P
Poistettu jäsen 8589
Guest
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)
Mikä tuo tuner on?
Mikä tuo tuner on?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikä tuo tuner on?
Slideri päivitys.
Mikä tuo slideri päivitys on?
Mites se päivtys ei se mulle ehottanu mittää päivityksii..
Ei siis se olikin sellanen että ku meni alkuvalikkoon niin tuli viesti "aseta uusi asetussarja painamalla neliöö" Eli samaan kohtaa missä on nää "uusi kenttäpelaajan tehoste avattu paina kolmioo" Näät sen onko 1.03 kun meet asetukset -> peliasetukset ja painat kerran R2 sitten lukee asetussarjan kohdalla vissiin viimeinen, mutta kun painat vasemmalle kerran nii pitäis lukee 1.03. Etkä vissiinkää pysty ees pelaa netissä jos sulla ei oo sitä 1.03
Odotas hetki donka. Oli totta, että meidän pelissä lagi hitusen, mutta terpon pelissä en lagannut yhtn jolloin terppo lagasi ja tietää sen itsekkin. Itse tein siitä suuret reportit verenkantajalle 5 peliminuutin jälkeen, jolloin pelasin aikaa odotellessa verenkantajan vastausta, koska peli oli 2-0 lagimaaleilla. Lisäksi ehdotin, että jatkaisimme peliä myöhemmin, siksi yhteinen lopetus. Missä tein väärin? Voin vaikka vannoa, että itse en lagannut.
Ja sitten meidän välinen peli siinä pätki jonkun verran joo, mutta älä viitsi olla tekopyhä ja väitä ettet itse ole IKINÄ lagannut... Jos 2 krt koko liigan aikana lagaa se ei ole paljoa varsinkaan kun se ei ollut niin pahaa lagia. Tuskin liigassa on yhtään pelaaja, joka ei olisi lagannut.
Lisäksi aikaraja oli klo. 17 ja ironisinta oli se, että kaikki pelit olisin ehtinyt pelata, mutta koska et itse noudattanut aikarajaa niin en pystynyt...
Jokainen joka lukee tämän voi kysyä itseltään eikö näin olisi voinut käydä minullekin ja oliko näissä muka rikottu sääntöjä?
noniin, anakonna... valmis, ilmottele millon pystyt pelaa..
miten ois huomenna 12.00?
Onko enää mahdollista päästä johonkin liigaan mukaan?