Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Voin vain kuvitella mitä sskickerin (islanders) päässä liikkuu tätä arvontaa koskien. :D

Hah, luit ajatukseni. Heräsin tuossa äskettäin ja ensimmäisenä ajatuksena tulla tänne vuodattamaan sydänverta :rolleyes:

Tää mun pelaajamateriaali on just sen verran kapeeta että ihan turha yrittää lähtee tekee nousuja pelaajavaihtojen kautta, koska tuskin kukaan selväjärkinen näitä mun pelaajia kokoonpanoonsa haluaa ;) Periaatteessahan tää arvonta oli hyvä juttu, mutta mä olen sillätavalla vajavainen että osaan pelata vain kourallisilla joukkueista edes kohtalaisesti. Tarkoitan tällä sitä että esim. Pittsburghillakaan ei mulla peli suju, kun taas muutamalla heikommalla jengillä sujuu jo paljon paremmin. Tästä esimerkkinä 2 edellistä liigaa, vasta runkosarjan loppuvaiheessa ja pleijareissa alkaa peli kulkemaan kun pääsee sinuiksi joukkueen kanssa. Islandersin kanssa tulen olemaan tällä kaudella erityisen lirissä, realistinen tavoite on yrittää pysyä pääsarjassa. Eli tavallaan kannatan arvontaa, mutta toisaalta mulla saa käydä melkoinen tuuri että osuisi joku niistä 4-5 joukkueesta millä peli sujuu.

Ja Donka, mulla oli 2 edellisessä liigassa samaa ongelmaa, 4 kertaa molemmissa pätkäs yhteyden katki, tässä liigassa vasta kerran. Mutta vielä kerkee tapahtumaan, liiga on vielä nuori ja paljon kerkeää vettä Vantaanjoessa virtaamaan ja monta kertaa kerkeää ohjain lattialle kolahtamaan turhautumisen seurauksena kun yhteys pätkähtää :D

Niin joo ja hyvää Joulua kaikille!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ja Donka, mulla oli 2 edellisessä liigassa samaa ongelmaa, 4 kertaa molemmissa pätkäs yhteyden katki, tässä liigassa vasta kerran. Mutta vielä kerkee tapahtumaan, liiga on vielä nuori ja paljon kerkeää vettä Vantaanjoessa virtaamaan ja monta kertaa kerkeää ohjain lattialle kolahtamaan turhautumisen seurauksena kun yhteys pätkähtää.

Jep mut tuolloin oli ongelmaa kaikilla, myös muilla kuin nhl:ää pelaavilla. Ainakin ekana päivänä kun liiga alkoi niin psn kettuli oikein urakal kaikille vuoronperää + asiasta oli puhetta myös psn-huoltokatko keskustelussa tai jostain vastaavasta. Tämä on ihan jotain uutta mikä ei tekemättömänä lähde vaan runkosarjan lopussa minulle olisi tullut todennäköisesti 15-20 tällästä peliä jossa olisi yhteys katkennut. Siksi aattelin että on paras olla pelaamatta niin kauan kunnes ongelma ratkeaa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mites donkameni meinaatko jatkaa vielä pelaamista tässä liigassa, kun noi sun ottelut ja pisteetkin nollaantu? Ite voitin sut 2 kertaa ilman katkeamisia ja nyt menetin 2 voittoa. Joudunko voittamaan sut uudelleen vai miten menetellään?:confused:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jep mut tuolloin oli ongelmaa kaikilla, myös muilla kuin nhl:ää pelaavilla. Ainakin ekana päivänä kun liiga alkoi niin psn kettuli oikein urakal kaikille vuoronperää + asiasta oli puhetta myös psn-huoltokatko keskustelussa tai jostain vastaavasta. Tämä on ihan jotain uutta mikä ei tekemättömänä lähde vaan runkosarjan lopussa minulle olisi tullut todennäköisesti 15-20 tällästä peliä jossa olisi yhteys katkennut. Siksi aattelin että on paras olla pelaamatta niin kauan kunnes ongelma ratkeaa.

Toi on kyllä ärsyttävä, tiedän tunteen, toivottavasti ongelma ratkeaa piakkoin. Jos oikeesti ongelmat lisääntyy niin ei olis huonoksi jos täräyttäs liigan uusiksi käyntiin. Varmasti utopistinen ajatus, mutta mulle kävis kyllä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jos oikeesti ongelmat lisääntyy niin ei olis huonoksi jos täräyttäs liigan uusiksi käyntiin. Varmasti utopistinen ajatus, mutta mulle kävis kyllä.

Kannatan, siis uudelleen arvonnalla. :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mites donkameni meinaatko jatkaa vielä pelaamista tässä liigassa, kun noi sun ottelut ja pisteetkin nollaantu? Ite voitin sut 2 kertaa ilman katkeamisia ja nyt menetin 2 voittoa. Joudunko voittamaan sut uudelleen vai miten menetellään?:confused:


no multakin lähti 3pts., ja pelit rullas vallan mainiosti... mut ei kai se nyt noista parista pelistä ole kiinni??? varsinkaan sulla, ku et näytä paljon muutenkaan häviävän... :cool:

liigan uudelleen starttaaminenhan kuulostaa hyvältä...???? jotkut on pelannu 20 tai yli peliä.. olispa nättii alkaa pelaa taas uudestaa??
joukkueiden arvonnasta - arvonta on ainakin mun mielestä tosi hyvä juttu.. ymmärrän kyl niitä, joilla osu vähän heikompi... (islanders, panthers) kun ei ole ketä treidata, ja muutenkin vähän mitä sattuu.. mut kelatkaa fantasia draftii??? 30 jengii, 22 jätkää/joukkue, mehän draftattais viel näitä jätkiä, ku 11 tulee kauppoihin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Hyvät joulut vaan kaikille. Toivottavasti joulupukki tuo Detroitille hieman parempaa tuuria joululahjaks;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Niin eihän se parista pelistä ole kiinni mut täällä on varmasti useampi ketkä ovat menettäneet pisteitä ja onko se niitä kohtaan reilua että joku voi aloittaa uudestaan pelaamisen nollatuilla tilastoilla.

Mieluummin sitten alotetaan koko liiga uudestaan niin se olisi ehkä kaikkein tasapuolisinta. Tietysti sillä varauksella, että ongelma saadaan korjatuksi. Muuten jos ongelmaa ei saada selville niin ei se uudelleen aloittaminen tilannetta paranna. Uudessa liigassa saattaa olla samanlaisia ongelmia ja pian tilanne johtaa siihen että kokoajan ollaan aloittamassa uutta liigaa.

Joukkuearvontoihin taas kaikki ei koskaan voi olla tyytyväisiä, joten niitä tuskin on syytä lähteä uusimaan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Niin eihän se parista pelistä ole kiinni mut täällä on varmasti useampi ketkä ovat menettäneet pisteitä ja onko se niitä kohtaan reilua että joku voi aloittaa uudestaan pelaamisen nollatuilla tilastoilla.

Mieluummin sitten alotetaan koko liiga uudestaan niin se olisi ehkä kaikkein tasapuolisinta. Tietysti sillä varauksella, että ongelma saadaan korjatuksi. Muuten jos ongelmaa ei saada selville niin ei se uudelleen aloittaminen tilannetta paranna. Uudessa liigassa saattaa olla samanlaisia ongelmia ja pian tilanne johtaa siihen että kokoajan ollaan aloittamassa uutta liigaa.

Joukkuearvontoihin taas kaikki ei koskaan voi olla tyytyväisiä, joten niitä tuskin on syytä lähteä uusimaan.

ei varmasti aloiteta enää uudestaa 2 päivän jälkeen. Tosiaan muutama menettää pisteensä, mutta pahempi paha olisi se että osa voittaisi tuurilla minulta 1-2 pistettä ylimääräistä ja tämä vääristää tuloksia ja tilastoja. Tosiaan ei tarvi pelata uudestaan ellen nyt sitten saisi ratkaistua tota ongelmaa. Palataan huomenna taas asiaan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

iginla 24 pelii 10+11, sillähän tulee 82 pelii... :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joukkuearvontoihin taas kaikki ei koskaan voi olla tyytyväisiä, joten niitä tuskin on syytä lähteä uusimaan.

Ei mua kyllä varsinaisesti häiritse tää Islanders, niillä mennään mitä on. Niinku sanottu, tuo oman lisämausteensa kun saa jännitellä minkä joukkueen sitä arvonnassa itselleen saa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Edelleenkin hyökkääjiä kaupan + hyökkääviä pakkeja. Tarjouksia vaan rohkeasti ni kathellaa mukavat kaupat!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Heh, nyt kun oon laittanu Osgoodin vilttiin ja Labarbin tolppien väliin on alkanu pisteitäkin tulemaan. :cool:
Ja edelleen mv vaihto tarjouksia otetaan vastaan. E: Ja hyvää joulua kaikille! paitsi EA:lle...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo sama täällä , itekkii menetin nyt sit sen 2 pistettä ilman että netti ois menny poikki Donkamenii vastaan. Ja luulen että kun pelataan uudestaa donkaa vastaan, niin turpiin tulee. Eli sinne meni ne pojot:(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo sama täällä , itekkii menetin nyt sit sen 2 pistettä ilman että netti ois menny poikki Donkamenii vastaan. Ja luulen että kun pelataan uudestaa donkaa vastaan, niin turpiin tulee. Eli sinne meni ne pojot:(

Eiköhän fiksuin menetelmä ole se, että mikäli Donka meinaa yrittää pelata uusiksi, niin nämä ottelut, jotka saatiin pelattua loppuun saakka, uusitaan niin, että lopputulos on sama kuin aikaisemmin pelatuissa ottelussa. Ei tuo ole sen vaikeampaa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Eiköhän fiksuin menetelmä ole se, että mikäli Donka meinaa yrittää pelata uusiksi, niin nämä ottelut, jotka saatiin pelattua loppuun saakka, uusitaan niin, että lopputulos on sama kuin aikaisemmin pelatuissa ottelussa. Ei tuo ole sen vaikeampaa.

fiksuin ehdotus pitkästä aikaa. Mikäli nyt sitten pelaan, mieli tekisi kyllä. Olen entistä enemmän sitä mieltä että ongelma johtuu jotenkin tohon hostaamiseen/kaverilistalaisiin. Koska yhteydet pätkiny silloin kun porukkaa eniten online yms. Muistaako joku noita tuloksia? itse en ainakaan. Ei ole varmaan suuri paha vaikka pelaiskin noi ottelut kunnolla koska 15 ottelus kestää jonku aikaa vaan pelaamal sopupelei.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

fiksuin ehdotus pitkästä aikaa. Mikäli nyt sitten pelaan, mieli tekisi kyllä. Olen entistä enemmän sitä mieltä että ongelma johtuu jotenkin tohon hostaamiseen/kaverilistalaisiin. Koska yhteydet pätkiny silloin kun porukkaa eniten online yms. Muistaako joku noita tuloksia? itse en ainakaan. Ei ole varmaan suuri paha vaikka pelaiskin noi ottelut kunnolla koska 15 ottelus kestää jonku aikaa vaan pelaamal sopupelei.

Hyvin on Donkaa vastaan tulokset muistissa....ekasta tsägä voitto 3-2 ja tokassa tuli sitten turpaa 4-0 mutta hyviä pelejä oli!!!! Mulla ei kyllä ollu Donkaa vastaan eikä sen puoleen muitakaan vastaan yhteyden kanssa ongelmia ainakaan vielä vaikka on 16 pelii takana.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Enpä sit tiedä tosta sopupelaamisesta onko sittenkää niin kannattavaa kun porukka tietysti tekee maaleja mielipelaajillaan yms. Silloin vasta noista tilastoista katoaisi viimeinenkin uskottavuus + se että muutama ei varmaankaan muista paljo pelit edes päätty. Varsinkin silloin jos on hävinnyt.

Veikkaan että ongelma ratkeaa sillä että teen uuden tunnuksen esim. "Donkamenii" ja lisään vaan pääsarjalaiset ystävälistalle + laitan ilmoituseston. Täytyy kuitenkin testata varmuuden vuoks pari peliä normi vs. onlines.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

vois olla kyl hyvä idea toi sopupeli... ihan vaan sen takia, et ne nyt on kuitenkin pelattu..

ei sillä tuloksella ole mitään väliä.. esim hävisin sulle jatkoajalla, 2-3 ja voitin 4-1

pelithän voi päättyä vaikka 0-1 jatkoajalla ja toinen 1-0... sarjapisteet siinä nyt kai se pääasia on.. voin tuikata ben eagerillä sen maalin, joka ei ole muuten kokoonpanossa.. :o
 
Ylös Bottom