia EA:n servujen kanssa. Toivottavasti saa ne toimimaan lähiaikoina ettei tarvitse sen takia potkia pois. Zubrulta en ole saanut mitään vastausta vielä kerkiääkö pelaamaan. Eli koittakaas sopia niitä pelejä nyt nopeasti
En tiedä, mitä listoja olet katsellut mutta mielestäni itselläni oli enää vain 3-4 peliä pelaamatta? Eiköhän nuo saa tässä alkuviikosta pelattua pois, suurimpien työ- ja juhannuskiireiden ollessa ohi]Zubru, sinulla oli eniten jäljellä olevista pelaajista pelejä (8kpl?) jäljellä. Luuletko ehtiväsi lähiaikoina pelaamaan vai poistanko sinut liigasta?
En tiedä, mitä listoja olet katsellut mutta mielestäni itselläni oli enää vain 3-4 peliä pelaamatta? Eiköhän nuo saa tässä alkuviikosta pelattua pois, suurimpien työ- ja juhannuskiireiden ollessa ohi
Itellä vissiin 1 peli jäljellä maagista vastaan.. Ite oisin huomenna linjoilla siinä 20-21.. ?
Itselleni pleijareihin asettuu vastaan NParvi. Runkosarjassa tuli kuokkaan muistaakseni 5-1. Ei minulla tähän sarjaan sen kummempia tavoitteita ole, koska tasoero on niin huomattava. Jos nyt saisi NParville ensimmäisen tappion tähän liigaan niin voisi olla erittäin tyytyväinen.