Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Huomenna siinä 21-22 oisin.. Voin tulla vähän yli 21 niin katon jos sua näkyilee onlines
NParvi, sanoit tuossa aiemmin että torstai ilta käy joten pelataanko oman sarjamme pelit jo heti huomenna klo 22 eteenpäin pois? Itselleni käy sitten viikonloppuna aina silloin kun fudista ei tule ja olen hereillä (eli klo 12->). Ilmotteles millon pelataan.
Eikö olis mitenkään mahollista saada huomiselle uusi aika vai oliko tämä viimeinen mahd. päivä saada pelit pelattua? Ite oon ollu yhellä leirillä ja en ole päivällä päässyt koneen ääreen, mutta huomenna saattaa olla päivä jolloin en sinne mene niin kävisi jokin muukin aika kuin tämä 21? Jos vain maagiselle käy.. ?Mutta tosiaan en ole vielä varma menenkö vielä huomenna sinne..
NParvi, ei sinua tänään linjoilla näkynyt joten pelaamme siis lauantaina?
Itse asiassa en pystykään lauantaina vielä klo 12 tulemaan pelaamaan.
Sopiiko 13.30?
Päivät täysin jumissa lasten kanssa. Klo20 jälkeen onnistuu joka ilta kun vain sovitaan päivä. Ja vaikka klo 02 asti.Tässä kohtapuolin ehtisin pelailemaan muutaman tunnin, jos Celleri sattuu olemaan kuulolla ja ehtii myös pelailemaan.
Päivät täysin jumissa lasten kanssa. Klo20 jälkeen onnistuu joka ilta kun vain sovitaan päivä. Ja vaikka klo 02 asti.
Sori ollut hässäkkä päivä. Olen nyt mestoilla.Passaako vaikka sunnuntaina siinä klo 20 aikoihin jos aloitellaan pelaamaan?