Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vieläkö on joukkueita vapaana voisin tulla mukaan? nohtu tuo klo 18 ilmottautuminen.


Kyl sie vie 5:lle oli tilaa. unohdin kaikessa vitutuksessa kutsua nautaeläimen. oli eka menny nhl tiimil ja ei päässy sit takas ilman kutsuu.

Hyvä päivä oli taas aloittaa tämäki liiga helvetti.

8 pelii = 5 kertaa menee yhteys psn = 7 tappioo.

Menikö muil monta kertaa yhteys? Pilasi kyllä 900% mielekkyyttä tämä. Nyt nukkuun ja toivoen että sony tai ea saa homman pelittää.

***** ***** V****
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo eka päivä liigaa takana ja saldona yks rankkari voitto... Kaks ekaa pelii tuli turpii, ku kaveri teki maalit vikoil sekunneil, ja juhis99 vastaa laukaukset 16-9 mulle, mut kaveri rokotti melkee 50% laukasutarkkuudel voiton 2-4. Joten tämmöstä tänään:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Nyt olis Panthersien hyökkääjät tarjolla valppaille lokeille. Hakusessa olis vastaavasti nopea, hyväkätinen armoton maalintekijä. Right tai Left, no matter.

Phoenixistä Müller, Vrbata, Prucha, Lombardi. Kaikki otetaan avosylein vastaan hinnalla millä hyvänsä.

Dallasin Brunnström kiinnostaa. Kenet kelpuutat mun joukkueesta vastineeksi?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

JOh ja ankoilta lähteepi Bobby Ryan ! tulkaa tarjoilee kaikennäköst :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Hyviä pelejä on ollu, vaikkakin pingviinit yritti suojaus vanhanaikaista monia kertoja ja onnistuikin siinä. Noh, ei sillä ollut väliä kun voitin 6-4 :p

Siis divarista on kyse.

Ja niitäkin tein vain ja ainoastaan sen takia, että jotain oli yritettävä ku äijä lagitti suht kovin ni ei syöttöjäkään perille saanut :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

pitkä oli päiväku piti pelaaja vaihtoa miettiä ja onneksi niitä pari kappaletta sai tehtyäkki. pelejä pilasi kyllä ea:n kaatuminen jonka johdosta en uskaltanut ottaa lopuksi enää haasteita vastaan pahoittelut siitä. huomena ehkä ehin pelaan päivällä jonka jälkeen lähden useammaksi päivää pois joulun viettoon. hyvät joulut kaikille jo tässä vaiheessa ja toivotaan kaikki pukilta pelitaitoja lahjaksi =)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Bluesilla myös pelaajia lähdössä vaihtoon:

Brad Boyes, T.J Oshie, Eric Brewer,Barret Jackman,Paul Kariya! David Backes ja Eric Perron kaikki kaupan!

Tarjouksia tulemaan vaan, toki hyvästä hinnasta Andy Mcdonaldia lukuunomttamatta kaikki ovat myynnissä. Kannattaa käydä katsomassa onko tullut vaihtotarjouksia tältä suunnalta todella monelle olen laittanut.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

tais äijälle aika kovaan ottaa noi kaks tappioo. varsinki se 1,0 sec ennen loppuu brunnström 4-3:een.

päivän paras oli kuitenkin donkamenia vastaan ku tasotin 0,7 sec enne loppua 2-2:een. ja vielä voitin rl. kilpailun.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

tais äijälle aika kovaan ottaa noi kaks tappioo. varsinki se 1,0 sec ennen loppuu brunnström 4-3:een.

Söi kyllä miestä rotan lailla kun kaveri sekunti ennen loppua kävelee keskeltä läpi, harhauttaa ja punalamppu palaa.Toinen peli meni sitten siihen kun koitin ajella Brunnströmmiä aina paikan tullen. :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Toinen peli meni sitten siihen kun koitin ajella Brunnströmmiä aina paikan tullen. :D
;D Näitä on itellekkin käynyt, johtaa muuten aika usein melkoseen maalisumaan omassa päässä :D Etenkin jos on ns. oikeastakin elämästä "kaunoja" ks. pelaajaa kohtaan niin lähtee helposti lapasesta välillä. Mainitaan nyt Patrick Kane joka riemukseni oli viimekauden pleijareissa Tampan riveissä meikäläistä pudottamassa. (Johdettuaan viime keväänä suosikkijoukkueeni Canucksin pudottamista NHL:n playoffeissa)

Noniin aiheeseen eli tähän liigaan. Tämä arvonta oli kyllä kaikin puolin paras tapa jakaa joukkueet. Itselleni osui Carolina ja siitä luettuani aloinkin tutkimaan ensi kaudeksi AHL-jengiä itselleni. Paremmin kun tuli tutustuttua niin täähän onkin tosi mukavan tuntunen nippu :p Tavoitteena on tietenkin mestaruus, mutta ehkä myös ihan pelipaikan lunastaminen ylimmältä sarjatasolta olisi saavutus mitä osaisi arvostaa ensi kauden alkaessa ;)

Koitetaan nyt ainakin alkuun jättää treidaaminen kokonaan väliin ellei ihan "kuolat näppikselle" tarjouksia ilmene(huhuu Terppo :D) Hyvää liigaa ja joulua kaikille ja kiitokset taas Donkamenille hienosta liigasta.

PS. Uusi(tai vanha uudelleen aktivoitu) EASHL-jengi hakee vahvistusta kaikille pelipaikoille. Erityisesti arvostetaan hyvää pukukoppipelaamista :p Yhteydenotot mieluiten psn: rankasija tai quakenet: buggy. 100% tryout takuu ;D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Bluesilla myös pelaajia lähdössä vaihtoon:

Brad Boyes, T.J Oshie, Eric Brewer,Barret Jackman,Paul Kariya! David Backes ja Eric Perron kaikki kaupan!

Tarjouksia tulemaan vaan, toki hyvästä hinnasta Andy Mcdonaldia lukuunomttamatta kaikki ovat myynnissä. Kannattaa käydä katsomassa onko tullut vaihtotarjouksia tältä suunnalta todella monelle olen laittanut.

Juu, Kariya Capseihon....vaihdossa Bäcström??
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

...nii ja unohdin keroa tossa edellisessä, että etsitään kaveria nimeltä Sidney Crosby!!!!! Onko kukaan nähny ku ei enää Pensseissä vaikuta(Donka)??

Siperian karhu Alex Ovechkin lähtis toiseen suuntaan....
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tarjouksia tulemaan vaan, toki hyvästä hinnasta Andy Mcdonaldia lukuunomttamatta kaikki ovat myynnissä. Kannattaa käydä katsomassa onko tullut vaihtotarjouksia tältä suunnalta todella monelle olen laittanut.

Painotetulla sanalla mennään, eli EJ on kans kaupan? No mehä kuule katotaa mukava paketti sitte.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kyl sie vie 5:lle oli tilaa. unohdin kaikessa vitutuksessa kutsua nautaeläimen. oli eka menny nhl tiimil ja ei päässy sit takas ilman kutsuu.

Hyvä päivä oli taas aloittaa tämäki liiga helvetti.

8 pelii = 5 kertaa menee yhteys psn = 7 tappioo.

Menikö muil monta kertaa yhteys? Pilasi kyllä 900% mielekkyyttä tämä. Nyt nukkuun ja toivoen että sony tai ea saa homman pelittää.

***** ***** V****

Kummallista....mulla yhteys toimi hyvin koko illan mutta ukko puikoissa oli jäässä=)

Toi EA serveri on kyl perseestä ja joka vuosi sama ongelma...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

juhis99 vastaa laukaukset 16-9 mulle, mut kaveri rokotti melkee 50% laukasutarkkuudel voiton 2-4. Joten tämmöstä tänään:rolleyes:

Mua vastaan tais tehdä 90% vedoista :D Jos vähän liioitellaan. No ei mut tekikö se nyt 16 maalia mua vastaan ja joku 25-30 vetoo. Puolet maaleista tuli niin että kikkas kulmasta maalille uskomattomalla taidolla ja kiersi moken ja aina verkko heilu. Toinen oli sitten 1 timerit ja ribarit meni aina. En ihmettelisi jos tämä kaveri voittaisi, ellei jollain ole vastalääkettä. Tulee mieleen aika paljon anakonnan pelityyli, jonka lopulta selätin 1. kaudel välieris.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mua vastaan tais tehdä 90% vedoista :D Jos vähän liioitellaan. No ei mut tekikö se nyt 16 maalia mua vastaan ja joku 25-30 vetoo. Puolet maaleista tuli niin että kikkas kulmasta maalille uskomattomalla taidolla ja kiersi moken ja aina verkko heilu. Toinen oli sitten 1 timerit ja ribarit meni aina. En ihmettelisi jos tämä kaveri voittaisi, ellei jollain ole vastalääkettä. Tulee mieleen aika paljon anakonnan pelityyli, jonka lopulta selätin 1. kaudel välieris.

Joo tätä samaa "kulma nousua" tää käytti koko ajan. Mut ei siin mitää, ku kaveri on nii taitava ton mailankäsittelyn kaa, ettei siltä oikee millää meinaa saada tota kiekkoo pois. :cool:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ja turco vaihtuis vaikka johonkii kakkosmolarii, ja hyvään(83-86) kenttäpelaajaan. Katellaa sitte, että kuka mun kenttäpelaajista tulis sitte kauppaan siinnä kylkiäisenä.

Mutta laittakaa vaa tarjouksii tulemaan, mikäli on kiinnostusta!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo tätä samaa "kulma nousua" tää käytti koko ajan. Mut ei siin mitää, ku kaveri on nii taitava ton mailankäsittelyn kaa, ettei siltä oikee millää meinaa saada tota kiekkoo pois. :cool:

Heh...sillon vaan täysii päin ei siinä muu auta!!! Sillon vaa ite tuppaa olee jossai ihan muualla missä pitäis....hurahtaa meinaa hyviä jätkiä vastaan 97% taklauksista ohi=)

Mitä tästä opimme ainoo lääke vaivaan on Prongerin Crisu=)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tulkaas joku ottaan matsia? On niiin tylsää :p
 
Ylös Bottom