Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Olen myös mukana... Semmonen tuli mieleen, piti jo aiemmin ilmotella tänne foorumille: Elikkäs toi pelaaja nimimerkillä munkkiporsas ei suostunu pelaa divarimatseja... Todella monesti onlinessä, mut koskaan ei muka ollut aikaa pelata kakkosdivarimatsia mua vastaan.. En tiedä oliko muilla vastaavia kokemuksia?? Nyt on ilmeisesti varasijoilla 1 divariin, mut kannattaa harkita että ottaako sitä mukaan...

3. kaudella ei kakkos divarissa ollut pakko pelata ollenkaan vielä ja ykkösessäkään ei tarvinnut pelaa kuin 25 ottelua, mutta nyt on pakko pelata kaikki tai siis ainakin enemmän kuin muut ettei tule potkituksi ja lisätyksi mustallelistalle. Lukekaa sääntöpäivitykset aloitusviestistä.

Munkkiporsaalla myös taipumusta ajanpeluuseen, minulla ja PLAYEEERilla ainakin kokemuksia tästä... tämä olis pitäny jo laittaa mustalle listalle ajat sitten mut ei donkasta ollu miestä...

Ja turhapuro ei myöskään suostunut pelaamaan 2divarii peliään, tuumaili vaan että en enää pelaa sitä liigaa!!?!?!?!? mustalle listalle tälläiset sankarit HETI!!
On se kumma ku on säännöt ja jos niistä lipsutaan niin ei donka pista porukkaa kylmästi vaan mustalle listalle, vaan alkaa vähän arpoo ja kuuntelee muitten mielipiteitä asiasta, prkl jos ei sääntöja noudateta niin mustalle listalle heti ja PISTE!!!

Tämä ajanpeluu homma käsiteltii silloin ja sain sellaisen kuvan ettei suuremmin aikaa oltu pelailtu, mutta varoitin kuitenkin munkkiporsasta että mikäli vielä joku valittaa asiasta niin monoa tulee herkästi. Tein hyvin tarkasti selväksi mitä saa tehdä ja mitä ei. Hänen kertomuksen mukaan ajanpeluu tapahtui keskikentällä hakien paikkaa tulla hyökkäysalueelle kun olit vetäytynyt viidellä pelaajalla siniviivalle vartioimaan etkä edes yrittänyt karvata. Jos ei edes yritä karvata niin silloin ei ole kyse ajanpeelusta, mutta se mikä oli totta ei ikinä selvene ja siksi munkkiporsas sai vain varoituksen.

Mitä tuohon turhapuroon tuleen niin sääntöjä on noudatettu. Pelejä ei ollut pakko pelata, mutta oli oma häpeä jos ei pelannut. Tässä kävi nyt vaan sellanen tuuri että reilu 10 jättää tämän kauden väliin tai tuli viime kaudella potkituksi niin 21 parasta nousi tällä hetkellä ykköseen.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mulla vaihossa olis

hyökit:
Kovalchuk TL 90
Elias TL 86
Zubrus VH 79
Langenbrunner VH 84
Zajac PR 84

ja koko puolustus on vaihdettavissa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Itellä kaikki nashvillen pelaajat kaupan:D reiluja tarjouksia vaan tulemaan!!!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Biron/Khabibulin


Vaihdetaan pakkiin tai hyökkääjään..


Vielä kerran, jos Juhis ja Agduri saa edellisen kauden päätökseen, niin mikä estää aloittamasta uutta kautta heti?? siirtää kaikkia rajoja sen verran taaksepäin?? :confused:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kappas kappas. Arpa antoi pingviinit :D .Elikkä treidaamaan pääsee. Alustavasti kaikki pelaajat myynnissä, laittakaa vaan tarjouksia vaikka privaviestinä.
Itsellä muuten lapinreissu 3 vkon päästä, kesto noin viikko. Tuskin tulee ongelmia pelata tuota runkosarjaa läpi.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Olisko kellään halua saada joku Kingsseistä riveisiinsä? Kaikki muut paitsi Brown, Doughty ja J.Johnson ovat kaupan hyvän tarjouksen tullessa.

Annan Quickille training campin vielä aikaa osoittaa onko hänestä ykkösveskariksi vai joudunko lähteä katsomaan treidejä. Tämä tiedoksi erityisesti sinne Long Islandin suuntaan:)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jep jep....Senaattoreista kaikki kaupan hyvän tarjouksen tullessa....
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Samaa mieltä tän liigan aikaistamisen kanssa... tehkää tarjouksia Kovalchukista kenellä kiinnostusta
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

jees pistetääs vaihtoon seuraavat

Hyökkääjät:
Burrows 82
Samuelsson 81
D.Sedin 88
H.Sedin 89
Demitra 83
Kesler 85
Raymond 82
Bernier 81


Pakit:
Mitchell 83
Erhoff 84
Edler 82
Salo 80
bieksa 80

Eli kaikki kaupan näemmä, mutta tuossa parhaimpia. Luongo ei taida lähteä ellei mustekynältä irtoa joku isompi treidi jossa olis mukana esim brödöör kovalchuk :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

3. kaudella ei kakkos divarissa ollut pakko pelata ollenkaan vielä ja ykkösessäkään ei tarvinnut pelaa kuin 25 ottelua, mutta nyt on pakko pelata kaikki tai siis ainakin enemmän kuin muut ettei tule potkituksi ja lisätyksi mustallelistalle. Lukekaa sääntöpäivitykset aloitusviestistä.



Tämä ajanpeluu homma käsiteltii silloin ja sain sellaisen kuvan ettei suuremmin aikaa oltu pelailtu, mutta varoitin kuitenkin munkkiporsasta että mikäli vielä joku valittaa asiasta niin monoa tulee herkästi. Tein hyvin tarkasti selväksi mitä saa tehdä ja mitä ei. Hänen kertomuksen mukaan ajanpeluu tapahtui keskikentällä hakien paikkaa tulla hyökkäysalueelle kun olit vetäytynyt viidellä pelaajalla siniviivalle vartioimaan etkä edes yrittänyt karvata. Jos ei edes yritä karvata niin silloin ei ole kyse ajanpeelusta, mutta se mikä oli totta ei ikinä selvene ja siksi munkkiporsas sai vain varoituksen.

Mitä tuohon turhapuroon tuleen niin sääntöjä on noudatettu. Pelejä ei ollut pakko pelata, mutta oli oma häpeä jos ei pelannut. Tässä kävi nyt vaan sellanen tuuri että reilu 10 jättää tämän kauden väliin tai tuli viime kaudella potkituksi niin 21 parasta nousi tällä hetkellä ykköseen.


Hyvä donka, näinhän se ajanpeluu just meni! ei tod.. On se kumma ku sääntöjen rikkojan kertomuksesta teit päätöksen miten ne ajanpeluut on mennyt, minua ja PLAYEEERia vastaan sääntöjä rikottiin ja meidan kertomuksilla ei ollut mitään paino arvoa, miten ne ajanpeluut on tapahtunut! No ihan sama jokainen voi ite päätellä miten asiat on menny, mut mielestäni outo käytäntö, sääntöjen rikkojan kertomuksen perusteella päätös mitä on tapahtunut.. Mut odotan niin innolla sitä päivää kun olen donkan kans samassa liigassa ja johdan peliä, niin saat olla varma että donka tiedät miltä tuntuu tälläinen "sun sallima" ajanpeluu millaista munkkiporsas käytti mua ja PLAYEEERia vastaan. Ja katsotaan selviänkö yhtä vähällä ku munkkiporsas, pikku puhuttelulla, epäilen.. HAH.. on tää niin naurettavaa touhua.. ikää koht 30 ja pitää vääntää asiasta ku kakarat... huh..

Innolla kuitenkin odotan tulevan kauden alkua ja kiitokset donkalle hyvvin järjestetystä liiga/divari systeemistä..

ps. ei sitä päivää varmaan koskaan tule että johdan donkaa vastaan pelis... :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Toivottavasti nyt ei heti potkita pihalle vaikka palautetta annankin..

Eikö liigaa tosiaan voi liittyä ilman, että rekisteröi itsensä tänne ja ilmoittaa täälä.. Miksi ei voi Playstationin kautta vaan lähettää viestiä...?

Toiseksi, voi olla että olen ihan rookie, mutta mistä tuon edellisen 2 divarin tulokset näkyy kun meni itseltäni ainakin ihan ohi, että mones olin ja voittiko se iso 8 pistepörssin =)

Kolmanneksi, voiko joku kertoa miksi pelataan AHL joukkueilla? Onhan se ny aika väsynyttä peliä niillä pelata kun veskarit on Niiiiiin huonoja =)

Ja etusivulla taisi lukea, että jokainen saa kutsun liigaan.. Onko muut saanut kun itselleni ei ole tullut ainakaan mitään..

Mut anyways, tuskin tulen täälä ny hirveesti olemaan.. Halusin vain ilmoittaa, että olen seuraavassa 1 divarissa mukana vaikka inhoankin AHL joukkueilla pelaamista, mutta onhan se niinkin ettei kaikkia voi miellyttää =)

Mut toivottavasti nyt joku vois vastata ja auttaa eikä vaan rääpiä päätä, että ..tanan tyhmä etkö tajua, niille voin sanoa jo että kyllä, en tajua =)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

olen mukana 1divarissa.. tulen tahkolta 21.2.. joten sit voin logata itseni liigaan.. =)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Eikö liigaa tosiaan voi liittyä ilman, että rekisteröi itsensä tänne ja ilmoittaa täälä.. Miksi ei voi Playstationin kautta vaan lähettää viestiä...?

Johtusko siitä ku kumminkin "konsolifin" liiga kyseessä? Ja aika vaikeeta värmään pyörittää koko hommaa jos psn viestien varas...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Palataas ny viel tänne kun lueskelin noita aikaisempia viestejä.. (Pitää varoo ettei jää koukkuun kun äskön lupasin etten täälä käy)

Mut asiaan.. Sanon sit tässä suoraan, että en tule pelaamaan yhtään matsia jos aletaan jotain ihme sääntöjä keksiin, että tiettyjä maaleja ei saa tehdä.. Tämä mielipide ei ole sen takia, että itse niitä käyttäisin..

Tottakai peli olisi parasta kun kukaan ei yrittäisi miksi niitä ny sanotaan, glitch goal vai mitä ny olikaan.. Mut kun asia ei oo vain niin, niitä no life ihmisiä vaan riittää ketkä ei pelaa peliä sen hienouden takia tai koska se on kivaa, vaan pelkästään jonku ***** statsien takia joka on niin väsynyttä..

Mut kyllä itse saan ainakin sellasen vitutuksen tai paremminkin raivon päälle jos joku perkuleen 15wee nappula hakkaa ihan tosissaan vaan niitä glitch maaleja, ittelleni tulee ainakin sellanen fiilis et perkele tommoselle väsyneelle äijälle en häviä vaan nöyryytän sen pelaamalla..

Sen takia en halua että noita bugi maaleja kielletään, sehän on EA:n moka kun sellasia voi tehä, ei meidän.. Ja kyllähän niitä vastaan pystyy puolustaan.. Sellaset äijät jotka niitä käyttää on yleensä sairaan huonoja, jooh ehkä saa kerran sen tehtyä mut sitten niin helppo pelata pois ja yleensä nää ihmiset on omassa päässä ihan säkkejä, joille voi sitten tehä klap-klap maaleja että niitä oikein pännii..

Eli ei mitään nössöily sääntöjä, jos joku jaksaa sellasia maaleja vaan hakea niin eihän niille voi muuta kuin nauraa kun ne pelaa tätä peliä ihan eri syystä.. ei itselläni ainakaan mene yöunet jos joku onnistuu jollain bugi maaleilla mut voittaan, ei se siitä tee mua parempaa pelaajaa..

Mut ilmoittaa ny joku jos tuollainen sääntö tulee, siihen loppuu sitten mun pelaamiset tässä liigassa..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Hyvä donka, näinhän se ajanpeluu just meni! ei tod.. On se kumma ku sääntöjen rikkojan kertomuksesta teit päätöksen miten ne ajanpeluut on mennyt, minua ja PLAYEEERia vastaan sääntöjä rikottiin ja meidan kertomuksilla ei ollut mitään paino arvoa, miten ne ajanpeluut on tapahtunut! No ihan sama jokainen voi ite päätellä miten asiat on menny, mut mielestäni outo käytäntö, sääntöjen rikkojan kertomuksen perusteella päätös mitä on tapahtunut.. Mut odotan niin innolla sitä päivää kun olen donkan kans samassa liigassa ja johdan peliä, niin saat olla varma että donka tiedät miltä tuntuu tälläinen "sun sallima" ajanpeluu millaista munkkiporsas käytti mua ja PLAYEEERia vastaan. Ja katsotaan selviänkö yhtä vähällä ku munkkiporsas, pikku puhuttelulla, epäilen.. HAH.. on tää niin naurettavaa touhua.. ikää koht 30 ja pitää vääntää asiasta ku kakarat... huh..

Innolla kuitenkin odotan tulevan kauden alkua ja kiitokset donkalle hyvvin järjestetystä liiga/divari systeemistä..

ps. ei sitä päivää varmaan koskaan tule että johdan donkaa vastaan pelis... :)

No siis tuosta en ole kuullut mitään että PLAYEEER olisi maininnut tästä ajanpeluusta. Tottakai sääntöjen rikkojat laitetaan kuriin ja en usko että ihan turhasta olisit valittanutkaan. Ongelma on vain se että jos antaisit jollekkin noin helposti kenkää kun ei ole todisteita ja yhden ihmisen suusta niin voihan hyvin olla että toinen haluaa tämän listoille ihan toisesta syystä kuin sääntörikkeistä. Jos playeeer vahvistaa tämän ajanpeluun niin voin listoille laittaa. Mites muut 2 divarilaiset huomasitteko mitään erityistä munkkiporsasta vastaan?


Toivottavasti nyt ei heti potkita pihalle vaikka palautetta annankin..

Eikö liigaa tosiaan voi liittyä ilman, että rekisteröi itsensä tänne ja ilmoittaa täälä.. Miksi ei voi Playstationin kautta vaan lähettää viestiä...?

Toiseksi, voi olla että olen ihan rookie, mutta mistä tuon edellisen 2 divarin tulokset näkyy kun meni itseltäni ainakin ihan ohi, että mones olin ja voittiko se iso 8 pistepörssin =)

Kolmanneksi, voiko joku kertoa miksi pelataan AHL joukkueilla? Onhan se ny aika väsynyttä peliä niillä pelata kun veskarit on Niiiiiin huonoja =)

Ja etusivulla taisi lukea, että jokainen saa kutsun liigaan.. Onko muut saanut kun itselleni ei ole tullut ainakaan mitään..

Mut anyways, tuskin tulen täälä ny hirveesti olemaan.. Halusin vain ilmoittaa, että olen seuraavassa 1 divarissa mukana vaikka inhoankin AHL joukkueilla pelaamista, mutta onhan se niinkin ettei kaikkia voi miellyttää =)

Mut toivottavasti nyt joku vois vastata ja auttaa eikä vaan rääpiä päätä, että ..tanan tyhmä etkö tajua, niille voin sanoa jo että kyllä, en tajua =)

Palautteesta liiga kohtaan ei tuomita ketään! Kaikki positiivinen ja negatiivinen palaute on arvokasta, jotta tiedetään mihin suuntaan tätä hommaa kehittää.

Kyllä pelkkä psn viesti olisi riittänyt että aikoo ottaa osaa. Missään ei sanota että olisi pitänyt täällä rekisteröidä. Säännöt tietysti tulee täältä lukea.

2-divarin tulokset lukee NHL 10 -liiga 3 ketjussa kun kausi 3:kin on kyseessä.

http://www.konsolifin.net/bbs/plays...paasarja-1-divisioona-ja-2-divisioona-30.html

Ja kyllä Janne Ojanen voitti pistepörssin josta kerroin tuolla ketjussa. Itse repesin täysin :D

On ne pelaajatkin paskoja AHL:ssä. Moni on kironnut noita ahl-joukkueita ja eurojoukkueiden lentokenttiä, mutta tästä pidettiinkin äänestys että millä joukkueilla divareissa pelataan 4. kaudella. Jos tulee vielä paljon kritiikkiä niin tästä tehdään myöhemmin tulevaisuudessa sitten uusi äänestys. Äänestyksen mukaan 1. divari = AHL 2. divari = euro aivan kuten alunperinkin.

Palataas ny viel tänne kun lueskelin noita aikaisempia viestejä.. (Pitää varoo ettei jää koukkuun kun äskön lupasin etten täälä käy)

Mut asiaan.. Sanon sit tässä suoraan, että en tule pelaamaan yhtään matsia jos aletaan jotain ihme sääntöjä keksiin, että tiettyjä maaleja ei saa tehdä.. Tämä mielipide ei ole sen takia, että itse niitä käyttäisin..

Tottakai peli olisi parasta kun kukaan ei yrittäisi miksi niitä ny sanotaan, glitch goal vai mitä ny olikaan.. Mut kun asia ei oo vain niin, niitä no life ihmisiä vaan riittää ketkä ei pelaa peliä sen hienouden takia tai koska se on kivaa, vaan pelkästään jonku ***** statsien takia joka on niin väsynyttä..

Mut kyllä itse saan ainakin sellasen vitutuksen tai paremminkin raivon päälle jos joku perkuleen 15wee nappula hakkaa ihan tosissaan vaan niitä glitch maaleja, ittelleni tulee ainakin sellanen fiilis et perkele tommoselle väsyneelle äijälle en häviä vaan nöyryytän sen pelaamalla..

Sen takia en halua että noita bugi maaleja kielletään, sehän on EA:n moka kun sellasia voi tehä, ei meidän.. Ja kyllähän niitä vastaan pystyy puolustaan.. Sellaset äijät jotka niitä käyttää on yleensä sairaan huonoja, jooh ehkä saa kerran sen tehtyä mut sitten niin helppo pelata pois ja yleensä nää ihmiset on omassa päässä ihan säkkejä, joille voi sitten tehä klap-klap maaleja että niitä oikein pännii..

Eli ei mitään nössöily sääntöjä, jos joku jaksaa sellasia maaleja vaan hakea niin eihän niille voi muuta kuin nauraa kun ne pelaa tätä peliä ihan eri syystä.. ei itselläni ainakaan mene yöunet jos joku onnistuu jollain bugi maaleilla mut voittaan, ei se siitä tee mua parempaa pelaajaa..

Mut ilmoittaa ny joku jos tuollainen sääntö tulee, siihen loppuu sitten mun pelaamiset tässä liigassa..

Tuosta säännöstä oli puhetta kun selaat 2-3 sivua taaksepäin. Elikä mitään sääntöjä maalintekemiseen ei tehdä. Sen sijaan säännöksi tulee ettei saa avautua toiselle jos toinen wräppää (etenkin julkisesti) Tietenkin asiallisesti voi jutella pelaajien pelityyleistä jos tämä ei pahenna liigahenkeä. Päivitän tän säännön vie myöhemmin tänää kun ehdin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tässä olisi Bostonin vaihtolistalla olijat:
-Lucic 80 vh
-Rask 82 mv
-Savard 85 pr

Ja tässä listaa niistä pelaajista jotka kiinnostavat eniten:
-J.Jokinen (Car)
-Vermette(Cbj)
-Exelby(Toronto)
-Raymond (Van)

Kaikki muut paitsi Bergeron ovat kaupan ja tarkka laukojat vaihdetaan nopeisiin pelaajiin.
Rask vaihdetaan pakettina pakin kanssa huonoon veskaan ja suht hyvään pakkiin.:)
 
Ylös Bottom