Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo ei olla sama pelaaja, hauska sattuma vaan Enkä usko et kukaan lähtis oikeesti pelaamaan kahella tunnuksella, sillä ei se varmaa hirveesti muuttais tuloksii.Tuli mieleen että onkohan suomiaki ja roopeaki sama pelaaja?
Varmaan vaa hassu sattuma?
Semmonen ehotus tohon 2 divarii et eikö noit joukkueiden määrää vois vähä supistaa vaikka pariin eri liigaan vaan koska noil joukkueil on aika isot tasoerot, varsinki maalivahdeilla.
Ei niillä nyt kauheen isoa eroa ole. Nopeat syö parhaat joukkueet. Noi saksalaiset joukkueet on kyllä ihan yli vedettyjä, mutta täytyy toivoo että EA muuttaa asian ensi vuoden pelissä. Jos 2 divari jaettaisiin kahteen osaan niin silloin tulisi ongelmaa saada pelikaveria silloin kun haluaa. Toisekseen pelaajamäärien karsiminen ei olisi hyvä homma kun nytkin reilu 20 nousi ykköseen ja sitten moni jäisi taas rannalle kun ei kerennyt osallistua mukaan.
Tässä olisi Bostonin vaihtolistalla olijat:
-Lucic 80 vh
-Rask 82 mv
-Savard 85 pr
Ja tässä listaa niistä pelaajista jotka kiinnostavat eniten:
-J.Jokinen (Car)
-Vermette(Cbj)
-Exelby(Toronto)
-Raymond (Van)
Kaikki muut paitsi Bergeron ovat kaupan ja tarkka laukojat vaihdetaan nopeisiin pelaajiin.
Rask vaihdetaan pakettina pakin kanssa huonoon veskaan ja suht hyvään pakkiin.
Oisko paikkoja vapaana 2.div tai 1.div? Ja kesken kauden voi vai joinaa vaa liigaa vai? Oon vähä sekasi mite tää systeemi pyörii. Kovaa kiinostusta olisi liittyä tähän ja pelata aktiivisesti nyt, kun on NHL-kuumetta havaittavissa
Tarkotin tolla kahella liigalla et siis 2 divari pysyis sellasena ku nyt on, mut joukkueina olis esim vaan Elitserien ja SM-liigan jengit?
Mukana 1 divaris =)
Moro,
Ilmoittaudun uutena sarjaan.. Tuleeko mulle sitten kutsu 1 tai 2 divisioonaan, kun kausi alkaa?
Raymond on kaupattu Calgaryyn jos kiinnostaa.
Moro eli tässä on ollut keskustelua siitä aloitetaanko liiga hieman etuajassa ja itse kannatan ajatusta. Mitä enemmän aikaa se varmemmin kaikki ehtivät pelata ottelunsa.
Ja mikäli tämä etuajassa aloittaminen ei onnistu pyytäisin kuitenkin, että liiga perustettaisiin siten, että sinne voisi liittyä jopa viikkoa aikasemmin, mutta pelejä saataisiin pelata vasta kyseisenä päivänä johtuen noista pelaajakaupoista. Itse olen ollut erittäin aktiivisena kaupoilla, mutta ongelmahan on siinä, että vaikka vaihdot on sovittu herrasmiesmäisesti pelaajat eivät konkreettisesti ole itselläsi vaan sillä toisella, jolloin saattaa tulla sekaannusta jo sovituista kaupoista sekä omiin kokoonpanoihin. Vetoan onko mahdollista??