Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pääsisitkö laking pleikan äärelle? Tänään ois mulla hyvin aikaa.
vituikshan se meni, ja vielä supiselvästi. tunerset on tehny hyvien ja huonojen pelaajien välille selvän eron. ei enää rokkikiekko pure. prkl. no ens kautta ootellessa...
Jos haluun jättää seuraavan kauden väliin nii pitääkö voittaa tämä liiga vai voiko ratsastaa aikasemmalla voitolla?
Bugirannaritten tilalle onkin tullu ns. takakulmalämärit jotka uppovat kovalla prosentilla.
Lisäksi taklauksia on turhaan kovennettu. Varmaankin niiden valituksesta, jotka ei ole aiemmin osanneet taklata. Mun mielestä voimakkuudet oli aiemmin hyvät, sillä silloin vaikutti myös se osaako taklata vai ei. Ite ainakin sain taklattua silloin ku halusi.
Jees kiitoksia vaan. Tosiaan noita rankkareita ei pysty vaihtaan pois (idioottimaista). Täytyy kertoa toi sitten tulevassa palautteessa näille. Tosin jos osallistut 2 divariin 5. kaudella niin saatat olla pääsarjassa heti sitten ekalla kaudella nhl 11 pelissä. Mikäli porukkaa jää pois.
Oon kans huomannu et lämyt menee paremmin (siis vastustajan). Jos voin jo nyt sanoo varmasti et jätän seuraavan väliin ja tuun sit 27.4.2010 alkavaan taas mukaan. Jos nyt katoin oikein tuota kalenteria. Helpottaisko järjestelyjä ollenkaan? Tiukkaa opiskelusettiä pukkaa ja vois ottaa vähän etäisyyttä tähän 1vs1 pelaamiseen. Pelailis tuota kerhoo sen mitä pelaa.
Kerrotko lisää tosta takakulmalämäristä millanen se on? Hyvä vaan jos on taklauksia kovennettu tai se että ne pelaajat keräilee enemmän siellä jäässä. On ollut sellainen trendi monesti ettei taklaaminen kannata ollenkaan niin tämä kannustaa hiukan lisäämään taklaamista joka on viihdyttävää. Taklauksen vaikeutta tosin ei olisi tarvinnut helpottaa vaan ainoastaan lisätä sen voimakkuutta. Hitto kun sais tohon liigaan omat sliderit mitä päättää porukalla mutta ei
Kabahoo/Juhis99 voittajalle infoa, tuleva viikko on itsellä tajuttoman kiireinen, että pelit voi hyvinkin mennä alkavan viikon sunnuntai/maanantai(vk7) päiville... olettaen siis, että tiistaille oli deadline!
Ilmoitelkaa jos voittajalle tulee ongelmia ajankohdan kanssa!
-elbois
--> Ajamaan playoff parta pois !