Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noi tehot on vissii runkosarja + playoffit? Ei ollu mitää nääsvillen Legwandii runkosarjan jälkeen pistepörssin kärjessä ni siitä vaan kattelin. Noh, toivotaan et yksi Tampan edustaja pääsisi tähdistökentälliseen.
Hienoa et Vincentti pääs Se on sit Tomas Kaberle, ei Thomas ja Shea Weberin kohdalla on etu- ja sukunimi väärinpäin.
Taasko tuo, perkele, meikän molari siellä
Tavoitteeksi otetaan pleijaripaikka.
Mestaruusjuhlat vähän venähti Oulun torilla. Iso kiitos Jontelle mahtavasta vastuksesta. Kaksi ensimmäistä peliä hävisin numeroiden valossa tiukasti (3-2rl ja 1-0ja) mutta olin kentällä selvästi altavastaaja. Jonten hyökkäykset vyöryivät jatkuvasti omalle alueelle ja olin helisemässä varsinkin 1 kentän (Kovaltsuk,Datsjuk. Crosby) kanssa. Näiden pelien jälkeen ajattelin et nyt on herättävä pelaamaan jos ei halua hävitä suoraan 4-0.
3 seuraavaa peliä oli todella tasaisia joissa molemmilla oli omat maalipaikkansa voittoon mut sain käännettyä sarjan voitoilla 3-2 tilanteeseen. Seuraava eli 6 peli oli jotain aivan karmaisevaa mun osalta. Mikään ei onnistunut ja 1 erän jälkeen peli oli jo taputeltu. Viimeiseen peliin sain vielä jotenkin kasattua itseni ja pelasin varmaan koko sarjan parhaimman pelin. Tulos siis 5-2 ja mestaruus kotiin.
Kokonaisuutena jäi ihan hyvä maku liigasta ja mukana oli paljon erinomaisia pelaajia. Ja ilmeisesti taso tulee nousemaan entisestään seuraavaan liigaan mikä on tietysti loistava asia. Tavoitteeni liigaa kohtaan toteutui täysin koska sain todella paljon mahtavia matseja.
Hieman se alkoi välillä tympimään kun sai pleijarisarjan jälkeen tulla selittelemään omasta pelityylistä tai maaleista foorumille. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi ollut jotku bugimaalit tai vastaavat. Tuskin ketään olisi kiinnostanut tapa millä pelaan jos en olisi pärjännyt. Tyylini on aika suoraviivainen (sitä kautta tylsä?) mut yritetään kehittää sitä johonkin suuntaan.
Seuraavaan liigaan lähdetään sit näköjään Kingseillä. Näillä näkymin ainakin 1 kenttä tulee olemaan kovempi kuin tällä kaudella joten puolustajia koitetaan piinata todenteolla. Tavoitteeksi otetaan pleijaripaikka.