Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo eka peli Donkaa vastaa häviö 1-3, toka voitto 1-0
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

oma mielipiteeni tähän keskusteluun: pelataan ihan normaalisti vaan ne pelit uusiks, jos menee toisin kuin meni alunperin niin sou wot? runkosarja ei meinaa mitään, tietty jos pleijareiden ulkopuolelle jää tuon takia niin voi vähän kyrsiä, mutta saa sitä kuitenniin kattoa peiliin jos ei niihin selviä.

olisko liigan runkosarjan jälkeen järkeä pelata karsintoja esim. 6 tippuu suoraan, 4 karsii 4 huonoimman nousijan kanssa?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

oma mielipiteeni tähän keskusteluun: pelataan ihan normaalisti vaan ne pelit uusiks, jos menee toisin kuin meni alunperin niin sou wot? runkosarja ei meinaa mitään, tietty jos pleijareiden ulkopuolelle jää tuon takia niin voi vähän kyrsiä, mutta saa sitä kuitenniin kattoa peiliin jos ei niihin selviä.

olisko liigan runkosarjan jälkeen järkeä pelata karsintoja esim. 6 tippuu suoraan, 4 karsii 4 huonoimman nousijan kanssa?

Mulle nyt on oikeesti aivan sama.... kunhan se on kaikille pelanneille tasavertainen.. ja arpominen loppuu :mad:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mulle nyt on oikeesti aivan sama.... kunhan se on kaikille pelanneille tasavertainen.. ja arpominen loppuu :mad:
Ja kyl se ottaa jonkuu verran päähän, jos sä voitat Donkamenin tasosen pelaajan kerran sadasvuodes, ja sit se voitto nollataa:D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kannatetaan myöskin anakonnan ehdotusta. Jotain tuon tyylistä kaavailinkin järjestävän jahka systeemi on saatu toimivaksi. Millos divari sitten loppuisi? Oiskohan silloin kun pääsarjassa alkaa puolivälierät?

Sitten tosta sopupeli hommelista vie sen lisäks. Ite haluisin kans saada voitot niistä joita vastaa tipuin vikal minuutil kun johdin.

No ei lähdetä tälläiseen pelleilyyn vaan tietty pelataan kaikki ottelut uusiksi, mikäli siis pelaan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tosta sopupeleist ! mää en ehtiny ottaa donkamenii vastaa viel sillo matsii nih ei niih koske mua..
Mut mun mielest helpoiten just ku pelaisitte vaah uudestaa jah päätty miten päätty .. :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Enpä sit tiedä tosta sopupelaamisesta onko sittenkää niin kannattavaa kun porukka tietysti tekee maaleja mielipelaajillaan yms. Silloin vasta noista tilastoista katoaisi viimeinenkin uskottavuus + se että muutama ei varmaankaan muista paljo pelit edes päätty. Varsinkin silloin jos on hävinnyt.

Veikkaan että ongelma ratkeaa sillä että teen uuden tunnuksen esim. "Donkamenii" ja lisään vaan pääsarjalaiset ystävälistalle + laitan ilmoituseston. Täytyy kuitenkin testata varmuuden vuoks pari peliä normi vs. onlines.

Heh, mulla muistissa tulokset 3-2 voitta ja rökäle 4-0. Luulen että uudestaan pelaamalla voi käydä huonommin mutta samapa kai tuo. maalit voi jakaa ihan kelle tahansa kun ei tässä kuitenkaa bonuksia saa niinkuin aktiivi aikana kun noita maaleja teki=)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

oma mielipiteeni tähän keskusteluun: pelataan ihan normaalisti vaan ne pelit uusiks, jos menee toisin kuin meni alunperin niin sou wot? runkosarja ei meinaa mitään, tietty jos pleijareiden ulkopuolelle jää tuon takia niin voi vähän kyrsiä, mutta saa sitä kuitenniin kattoa peiliin jos ei niihin selviä.

olisko liigan runkosarjan jälkeen järkeä pelata karsintoja esim. 6 tippuu suoraan, 4 karsii 4 huonoimman nousijan kanssa?

Tämä idea on ton tippumisen kannalta kyllä hyvä!!!!

Ite ottaisin kyllä 2 pinnaa yhellä voitolla ja yhellä tappiolla mutta jos kaikki haluu matsit veivaa uudestaan niin katotaan kuinka äijän käy jos niin päätätte=)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tai sitte ton tippumis homman vois tehä kans sillee, että vaa 4 putoo suoraa, ja 6 karsii. Näin pääsarja pysyis parempi tasosena:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

itse kannatan myös uudestaan pelaamista vaikka donkan voitinkin jo kerran :P

Ja kun joukkueiden arpomisesta päätettiin niin kenelläkään ei ollut valittamista ainakaan silloin. Onhan tämä parempi kuin olla tiettyyn kellon aikaan kaikki tappelemassa joukkueista :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tuli nyt sählättyy eli mitä mä teen? Eli rekisteröidyin tonne 2-divarii mut ei ollu taas kaikki hoksottimet kohillaa ja valitsin NHL-joukkueen..:o
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tuli nyt sählättyy eli mitä mä teen? Eli rekisteröidyin tonne 2-divarii mut ei ollu taas kaikki hoksottimet kohillaa ja valitsin NHL-joukkueen..:o

No lisää mut kaverilistalle ja poistu siitä liigasta niin lähetän kutsun tossa parin tunnin sisään :o
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

No niinpä tietyst.. kävinkii kaikki muut kohat jo läpi ja en sit tos tajunnu enää X painaa, no nyt on poistuttu.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

itse kannatan myös uudestaan pelaamista vaikka donkan voitinkin jo kerran :P

Ja kun joukkueiden arpomisesta päätettiin niin kenelläkään ei ollut valittamista ainakaan silloin. Onhan tämä parempi kuin olla tiettyyn kellon aikaan kaikki tappelemassa joukkueista :D

Kyllä arpominen saa munkin kannatuksen jatkossakin!!!
Tällä kertaa kävi ihan ok flaxi mutta ens kerralla voi olla sen Islandersin vuoro...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jee jee, heti kun oon saanu kojoottien pelin uomiinsa, niin EA alkaa temppuilemaan mun kanssa. :mad:
Kyseessä siis oudot yhteyden katkeamiset, jotka on nyt siirtynyt eashl:n puolelta myös liiga peleihin...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kyseessä siis oudot yhteyden katkeamiset, jotka on nyt siirtynyt eashl:n puolelta myös liiga peleihin...

Itse kärsin noista tossa kuukauden verran... Nyt olen kokeillut toisella kiekolla niin mystiset EA serverille yhteyden katkeamiset loppuneet.

Omalta levylta löyty pari pientä naarmua ja johtuivat ilmeisesti siitä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

:D

kyl on kaikenlaisii jannuja... mikäs tää koura--??? yrität haastaa, kysyt viestillä.... kundi ei vastaa mitään ja poistaa kavereista... JOS SUL ON MUUTA TEKEMISTÄ, NIIN ETKÖ OSAA VASTATA VAIKKA ETTÄ EN EHDI!!!!!! onkohan jannu nyt lähtenyt ihan oikeeseen sarjaan mukaan..
 
Ylös Bottom