Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Juu, ei siinä.. lagitus nyt oli aika vähäistä kuitenkin ja itsellä kun ei lagita näillä yhteyksillä ikinä, niin kai se aika tasapuolista oli... ei kai tos nyt jäänyt kuitenkaan mitään epäselväks 4-0? Tasotusta annoin 3h yöunilla ja suht raskaal Saksan reissulla :p

ps. kaikkea saa yrittää tulevissa sarjoissa. Seuraavassa en nyt kuitenkaan taida olla mukana, koska olen 3 viikkoa Californias, ni voi tehdä tiukkaa pelata. Mut yritetään nyt pärjätä täs sarjas ensin.

niinno.. eihän siinä jos et uskalla :cool: no ei - kovia pelimiehiä tarvitaan, voi sanoa että on kova juttu mahtua top10 tässä liigassa kun yleensä on tottunu kärkisijoihin. ens kaudella lupaan hoitaa homman kotiin :p
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

ainiin 3 kierros se tais ollakki,

ja konna tuon olis voinu olla näyttämättä :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tänään oli tarkoitus pelailla mut ei oo rasputinia näkyny onlinessa koko päivänä. Saa nyt nähdä miten pelien käy.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tänään oli tarkoitus pelailla mut ei oo rasputinia näkyny onlinessa koko päivänä. Saa nyt nähdä miten pelien käy.

Darra piti meikäläisen sivussa tänään, mutta huomenna olis mulla koko päivä aikaa pelata nuo ottelut pois eli ilmoittele vaan koska sulle sopii.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Darra piti meikäläisen sivussa tänään, mutta huomenna olis mulla koko päivä aikaa pelata nuo ottelut pois eli ilmoittele vaan koska sulle sopii.

Hienoo että 1. kierros saadaan sitten kaikkien osalta pakettiin. Good job guys!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

No nyt pitää sitten kunnolla alkaa pelata noita otteluita ettei euromatseja joudu pelaamaan. Oisitte vielä vähän viivytelleet :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Dodi olipas harvinaisen nopea ensimmäinen pleikkari kierros.. alko joh toinen :p elbois millos alotetaa pelit ?? millo käy :p
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Moi!

Nyt 1-divaria pelaamaan aikaa enää huomiseen klo 17 asti.

Mulla pelaamatta:

ilaria
HELLLCOPia
Nuokkua
sqdr35
tankki13
snudu81
Beezer96
ja muutamaa muutakin vastaa

oon tänään linjoilla n. 21 asti ja huomenna todennäköisesti klo.14-17 ja jos en oo on line nii laittakaa PSN viestiä nii katotaa keretääkö pelaan pelit pois.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

No niin mikek... jos nyt sit vaikka tänne vastaat. Millon?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

ilari tänään matsit pois alta?? olen siin klo19.30 alkaenn linjoilla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Sry etten vastannu. Otetaan vaikka huomenna iltapäivällä? OIkeestaan koko päivä käy klo 17 saakka..

Joo sama homma, mitä aikasempi sen parempi.. on menoo tos 14-15 jälkee
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Uugh, en tänään ehdi, mutta enköhän huomenna jokusen matsin mättämään siinä 15.30->17
Pelaatko myös mun kanssa (Marley_FIN)?

Monta muutakin pelaamatta, ShepherdMoon, Miquel82 ja Rammy esim.

Olen aika hyvin tänään koneen ääressä iltapäivällä ja joskus puol kasin jälkeen. Muutto vähensi viime viikon pelit minimiin prkles.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mikekfin.. oon valmis.. 14.30 lähden keikalle.
 
Ylös Bottom