Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Eiköhän sitä ens kaudella mukana olla koska huomenna ea on luvannut sen online tunerin julkasta. Mutta mennään sit sinne divariin kiekkoilemaan jos tällänen päätös on tehty.

Oho. Täähän tieto tuo sitten edes vähän valoa elämään tän pelin suhteen. Tosin ei parane toivoo liikoja.

Pudotuspelit 1. kierros

Juhis99 - Severball

mikekFIN - Mikkisixx

agduri - Rasputin_

JONTTE89 - terppo

elbois - Koura--

penguin_85 - SamsoNait17

Anakonna85 - L-A-King

KabaHoo - firecube91

KabaHoo ja firecube91 näköjään jo pelanneet matsinsa ja KabaHoo jatkoon 4-1 voitoin. Onnittelut!

Toivottavasti kaikki ovat nyt oppineet että tuosta tiistaista klo 17 ei jousteta. Sopikaa vastustajanne kanssa ajankohdat peleillenne ja jos ette saa tiistaihin mennessä pelattua niin epäaktiivisempi osapuoli potkitaan, mutta ei lisätä mustallelistalle ja saa jatkaa pääsarjassa. Jos rikkoo muita sääntöjä joista joutuu mustallelistalle niin on poikkeus.

Onnea kaikille pleijareihin!

ps. toivottavasti anakonnan mokkula ei hirveesti aiheuta lagaamista tai saisi laajakaistan käyttöönsä jo viimeistään 2. kierrokselle mikäli siis jatkoon menee :D

Pudotuspelit 1. kierros

Juhis99 - Severball

mikekFIN - Mikkisixx

agduri - Rasputin_

JONTTE89 - terppo

elbois - Koura--

penguin_85 - SamsoNait17

Anakonna85 - L-A-King

KabaHoo - firecube91

KabaHoo ja firecube91 näköjään jo pelanneet matsinsa ja KabaHoo jatkoon 4-1 voitoin. Onnittelut!

Toivottavasti kaikki ovat nyt oppineet että tuosta tiistaista klo 17 ei jousteta. Sopikaa vastustajanne kanssa ajankohdat peleillenne ja jos ette saa tiistaihin mennessä pelattua niin epäaktiivisempi osapuoli potkitaan, mutta ei lisätä mustallelistalle ja saa jatkaa pääsarjassa. Jos rikkoo muita sääntöjä joista joutuu mustallelistalle niin on poikkeus.

Onnea kaikille pleijareihin!

ps. toivottavasti anakonnan mokkula ei hirveesti aiheuta lagaamista tai saisi laajakaistan käyttöönsä jo viimeistään 2. kierrokselle mikäli siis jatkoon menee :D

Joop.. en kyllä lähde pleijareihin mokkulalla vääntää, ihan jo vastustajankin mielenterveyden kannalta. Tuota laajakaistaa en varmaankaan tule ennen tuota tiistaita saamaan. En lähe vonkumaan lisäaikaa koska se viivästyttää muita jne jne. Pitänee viedä plösö johonkin vaikka porukoille et sais pelattua ne matsit.

Mites - Laking, viikonloppuna? Lauantai ? Sunnuntai?

Joop.. en kyllä lähde pleijareihin mokkulalla vääntää, ihan jo vastustajankin mielenterveyden kannalta. Tuota laajakaistaa en varmaankaan tule ennen tuota tiistaita saamaan. En lähe vonkumaan lisäaikaa koska se viivästyttää muita jne jne. Pitänee viedä plösö johonkin vaikka porukoille et sais pelattua ne matsit.

Täytyy kyllä nostaa hattua! Oikein sydäntä lämmittää kun on näinkin rehellisiä pelaajia mukana :o

Jep firecube91 laulukuoroon voitoin 4-1.:rolleyes:

Tässä firecuben 1-0 voittoon päättyneen ekan pelin ratkaiseva av maali: 1 Ratkaisu | EA SPORTS

Vikassa pelissä tilanne oli jo 4-1 mulle, mut firecube tuli koputtelemaan 4-3 tilanteeseen kunnes McCabe antoi helpotuksen 5-3 yv osumallaan tuskanhikeen: McCaben luu kurkkuun | EA SPORTS

Hyvät ja hyvin tiukasti puolustettua peliä oli, mut ehkä se et firecube sai neljässä pelissä viidestä vain yhden maalin tehtyä, oikeuttaa voiton mulle, Hiller oli ihan hyvässä vireessä.:D

ja donkalle:

Joo mietinkin tota, mun moka. Itse en ole koskaan houstannu liigaa nii en tiiä kuinka paljon tj pystyy asiohin vaikuttamaa. Ilmeisesti playoffeja ei pysty käynnistämään ennenkuin kaikki sarjapelit on pelattu. Kuvittelin et tj:llä olis semmonen nappi et "aloita playoffit" tai jotain vastaavaa. Tietämättömyyteni ja tyhmyyteni aiheutti tämän potkujen aiheellisuuden ihmettely.:o olivat siis ihan aiheellisia. harmi sinänsä. osa oli mielestäni kuitenkin aika kovia pelureita...:rolleyes:

Lupasin tiedottaa lisää olympialaisista, mutta tämä nyt ei onnistu koska joutuu oottaa eka 1.03 tuner set päivitystä joka tulee mahdollisesti jo huomenna jakoon. "Release Tuner Set 1.03 and Updated National Team Rosters" Elikä siis jotain huomattavia korjauksia tiedossa maajoukkueiden kokoonpanoihin. Mahdollisesti olympialaisten oikeat kokoonpanot? :D

Nyt kyllä vähän harmittaa etten päässyt mukaan :p

Joukkueet menevät sen mukaan että 12th saa kanadan ja 11th venäjä jne.. Täytyy tää paremmuusjärjestys ratkaista jahka saa noi uudet kokoonpanot katottuu jotka tulee.

Nyt tuli vie sekin mieleen että jos ovat sen verran vaivaa nähneet että tekevät olympialaisiin oikeat kokoonpanot niin olisivatkohan tehneet myös vaihtoehdon pelata pienellä kaukalolla? Kuten myös nhl 05 world cup pelimuodossa. Nyt täytyy vaan toivoa... Sittehän se vasta porukalla hauskaa olisi.

Joukkueet menevät sen mukaan että 12th saa kanadan ja 11th venäjä jne.. Täytyy tää paremmuusjärjestys ratkaista jahka saa noi uudet kokoonpanot katottuu jotka tulee.

eikö itse voi sii vaikuttaa joukkueen valintaan. itse olin 8. ja kun 3 ekaa ottaa varmaan kanadan, venäjän ja usan, nii itse en välttämättä haluaisia kokoonpanoiltaan kovempaa ruotsia vaan kenties suomen???:)

eikö itse voi sii vaikuttaa joukkueen valintaan. itse olin 8. ja kun 3 ekaa ottaa varmaan kanadan, venäjän ja usan, nii itse en välttämättä haluaisia kokoonpanoiltaan kovempaa ruotsia vaan kenties suomen???:)

Tästä sainkin idean että jos 12th saisi valita ittellensä ekana joukkueen ja sitten 11th jne. Tämän kerkeisi helposti tekeen ennenkun olympialaiset alkaa oliko 16.2? 3 viikkoo vie.

Näköjään A-lohko on niin pirun kova joten siinä voisi vähän taktikoida sitäki keitä vastaa pääsee pelaa ja millaseen lohkoon.

ja donkalle:

Joo mietinkin tota, mun moka. Itse en ole koskaan houstannu liigaa nii en tiiä kuinka paljon tj pystyy asiohin vaikuttamaa. Ilmeisesti playoffeja ei pysty käynnistämään ennenkuin kaikki sarjapelit on pelattu. Kuvittelin et tj:llä olis semmonen nappi et "aloita playoffit" tai jotain vastaavaa. Tietämättömyyteni ja tyhmyyteni aiheutti tämän potkujen aiheellisuuden ihmettely.:o olivat siis ihan aiheellisia. harmi sinänsä. osa oli mielestäni kuitenkin aika kovia pelureita...:rolleyes:

Joo tosiaan ei pysty aloittaan pleijareita ennenku kaikki on pelannut. Tämäkin on mun mielestä hyvin idioottimainen käytäntö ja ea:n keksimää.

Tästä sainkin idean että jos 12th saisi valita ittellensä ekana joukkueen ja sitten 11th jne. Tämän kerkeisi helposti tekeen ennenkun olympialaiset alkaa oliko 16.2? 3 viikkoo vie.

Näköjään A-lohko on niin pirun kova joten siinä voisi vähän taktikoida sitäki keitä vastaa pääsee pelaa ja millaseen lohkoon.

Oijoi olin 4.. Nih mulle jää joku Saksa :D sillä mennää sitten jos sitäkää.
Norjan saa varmasti Juhis jossei sitä nyt kukaan halua ennen sitä :)

Hyvät ja hyvin tiukasti puolustettua peliä oli, mut ehkä se et firecube sai neljässä pelissä viidestä vain yhden maalin tehtyä, oikeuttaa voiton mulle, Hiller oli ihan hyvässä vireessä.:D

Hilleri:) Kai se on ku mun Maalivahti valmennuksessa parit pelit ollu ;)

Olen Saksassa, ei tänään onnistuis? olen koko päivän himas kello 20.30 asti.. :cool:

Kertokaas minullekkin, mikä tuo online tuner on. Juu tuosta olympia kysymyksestä että aika väsyny olin(edeltävänä yönä 2h unta) :D. Onkos kukaan divarista potkimislistalla jos sinne väliin ehtisi ängetä?

Kertokaas minullekkin, mikä tuo online tuner on. Juu tuosta olympia kysymyksestä että aika väsyny olin(edeltävänä yönä 2h unta) :D. Onkos kukaan divarista potkimislistalla jos sinne väliin ehtisi ängetä?

Eij oo ollu nyt vapaita paikkoi.

Laitoin tuon jontelle mesee kun oli jäänyt päälle että varmasti saa viestin. On tällä hetkellä salilla.

Oho huomaa että oon vähän valvonu joo. Eli anakonnaha se oli ketä vastaa pelasit eikä jontte.

Odotas hetki donka. Oli totta, että meidän pelissä lagi hitusen, mutta terpon pelissä en lagannut yhtn jolloin terppo lagasi ja tietää sen itsekkin. Itse tein siitä suuret reportit verenkantajalle 5 peliminuutin jälkeen, jolloin pelasin aikaa odotellessa verenkantajan vastausta, koska peli oli 2-0 lagimaaleilla. Lisäksi ehdotin, että jatkaisimme peliä myöhemmin, siksi yhteinen lopetus. Missä tein väärin? Voin vaikka vannoa, että itse en lagannut.

Ja sitten meidän välinen peli siinä pätki jonkun verran joo, mutta älä viitsi olla tekopyhä ja väitä ettet itse ole IKINÄ lagannut... Jos 2 krt koko liigan aikana lagaa se ei ole paljoa varsinkaan kun se ei ollut niin pahaa lagia. Tuskin liigassa on yhtään pelaaja, joka ei olisi lagannut.

Lisäksi aikaraja oli klo. 17 ja ironisinta oli se, että kaikki pelit olisin ehtinyt pelata, mutta koska et itse noudattanut aikarajaa niin en pystynyt...

Jokainen joka lukee tämän voi kysyä itseltään eikö näin olisi voinut käydä minullekin ja oliko näissä muka rikottu sääntöjä?

It is due to be out overnight tonight (~2am PT). The major thrust of the changes is to get more goal-scoring variation and loosen up goal scoring a bit. There will be more variety in CPU goalie positioning as well as a bunch of other tweaks to how they position, how fast they can move and accelerate, rebound control, screen effects, reaction speeds, and more.

For online the duration of the post-whistle time has been reduced, and a few gameplay exploits have been reduced.

Elikkäs nyt on uusi tuneri ladattavissa toivotaan että peli paranee ja päivityksellä sit loput:)

Olen Saksassa, ei tänään onnistuis? olen koko päivän himas kello 20.30 asti.. :cool:

sori mut ei millään, porukat asuu 25 km päässä mun kämpiltä ja on hitosti hommaa aina lauantaihin asti, pitää vanha kämppä remontoida kuntoon jotta on ees hiukan toivoa saada takuuvuokria takas :P eikö viikonloppu siis käy? mites maanantai? olen töissä 15.30 asti et sillon esim 16.00?

sori mut ei millään, porukat asuu 25 km päässä mun kämpiltä ja on hitosti hommaa aina lauantaihin asti, pitää vanha kämppä remontoida kuntoon jotta on ees hiukan toivoa saada takuuvuokria takas :P eikö viikonloppu siis käy? mites maanantai? olen töissä 15.30 asti et sillon esim 16.00?

ilmottelen lauantaina tänne, miten sopii..

Ylös Bottom