Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

No en tiedä mistä johtuu mutta tuolla liigassa on juuri tosi hidas tempo noissa peleissä.. kun menee pelaa tonne yhteisöö niin siellä on sit hyvä nopee tempo mikä on aina ollu :) emmä sitten tiedä

Siitä olen täysin varma et slidereista ei se voi mitenkään johtua. Jonkin näkösii yhteysongelmii veikkaisin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Nyt oli taas lähellä ettei ea:n takia lähteny ohjain seinään. Pelasin mikekFIN:iä vastaa ja vaikka maailman paras pelaaja ois pelannu tota vastaa niin ei olisi ollut mitään sänssei koska peli tosiaan tökki aivan helve*****. Sillon kun toi tökkii nii mikään ei onnistu. Edes pelaajan valitteminen ajoissa. Maalinteko on täyttä hepreaa ku kaikki komennot tuntuu tulevan viiveellä ja pelaajat ei tee niin kuin pyytää.

Mutta sitten pelasinkin paskufrankiä vastaa ja peli toimi ku unelma! Ei mitään viivettä ja peli oli sulavaa ja nopeaa ja tuloskin sen mukaista. Tämän takia näitä jaksaa tahkoo kun saa edes muutaman hyvän ottelun jossa saa todella vääntää. Olisi kyllä kiva tietää miksi joitain vastaan pelatessa toi viive tulee ja käytännössä voittaminen on tällöin mahdoton tehtävä. MikekFIN:llä tuntui toimivan kuitenkin hyvin mua vastaa kun pelityyliä katsoi. Tuollain olisi ollut mahdoton pelata jos samalla tavalla olisi tökkinyt.

No ei tätä niin vakavasti tarvitse ottaa, mutta selvästi joillekki on tästä etua ja useimmille vissiin sitten haittaa joilla näitä ongelmia esiintyy. Kun vaan tietäis mistä toi johtuu. Nyt täytyy rukoilla että NHL 11 ei ole samaa kuraa tai alkaa mennä viimeinenkin uskottavuus tähän hommaan :(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Itse en allekirjoita tätä väitettä. Ei ainakaan mulla ole ollut mitään vaikutusta ja peli toimii kuin unelma...Pelin tempo on nopeaa ja kaikki toimii muutenkin todella hyvin... Uudet slaiderit pitäs olla samat kaikille niin tuntuu kovin hassulta että osa syyttää niitä kun itellä ei oo mitään vaikutusta.

Välillä pelin tempo on todella hidas vs pelissä kun on joku kanukki vastassa mutta siinä 2min aikana kerkee lähtemään sitten pois kun sen huomaa. 1Divarin peleissä kaikkia vastaan yhteys on toiminut todella hyvin ja tuloskin on ollut sen mukaista. :D

Tässä ei ole kysymys siitä häviääkö vai ei, Jos olet ainoa Ihminen jolla pelinopeus on aina todella hyvä yms. olet ehkä aina sitten pelannut hidasta?? Mahtaiskohan tästä olla kysymys? Tää 10 ei ole muuten nopeeta ja kovaa tempoa nähnytkään.. Sitominen mm. on paskin keksintö ikinä ja vienyt taklaukset pois, kun 150cm jätkät ottaa metrin päästä ilmasta äijät syleilyy, niin joku mättää...

Tosi asia kuitenkin on, että pelit vaihtelee todella paljon ja minulla ei yhteydestä ole kiinni, sen voin sanoa. Tää sama ongelma oli jo ennen tätä uutta päivitystä..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tässä ei ole kysymys siitä häviääkö vai ei, Jos olet ainoa Ihminen jolla pelinopeus on aina todella hyvä yms. olet ehkä aina sitten pelannut hidasta?? Mahtaiskohan tästä olla kysymys? Tää 10 ei ole muuten nopeeta ja kovaa tempoa nähnytkään.. Sitominen mm. on paskin keksintö ikinä ja vienyt taklaukset pois, kun 150cm jätkät ottaa metrin päästä ilmasta äijät syleilyy, niin joku mättää...

Tosi asia kuitenkin on, että pelit vaihtelee todella paljon ja minulla ei yhteydestä ole kiinni, sen voin sanoa. Tää sama ongelma oli jo ennen tätä uutta päivitystä..

Eip... Kyllä mun pelityyli perustuu nopeaan pelaamiseen missä on syöttöjä ottelu kohden keskimäärin 100-150. No itse en valita kun siihen ei ole aihetta.. Toin nyt vaan oman näkemykseni esille.

Edit: Ymmärrän että voi olla vaikea ymmärtää sellasta asiaa mitä itse ei ole kokenut. Mutta peli tempo Kyllä on todellakin nopeaa.. Siittä miksi se sulla ei ole tai että mulle se on niin onkin iso mysteeri :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Voidaan julistaa tää kenel o paras yhteys liigaks. :D

Top 10
Yhteys toimii aina kun unelma

sijat 10-20
Satunnaisesti toimii (saa voittoja välillä)

Sijat 20-30 Yhteys ei toimi millään ,kuraa joka matsissa
(voitot harvinaisuuksia)

Sarjataulukkoon voitas lisätä aina netin palveluntarjoaja joukkueen nimen perään.
Nähtäis sitten lopuks kenen "tallista" ne parhaan netin munkittaneet löytyvät.

Mikähän netti Juhikselta löytyy? ;)

Vai onko kyseessä vihun netin manipulointi? Kuka on paras hakkeri Liiga?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Välillä (harvemmin) online peli toimii kuin unelma ja tuntuu että voittoja tulee vaikka mitä tekis, sitten yht'äkkiä toisena päivänä peli hidastuu ja mikään ei onnistu. Voittoja tulee yleensä pitkissä putkissa noin 8-15 ja sen jälkeen taas saman verran turpaan.
Viime aikoina pelaaminen on ollut niiiin tahmeeta ja hidasta ettei taas mitään rajaa. Vtuttaa koko EA taas, pitäis laittaa boikottiin (nyt ne varmaan laittaa mun tunnarin vielä tahmeemmaks :p).


Kotipelit ja vieraspelit.. niillä on osasyy. Esim. itsellä nyt Islanders joukkueena. Gogliano varmaan pelin nopein (Oilers) ja onkin sitä kotipeleis, mutta vieraspeleissä mm. Colin White polki ohi vaikka oli just tullut Gogli kentälle :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Koko vankkuuveri vaihdossa luongoa myöten, talven loppuale käynnissä !!!! ottakee pois.

legwand, richards, tavares, hartnell, malone, gomez, samuelsson, bernier,
hamhuis, salo, erhoff, weber
luongo

onkait siellä vaikka mitä muitaki noboja mut tuossa noboimmat

joku iso treidi olis proo
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Voidaan julistaa tää kenel o paras yhteys liigaks. :D

Top 10
Yhteys toimii aina kun unelma

sijat 10-20
Satunnaisesti toimii (saa voittoja välillä)

Sijat 20-30 Yhteys ei toimi millään ,kuraa joka matsissa
(voitot harvinaisuuksia)

Sarjataulukkoon voitas lisätä aina netin palveluntarjoaja joukkueen nimen perään.
Nähtäis sitten lopuks kenen "tallista" ne parhaan netin munkittaneet löytyvät.

Mikähän netti Juhikselta löytyy? ;)

Vai onko kyseessä vihun netin manipulointi? Kuka on paras hakkeri Liiga?

Itsellä ei kyllä yhteydessä ole vikaa, yli 500 peliä nyt ainakin takana ja yhteys mennyt poikki pari kertaa..

Pelinopeus taisi olla keskustelun aihe, mikä ei varmaan johdu nettiyhteydestä.

Kyse ei myöskään ole edelleen voittamisesta tai häviämisestä. Niinkuin varmaan näkee myös Jonten tilastoista. Peli on vaa niin Hel---in tylsää hitaana.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

nyt lähtis snaipperi SHARP (kok 83) ja BOLLAND (kok 81) yhteen hyvään sentteriin tai sitten vaan samantasoisiin laituriin ja sentteriin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo nyt viimeistään meni hermot tähä paskaan. Tää peli on paha vitsi...
Ensinnäki mitä helvettiä noi Del ja muiden keski-euroopan liigojen veskat on jotain 88-90?
Oli kiva peli taas Antlaata ja Roostersia vastaan, niitten mv ottaa feikisti joka saatanan
vedon ellei osu tolppaan, mihin se osuki joku 10-15 kertaa, ja Riksman imee suunnilleen sen ainoon vedon joka tuli siniviivan paremmalta puolelta...
Paras juttu on nää tilastot, vedot: JOKERIT 22 / ROOSTERS 9, ja toi nyt ei oo viel paha mutta
hyökkäysalueaika: JOKERIT: 14.53 / ROOSTERSIT 1.52... :mad:
OT:lla niin ku sanoin jo Riksman poke checkkaa riparin suoraan jonku roosters pellen lapaan ja se pisti tyhjiin. :mad:

Ei muuta, kiva peli oli taas. Ja sitä en tajua että olin 4. ennen sitä peliä ja OT häviön jälkeen olin noussut tokaksi?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Torontossa haetaan uutta virtaa joukkueeseen pelityylin muutoksella. Tilalle haetaan pääasiassa voimahyökkääjiä (PWF) tai pelinrakentajia (PLY), mutta myös muut ehdotukset huomioidaan.

Seuraavat sankarit ovat siirtolistalla:

A. Ponikarovsky SNP 82 LW
L. Stempniak SNP 80 RW

Ehdotukset joko YV tai PSN.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kokeilinpa luoda toisen tunnuksen jolla pelasin juuri neljä online peliä - 4 tasaista ja hauskaa peliä joista 3 voittoa ja 1 ja.tappio.
Noh, vaihdoin takaisin turhapuro73 tunnariin ja pelasin 2 peliä joista molemmista kunnolla kuonoon kun mikään ei toiminut - ajoitukset ihan pielessä ja hidas ku synti. Toinen oli divaripeli jossa koppelo1 mätti maaleja joka paikasta.
Onhan tää nyt ihan käsittämätöntä ja uskomatonta. Ei paljoa ole motivaatiota tällä hetkellä jatkaa divaria mutta katotaan viikon päästä uudestaan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo nyt viimeistään meni hermot tähä paskaan. Tää peli on paha vitsi...
Ensinnäki mitä helvettiä noi Del ja muiden keski-euroopan liigojen veskat on jotain 88-90?
Oli kiva peli taas Antlaata ja Roostersia vastaan, niitten mv ottaa feikisti joka saatanan
vedon ellei osu tolppaan, mihin se osuki joku 10-15 kertaa, ja Riksman imee suunnilleen sen ainoon vedon joka tuli siniviivan paremmalta puolelta...
Paras juttu on nää tilastot, vedot: JOKERIT 22 / ROOSTERS 9, ja toi nyt ei oo viel paha mutta
hyökkäysalueaika: JOKERIT: 14.53 / ROOSTERSIT 1.52... :mad:
OT:lla niin ku sanoin jo Riksman poke checkkaa riparin suoraan jonku roosters pellen lapaan ja se pisti tyhjiin. :mad:

Ei muuta, kiva peli oli taas. Ja sitä en tajua että olin 4. ennen sitä peliä ja OT häviön jälkeen olin noussut tokaksi?

Mul oli samanlaiset fiilarit pelin jälkeen, kun hävisin sulle ne 2 putkeen :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mul oli samanlaiset fiilarit pelin jälkeen, kun hävisin sulle ne 2 putkeen

Mut sähän voitit mut ainaki siin toisessa? Peli oli aika tasanen vaikka vähän veitkin ja sitten vikalla minuutilla heitit sellasen hiljasen lämärin jäätä pitkin maalille ja Riksmanin patjan ohihan se liuku kun oli pari sekuntii jäljel... Siinä olin taas mä se jolta meni hermot

EDIT En osaa näköjään ees quotetakaan
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Voidaan julistaa tää kenel o paras yhteys liigaks. :D

Top 10
Yhteys toimii aina kun unelma

sijat 10-20
Satunnaisesti toimii (saa voittoja välillä)

Sijat 20-30 Yhteys ei toimi millään ,kuraa joka matsissa
(voitot harvinaisuuksia)

Sarjataulukkoon voitas lisätä aina netin palveluntarjoaja joukkueen nimen perään.
Nähtäis sitten lopuks kenen "tallista" ne parhaan netin munkittaneet löytyvät.

Mikähän netti Juhikselta löytyy? ;)

Vai onko kyseessä vihun netin manipulointi? Kuka on paras hakkeri Liiga?

Mun mielestä tällä pelin nopeudella ei ole paskaakaan tekemistä siihen millä netillä pelaa (paitsi mokkulat) tai mistään yhteysongelmista. Tai jos on niin niin sinä tapuksessa sun yhteydessä on jotain vikaa. Kyllä sen huomaa jos jollain lagittaa yms. Mutta tässä on kysymys aivan eri asiasta.

Ja minkä takia mut on mainittu tossa. Voit kysyä niiltä joita vastaan tässä on eniten tullut pelattua (kabahoo,elbois yms.) ettei mulla mitään sellaisia yhteysongelmia ole mitkä vaikuttaisi jotenkin pelin "nopeuteen".

Enemmänkin nostasin pelitaidon tässä esille. Itsekkin olen huomannut että omat pelaajat tuntuvat hitailta ja maalipaikkoja tulee vähän hyviä pelaajia vastaan jotka puolustavat hyvin. Kun taas heikompia pelaajia vastaan omat pelaajat tuntuvat nopeilta kun vastustaja ei osaa pelata/puolustaa. Tällöin saattaa muodosta mielikuva nopeammasta pelistä kun vastustajaa vastaan joka pelaa hyvin ja maalintekopaikkoja on vähän.

Itellä ainakin tuntu peli "nopealta" kun pelasin sua vastaan ja voitin 8-1 tjsp.:D Sulla se ei ehkä saattanut tuntua, kun peli pyöri sun puolustusalueella. Eli enemminkin kannattaa kehittää pelaamista kun valittaa yhteysongelmista

Tällänen provo tällä kertaa:)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mun mielestä tällä pelin nopeudella ei ole paskaakaan tekemistä siihen millä netillä pelaa (paitsi mokkulat) tai mistään yhteysongelmista. Tai jos on niin niin sinä tapuksessa sun yhteydessä on jotain vikaa. Kyllä sen huomaa jos jollain lagittaa yms. Mutta tässä on kysymys aivan eri asiasta.

Ja minkä takia mut on mainittu tossa. Voit kysyä niiltä joita vastaan tässä on eniten tullut pelattua (kabahoo,elbois yms.) ettei mulla mitään sellaisia yhteysongelmia ole mitkä vaikuttaisi jotenkin pelin "nopeuteen".

Enemmänkin nostasin pelitaidon tässä esille. Itsekkin olen huomannut että omat pelaajat tuntuvat hitailta ja maalipaikkoja tulee vähän hyviä pelaajia vastaan jotka puolustavat hyvin. Kun taas heikompia pelaajia vastaan omat pelaajat tuntuvat nopeilta kun vastustaja ei osaa pelata/puolustaa. Tällöin saattaa muodosta mielikuva nopeammasta pelistä kun vastustajaa vastaan joka pelaa hyvin ja maalintekopaikkoja on vähän.

Itellä ainakin tuntu peli "nopealta" kun pelasin sua vastaan ja voitin 8-1 tjsp.:D Sulla se ei ehkä saattanut tuntua, kun peli pyöri sun puolustusalueella. Eli enemminkin kannattaa kehittää pelaamista kun valittaa yhteysongelmista

Tällänen provo tällä kertaa:)

Toi mun kirjotus oli lähinnä sarkasmia niille jotka aina valittaa jostain ni voitas tehä tommonen liiga. Täällä en koskaan ole syyttänyt yhdestäkään liigapelin tappiosta ketään muuta kuin itseäni
vai oletko eri mieltä?(no joo ehkä vähä Osgoodia) jos kumminkin olen väärässä niin pyydän anteeksi.

Ja kyllä hävisin sulle 8-1 olit tosiaankin parempi. Ja peli pyöri mun puolustusalueella kokoajan jotenkin sain munkitettuu ees sen yhen maalin. Kauhein peli tähän asti :D.

Sut lähinnä mainitsin sen takia, kun oot niin pirun hyvä niin olit hyvä esimerkki. (kun et täällä urputa mistään ongelmista) . Jos nyt ymmärrät "mitähän nettiä juhis sit käyttää" ;) on läppä!

Niin siis jos nyt loukkasin sun tunteita ei ollu tarkotus ja provoon en jaksa vastata nyt provolla!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo nyt viimeistään meni hermot tähä paskaan. Tää peli on paha vitsi...
Ensinnäki mitä helvettiä noi Del ja muiden keski-euroopan liigojen veskat on jotain 88-90?
Oli kiva peli taas Antlaata ja Roostersia vastaan, niitten mv ottaa feikisti joka saatanan
vedon ellei osu tolppaan, mihin se osuki joku 10-15 kertaa, ja Riksman imee suunnilleen sen ainoon vedon joka tuli siniviivan paremmalta puolelta...
Paras juttu on nää tilastot, vedot: JOKERIT 22 / ROOSTERS 9, ja toi nyt ei oo viel paha mutta
hyökkäysalueaika: JOKERIT: 14.53 / ROOSTERSIT 1.52... :mad:
OT:lla niin ku sanoin jo Riksman poke checkkaa riparin suoraan jonku roosters pellen lapaan ja se pisti tyhjiin. :mad:

Ei muuta, kiva peli oli taas. Ja sitä en tajua että olin 4. ennen sitä peliä ja OT häviön jälkeen olin noussut tokaksi?

Joo oli kyl suuri vääryys et voitin sut jatkoajalla. En päässy millään kiekon kans sun alueelle.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mun mielestä tällä pelin nopeudella ei ole paskaakaan tekemistä siihen millä netillä pelaa (paitsi mokkulat) tai mistään yhteysongelmista. Tai jos on niin niin sinä tapuksessa sun yhteydessä on jotain vikaa. Kyllä sen huomaa jos jollain lagittaa yms. Mutta tässä on kysymys aivan eri asiasta.

Ja minkä takia mut on mainittu tossa. Voit kysyä niiltä joita vastaan tässä on eniten tullut pelattua (kabahoo,elbois yms.) ettei mulla mitään sellaisia yhteysongelmia ole mitkä vaikuttaisi jotenkin pelin "nopeuteen".

Enemmänkin nostasin pelitaidon tässä esille. Itsekkin olen huomannut että omat pelaajat tuntuvat hitailta ja maalipaikkoja tulee vähän hyviä pelaajia vastaan jotka puolustavat hyvin. Kun taas heikompia pelaajia vastaan omat pelaajat tuntuvat nopeilta kun vastustaja ei osaa pelata/puolustaa. Tällöin saattaa muodosta mielikuva nopeammasta pelistä kun vastustajaa vastaan joka pelaa hyvin ja maalintekopaikkoja on vähän.

Itellä ainakin tuntu peli "nopealta" kun pelasin sua vastaan ja voitin 8-1 tjsp.:D Sulla se ei ehkä saattanut tuntua, kun peli pyöri sun puolustusalueella. Eli enemminkin kannattaa kehittää pelaamista kun valittaa yhteysongelmista

Tällänen provo tällä kertaa:)

toi on kyl täyttä kakkaa :p Äsken pelasin el_sonnea vastaa ja peli oli 2x kertaa nopeempi kun esim mikekFINiä vastaa. Tietty se tuntuu silloin erilaiselta kun on hyvä vastassa, mutta oon minäkin pelannu hyviä pelaajia vastaan ilman hidastelua/toimimattomuutta. Oli pitkästä aikaa kiva pelailla taas ku peli toimi ku unelma eikä voisi uskoa että sama peli on kyseessä.

Anyway homma ei ole kiinni nettiyhteydestä tai mistää slidereista. Vika on EA:n päässä jollain tapaa, mutta sitä ei tuu varmaa koskaa selville miten. Syksyllä tätä ongelmaa ei ainakaan mulla ollut, mutta viime kaudella minä ja muut huomasi jo tämän. Mitään tuskin on tehtävissä.
 
Ylös Bottom