Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)
Ei
ai eiks toi reinprecht kelvannukkaa???
Ei
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
ai eiks toi reinprecht kelvannukkaa???
Helvetti tää joukkueiden arvonta oli idioottimaisin juttu ikinä!
Komeella saldolla kojootit jumbo sijalla, pisteitä 1, joka tuli firecubea vastaan muutaman bugi maalin avulla.
JEE JEE, sekoon tähän kakka kasalla pelaamiseen...
Komeella saldolla kojootit jumbo sijalla, pisteitä 1, joka tuli firecubea vastaan muutaman bugi maalin avulla.
ai lähit jo...
ja senatorskin on kai vaihtunu jo kerran??
ja kun tulet takas, niin onkos meillä sitten pari kertaa malkin - pari kertaa hroosby yms.??
johan sä nopeesti fiksasit linjat kuntoo keskellä yötä???
treidaa pari pelaajaa jos vaikka löytäisit sitä kautta uutta pelivirettä. esim se müller ja prucha kiinnostaa. oikeestaan kaikki kojoottien äijät on tervetulleita. on tullu pelattuu sillä jonkun verran nii tunnen pelaajat. mulla kukaan hyökkääjä ei oo vielä vakuuttanu, joten ehdotuksia otetaan vastaan.
en osaa kyl sanoa.. onx aikaisemmis liigois käyny näin? ei ainakaan mulla mis oon ollu host
koska toi pääsarja loppuu? Ni pääsis täält divarist kyntämäst sinne pääsarjaa...
Voin vain kuvitella mitä sskickerin (islanders) päässä liikkuu tätä arvontaa koskien.Jep, olen samaa mieltä kanssasi, että tämä arpominen ei ollut kovin jees. Ei siinä mitään, jos itse olisi onni käynyt