Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Nyt ois hyvät neuvot tarpeen ennenku loppuu motivaatio kokonaan. Täl hetkellä tuntuu että oon ihan väärässä liigassa. V''ttaa olla liigan heittopussi :confused: Vedot ei mee millään maaliin edes tyhjistä paikosta. Molle saa jalan eteen tai sit kilisee tolpat, kun taas vastustaja tekee maalin melkein jokasesta paikasta... Eli viittiskö joku kertoo että mitä taktiikoita (puolustus, hyökkäys, karvaus) kannattas käyttää? Noi ei vaikuta tohon maalinteko-ongelmaan, mut jos sais pidettyy vastustajan pois paikoista ja ite luotua enemmän hyviä paikkoja ni saattasin ehkä joskus voittaa jonkun pelin :D

Kannattaa vaan pelata mahollisimman paljon noita onlinen vs pelejä. Niitä kun pelaa niin oma pelaaminen kehittyy ja oppii vastustajilta jotain pieniä "kikkoja" joita voi käyttää maalintekoon ja puolustamiseen. Varsinkin pelaamalla parempia vastaan oppii paljon. Lisäks itte oon ihan tuolla harjoittelu modessa opetellu skillsstickin käyttöä läpiajoissa yms.

Ite oon sitä mieltä että kannattaa noi taktiikat opetella säätämään ihan näppäimillä ilman startin painalluksia alussa. Voi sitten helposti ottelun ollessa käynnissä vaihdella niitä tilanteen mukaan. Ja oon myös huomannu et joskus taktiikat vaihtuu itestään kesken pelin niin on sitten hyvä että ne osaa vaihtaa ilman starttia. Omia taktiikkavinkkejä en tässä jaa mutta kannattaa kokeilla kaikkia ja valita omalla tyylille sopivimmat.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

***** risoo, ku porukka treidailee jotain 90+ pelaajia. EI MULTA EDES LÖYDY TOLLASIA PRKL! :)

Ei ollut kauhean pelottava toi Devilsin ykkösvitja: Hemsky - Crosby - Iginla... meinas itku tulla!

Niin, ja ajattele että jollain ei ole edes niitä 80 overall jätkiä.. :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mitä porukka jaksaa porata, että kuinka euroopansarjan tiimit on parempia kuin sm-liigan.. Hei come on! Ei se pelaaminen joukkueesta ole kiinni, ite pelasin 2 divaris Tapparalla joka EI TODELLAKAAN ole mikään erikoinen nippu ja pelit meni silti tosi hyvin..

Eli lopettakaa se vinkuminen ja opetelkaa pelaan, hakekaa eka syitä omasta pelaamisen tasosta eikä vaan joukkueesta..

Kyllä sil nyt vähän on merkitystä.. vaikka en väitäkkään et minussa ei ois vikaa... Muuuutta kyl nää saarelaiset nyt vähän tuo haastetta lisää, jos Pelaa Ahl joukkueel Nhl:ssä. :cool:

edit: En lukenut ihan loppuun tätä ketjua ennen ku kirjoitin, olitkin jo myöhemmin tarkentanut mielipidettä...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Hei, ilmoitan että olen reissussa vkonlopun ja en ole varma ehdinkö saada 5 matsia täyteen tämän viikon aikana. Vai onko se 5 matsia oltava pelattu tiistaihin klo 17 mennessä jolloin tulee tasan viikko liigan avauksesta?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Hei, ilmoitan että olen reissussa vkonlopun ja en ole varma ehdinkö saada 5 matsia täyteen tämän viikon aikana. Vai onko se 5 matsia oltava pelattu tiistaihin klo 17 mennessä jolloin tulee tasan viikko liigan avauksesta?

Juu pitää olla 5 matsia pelattuna tiistaina klo 17 mennessä 2 divarissa. Kiitos kun ilmoitit. Ei tarvitse sinun pelata 5 matsii jos et ehdi :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kipper jatkaa hyviä otteita. Tällä kertaa L-A-King sai kokea kipperin kylmäpäisyyden. Peli oli 2-1 mulle ja sit se pääs yksin läpi pari minsaa ennen loppua. Video puhukoon puolestaan: Kipper liekeissa | EA SPORTS

ps. pqohi on kanssa päässy raportoinnin makuun. nam. :D

Onnex Kipper sentään antoi mun ottaa ekasta pelistä 2pts. ni ei jääny harmittaa niin paljon... :cool:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

En tiiä onks täs mitää järkee, kun en voi mitenkää päästä jatkoo... Joku 6 kertaa yhteys katkennut.. 1peli oli tasois ja lopuis johin...Äskenki 2-0 johta vikan erän puoles välis...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

En tiiä onks täs mitää järkee, kun en voi mitenkää päästä jatkoo... Joku 6 kertaa yhteys katkennut.. 1peli oli tasois ja lopuis johin...Äskenki 2-0 johta vikan erän puoles välis...

Se on uuden tunnuksen teko sullekki sit.. mulla oli kans ihan sama homma :/ uudella tunnuksel toimii nyt ihan loistavasti ei oo katkennu enää ollenkaa.. ja eilen kokeilin vanhaa tunnusta nih nyt näyttäs sekin toimivan :D outoo tää ea paska
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

MIKSI TÄMÄ HE.....TIN PELI ON JOTAIN JÄTKIÄ VASTAAN NIIN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN HIDASTA TAAPERRUSTA??? EN OLE IKINÄ SAANUT SIIHEN MITÄÄN VASTAUSTA MISTÄÄN.

Vetääkö nämä pelaajat pelinopeus/kiihtyvyys 0, vai mistä johtuu?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

MIKSI TÄMÄ HE.....TIN PELI ON JOTAIN JÄTKIÄ VASTAAN NIIN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN HIDASTA TAAPERRUSTA??? EN OLE IKINÄ SAANUT SIIHEN MITÄÄN VASTAUSTA MISTÄÄN.

Vetääkö nämä pelaajat pelinopeus/kiihtyvyys 0, vai mistä johtuu?

jooh se alkaa kyrsii jooh kaikist eniten toi pelinopeus huhu.. vi--uu mä sanon ... se on sika hidasta... donkamenin vastaa ku pelas nih sillo oli ihmeen nopeet mut muuten kaikkii muita vastaa ku pelannu nih peli tosi hidast.. ne on ne uudet slaiderit niih paskoja et huoh
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

jooh se alkaa kyrsii jooh kaikist eniten toi pelinopeus huhu.. vi--uu mä sanon ... se on sika hidasta... donkamenin vastaa ku pelas nih sillo oli ihmeen nopeet mut muuten kaikkii muita vastaa ku pelannu nih peli tosi hidast.. ne on ne uudet slaiderit niih paskoja et huoh

Tuntuu ettei noi uudet sliderit oo millää tavalla vaikuttanu tähän liigaan. Tosiaan toi on nii totta että jokin vika noissa liigoissa nyt on. Pari ekaa kautta toimi mun mielestä moitteettomasti, mutta sitten on tullu toi että peli on hidasta ja sen myötä komentojen antaminen pelaajille vaikeeta kun tuntuu ettei saa ees sitä pelaajaa jonka yrittää ottaa. Taklaukset ei onnistu kun pelaajilla ei saa tarpeeks vauhtia tai jotain. Ei voi sanoa kuin että paskan pelin onnistuivat tekeen taas EA:lta.

Nyt täytyy vaan toivoa ensi vuonna ei tälläsiä ongelmia ole ja pääsis nauttiin pelistä enemmän. Kuitenkin kun tietää että toi on sama kaikille niin pelistä pystyy kyllä nauttia vaikka vaikeemmaksi se tekee monelle homman. Itse epäilen että tämä on päälimmäinen syy myös sille miksi en enää ole pärjännyt kuten ekalla kaudella. Ite kun tykkään että pelissä on tempoa jolloin pitää nopeesti tehdä oikeita ratkaisuja nopeammin kuin vastustaja. Nyt tietää jo mitä tapahtuu kun toinen tulee vastahyökkäykseen, muttaku kestää 2 sekuntia ennenku saa oikean pelaajan haltuunsa ja silloin se on jo myöhäistä.

Sitten kun puhuit tosta nii vissiinkää tolla uudella nikillä ei ollut merkitystä. Tuona päivänä vaan ea sekoili paljon ja on se vieläkin osittain sekoillut.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ite tein uuden tunnuksen tota varten ku vanhalla oli toi hitaus ongelmana joka matsis tai katkeili.
Tällä tunnuksel toimii paljon paremmin varmaan 80% o normaalitemposii pelejä ja ea o heittäny pois severiltä kerran 100 pelis.
Mulla kans peli menee kyl ihan sekasin ,jos vauhti o kokonaan kadonnut.
Yks vinkki tähän ongelmaan. Heti alussa kun huomaa et on tääs tämmönen "viive" matsi niin pois vaan matsista kun se ei vielä kirjaa peliä ja uudestaan kokeileen.
Vs peleissä o tullu lähdettyy pois kun huomaan temmmon hitauden. Näissä en ole "kehdannut" enkä ees tiedä toimiiko liigapeleis 2 min sääntö?
Mutta tosiaankin voishan niin tehdä et häipyy aina heti, kun huomaa et tahmee matsi edessä?Ei kait siinä 10 sekunnis mitään kerkee tapahtuu ja jos kerkee ni sit kärsii ja pelaa loppuu.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

oon pitäny olympia taukoa tässä niin en oo ollu plegellä kovinkaan paljoa jos joku on ihmetelly ku ei äijää näy:D no pitihän se tauko muutenki olla etten tässä mitään paineita oo ottanukkaan. no sunnuntain jäkis finaalin jälkeen panostetaan taas tähän hommaan ja nashville predators tulee taas kiusaamaan isompiaan liigaan. huhu puheet kertovat että olympialaisista jo tippuneet ruotsin h.sedin ja Hornqvist olisivat hirmu liekeissä koska kisat loppuivat (onneksi:D) heidän osaltaan lyhyeen!!!!!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Se on uuden tunnuksen teko sullekki sit.. mulla oli kans ihan sama homma :/ uudella tunnuksel toimii nyt ihan loistavasti ei oo katkennu enää ollenkaa.. ja eilen kokeilin vanhaa tunnusta nih nyt näyttäs sekin toimivan :D outoo tää ea paska

En jaksais, ku kaikki tallennukset poistuis ja trophyt.. :(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Välillä (harvemmin) online peli toimii kuin unelma ja tuntuu että voittoja tulee vaikka mitä tekis, sitten yht'äkkiä toisena päivänä peli hidastuu ja mikään ei onnistu. Voittoja tulee yleensä pitkissä putkissa noin 8-15 ja sen jälkeen taas saman verran turpaan.
Viime aikoina pelaaminen on ollut niiiin tahmeeta ja hidasta ettei taas mitään rajaa. Vtuttaa koko EA taas, pitäis laittaa boikottiin (nyt ne varmaan laittaa mun tunnarin vielä tahmeemmaks :p).
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tossa olis muuten linkki siine missä puidaan tätä uutta 1.03 tunersettiä

New Tuner update available for download *Post Impressions Here* - NHL® Series General Discussion - NHL Series: EA Forums

Joo ei tää uus setti munkaan mieleen ole. Vauhti ja maalit ovat täysin kadoksissa. Ite ku tykkään voittaa pelit enemmin 8-7 ku 1-0. Lisäksi tökkimisistä ja mailanostoista/hakkaamisista tulee paljon harvemmin jäähyjä.

Ja mitä taklauksiin tulee niin, niitä mun mielestä kovennettu ihan liikaa. Varsinkin AI:n hallussa olevat pelaajat taklaavat aina, niin että itse lentää jatkuvasti seinille. Taklauksien koventaminen ja tökkimisen ja hakkauksen salliminen onkin tehnyt puolustamisesta todella helppoa ja hyökkäämisestä vaikeaa. Tähän kun yhdistää hitaan temmon on pelaaminen puuduttavaa.

Edellä olevat asiat on lisännyt ja parantanut "koneella puolustamis" -taktiikan toimivuutta. Ärsyttääkin kun peli on muuttunut sellaiseksi, että vastustaja valtsee aina hyökkääjän ja menee sillä maalin eteen seisomaan, kun itse yrittää kynätä AI:n pakkeja joiden taklaukset ovst ylikovia ja tökkimisistä ja hakkaamissta ei tule jäähyjä.

Rankkaritkin ovat vähentyneet. Nykyään yksinläpitilanteessa tulee enemmin jäähy kuin rankkari kun vastustaja kaataa. Välillä ei tule edes jäähyä!:mad:. En ymmärrä miksi tätäkin piti mennä muuttamaan kun se parannettin 09:stä

Toi "viive" johtuu ainakin omasta mielestäni yhteyksistä (ea) ei niinkään tästä setistä.

Kaiken kirjotin sillä olettamuksella, että setti vaikuttaa näihin liigoihin. Ainakin omasta mielestä se niin on.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

jooh se alkaa kyrsii jooh kaikist eniten toi pelinopeus huhu.. vi--uu mä sanon ... se on sika hidasta... donkamenin vastaa ku pelas nih sillo oli ihmeen nopeet mut muuten kaikkii muita vastaa ku pelannu nih peli tosi hidast.. ne on ne uudet slaiderit niih paskoja et huoh

Itse en allekirjoita tätä väitettä. Ei ainakaan mulla ole ollut mitään vaikutusta ja peli toimii kuin unelma...Pelin tempo on nopeaa ja kaikki toimii muutenkin todella hyvin... Uudet slaiderit pitäs olla samat kaikille niin tuntuu kovin hassulta että osa syyttää niitä kun itellä ei oo mitään vaikutusta.

Välillä pelin tempo on todella hidas vs pelissä kun on joku kanukki vastassa mutta siinä 2min aikana kerkee lähtemään sitten pois kun sen huomaa. 1Divarin peleissä kaikkia vastaan yhteys on toiminut todella hyvin ja tuloskin on ollut sen mukaista. :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Välillä (harvemmin) online peli toimii kuin unelma ja tuntuu että voittoja tulee vaikka mitä tekis, sitten yht'äkkiä toisena päivänä peli hidastuu ja mikään ei onnistu. Voittoja tulee yleensä pitkissä putkissa noin 8-15 ja sen jälkeen taas saman verran turpaan.
Viime aikoina pelaaminen on ollut niiiin tahmeeta ja hidasta ettei taas mitään rajaa. Vtuttaa koko EA taas, pitäis laittaa boikottiin (nyt ne varmaan laittaa mun tunnarin vielä tahmeemmaks :p).

Hetken jo ajattelin et oonko niin hukassa et yhtenäpäivänä homma skulaa niinkuin unelma ja toisenapäivänä kaikki tökkii ja pelinopeus on kuin kävelyä.Onneks en oo luulosairas!!!:D Tätä on näköjään muutkin ihmetelleet.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Itse en allekirjoita tätä väitettä. Ei ainakaan mulla ole ollut mitään vaikutusta ja peli toimii kuin unelma...Pelin tempo on nopeaa ja kaikki toimii muutenkin todella hyvin... Uudet slaiderit pitäs olla samat kaikille niin tuntuu kovin hassulta että osa syyttää niitä kun itellä ei oo mitään vaikutusta.

Välillä pelin tempo on todella hidas vs pelissä kun on joku kanukki vastassa mutta siinä 2min aikana kerkee lähtemään sitten pois kun sen huomaa. 1Divarin peleissä kaikkia vastaan yhteys on toiminut todella hyvin ja tuloskin on ollut sen mukaista. :D

No en tiedä mistä johtuu mutta tuolla liigassa on juuri tosi hidas tempo noissa peleissä.. kun menee pelaa tonne yhteisöö niin siellä on sit hyvä nopee tempo mikä on aina ollu :) emmä sitten tiedä
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kai EA on sitte valinnut vaan osan onnekkaita kenellä toimii hyvin :D Tuskin Liigan ja 1Divarin asetuksilla mitään eroja on?
 
Ylös Bottom