Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Juu, ihmettelinkin et mitä tääl sekoillaan, kun itse ainakin pääsen.. mut kysees siis on vanhempi versio..


--------------------------------------------------------------------------------

CECHA01 - affected
CECHC04 - affected
CECHE01 - affected
CECHG01 - affected
CECHG04 - affected
CECHH01 - affected
CECHK01 - affected
CECHK04 - affected
CECHL01 - not affected
CECHL04 - not affected
CECHP01 - not affected

Tuollaisen listan joku postasi Jatkoajan foorumille, oli kuulemma löytänyt joltain toiselta foorumilta. Lähde on siis vähintäänkin hatara, mutta postasin nyt kuitenkin, ainakin monet Jatkoajan PS3-omistajat olivat samaa mieltä listan kanssa.

Ja tuon mallinumeron tms. näkee sieltä Pleikan takaa, sarjanumeron loppuosa
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

voi prkl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! huomena vapaa päivä ja järkänny itelle aikaa että voi illan pelata kunnolla yöhön asti!! no ei voi mitään vaikka kuin vi****aa!!!:mad::mad::mad:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jeps toimii taas.

Azerach oli lähteny jo 24. päivä veke 2 divarista joten tämä lisätään mustallelistalle.

Sitten seuraavaan sääntöpykälään jonka toivottavasti kaikki 2 divarilaiset ymmärsivät lukea.

"- mikäli ei ole pelannut vähintään 5 ottelua ensimmäisen viikon aikana niin tulee potkituksi ja lisätyksi mustallelistalle ilman pätevää syytä, näiden tilalle otetaan vielä uusia pelaajia."

Tätä sääntöä ei ole vielä noudattaneet seuraavat pelaajat:

Texpect 4 ottelua
BonAppetita 2 ottelua
salonen90 0 ottelua
Femus80 3 ottelua

Nämä potkitaan ja lisätään listalle mikäli ei saa 5 ottelua täyteen klo 17 mennessä. Näiden tilalle otetaan sitten uusia pelaajia vie heti klo 17 jälkeen kannattaa käydä katsomassa onko tilaa.

Sitten seuraavaan sääntöpykälään joka koskee nyt 1 divaria

"Mikäli on ilmoittanut osallistuvansa, mutta ei ole liittynyt liigaan viikko tämän alkamisesta niin joutuu mustallelistalle (ilman pätevää syytä tai jos ei kerro milloin ehtii liittyä)"

Nepenthe87 on ilmoittanut osallistuvansa, mutta ei ole liittynyt 1 divariin. Jos ei klo 17 mennessä ole liittynyt niin lisätään mustallelistalle.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Taas sellasta jaskaa tämä peli huhhelihuihaa. 5-6 pelii pelasin ja kaikissa toi sama ettei pelaajat tottele ja pelin tempo puolet normaalista hitaampaa.

Jaahasta vastaan kun oli 30 sekuntia pelattu niin teki jo mieli luovuttaa kun tiesi ettei voi voittaa taas ku tökkii.

Ehdotankin että jos tähän hommaan ei saada ratkaisua niin jätetään tuo 5. kausi pelaamatta ihan suosiolla meinaan uskoakseni kauheen montaa tällänen tynkäliiga ei kiinnosta jossa on hauskuus kaukana.

Jos samat ongelmat jatkuu NHL 11 pelissä niin voin tässä vaiheessa ilmoittaa että myyn pois kyseisen pelin ja joku toinen voi jatkaa tämän liigan pyörittämistä jos vapaaehtoisia löytyy.

EA on iso huoooh :(

Vikan pelin opitaa vastaa voitin 3-0, mutta fiilis todella kaukana hyvästä koska itse pelaaminen olisi varmaan nintendon playoff steal pelissäkin korkeammalla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Taas sellasta jaskaa tämä peli huhhelihuihaa. 5-6 pelii pelasin ja kaikissa toi sama ettei pelaajat tottele ja pelin tempo puolet normaalista hitaampaa.

Jaahasta vastaan kun oli 30 sekuntia pelattu niin teki jo mieli luovuttaa kun tiesi ettei voi voittaa taas ku tökkii.

Ehdotankin että jos tähän hommaan ei saada ratkaisua niin jätetään tuo 5. kausi pelaamatta ihan suosiolla meinaan uskoakseni kauheen montaa tällänen tynkäliiga ei kiinnosta jossa on hauskuus kaukana.

Jos samat ongelmat jatkuu NHL 11 pelissä niin voin tässä vaiheessa ilmoittaa että myyn pois kyseisen pelin ja joku toinen voi jatkaa tämän liigan pyörittämistä jos vapaaehtoisia löytyy.

EA on iso huoooh :(

Vikan pelin opitaa vastaa voitin 3-0, mutta fiilis todella kaukana hyvästä koska itse pelaaminen olisi varmaan nintendon playoff steal pelissäkin korkeammalla.

Joo EA kusee...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Taas sellasta jaskaa tämä peli huhhelihuihaa. 5-6 pelii pelasin ja kaikissa toi sama ettei pelaajat tottele ja pelin tempo puolet normaalista hitaampaa.

Jaahasta vastaan kun oli 30 sekuntia pelattu niin teki jo mieli luovuttaa kun tiesi ettei voi voittaa taas ku tökkii.

Ehdotankin että jos tähän hommaan ei saada ratkaisua niin jätetään tuo 5. kausi pelaamatta ihan suosiolla meinaan uskoakseni kauheen montaa tällänen tynkäliiga ei kiinnosta jossa on hauskuus kaukana.

Jos samat ongelmat jatkuu NHL 11 pelissä niin voin tässä vaiheessa ilmoittaa että myyn pois kyseisen pelin ja joku toinen voi jatkaa tämän liigan pyörittämistä jos vapaaehtoisia löytyy.

EA on iso huoooh :(

Vikan pelin opitaa vastaa voitin 3-0, mutta fiilis todella kaukana hyvästä koska itse pelaaminen olisi varmaan nintendon playoff steal pelissäkin korkeammalla.

Samaa se täälläkin.... Onnex sentäs EASHL toimii :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jos kuitenkin Petri olisi kyseessä? :)

Näitä teidän tarinoita lukiesse iskee itsellekkin sellanen fiilis, että olisi mukava joskus lähteä tahkoaan tuonne 2 divariin. Häätynee tosin ensin ottaa lisää pelejä alle, ettei nyt ihan jokaiselta nekkuun tule. Yksinpeli ei paljoa enää houkuttele, kun onlinessä on innostunut 1v1 ja muiden kanssa porukalla pelaileen.

Juu anteeksi sekosin nimissä...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Varmaan Ihan väärään paikkaan kirjotan, mut siis kertokaa ny tyhmälle et uskaltaako tota pleikkaria ja änäriä jo pelata?? Ku eilen oli jotain puhetta ettei kannata edes käynnistää..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Varmaan Ihan väärään paikkaan kirjotan, mut siis kertokaa ny tyhmälle et uskaltaako tota pleikkaria ja änäriä jo pelata?? Ku eilen oli jotain puhetta ettei kannata edes käynnistää..

Aina kannattaa kysyä. Juu asia korjaantu jo tossa yöllä kun pleikkarit siirtyi takaisin oikealle vuosikymmenykselle. Tosin näyttävät että ois 1.3 vaikka onkin 2.3.2010. Päivittämällä netin kautta tuokin virhe korjaantuu itestää.

eli ei ole enää mtn vaaraa pelata.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo seuraavat kaverit ei ollu pelannu 5 ottelua ekan viikon aikana joten listalle päätyivät.

Texpect
BonAppetita
salonen90
Femus80

Elikäs nyt ois sit 4 paikkaa vapaana 2 divarissa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Aina kannattaa kysyä. Juu asia korjaantu jo tossa yöllä kun pleikkarit siirtyi takaisin oikealle vuosikymmenykselle. Tosin näyttävät että ois 1.3 vaikka onkin 2.3.2010. Päivittämällä netin kautta tuokin virhe korjaantuu itestää.

eli ei ole enää mtn vaaraa pelata.

Siis eikö riitä että jostain asetuksista vaihdan päivämäärää? Miten toi "päivittämäll netin kautta" sit menee? Kun ei mtn järjestelmäpäivityksiä oo saatavil, sanoo vaan et mulla on jo uusin..

Varmaan ymmärsin asias ihan väärin ja oon taas kerran ihan ulapalla :) Mut kiitos avusta kuitenkin!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Siis eikö riitä että jostain asetuksista vaihdan päivämäärää? Miten toi "päivittämäll netin kautta" sit menee? Kun ei mtn järjestelmäpäivityksiä oo saatavil, sanoo vaan et mulla on jo uusin..

Varmaan ymmärsin asias ihan väärin ja oon taas kerran ihan ulapalla :) Mut kiitos avusta kuitenkin!

Siis meet aika asetuksen kohdalle ja "muuta aikaa" tai jotain. Sen jälkeen on vaihtoehtoina päivittää manuaalisesti tai joko internetin kautta. Jälkimmäinen tapahtuu aivoja käyttämättä sekunissa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo seuraavat kaverit ei ollu pelannu 5 ottelua ekan viikon aikana joten listalle päätyivät.

Texpect
BonAppetita
salonen90
Femus80

Elikäs nyt ois sit 4 paikkaa vapaana 2 divarissa.

Etkai Donkameni mennyt poistamaan mua, mullehan sanottiin ihan selvästi perjantaina että mun ei tartte saada tuota 5 matsia täyteen kun perustelin tämän. Ja sitten vielä tämä 1vrk kestänyt PSN bugi ni mites pelaat, ei näin ei ei. :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Etkai Donkameni mennyt poistamaan mua, mullehan sanottiin ihan selvästi perjantaina että mun ei tartte saada tuota 5 matsia täyteen kun perustelin tämän. Ja sitten vielä tämä 1vrk kestänyt PSN bugi ni mites pelaat, ei näin ei ei. :D

Voi ***** se olitkin sinä. Rupesin just kelaa että kukahan se oli joka tästä puhui ja aattelin ettei ollu kukaa näistä neljästä. No pikku juttu. Kutsun sut uusiks liigaan :D

Tosiaa ei jaksanu ettii väsyneenä jostain viestiketjun keskeltä että kuka oli kyseessä.

I'm so sorry! *slap myself"
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Voi ***** se olitkin sinä. Rupesin just kelaa että kukahan se oli joka tästä puhui ja aattelin ettei ollu kukaa näistä neljästä. No pikku juttu. Kutsun sut uusiks liigaan :D

Tosiaa ei jaksanu ettii väsyneenä jostain viestiketjun keskeltä että kuka oli kyseessä.

I'm so sorry! *slap myself"

Kiitti, mutta tässä on kyllä pieni etu mulle. En tehnyt alunperin yhtäkään maalia kolmen ottelun aikana, mulle niitä tehtiin 8kpl.

No anyway, samalla tiimillä joudun/saan pelata? Eli JYPillä vedin...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kiitti, mutta tässä on kyllä pieni etu mulle. En tehnyt alunperin yhtäkään maalia kolmen ottelun aikana, mulle niitä tehtiin 8kpl.

No anyway, samalla tiimillä joudun/saan pelata? Eli JYPillä vedin...

Vedä ihan millä tahansa sattuu olee vapaa. No tuskin toi nyt hirveesti kuitenkaa ratkaisee loppupeleis.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vedä ihan millä tahansa sattuu olee vapaa. No tuskin toi nyt hirveesti kuitenkaa ratkaisee loppupeleis.

Tahtoisin päästä siihen liigaan ennen ku kaikki paikat menee, pistin privanakin viestiä jo Donkamenille että poistaa mut siitä mustalta listalta!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tahtoisin päästä siihen liigaan ennen ku kaikki paikat menee, pistin privanakin viestiä jo Donkamenille että poistaa mut siitä mustalta listalta!

juu poistin. juu varaan paikan sulle. laitan huomen aamul kutsun ku ny oon liian väsy moiseen. Laita kaveriksi "Donkamenii" niin saat kutsun, ei pysty muuten lähettää.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Colorado kauppaa.

Kaupan ovat :

Morrow vh 85
Vanek tl 85
Kunitz vh 82
Berglund pr 82
Grabovski pr 81
Khabibulin mv 84

Tarjouksia tulemaan jos kiinnostaa.
 
Ylös Bottom