Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

:D

kyl on kaikenlaisii jannuja... mikäs tää koura--??? yrität haastaa, kysyt viestillä.... kundi ei vastaa mitään ja poistaa kavereista... JOS SUL ON MUUTA TEKEMISTÄ, NIIN ETKÖ OSAA VASTATA VAIKKA ETTÄ EN EHDI!!!!!! onkohan jannu nyt lähtenyt ihan oikeeseen sarjaan mukaan..

Käsittääkseni koura on todella asiallinen tyyppi, mutta saattaa olla välillä hiukan temperamenttinen kaveri. Ehkei se ehtiny vastata ja oli jotain tärkeetä tekemistä niin ajatteli poistaa väliaikaisesti sut. Ei siis mitään ihmeellistä tässä.

pqohi, onko sulla katkennu yhteys ea:lle vai psn? Nyt kun ei kellää ole mitään vastaa ollut että alotan uudestaan pelaan niin meen nyt sitten linjoille. täytyy ottaa vaan parin nimimiehen tilastot ylös ja vähentää kauden lopus.

2 divariin kaivataan pelaajia!

Käsittääkseni koura on todella asiallinen tyyppi, mutta saattaa olla välillä hiukan temperamenttinen kaveri. Ehkei se ehtiny vastata ja oli jotain tärkeetä tekemistä niin ajatteli poistaa väliaikaisesti sut. Ei siis mitään ihmeellistä tässä.

pqohi, onko sulla katkennu yhteys ea:lle vai psn? Nyt kun ei kellää ole mitään vastaa ollut että alotan uudestaan pelaan niin meen nyt sitten linjoille. täytyy ottaa vaan parin nimimiehen tilastot ylös ja vähentää kauden lopus.

2 divariin kaivataan pelaajia!

ok.. jotkut kohteliasuus säännöt nyt luulis olevan joka juipil selvillä?!? eikö niin.. ei paljon vaadi näpyttää pikku viesti mihin menee 5sek..

joo, ei muuta kun uusintaa kehii.. :) onko linjat nyt kunnossa vai kokeiletko??? ettei tarvi moneen kertaan uusia? :cool:

:D

kyl on kaikenlaisii jannuja... mikäs tää koura--??? yrität haastaa, kysyt viestillä.... kundi ei vastaa mitään ja poistaa kavereista... JOS SUL ON MUUTA TEKEMISTÄ, NIIN ETKÖ OSAA VASTATA VAIKKA ETTÄ EN EHDI!!!!!! onkohan jannu nyt lähtenyt ihan oikeeseen sarjaan mukaan..

Noh huh huh... jos pitkän harkinnan jälkee hyväksyn sun kaveri pyynnyön jotta EI tarvitsisi vastailla näihin sun "matsi?" viesteihin vaan voisit katsoa koska olen "pelissä" tai idlaan. Ja sä viittit itkeä psn:ssä ja täällä, tiedätkös jos on "pelissä" ja lähettelee viestejä tää paska tilttaa??. Ja koska näin yläruudussa ettei kyseessä ollut mistään "tärkeästä" viestistä kyse niin jätin pelin aikana vastaamatta. Tiedätkös että jos laitat jollekkin invin niin sun ei ole PAKKO odottaa että se jätkä tulee pelaamaan... Ja ihan vinkiks jos olet laittanu inivin ja kukaan ei tule pariin minuuttiin niin siitä voi päätellä (tai noh näköjään jotkut ei) että joku ei kerkeä tai pelaa jotain muuta (eashl,Offline:ssa).

Noh huh huh... jos pitkän harkinnan jälkee hyväksyn sun kaveri pyynnyön jotta EI tarvitsisi vastailla näihin sun "matsi?" viesteihin vaan voisit katsoa koska olen "pelissä" tai idlaan. Ja sä viittit itkeä psn:ssä ja täällä, tiedätkös jos on "pelissä" ja lähettelee viestejä tää paska tilttaa??. Ja koska näin yläruudussa ettei kyseessä ollut mistään "tärkeästä" viestistä kyse niin jätin pelin aikana vastaamatta. Tiedätkös että jos laitat jollekkin invin niin sun ei ole PAKKO odottaa että se jätkä tulee pelaamaan... Ja ihan vinkiks jos olet laittanu inivin ja kukaan ei tule pariin minuuttiin niin siitä voi päätellä (tai noh näköjään jotkut ei) että joku ei kerkeä tai pelaa jotain muuta (eashl,Offline:ssa).

no jos noin paljon pojalta tulee tänne tekstiä, niin VARMAAN pikku sormilla saat näpyteltyä sen viestin myös tonne... tiltannu mul ei ole kertaakaan, ja olit nimenomaan idle, et pelissä...

ja jos pitkän harkinnan jälkeen suostun kaveriks... VOI KYYNEL mikä jätkä.. mikä v#)&u sä luulet
olevas ??!?!?!? herää nyt siellä pikku ruutus takana poika!! :mad:

no jos noin paljon pojalta tulee tänne tekstiä, niin VARMAAN pikku sormilla saat näpyteltyä sen viestin myös tonne... tiltannu mul ei ole kertaakaan, ja olit nimenomaan idle, et pelissä...

ja jos pitkän harkinnan jälkeen suostun kaveriks... VOI KYYNEL mikä jätkä.. mikä v#)&u sä luulet
olevas ??!?!?!? herää nyt siellä pikku ruutus takana poika!! :mad:

Ok.... Kyllä olin pelissä en idle, ja vielä jos on pelissä niin tämä EA:n "shit happens" peli voi tiltata jos lähetät viestejä kesken pelin, enkä ole ainoa joka tämän on huomannut. (lueppa täällä foorumilla eashl:n "valitus" ketjua tai NHL 10 omaa) Ja kyllä harkitsin kaveriksi ottamista, koska mulle ei riitä mikää "että hei pelataan samassa liigassa" syyksi jotta hyväksysin lisäys pyynnön. Ja voi kyynel iso poika ei nähtävästi ollut tarpeeksi tyytyväinen lahjoihinsa... noh eihän pilata enempää muitten päivää/joulua.

Tiedätkös että jos laitat jollekkin invin niin sun ei ole PAKKO odottaa että se jätkä tulee pelaamaan... Ja ihan vinkiks jos olet laittanu inivin ja kukaan ei tule pariin minuuttiin niin siitä voi päätellä (tai noh näköjään jotkut ei) että joku ei kerkeä tai pelaa jotain muuta (eashl,Offline:ssa).[/QUOTE]

ei hemmetti, jos näin fiksu kaveri ois ollu kertomas tän mulle aikasemmin, ni oisin säästynyt monen päivän valvomisilta ja odottamisilta.. kiitos sinun, nyt tiedän ettei oo pakko odottaa ja voin oikeasti lähteä haasteesta pois..

ja luuletko oikeasti että kiinnostaa paskan vertaa ootko mun frendinä vai et, kattelin vaan että on kai ollu tapana tässä liigassa..

näin iso poika ei saa enää muuta kun sukkia yms. mut muuten joulu meni oikein hyvin, kiitos kysymästä, jos pilasin sinun, olen pahoillani ja ostan sinulle pullon konjakkia kun saavutat oikean iän..

no niin, asia selvä.. otetaan peli sitten ensi kerralla. ;)

Tosiaan sanottakoon sen että toi sekoilee tosi usein että onko pelissä vai idle. Monesti väittää että on idle vaikka itseasiassa on pelissä!

Ja sitten tosiaan psn nappulaan ei kannata pelin aikana koskea koska se tunnetusti tilttaa todella helposti. Ainakin ennen. Toivottavasti tulee joku päivitys siihenkin.

Tästä ei tarvi enempää jorista :rolleyes:

Nyt otan enää noi iginlan ja kumppanien pisteet ylös ja aloitan pelaan. Nyt ei pitäis katkeilla.

Tiedoksi kaikille että lisäsin kaikki pääsarjalaiset mun uuden nikin kaverilistalle että nään ketkä on online, mutta laitoin ilmoitukset pois joten älkää ihmetelkö jos en vastaile. Mielellään laitatte viestit donkameni tunnukselle edelleen jota aktiivisesti lueskelen kun asioin jotain muuta.

jos pilasin sinun, olen pahoillani ja ostan sinulle pullon konjakkia kun saavutat oikean iän..

Ollapa vielä nuori (tai nuorempi), niin voisin avautua ja saisin ilmaisen konjakin ;). No ei, paljon porua tyhjästä. Hyvää joulua ja sillai!

Mennyt kyl hermot Torontolla pelaamiseen, kun ei tahdo saada mitään aikaiseksi. Propsit toki vastustajille, mutta potuttaa kun puolet peleistä lagaa niin maan helve*isti, et on hankalaa pelata.

Niin, ja treidiehdotuksia otetaan mielellään vastaan. Paljon tässä onkin tullut neuvoteltua, mutta lisää vaan tulemaan. Toronton miehistö on kaupan!

Mennyt kyl hermot Torontolla pelaamiseen, kun ei tahdo saada mitään aikaiseksi. Propsit toki vastustajille, mutta potuttaa kun puolet peleistä lagaa niin maan helve*isti, et on hankalaa pelata!

sano vaan ketä vastaa on lagannu niin laitetaan korvan taakse. joskus lagaaminen johtuu ea:n servereistä mutta 90% kerroista siitä että jompi kumpi käyttää kaistaa joka ei ole sallittua tätä liigaa pelatessa.

Jos joku haluaa pelaa niin tulkoot linjoille.

Heh, tänään aikasemmin oli ehkä kaikkien aikojen suuri maalisin ottelu jonka oon pelannu wickediä vastaan.
Kumpaakaan ei oikein kiinnostanut puolustaminen ja lagas niin perkeleesti ettei aluks onnistunu oikein mikään.
No sit kummatkin teki pari maalia ja peli oli vielä täysin avoin.
Ja huoh, mulla kun on ollu lähi aikoina tapana ohjata veskaria vastustajan hyökätessä, koska luotto AI:n torjuntoihin on menny, niin wic heitti alivoimalla purkukiekon päätyyn ja aattelin avata veskalla nopeesti joten otin sen ohjattavaksi jolloin kiekko meni längistä päätyyn josta se ponnahti omien luistimieni kautta maaliin.
Oli vähän WTF fiilis.
Sen jälkeen peli repes ja n. 2 min kuluttua peli oli 8-3 wicille.
Sitten alko huima nousu.
5 minuutissa kavensin pelin 8-7:ään, mutta koska elämässä ei koskaan käy niinkuin elokuvissa, iski wic loppuun 2 maalia ja loppu tulos oli 10-7.:D
Ihmettelen mitä mun päässä liikkuu kun menetän omiin sekoiluihini monta pojoa.:confused:
No, kai tää on sitä mökkihöperyyden alkua...
Miksköhän mä tulin ripittämään tätä tänne :o

Selostusta pelistä...
Lagaaminen tuli täältäpäin melko varmasti en vaan ymmärrä miksi,mutta koittelin myöhemmin rankkukisoja ja niissäkin lagasi oikein olan takaa.
Ilemmalla pelattiin Pq:n kanssa toinen peli (jossa olin täysin vastaantulija) jossa lagia ei ollut ollenkaan vaikken ollut edes buuttinut modeemia.:confused:

Ps: Tulikohan tuossa ensimmäisessä pelissä liigan maaliennätys?

sano vaan ketä vastaa on lagannu niin laitetaan korvan taakse. joskus lagaaminen johtuu ea:n servereistä mutta 90% kerroista siitä että jompi kumpi käyttää kaistaa joka ei ole sallittua tätä liigaa pelatessa.

Luulenpa, että kyse on täysin omista yhteyksistä. Ne kun tuppaavat välillä kettuilemaan. Se on kyl ollut outoa, ettei kotipeleissä ole lagannut samalla tavalla, kuin vierasjoukkueena pelatessa. Tosin ilmeisesti joilla kuilla on lagannut mun vieraissa pelatessa (ainakin Jontte tästä ilmoitti). Edellisellä kaudella tosin ovat pelit olleet melko lagittomia.

Tää koko lagitus/ katkeilu kyllä vähän syö tätä hommaa. Mut eiköhän me kahlata tästä läpi tavalla tai toisella, pitää vaan muistaa ettei tää ukot niin vakavaa ole, tää on "vaan" peli. En tiedä voisko tää homma jotenkin johtua tästä joulusta, porukka ympäri maailmaa varmaan jonkin verran saanut NHL10:n lahjaksi..? Ja pelaajamäärät on kasvanut varmaan hieman, et sen takii takkuaisi. Mutta toisaalta mä en tiedä näistä asioista yhtään mitään..

Niin joo ja mulla ollut vähän hiljaisempaa pari päivää, jos tänään illalla kerkeäis duunin jälkeen pelaamaan hetken ja sunnuntainakin. Sit lähden pariksi päiväksi reissuun, mutta tulen uudeksi vuodeksi takaisin.

vieläkö näihin liigoihin pääsis liittyyn oon tossa murohokilla muutaman pelin pelannu..siellä ei vaan taho tota porukkaa olla koskaan onlinessa. :( tulee pelattua aika paljon ku oon pitkällä saikulla välilevyn pullistuman takia :eek:

vieläkö näihin liigoihin pääsis liittyyn oon tossa murohokilla muutaman pelin pelannu..siellä ei vaan taho tota porukkaa olla koskaan onlinessa. :( tulee pelattua aika paljon ku oon pitkällä saikulla välilevyn pullistuman takia :eek:

Jep 2 divariin vaan mukaan. Lue aloitusviesti niin siellä selitelty tarkemmin :)

no niin pera on messissä joukkue on tietenki pohjosen pojalla kärpät....ps aika hiljasta on täälläki :D

milläs menetelmäl noi pleikkarit on?? 1. vs 16, 2 vs 15 jne.... vai läntinen 1. vs. läntinen 8. itäinen 1. vs itäinen 8. jne ???

milläs menetelmäl noi pleikkarit on?? 1. vs 16, 2 vs 15 jne.... vai läntinen 1. vs. läntinen 8. itäinen 1. vs itäinen 8. jne ???

1 vs 16 jne. konferenssei ei saa, mutta tälleen on parempikin että kaikki voisi teorias kohdata kenetkä vaan finaalis.

Ylös Bottom