Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Kuuden jälkeen venähti sitten seitsemäksi päin, mutta jos sattuisit kykenemään tulemaan linjoille niin voitaisiin jatkaa pelejä, agduri?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Koittakaas saada nyt viikonlopun aikana homma pakettiin. Onnistuuko tämä?

Tiistaina voisi aloittaa jo sitten uuden kauden. Tästä sitten vie enemmän tietoa toisessa ketjussa jos varmistuu että tämä leikki saadaan päätökseen tänä vkl.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

mikä tuo mustalista on aloitusviestissä?:confused:

Sellainen lista liigan pidetyimmistä henkilöistä. No ei. Sellasia perseilijöitä joista ei ole ollut kuin haittaa tälle systeemille ja siksi niille on annettu kenkää myös tuleviin liigoihin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Huoh, taitaa olla minun kohtalo aina tippua näissä välierissä. Nyt tuli Agdurille takkiin 4-2 voitoissa.
Ei voi kyllä valittaa, että ei parempi pelaaja voittanut. Kaveri uskomattoman taitava kiekon kanssa erityisesti hyökkäyspäässä, jota osaltaan kertoo top 3 sijoitus online rankingissakin.

Alussa odotin mielenkiinnolla minkälainen vastustaja top 10 vastustaja nyt sitten onkaan ja sain kyllä maistaa sen heti ekassa pelissä. 4-0 ensimmäisessä ottelussa takkiin ja olin kyllä vähän wtf-fiilingeillä. Runkosarjassa upposi 4 maalia ehkä 10 pelissä omiin. Kaiken lisäksi maalit tulivat tavalla, jota en ole kyllä ennen nähnyt.

Ajattelin, että onpa kiva sarja tästäkin tulossa, maalit tulivat niin helpon näköisesti eivätkä kyllä lainkaan autenttisen oloisesti.

Pikkuhiljaa sain kyllä pientä taistelua aikaiseksi oppimalla puolustamaan vastustajan tyyliä, mikä toisaalta oli helppoa, koska variaatioita kaverin hyökkäyksessä ei juurikaan löytynyt. Ironista on, miten vaikea loppujen lopuksi oli puolustaa, vaikka tiesi tasan tarkkaan mitä vastustaja yrittää, näkyihän se monia kymmeniä kertoja pelissä.

Kyllä pelistä sai sitten aikaseksi ihan suht-jänniä, tosin yleinen teema tuntui olevan, että meikäläisellä maalit hirveän työn ja pyörityksen aikaansaannosta, kun Agdurin laukaisuprosentti läheni sitä 25 prosenttia.

Viimeisessä pelissä olisin mielestäni ansainnut voiton, oli ollut vaikka kuinka runsaasti hyviä paikkoja ja laukauksetkin taisivat olla 21-11 minun hyväkseni. Hienoa jääkiekossa on, että laukaisumäärät eivät kuitenkaan aina kerro voittajaa.

Pakko myöntää, että olin vähän pettynyt tähän välieräsarjaan. On vähän yksitoikkoista, kun vastustajan hyökkäyskuvio on koko ajan samanlainen (ja silti pelottavan tehokas). Varsinkin tälläisessä leikkimielisessä liigassa, jossa mielestäni se peli-ilo kuitenkin tärkeintä, eikä niinkään se että ranking paranee kuten Online vs peleissä tai mahdolliset pääpalkinnot kuten virallisissa turnauksissa. Jos vertaa viime välierien sarjaan Penguinia vastaan, niin ei kutkuttavuus, autenttisuus ja se todellinen pelaamisen fiilis kyllä päässyt lähellekkään tässä sarjassa.

Jokatapauksessa parempi pelaaja kyllä voitti, onnea Agdurille finaaleihin. (ja Jontelle, toivottavasti keksit tehokkaamman tavan puolustaa)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Miksi ei hyväksy salasanaa: suomi

Sanoo että incorrect password
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

No niinpä tietysti, taas jääny johonkin silmien väliin. Etsitään...

mitä prkl... onko tämä liiga jo loppunut senkö takia vai mitä keleä!!!!!!!!!!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

No niinpä tietysti, taas jääny johonkin silmien väliin. Etsitään...

Liiga on ollut käynnissä iät ja ajat, finaalit ovat juuri alkamassa.
Tiistaina? Alkaa uusi liiga jonka 1divariin voi päästä sisään lukemalla kellonajan täältä ja olemalla ajoissa paikalla ilmouttautumassa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Täytyy kyl sanoo et oli huikeet pelit Ludsonin kans. En sit tiedä voittiko parempi pelaaja vai hieman onnekkaampi pelaaja.. ;)

Omaa hyökkäyspeliäni on aika vaikee lähtä analysoimaan et onko se kuinka yksipuolista vai ei. Yleensä kaikki liikkeet tulee automaattisesti silleen et yrittää ajatella mitä puolustaja luulee mun tekevän ja tehdä just toisin. Mut kait siihen jotenki sais lisää mielikuvitusta ku jaksais opetella. Ja kyllähän mää huomasin kans sen miten hyökkäät melkeen aina. Eli siniviivan yli laidasta ja sit liinat kiinni. Kääntyminen ja syöttöä joko pakille tai keskellä olevalle hyökkääjälle. Eikö se ois enemmänki huolestuttavaa jos ei huomais vastustajan pelityyliä kun pelaa sarjan sitä vastaan?

Oisit ansainnu kyl 6 pelin voiton. Sulla oli kova pyöritys myös jatkoajalla ja sain vastahyökkäyksestä hikisen ripari maalin.

Jontelle laitoin jo viestiä et yritetään saada finaalit pelattua sunnuntaina et saatais ens viikon alusta uusi liiga pyörimään.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

. 4-0 ensimmäisessä ottelussa takkiin ja olin kyllä vähän wtf-fiilingeillä.

Ajattelin, että onpa kiva sarja tästäkin tulossa, maalit tulivat niin helpon näköisesti eivätkä kyllä lainkaan autenttisen oloisesti.

Ironista on, miten vaikea loppujen lopuksi oli puolustaa, vaikka tiesi tasan tarkkaan mitä vastustaja yrittää, näkyihän se monia kymmeniä kertoja pelissä.

Varsinkin tälläisessä leikkimielisessä liigassa, jossa mielestäni se peli-ilo kuitenkin tärkeintä, eikä niinkään se että ranking paranee kuten Online vs peleissä tai mahdolliset pääpalkinnot kuten virallisissa turnauksissa. Jos vertaa viime välierien sarjaan Penguinia vastaan, niin ei kutkuttavuus, autenttisuus ja se todellinen pelaamisen fiilis kyllä päässyt lähellekkään tässä sarjassa.

110% samat fiilikset oli mulla, kun sarja kyseistä heppua vastaan alkoi/loppui. :(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

nou hätä! kohta meitä lepposampia vastustajia tulee pari lisää liigaan ellei ehi tippua sitä ennen:D ymmärrän täysin mitä ajatte takaa tällä että pelataan monipuolista peliä hyvin niin että menestyy kuten esim. pingu pelaa mun mielestä. ihanne vastustaja jota en ole monesti voittanut vaikka 09:stä asti ollaan hakattu monta matsia keskenään. mutta kunnioitan jollain tapaa myös niitä jotka ovat löytäneet niin tehokkaan tavan pelata jotka ovat lähes mahottomia voittaa. ei niin mielekästä peliä mut taso on kova mikä laitetaan puntariin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Täytyy kyl sanoo et oli huikeet pelit Ludsonin kans. En sit tiedä voittiko parempi pelaaja vai hieman onnekkaampi pelaaja.. ;)

Omaa hyökkäyspeliäni on aika vaikee lähtä analysoimaan et onko se kuinka yksipuolista vai ei. Yleensä kaikki liikkeet tulee automaattisesti silleen et yrittää ajatella mitä puolustaja luulee mun tekevän ja tehdä just toisin. Mut kait siihen jotenki sais lisää mielikuvitusta ku jaksais opetella. Ja kyllähän mää huomasin kans sen miten hyökkäät melkeen aina. Eli siniviivan yli laidasta ja sit liinat kiinni. Kääntyminen ja syöttöä joko pakille tai keskellä olevalle hyökkääjälle. Eikö se ois enemmänki huolestuttavaa jos ei huomais vastustajan pelityyliä kun pelaa sarjan sitä vastaan?

Oisit ansainnu kyl 6 pelin voiton. Sulla oli kova pyöritys myös jatkoajalla ja sain vastahyökkäyksestä hikisen ripari maalin.

Jontelle laitoin jo viestiä et yritetään saada finaalit pelattua sunnuntaina et saatais ens viikon alusta uusi liiga pyörimään.

Jooh agduri mä oon ready finalee!! olen vain odotellut et milloin teidän sarja saa päätöksensä :) voisin pelaa vaikka tänää joh parit finaalet jos sopii? ja sunnuntaina lissää
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Sellainen lista liigan pidetyimmistä henkilöistä. No ei. Sellasia perseilijöitä joista ei ole ollut kuin haittaa tälle systeemille ja siksi niille on annettu kenkää myös tuleviin liigoihin.

ok, sillä muutama yllättävä nimi oli eksyny listalle :eek: enpä olis uskonu...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Hienoa että porukka on kerrankin ollut oma aloitteisia ja minun ei ole tarvinnut puuttua pelien järjestelyyn. Iso kiitos siitä. Nyt keskityn uuden liigan pariin ja 1 div tuloksiin ja palkintopelaajiin yms. Tiistaina alkaa sitten uusi liiga. Toisessa ketjussa sitten lisää siitä.

Onnittelut Agdurille jatkoon ja ludsonille hyvästä asenteesta lajia kohtaan! Tekisi itse mieli päästä Agduria vastaa pelaileen pleijareita ja nähdä mikä tämä tehokas tyyli on, jos sitä itsekkin jotain oppisi :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Pitää vielä lisätä, että Agduri varmasti paras pelaaja, jonka ole kohdannut. Minun onnekseni et osallistunut KFINin turnaukseen :D

Vaikka jokaisella tietysti oma tapa pelata enkä halua alkaa ketään neuvoman, niin Agduri, koska olet niin taitava pelaaja niin kannattaisi liigoissa kokeilla sitä pyörittämistä vastustajan alueella, mikä sinulta varmasti onnistuisi helposti. Meinaan, että ei jokaisesta hyökkäykestä koita ratkaista heti sillä poikittaissyötöllä tai lämärillä siitä maalivahdin edestä, vaan jakaa kiekko kenties pakille ja laittaa kunnon myllyt pyörimään. Tästä syntyy automaattisesti sitten erilaisia variaatioita hyökkyspeliin. Peli muuttuu itsellekin paljon hauskemmaksi ja samoin vastustaja ehkä menettää vähemmän hiuksia :D

Online top peleissä varmaankaan ei pärjää tällä tyylillä, mutta onneksi on keksitty liigat, joissa saa yleensä kaikista mukavimmat väännöt tuttujen kanssa.:rolleyes:

Ja kyllähän mää huomasin kans sen miten hyökkäät melkeen aina. Eli siniviivan yli laidasta ja sit liinat kiinni. Kääntyminen ja syöttöä joko pakille tai keskellä olevalle hyökkääjälle. Eikö se ois enemmänki huolestuttavaa jos ei huomais vastustajan pelityyliä kun pelaa sarjan sitä vastaan?

Jooh :D, tuo oli vain epätoivoinen keinoni päästä alueelle. Tarkoituksenani oli siitä sitten lähteä peliä pyörittämään, mikä oli huomattavan hankalaa ottaen huomioon kuinka hyvin karvaajasi pitivät siniviivapakkini :p



Jontella taitaapi olla miehistöltään parempi jengi, joten toivottavasti saatte tiukat väännöt aikaiseksi finaaliin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Itseasiassa tuon 1 divarin voisi lyödä jo lukkoon kun todennäköisesti siellä ei enää pelailla ja 11-12 ero tällä hetkellä 3 pistettä. Elikä jatkoonpääsijät on jo käytännössä varmat.

Pääsarjaan nousijat:

1. Juhis99
2. wickedtah69
3. elbois
4. mikekFIN
5. Anakonna85
6. Severball
7. KabaHoo
8. Koura--
9. JIPPO73
10. L-A-King
11. Mikkisixx (Ezkanderin tilalle)

Varalla:

12. giggoili
13. tankki13
14. niksberi
15. Jaahas
16. TheJazin
17. Miqzu

Eiköhän noi riitä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Ehditkö Jontte tänään pelaamaan finaalia? Mulle sopii tänään millon vaan. Laita vaikka tänne joku aika jos mua ei pelin puolella näy.
 
Ylös Bottom