Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
viimisen pelas mua vastaan loppus peli n.16.50 sitä ennen pelas listan mukaan myndeä ja marley vastaan
EDIT: Ei kai se shephermoon saanu vaan pelattua sitten sitä matsiaan? Jos sai nii sit oli vielä pahempi moka. tuskin?
Siis TÄ? Yritätkö nyt provota vai mitä hele ? Niittymäki oli yhdessä pelissä. Isän kädestä? Jos mulla oli laukaukset 20+ joka pelissä ja sulla vähemmän joka pelissä niin mitä vitttt..? Tästä on ihan turhaa alkaa vääntää.Sen enempää sun lopun pelleilyjä kommentoimatta, niin ilman Niittymäkeä oisit saanut selkään oikein isän kädestä.. En tiedä mistä nyt veskoista vian löysit. ens kerral mua vastaan kannattaa kuitenkin kokeilla jotain muuta kun kulmaveivejä.. se ei mua vastaan ole yleensä tehokkainta. On vaan he....tin tylsä pelata..
ja jos sun vedot oli 9,12,15 ja 11 niin ei siinä montaa huippupelastusta tarvi????
Siis TÄ? Yritätkö nyt provota vai mitä hele ? Niittymäki oli yhdessä pelissä. Isän kädestä? Jos mulla oli laukaukset 20+ joka pelissä ja sulla vähemmän joka pelissä niin mitä vitttt..? Tästä on ihan turhaa alkaa vääntää.
Pakko sanoo että on vituttanu koko päivän mutta tää sun viestis on kyllä niin suurta bullshittiä . Ei mitään hei. Onnea vaan, toivotaan että sun rusettiluistelu-tyylillä mennään pitkälle. OIkeeta laitaa alueelle, vitusti piruetteja kunnes tulee rako (kiekosta ei saa luopua) ja häkki. Hyvä Los Angelesin Kuningas!!!! Olen fanisi.
Tsemppii välieriin. Kannustan sua! Näytä niille!tarkoitus olikin provosoida.. vi...ttaa tommoset vi..u mä oon paras! miten mä nyt hävisin jätkät?? kun tosiasiassa hel-----tin tylsää pelaa jätkää vastaan mikä `osaa` yhden maalin ja senkin ilmeisen huonosti ja sit alkaa pelleilee, kun ei ole mitään jakoa!! kasva ja pidä ne veskat maalissa ens kerralla!!!!!!
Siis TÄ? Yritätkö nyt provota vai mitä hele ? Niittymäki oli yhdessä pelissä. Isän kädestä? Jos mulla oli laukaukset 20+ joka pelissä ja sulla vähemmän joka pelissä niin mitä vitttt..? Tästä on ihan turhaa alkaa vääntää.
Pakko sanoo että on vituttanu koko päivän mutta tää sun viestis on kyllä niin suurta bullshittiä . Ei mitään hei. Onnea vaan, toivotaan että sun rusettiluistelu-tyylillä mennään pitkälle. OIkeeta laitaa alueelle, vitusti piruetteja kunnes tulee rako (kiekosta ei saa luopua) ja häkki. Hyvä Los Angelesin Kuningas!!!! Olen fanisi.
Emmäkää tiä mikä tässä o homman nimi . Ja ei tässä mitään wrappeja olla tehty.Jaahas. En nyt saanu nopealla lukemisella selvää vittuillaanko tässä oikeesti vai heitetäänkö läppää. hyi hyi.
Noita maalintakaa maaleja ei kannata harjotella jos ne ollaan kieltämässä ensi kaudeksi. Siis x:ä pohjas vanhanaikaiset. "wrapit"
Noita maalintakaa maaleja ei kannata harjotella jos ne ollaan kieltämässä ensi kaudeksi. Siis x:ä pohjas vanhanaikaiset. "wrapit"
. Ja ei tässä mitään wrappeja olla tehty.
<sarkasmia> Ehkä sun pitäis oikeesti alkaa treenaa niitten tekemistä ku et muuten osaa maalata <sarkasmia>
agduri oli näköjään antanut selkäsaunan SamsoNait17:lle. 4-0 voitoin jatkoon. Kolme ekaa matsia tosin päättyi vain maalin erolla agdurin hyväksi.
Enää ois sitten pelaamatta Juhis99 - KabaHoo välinen ottelupari jota ei olla vielä aloitettu. Milloinka ajattelitte tuon hoitaa alta pois? Voittaja kohtaa elbois:n välierissä.
Toinen välierä pari L-A-King - agduri joka hyvin mielenkiintoinen. Molemmat vähän samantyylisiä että runkosarja vedetään puoli temmolla ja pleijareissa ei armahdeta. Itse en oikein millään usko että L-A-King tuota kohtaamista voittais vaikka ei varmaan ihan 4-0 tule häviäänkään.
Juhis99 - agduri olis kova finaali josta ei kyllä osaa sanoa kumpi vie.
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että tuliko tuo uusi päivitys välittömästi liigaankin vai voiko uudet sliderit tulla vasta sitten, kun aloitatte uuden liigan?
Pikaisella kokeilemisella online-puolella uusi päivitys teki pelistä huomattavasti pelattavamman. Jos sliderit vaihtuivat kesken liigan, niin varmaan muutti vähän asetelmia play-offeihin mielenkiintosemmaksi.