Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Nyt se tuli takasin mieleen miks tää peli on pölyttynyt hyllyssä, liigaa lukuunottamatta. Jos kone päättää että nyt et voita niin et tule voittamaan:mad:. Äsken firecubee vastaan peli ja detroitin pakit saa tehtyä kaksi omiin joilla napsahtaa vastustajalle voitto. Toivotaan toivotaan että tuo piakkoin ilmestyvä update korjais jotain pelin ärsyttäviä piirteitä, muuten jää aika vähälle tän 10 osalta.


Edit: Nyt kun treidejä tehdään kovasti niin jotkut vois hivenen miettiä mitä tarjoaa ja ottaa yhteyttä vaikkapa ps viestillä. Ei oikein jaksais aina naputtaa hylky nappia kun samalta tyypiltä tulee Lidaksesta joka ukko vuorollaan vaihtoon.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Helvetti tää joukkueiden arvonta oli idioottimaisin juttu ikinä!:mad:
Komeella saldolla kojootit jumbo sijalla, pisteitä 1, joka tuli firecubea vastaan muutaman bugi maalin avulla.:(
JEE JEE, sekoon tähän kakka kasalla pelaamiseen...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Helvetti tää joukkueiden arvonta oli idioottimaisin juttu ikinä!:mad:
Komeella saldolla kojootit jumbo sijalla, pisteitä 1, joka tuli firecubea vastaan muutaman bugi maalin avulla.:(
JEE JEE, sekoon tähän kakka kasalla pelaamiseen...

Et ole ainoa jolla on mennyt hermot. tänää taas meni yhteys psn:ää ku 50s vikaa erää jäljel ja johdin 4-1. Nyt antanu jonkun 8 pistettä suurinpiirtein tasotusta ea:n/sonyn takia :(

Mielenkiintoiset väännöt on kuitenkin piristäny mieltä. Et tule varmasti oleen viimeinen jolla menee nuppi sekaisin. Kuten sanoin niin tän liigan voittaja tulee vuodattaan verta, hikeä ja kyyneliä. Joka ei ole mentaalisesti vahva ei näin tasaista liigaa tule voittamaan, koska huonoja jaksoja tulee aivan varmasti jokaiselle.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

ensi tunnelmia, nyt kun on pari peliä alla..

hieno ja tasokas sarja, kiitos siitä donkameni.. ja koko ykkösdivari yms. meininki...
mutta pari yllättävää havaintoa,
sumppu-kilppari-tietokone puolustaa meininki on suosiossa... ei siinä nyt sinänsä mitään.. eihän ketään nyt huvikseen kannata maalia päästää tekemään, mutta että antaa tietokoneen puolustaa, ni miks ei samantien lukitse veskaa ja anna tietokoneen hoitaa kaiken?

ja toinen, ei niinkään sarjaa koskeva, mut ea vois pikkuhiljaa myös korjata ton sutasu maalille - veska sylkee meiningin... voit lämätä miljoonaa ja veska nappaa sen hampaiden väliin, mutta sit ku `taktisesti´ liipaset kiekon maalille, ni johan on joka kerta rebound ja hässäkkä valmis.. paris matsis vihu ei paljon muita maaleja halunnutkaan kokeilla.. :confused:

no joo, joka tapauksessa, loistavia pelejä on ollut ja mä oon jotain matseja tuurilla voittanutkin, hyväl fiiliksel mukana.. viel kun joku säälistä antais veskan mulle
(huet, niemi ei ole maalivahteja!), vaik joululahjaks, ni aina vaan paranis.. :)

hyvää joulua kaikille!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Helvetti tää joukkueiden arvonta oli idioottimaisin juttu ikinä!:mad:
Komeella saldolla kojootit jumbo sijalla, pisteitä 1, joka tuli firecubea vastaan muutaman bugi maalin avulla.:(
JEE JEE, sekoon tähän kakka kasalla pelaamiseen...

Jep, olen samaa mieltä kanssasi, että tämä arpominen ei ollut kovin jees. Ei siinä mitään, jos itse olisi onni käynyt :rolleyes: Joku arvottu fantasiadrafti olisi kyllä ihan must, saisi kaikki tasaiset joukkueet.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

2-1 johdossa ja viimeinen minuutti menossa, mitä tapahtuu?

yhteytesi psn- networkiin on katkennut. elikä vasta 8-9 kerta tässä liigassa. ainoastaan kerran on 1 erässä tämä tapahtunu. Nämä putoamiset vääristää niin paljon liigaa että on parempi että poistun ettei kukaan hyödy tästä.

Koitan selvittää mikä mättää ja toivoisin että voisin aloittaa myös liigan alusta mikäli saan ongelman korjattua. Tapaus ei liity mitenkään internet-yhteyteeni.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

donkameni

onkohan toi nyt järkevää lähteä kokonaan? oot pelannu 25 peliä.. eiks se nyt kannattais eka kattoo mikä siinä on?? mut sinähän se pomo oot.. :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

ai lähit jo... :o

ja senatorskin on kai vaihtunu jo kerran??

ja kun tulet takas, niin onkos meillä sitten pari kertaa malkin - pari kertaa hroosby yms.??

edit: ei näköjään ole tuplana pingiviinit liigassa..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

ai lähit jo... :o

ja senatorskin on kai vaihtunu jo kerran??

ja kun tulet takas, niin onkos meillä sitten pari kertaa malkin - pari kertaa hroosby yms.??

ja tulin takasin. Kokoonpanot on samat kuin ennen lähtöäni.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

johan sä nopeesti fiksasit linjat kuntoo keskellä yötä??? :p
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

johan sä nopeesti fiksasit linjat kuntoo keskellä yötä??? :p

en oo tehny vie mitää ton ongelman eteen. Villei veikkauksia mist vois johtuu? joku bugi mun tunnuksella tai sit liittyy jotenkin tohon liigan hostaamiseen.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

en osaa kyl sanoa.. onx aikaisemmis liigois käyny näin? ei ainakaan mulla mis oon ollu host
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

koska toi pääsarja loppuu? Ni pääsis täält divarist kyntämäst sinne pääsarjaa...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Helvetti tää joukkueiden arvonta oli idioottimaisin juttu ikinä!:mad:
Komeella saldolla kojootit jumbo sijalla, pisteitä 1, joka tuli firecubea vastaan muutaman bugi maalin avulla.:(
JEE JEE, sekoon tähän kakka kasalla pelaamiseen...

treidaa pari pelaajaa jos vaikka löytäisit sitä kautta uutta pelivirettä. esim se müller ja prucha kiinnostaa. oikeestaan kaikki kojoottien äijät on tervetulleita. on tullu pelattuu sillä jonkun verran nii tunnen pelaajat. mulla kukaan hyökkääjä ei oo vielä vakuuttanu, joten ehdotuksia otetaan vastaan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

treidaa pari pelaajaa jos vaikka löytäisit sitä kautta uutta pelivirettä. esim se müller ja prucha kiinnostaa. oikeestaan kaikki kojoottien äijät on tervetulleita. on tullu pelattuu sillä jonkun verran nii tunnen pelaajat. mulla kukaan hyökkääjä ei oo vielä vakuuttanu, joten ehdotuksia otetaan vastaan.

No pruchaa en oo myymässä, mutta Mueller lähtee melko kevyesti. Jotain parannusta on tapahtunut viimeisimpien vaihtojen myötä, mutta edelleen liian paljon annan tasotusta veskari puolella. Pommitin jo muutamalle mv vaihto ehdotusta.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

en osaa kyl sanoa.. onx aikaisemmis liigois käyny näin? ei ainakaan mulla mis oon ollu host

Ei ole käynyt. Viime liigas meni kyl 2 kertaa, mutta silloin tais yhteys mennä ea:han eikä psn. Silloin oli kaikil samoi ongelmia. Nyt kun tarkemmin miettii niin ongelma liittyy jotenkin käyttäjätunnukseeni + ea. 08 ja 09:ssä moni joutu just vaihtaan tunnustaan kun ea alkoi bugittaan näillä vähän vastaavia. Kuten että vaikka voitti liigapelissä niin silti se merkittiin 3-0 tappioksi yms. Toinen on se että sekoo sen takia kun on ilmoitukset päällä että ketkä menee online jne. kun on kaverilista täynnä ja kaikki vääntää liigaa nii toi voi hyvinkin olla. No anyway joulun jälkeen pitää selvittää vähän tarkemmin ettei tällästä tarvi enää kestää.

koska toi pääsarja loppuu? Ni pääsis täält divarist kyntämäst sinne pääsarjaa...

No tähän mennessä ollaan saatu 2 kautta pelatuksi, ettei se nyt kauheen kauaa pitäis. Tosin nyt on 2 kierrosta runkosarjaa, joten se vie tietty enempi aikaa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mutta joo. Oikein hyvät joulut kaikille pelaajille minulta! Muistakaa jättää änärin peluu hetkeksi vähemmälle ja keskittykää syömään kinkkua. Joulu on nhl:ää tärkeempi! :o

2 divari on, muuten sitten avattu.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jep, olen samaa mieltä kanssasi, että tämä arpominen ei ollut kovin jees. Ei siinä mitään, jos itse olisi onni käynyt :rolleyes:
Voin vain kuvitella mitä sskickerin (islanders) päässä liikkuu tätä arvontaa koskien. :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Nyt olisi Shane Doan kaupan johonkin vikkeläkinttuiseen laituriin.Brad Boyes myös edelleen myynnissä kuten myös Keith Tkachuk ja Barret Jackman.

Tulipa otettua Terpolta 6-0 turpaan. :D
 
Ylös Bottom