Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

En tiedä tekeekö se hommasta niin paljon totisempaa jos voittaja saa jonkun pokaalin? Eikös se ole hieno saada joku muisto että tuli tällänenki voitettua? Mitä tarkoitat tuolla rahalla?

Joo ei se kympin tai kahen pokaali mitään pilaa. Mutta jos ne palkinnot rupea olee jotain muuta kivaa, mikä herättää monenkin kiinostusta tähän hommaan. Uskon että silloin alkaa myös kaikenlainen perseily noissa peleissä.

Minä voin lahjoitta kaksi korjauskelvotonta ps3:n ohjainta. Kaksi ohjainta kahteen päivään, ei jumankauta nyt hermojenhallinta kurssille. Enää ei ole kuin PS3 kaukosäädin eli ohjain kauppaan on mentävä

Mullakin hajonnu kaksi dualshock 3 ohjainta tän änärin kanssa. Syy molemmissa toi laukasu näppäimenä toimivan tattin reunan repeäminen.
Molemmilla kerroilla meni takuuseen, kun ohjaimella vuoden takuu eli säästin n.100€.

Kun ps3 oli uuden karhee nii sillo sain kaksi sixaxis ohjainta myöskin oikean puolisen tatin hajoamisesta takuu vaihtoon. Näistä ohjaimista toinen vieläkin ehjä ja toinen tuosta tatin reunasta rikki. Tätä en enää voi vaihtaa kun takuukin jo loppunut ajat sitte.

Mullakin hajonnu kaksi dualshock 3 ohjainta tän änärin kanssa. Syy molemmissa toi laukasu näppäimenä toimivan tattin reunan repeäminen.
Molemmilla kerroilla meni takuuseen, kun ohjaimella vuoden takuu eli säästin n.100€.

Kun ps3 oli uuden karhee nii sillo sain kaksi sixaxis ohjainta myöskin oikean puolisen tatin hajoamisesta takuu vaihtoon. Näistä ohjaimista toinen vieläkin ehjä ja toinen tuosta tatin reunasta rikki. Tätä en enää voi vaihtaa kun takuukin jo loppunut ajat sitte.

Itse myös paskonu 4:stä sixaxis ohjaimesta noi tatit, mutta takuu oli jo mennyt. Nyt ollu kesästä lähtien dualshock ja ihmeen hyvin on kestäny. Tiedä sitten onko pelityylini sormityöskentelys muuttunu vähemmän voimaa käyttäväks. Hyvä tietää kuitenkin että takuu korjaa noikin, jotka on selvästi itse aiheuttanu.

jälleen uusi bugi. Nyt vuorostaan vissiin Juhis99:llä kun vastustaja ottaa aikalisän niin peli jumahtaa "odotetaan käyttäjää" näin siis mua ja mikekfiniä vastaan.

Oisko kellää tohon lääkettä?

itse pelaan pitkästi toista vuotta samalla dualshockilla. ja kyllä, ne kumit on yrittäny irtoilla ja koirakin vähän näyttäny niille hammaskalustoaan, mutta pikaliimalla tapahtuu ihmeitä! on nimittäin toiminu tähän asti :) ainut vaan että vasen tatti jää aina mihin tahansa ääriasentoon jos ei itse palauta sitä... tähän vinkkejä?

itse pelaan pitkästi toista vuotta samalla dualshockilla. ja kyllä, ne kumit on yrittäny irtoilla ja koirakin vähän näyttäny niille hammaskalustoaan, mutta pikaliimalla tapahtuu ihmeitä! on nimittäin toiminu tähän asti :) ainut vaan että vasen tatti jää aina mihin tahansa ääriasentoon jos ei itse palauta sitä... tähän vinkkejä?

oliiviöljyllä toimii jotenkin ettei jää jumiin. Mitä pikaliimaa oot käyttänyt? Yritin viittä erilaista ja kesti aina max 2 päivää.

jälleen uusi bugi. Nyt vuorostaan vissiin Juhis99:llä kun vastustaja ottaa aikalisän niin peli jumahtaa "odotetaan käyttäjää" näin siis mua ja mikekfiniä vastaan.

Oisko kellää tohon lääkettä?

Sait ton Donkameni kuulostamaan viestissäs siltä, että bugi johtuisi nimenomaan mun koneesta/yhteyksistä :(. En tiedä onko muille käynyt näin mutta tämä oli toinen kerta mulle. Vastus on ottanut aikalisän siinä vaiheessa kun hidastukset ovat pyörineet ja tämän jälkeen kamera on jäänyt pyörimään ympäri kenttää. Eikä omaan ruutuuni ole tullut start-valikkoa.

Mitäs teille on silloin tapahtunut Donka ja mikek kun ootte ottanu sen aikalisän. Onko teilläkin alkanut kamera pyörimään?

Yksinkertanen lääke: Älä ota aikalisää kun hidastukset pyörivät:D

Sait ton Donkameni kuulostamaan viestissäs siltä, että bugi johtuisi nimenomaan mun koneesta/yhteyksistä :(. En tiedä onko muille käynyt näin mutta tämä oli toinen kerta mulle. Vastus on ottanut aikalisän siinä vaiheessa kun hidastukset ovat pyörineet ja tämän jälkeen kamera on jäänyt pyörimään ympäri kenttää. Eikä omaan ruutuuni ole tullut start-valikkoa.

Mitäs teille on silloin tapahtunut Donka ja mikek kun ootte ottanu sen aikalisän. Onko teilläkin alkanut kamera pyörimään?

Yksinkertanen lääke: Älä ota aikalisää kun hidastukset pyörivät:D

mulla ei pyöriny ees kamera vaan kun olin ottanu aika lisän nii oli "odota käyttäjää" aivan kuten et olisi painanu että menisi peliin ollenkaan. Sitten ku aika täyttyi nii kajareista alko kuulua hirveetä terminaattori pauketta :D

Tosiaan älkää ottako sitten sitä aikalisää siinä vaiheessa. Jos tuollainen uusiutuu kun ottaa aikalisän silloinkin kun ei hidastukset pyöri niin täytyy laittaa juhis99 aikalisä kieltoon :rolleyes:

gaah.

Niin kuten sanoin toi oli mulle toinen kerta. Vastusjat ovat varmaan ottaneet usemmankin aikalisän mun onlinepeli-historiassa eikä vastaavaa ole tapahtunu..

Mulla hajos just kolmas ohjain tolleen vuoden sisällä :rolleyes:

Juu ja Citymarkettiin vaihtoon menee..

Iha hyvä peli oli jotai vastaa ny en vaa kyllä muista ketä oli nii outo nimi ;D

mul on ainakii outo nimi mut ei oo mitää hyvää pelii ollu ku oon hävinny:D
mikä on rantasukan tilanne? yrittänny nyt saada pelii aikaseks jo eilen ja tänää useemman kerran, näyttää tuol tällä hetkellä kohas "998: undefined game mode" ja aina ku oon ollu tuol ni näyttää tos yhdistetty kohas et on yhdistetty. tänään oli varmaan tunnin yhtäjaksosest pelikutsu päällä??

Joo elikä noista karsinnoista.

sijat 26-30 pääsarjasta tippuu suoraan divariin. sijat 1-5 divarista nousee suoraan pääsarjaan.

sijat 21-25 pääsarjasta joutuu karsiin divarin sijojen 6-10 kanssa, niin että pääsarjan 21th kohtaa divarin 10th jne paras 7:stä mittelöllä.

paras 7:stä mittelöt pelataan niin että ensin pääsarjalainen pelaa kotona ja kotijoukkue vuorottelee joka pelissä. Se joka on kotijoukkue saa valita pelataanko nhl vai ahl joukkueilla ottelu. Kotijoukkue saa myös valita joukkueen ensin ja toinen ei voi ottaa samaa joukkuetta.

Kannatusta?

Niin ja treidiraja pääsarjassa on sitten se että kun 80% runkosarjan peleistä on pelattu niin pelaajakaupat otetaan pois, haluisko joku kattoo jo kuinka paljon pelejä on pelattuna? varmaan ainakin 60% pintaan?

Sitten haluisin vähä apujoukkoja hoitaan tätä liigaa. Kertokaa jos on kiinnostusta hoitaa jotain osa-aluetta niin keskustellaa asiasta.

Hyvältä ja reilulta vaikuttaa tuo karsinta ja vaihto asia.

Joo elikä noista karsinnoista.

sijat 26-30 pääsarjasta tippuu suoraan divariin. sijat 1-5 divarista nousee suoraan pääsarjaan.

sijat 21-25 pääsarjasta joutuu karsiin divarin sijojen 6-10 kanssa, niin että pääsarjan 21th kohtaa divarin 10th jne paras 7:stä mittelöllä.

paras 7:stä mittelöt pelataan niin että ensin pääsarjalainen pelaa kotona ja kotijoukkue vuorottelee joka pelissä. Se joka on kotijoukkue saa valita pelataanko nhl vai ahl joukkueilla ottelu. Kotijoukkue saa myös valita joukkueen ensin ja toinen ei voi ottaa samaa joukkuetta.

Kannatusta?

OK.

Entäs nuo varapaikat? Karsioista 5 tippunutta mut missä järjesteyksessä? Ja varapaikalla 6 on divarin sija 11 vai pääsarjan sija 26?

Onko sama homma 1 divari ja 2 divarin pudotuksessa/ nousussa?

ps. Voisin tarvittaessa autella liigan pyörityksessä.

Niin ja treidiraja pääsarjassa on sitten se että kun 80% runkosarjan peleistä on pelattu niin pelaajakaupat otetaan pois, haluisko joku kattoo jo kuinka paljon pelejä on pelattuna? varmaan ainakin 60% pintaan?

Sitten haluisin vähä apujoukkoja hoitaan tätä liigaa. Kertokaa jos on kiinnostusta hoitaa jotain osa-aluetta niin keskustellaa asiasta.

Vai pitäiskö tiukasti laittaa jokin trade-dead-line?
Eli esim. 3 viikkoa liigan alkamisesta.
Miten vain, kaikki käy.
Ja mä voin auttaa tän liigan hoitamisessa, jos kelpuutat mut.:)

Tuo karsinta kuulostaa loistavalta systeemiltä.

Pökhiltä tulee kerrankin asiaa ;) tiukka aikatulu voisi olla sopivampi ratkaisu treideihin

Jaa voin olla auttamassa liigan kanssa myös jos apua kaipaillaan !
oonpa yltiö positiivinen tänään kuulostan kohta teukka salamalta.

Joo 2 viikkoa vois olla hyvä raja. 3 viikos runkosarja on saatettu pelata jo melkein loppuu ja 2 viikossa luulis porukan saavan riittävästi treidei alle.

Nyt on terppo, pqohi, saxon ja mynde esittäny olevan kiinnostunut vastuutehtävistä ja rupean nyt miettimään mitä nuo mahtaisi olla ja teen sitten ehdotuksia.

Muita kiinnostuneita? Kertokaa samalla millasia tehtäviä voisitte hoitaa?

Ylös Bottom