Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Munkkiporsas ainakaan mua vastaan mitään aikaa pelannu. Tosin ite sain nikopeetteriltä syytökset kans ajan peluusta kun keskialueella pyörein hakien paikkaa päästä viivan yli :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tuli mieleen että onkohan suomiaki ja roopeaki sama pelaaja? :p

Varmaan vaa hassu sattuma? :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tuli mieleen että onkohan suomiaki ja roopeaki sama pelaaja? :p

Varmaan vaa hassu sattuma? :)
Joo ei olla sama pelaaja, hauska sattuma vaan :) Enkä usko et kukaan lähtis oikeesti pelaamaan kahella tunnuksella, sillä ei se varmaa hirveesti muuttais tuloksii.

Semmonen ehotus tohon 2 divarii et eikö noit joukkueiden määrää vois vähä supistaa vaikka pariin eri liigaan vaan koska noil joukkueil on aika isot tasoerot, varsinki maalivahdeilla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Semmonen ehotus tohon 2 divarii et eikö noit joukkueiden määrää vois vähä supistaa vaikka pariin eri liigaan vaan koska noil joukkueil on aika isot tasoerot, varsinki maalivahdeilla.

Ei niillä nyt kauheen isoa eroa ole. Nopeat syö parhaat joukkueet. Noi saksalaiset joukkueet on kyllä ihan yli vedettyjä, mutta täytyy toivoo että EA muuttaa asian ensi vuoden pelissä. Jos 2 divari jaettaisiin kahteen osaan niin silloin tulisi ongelmaa saada pelikaveria silloin kun haluaa. Toisekseen pelaajamäärien karsiminen ei olisi hyvä homma kun nytkin reilu 20 nousi ykköseen ja sitten moni jäisi taas rannalle kun ei kerennyt osallistua mukaan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Oisko paikkoja vapaana 2.div tai 1.div? Ja kesken kauden voi vai joinaa vaa liigaa vai? Oon vähä sekasi mite tää systeemi pyörii. Kovaa kiinostusta olisi liittyä tähän ja pelata aktiivisesti nyt, kun on NHL-kuumetta havaittavissa :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ei niillä nyt kauheen isoa eroa ole. Nopeat syö parhaat joukkueet. Noi saksalaiset joukkueet on kyllä ihan yli vedettyjä, mutta täytyy toivoo että EA muuttaa asian ensi vuoden pelissä. Jos 2 divari jaettaisiin kahteen osaan niin silloin tulisi ongelmaa saada pelikaveria silloin kun haluaa. Toisekseen pelaajamäärien karsiminen ei olisi hyvä homma kun nytkin reilu 20 nousi ykköseen ja sitten moni jäisi taas rannalle kun ei kerennyt osallistua mukaan.

Tarkotin tolla kahella liigalla et siis 2 divari pysyis sellasena ku nyt on, mut joukkueina olis esim vaan Elitserien ja SM-liigan jengit?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tässä olisi Bostonin vaihtolistalla olijat:
-Lucic 80 vh
-Rask 82 mv
-Savard 85 pr

Ja tässä listaa niistä pelaajista jotka kiinnostavat eniten:
-J.Jokinen (Car)
-Vermette(Cbj)
-Exelby(Toronto)
-Raymond (Van)

Kaikki muut paitsi Bergeron ovat kaupan ja tarkka laukojat vaihdetaan nopeisiin pelaajiin.
Rask vaihdetaan pakettina pakin kanssa huonoon veskaan ja suht hyvään pakkiin.:)

Raymond on kaupattu Calgaryyn jos kiinnostaa. Sun joukkueesta kiinnostaa esim. Savard, Sturm, Wideman, Morris...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Oisko paikkoja vapaana 2.div tai 1.div? Ja kesken kauden voi vai joinaa vaa liigaa vai? Oon vähä sekasi mite tää systeemi pyörii. Kovaa kiinostusta olisi liittyä tähän ja pelata aktiivisesti nyt, kun on NHL-kuumetta havaittavissa :rolleyes:

1 divariin ei paikkoja jää vapaiksi. Lue aloitusviesti. 2 divariin on kaikki 30 paikkaa vapaana ja liittyminen tapahtuu 23.2 tiistaina klo 17 tuolla salasanalla jonka olen aloitusviestissä kertonut. Elikäs 30 nopeinta jotka itse pelissä liittyy on mukana.

Päivitin nyt tuon sääntömuutoksen tuonne joka koskee kaikkia liigoja elikäs...

- Vastustajien henkinen mollaaminen liigassa kielletty ellei vastustaja riko sääntöjä. Esimerkiksi toiselle ruikuttaminen siitä että toinen tekee vaan wräppejä tai bugirannaria on kielletty, koska näitä maaleja ei voitu kieltää (ainakaan vielä). Myöskin toisista puhuminen selän takana negatiivisesti esim. irc-kanavallamme on kielletty ellei pelaaja riko sääntöjä. Tämä sääntö on tehty hyvän yhteisen pelihengen säilymiseksi joka 3. kaudella alkoi jo paikoin hajoilla.


Tarkotin tolla kahella liigalla et siis 2 divari pysyis sellasena ku nyt on, mut joukkueina olis esim vaan Elitserien ja SM-liigan jengit?

No tuo on varteenotettava ehdotus, mutta kyllä niissäkin eroja löytyy + moni ei halua pelata Elitserien tiimeillä vaan Sveitsiläisillä. Tästä vois muut alkaa kans keskustella kuinka vois menetellä.


Sitten tuli mieleen kun joku puhui siitä että kun pääsarjaan ja 1 divariin liitytään kutsumalla niin porukan täytyy lisätä, mut ensin kaverilistalle että joudun laittaan kutsun. Lisätkää "Donkamenii" kahdella i:llä. Vanha tunnus ottanu nokkiinsa tosta pelistä ja en sitä enää käytä. Toivottavasti sama vika ei sitten toistu tällä tunnuksella kun luon divarit myös tällä ja kaikki siinä olevat pyytää kaveriksi. Jos joku nyt ei jaksa lisäillä tai ei oo kaverilistalla tilaa niin salasanaa voi udella irc:ssä multa ja terpolta.

Sitten oli vie puhetta jos liiga voitaisiin aloittaa aikasemmin jahka menevän kauden finaali on saatu pelatuksi. Muuten kyllä puollan ajatusta, mutta saattaisi noi olympiapelit kauden top 12 jäädä vähemmälle ja siksi olisi parempi antaa näille viikko aikaa hoitaa suurinosa peleistä pois alta joten ei aloteta ennen 23. päivää. Tosin tämä ei ole vielä lopullinen ratkaisu ja täytyy miettiä hiukan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mukana 1 divaris =)

Mikäli pääset vaan mukaan. Oot varalla sijalla 2. Eli jos kaks pelaajaa jättää osallistumatta niin siinä tapauksessa kyllä.

Nyt alan säätää juttuja noille jotka alkaa tiistaina pelata olympialaisia.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

irc-masteri ois hakusessa #konsolifinliiga kanavalle. Tarvittais joku osaava koodari tekeen omia botteja että voi komennoilla nähdä esim. sarjataulukoita.

Laittakaa priva viestiä jos on tälläsestä touhusta jollain osaamista.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Moro,

Ilmoittaudun uutena sarjaan.. Tuleeko mulle sitten kutsu 1 tai 2 divisioonaan, kun kausi alkaa? :cool:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Raymond on kaupattu Calgaryyn jos kiinnostaa.

Mason Raymond?
Kumma juttu, just tänään katoin nii Canuckseissa se hillu.
Noh, kattellaa joku kauppa, pakkeja en myy (paitsi huonoimmat, mutta tuskin sä niitä haluu), mutta Sturm lähtee jonkillaisessa paketissa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Moro eli tässä on ollut keskustelua siitä aloitetaanko liiga hieman etuajassa ja itse kannatan ajatusta. Mitä enemmän aikaa se varmemmin kaikki ehtivät pelata ottelunsa.

Ja mikäli tämä etuajassa aloittaminen ei onnistu pyytäisin kuitenkin, että liiga perustettaisiin siten, että sinne voisi liittyä jopa viikkoa aikasemmin, mutta pelejä saataisiin pelata vasta kyseisenä päivänä johtuen noista pelaajakaupoista. Itse olen ollut erittäin aktiivisena kaupoilla, mutta ongelmahan on siinä, että vaikka vaihdot on sovittu herrasmiesmäisesti pelaajat eivät konkreettisesti ole itselläsi vaan sillä toisella, jolloin saattaa tulla sekaannusta jo sovituista kaupoista sekä omiin kokoonpanoihin. Vetoan onko mahdollista??
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Moro eli tässä on ollut keskustelua siitä aloitetaanko liiga hieman etuajassa ja itse kannatan ajatusta. Mitä enemmän aikaa se varmemmin kaikki ehtivät pelata ottelunsa.

Ja mikäli tämä etuajassa aloittaminen ei onnistu pyytäisin kuitenkin, että liiga perustettaisiin siten, että sinne voisi liittyä jopa viikkoa aikasemmin, mutta pelejä saataisiin pelata vasta kyseisenä päivänä johtuen noista pelaajakaupoista. Itse olen ollut erittäin aktiivisena kaupoilla, mutta ongelmahan on siinä, että vaikka vaihdot on sovittu herrasmiesmäisesti pelaajat eivät konkreettisesti ole itselläsi vaan sillä toisella, jolloin saattaa tulla sekaannusta jo sovituista kaupoista sekä omiin kokoonpanoihin. Vetoan onko mahdollista??

Ton pystyy tekee kyl niin ettei kukaa voi aloittaa pelejä ennenku laitan alkavaksi. Täytyy vielä testata pystyykö pelaajavaihtoja tekeen silloinku pelaaminen on suljettu. Tätä testataan yöllä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

ilmoittaudun osalllistumaan tulevaan 1divariin
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tambassa ois nyt alkuun ainakin vaihdettavana

Ryan Malone 83 VH
Alex Tanguay 84 PR
Matias Ohlund 83 PP
Mike Smith 82


Voi myös ehdottaa muita kauppoja, lecavalier ja stlouis saattaa olla kohta jo menny jos ei oikein hyvvää pakettia niistä tarjoa... Hyökkäävä pakki ois hakusassa ja sitte joku laituri ois kans... Kiinnostusta ois Brenden Morrow Dallasista ainakin tullee nyt heti mieleen, ei muuta ku ehotuksia tuleen..
 
Ylös Bottom