Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Toi mun kirjotus oli lähinnä sarkasmia niille jotka aina valittaa jostain ni voitas tehä tommonen liiga. Täällä en koskaan ole syyttänyt yhdestäkään liigapelin tappiosta ketään muuta kuin itseäni
vai oletko eri mieltä?(no joo ehkä vähä Osgoodia) jos kumminkin olen väärässä niin pyydän anteeksi.

Ja kyllä hävisin sulle 8-1 olit tosiaankin parempi. Ja peli pyöri mun puolustusalueella kokoajan jotenkin sain munkitettuu ees sen yhen maalin. Kauhein peli tähän asti :D.

Sut lähinnä mainitsin sen takia, kun oot niin pirun hyvä niin olit hyvä esimerkki. (kun et täällä urputa mistään ongelmista) . Jos nyt ymmärrät "mitähän nettiä juhis sit käyttää" ;) on läppä!

Niin siis jos nyt loukkasin sun tunteita ei ollu tarkotus ja provoon en jaksa vastata nyt provolla!

Hemppa nyt ei taida ymmärtää asian ydintä..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Toi mun kirjotus oli lähinnä sarkasmia niille jotka aina valittaa jostain ni voitas tehä tommonen liiga. Täällä en koskaan ole syyttänyt yhdestäkään liigapelin tappiosta ketään muuta kuin itseäni
vai oletko eri mieltä?(no joo ehkä vähä Osgoodia) jos kumminkin olen väärässä niin pyydän anteeksi.

Ja kyllä hävisin sulle 8-1 olit tosiaankin parempi. Ja peli pyöri mun puolustusalueella kokoajan jotenkin sain munkitettuu ees sen yhen maalin. Kauhein peli tähän asti :D.

Sut lähinnä mainitsin sen takia, kun oot niin pirun hyvä niin olit hyvä esimerkki. (kun et täällä urputa mistään ongelmista) . Jos nyt ymmärrät "mitähän nettiä juhis sit käyttää" ;) on läppä!

Niin siis jos nyt loukkasin sun tunteita ei ollu tarkotus ja provoon en jaksa vastata nyt provolla!

Ok. Et loukannut mun tunteita:D. En tossa mun viestissä tarkottanut mitään henk.kohtasta sua kohtaan, mutta lainasin sitä kun siitä sai helpoiten kiinni käsiteltäessä tätä "hitaus" ongelmaa.

Jos tosiaan joku todistetusti osoittaa ja todistaa että pelinopeus on jotenkin kiinni EA:sta ja että se vaihtelisi ottelusta toiseen ja peliparista toiseen ilman että "vika" johtuisi lagituksesta tai yhteysongelmista, niin nostan kädet pystyyn. Itellä on ainakin sitä helvetin vaikea ymmärtää tota vaihtelua ilman mitään syytä, kun en ole sitä huomannut .

Tuolla EA:n forumilla jotkut ovat, sitä mieltä että tunerit ovat hitauttaneet peliä, joten ei se väite varmaan kokonaan väärä ole etteikö niin olisi. Uudet tunerithan tuli helmikuuun alussa. Tämä selittäisi sitäkin miksi peli tuntui syksyllä nopeammalta kuin nyt.

Tässä esimerkiksi nimim. CapsXXVI:n viesti, koskien 1.03 tunersettiä:


In reading some of these post it seems like I'm not alone. Just for the record, in that event that EA looks at these for the next tuner update the problems I have are as follows.

- Lethargic game speed

-Lack of goal variety: The only goal I've seen in my last 3 games has been a cross crease. By the way I've lost the last 3 games by a combined score of 3-0. All on one lucky cross crease pass.

- Low scoring games: Painfully boring

- Poke check spamming combined with less tripping calls.

It might not be a lot but these factors have killed the game for me. I didn't realize it until today, but I know I don't stink this bad at this game. Heck I got up to 2,000 without glitching and part of that was during the dreaded Christmas seasons where goalies blocked everything.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jossain asiassa uskosin et KAIKKI on samaa mieltä tästä asiasta.

EA on kaiken pahan alku! :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Taas ois Atlantassa tarjolla ukkoo..

P. Berglund 82 KH
D. Backes 83 OL
A. Mcdonald 84 KH alotus 90 ja on nopee

Pakettina jos saisi menemään..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Taas ois Atlantassa tarjolla ukkoo..

P. Berglund 82 KH
D. Backes 83 OL
A. Mcdonald 84 KH alotus 90 ja on nopee

Pakettina jos saisi menemään..

Mie vaihdan ne, ketkäs ne nyt oli ku kyselit Pavelski ja joku toinen
Backes ja Mcdonald niihin
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jooh, tuun kohta linjoille.. Pitää viel hetki katella tota tiukkaakin tiukempaa suomi - usa peliä..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Nyt oon jo varma että Jopetsufin käyttää jotain cheattia tai koodia. Äsken pelissä pyysi ensin yhteistä lopetusta, hylkäsin, sitten ps3 alkaa taas pitää ihme ääntä ja peli tilttaa.
Sama kävi pari päivää sitten kun johdin vikoilla minuuteilla Jopetsufiniä, kaverit otti startin ja sitten alkaa kuulua sama ääni ja tilttaa. :mad::confused:
Ei ole koskaan ennen käynyt 10:ssä, 09:ssä pari kertaa, silloinki vastustaja otti startin ku oli häviöllä vikoilla minuuteilla ja sama ääni oli silloinkin..
Ja pakkohan sillon on lopettaa peli ja aloittaa uudestaa ja 3-0 häviö napsahtaa...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Nyt oon jo varma että Jopetsufin käyttää jotain cheattia tai koodia. Äsken pelissä pyysi ensin yhteistä lopetusta, hylkäsin, sitten ps3 alkaa taas pitää ihme ääntä ja peli tilttaa.
Sama kävi pari päivää sitten kun johdin vikoilla minuuteilla Jopetsufiniä, kaverit otti startin ja sitten alkaa kuulua sama ääni ja tilttaa. :mad::confused:
Ei ole koskaan ennen käynyt 10:ssä, 09:ssä pari kertaa, silloinki vastustaja otti startin ku oli häviöllä vikoilla minuuteilla ja sama ääni oli silloinkin..
Ja pakkohan sillon on lopettaa peli ja aloittaa uudestaa ja 3-0 häviö napsahtaa...

blaablaablaa.. cheattia?? joopa joo.. Ite käytän aina aikalisän viimisillä minuuteilla vaikka johtasin 10-0 jos tulee tiltti niin se ottaa itteä päähän mutta eipä ole koskaan tullut.. Eiköhän kyse ole pelkästä sattumasta...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

blaablaablaa.. cheattia?? joopa joo.. Ite käytän aina aikalisän viimisillä minuuteilla vaikka johtasin 10-0 jos tulee tiltti niin se ottaa itteä päähän mutta eipä ole koskaan tullut.. Eiköhän kyse ole pelkästä sattumasta...

No iha sama, ei kyllä ollut ihan normi tilt. Mutta eipä se nyt enää haittaa kun 2 peliä meni jo
Jopetsufiniä vastaan ja sijoitus on joku 3-5, 1 divariin mennään!

Miten voi lainata kunnolla? Että näkyisi se lainattavan nimiki siinä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

No iha sama, ei kyllä ollut ihan normi tilt. Mutta eipä se nyt enää haittaa kun 2 peliä meni jo
Jopetsufiniä vastaan ja sijoitus on joku 3-5, 1 divariin mennään!

Miten voi lainata kunnolla? Että näkyisi se lainattavan nimiki siinä.

painamalla siteeraa
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

En kyllä itse ole huomannut lainkaan, että kontrollit tulisivat jotenkin viiveellä tai että pelinopeus vaihtelisi pelien välillä. Koko tämä kausi on ollut joka pelissä tuota hidastempoista johtuen ilmeisesti siitä tunersetistä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

En kyllä itse ole huomannut lainkaan, että kontrollit tulisivat jotenkin viiveellä tai että pelinopeus vaihtelisi pelien välillä. Koko tämä kausi on ollut joka pelissä tuota hidastempoista johtuen ilmeisesti siitä tunersetistä.

Niin, korjatakseni vähän. Ei mullakaan mitään viiveitä tai pätkimisiä/nykimisiä ole ollut..

En oikein usko tähän Juhiksen parempi vastustaja teoriaan.. Täs sarjas ei ole yhtään pelaajaa ketä en olisi voittanut, vaikka nyt mun saarelaisia vähän höykytitkin.. :p
Kyl mä kunnon karusellis oon ollu nopeessa pelissäkin, ja kuin taas itse myös hallinnut hitaita pelejä. :cool:

el_sonnel ja mul on pelinopeus ja kiihtyvyys täysillä, en sitten tiedä vaikuttaako toi näihin sarjapeleihin?? Mutta meillä nyt on aina nopeeta peliä, riippumatta siitä vetääkö toinen sumppua tai ei..

Nopee/hidas, ei se tulos vaan se tylsyys...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

mul ei oo pelist muuta purnattavaa ku toi ***** jatkuva epärealistinen sitominen!!!!! :mad:
äijät nappaa 30m päästä seinälle. tosi siistii ja tappaa aivan täysin peli ilon.:mad:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

purnauksien jälkeen sit muihin asioihin :p
dettis tarpoo erittäin syvällä. elikäs lindström, alfredsson ja filppula vois vaihtaa maisemia.
lindströmistä pakki ja hyökkääjä.
alf ja filppis sit jotenkin :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

purnauksien jälkeen sit muihin asioihin :p
dettis tarpoo erittäin syvällä. elikäs lindström, alfredsson ja filppula vois vaihtaa maisemia.
lindströmistä pakki ja hyökkääjä.
alf ja filppis sit jotenkin :)

alfredsonii tänne buffaloo päin :!!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

New York Islanders

Alku kauden tahmean tunnustelun jälkeen joukkue on syttynyt kammo liekkiin, josta todisteena viimeiset 18 peliä 15-2-1.

Uusi nuorukainen Matt Duchene liittyi jo ennesteen kuumaan joukkueeseen ja istui hyvin heti 1. kentän keskelle pelaten 4 ottelua 6+3

Onko Islandersin faneilla ensimmäistä kertaa sitten vuoden 1983 aika odottaa parempia aikoja?
Tällöinhän sen 4 Stanley cupin putki katkesi, ja menestys on ollut sen jälkeen vaisua.

Ainakin toimitusjohtaja Garth Snow uskoo parempaa huomiseen..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Itse huomasin jännän jutun. Monessa pelissä pelaaja tottelee myöhässä. Painan nappia -->pelaaja tekee komennon myöhässä. Tämä on saattanut liittyä siihen että en millään saa maaleja, ja taklaukset menee aina huti.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Buffaloooooooo Sabresss ::::::

Nonnii nyt ois viellä kiihkeitä kauppoja tulossa !!
Olisi buffalossa lähdössä seuraavat pelaajat: paketteja voisi ehdotella ja muute kivaa::
M.Turco 85 overaali
T.Vanek 85 overaali

JOhkin parempaan hyökkääjään jos olisi jollain ehotuksia
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Itse huomasin jännän jutun. Monessa pelissä pelaaja tottelee myöhässä. Painan nappia -->pelaaja tekee komennon myöhässä. Tämä on saattanut liittyä siihen että en millään saa maaleja, ja taklaukset menee aina huti.

Minulla on tämä sama homma kuten jo aikaisemmin pari kertaa mainitsin. Esim. vaikka vastustaja hyökkää 1 vs. 2 niin en ehdi ottaa kumpaakaan pelaajaa käyttöön riittävän ajoissa ja kappas pian se on pakeista ohi ja maali. Toinen taas että jos pääsen yksin läpi niin maalinedessä pelaaja ei suostu tekemään viimeistä kääntöä esim rystylle ja maali jää saamatta. Sitten taas kun peli on nopeaa niin nuo ongelmat poistuu.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Itse huomasin jännän jutun. Monessa pelissä pelaaja tottelee myöhässä. Painan nappia -->pelaaja tekee komennon myöhässä. Tämä on saattanut liittyä siihen että en millään saa maaleja, ja taklaukset menee aina huti.

mulla näitä ongelmia on yleensä kun pelaa ulkomaalaisia vastaan huonon yhteyden takia?
 
Ylös Bottom