Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mites tää nyt sitten menee? olen nyt 4 joukossa pääsarjassa ja en pääse osallistumaan seuraavaan kauteen, ihan ok syyllä, mutta tarkoitus olis tulla tän kauden viimiseen mukaan.. niin tipunko mä nyt he....i kakkoseen?? :(

valitettavasti putoo. Vai pitäiskö tehdä green card sääntö mestareille? :D

Voi hitto että oon ollut hukassa. Sekoitin sut agduriin :D never mind
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kyllä nyt alkavasti täytyy tehdä päätös että wräppejä ei kielletä eikä muutakaan. Ainoastaan tämän hetkiset säännöt pitää mitä tulee pelin viivyttämiseen ja yhteyden manipulointiin.

Koska wräppejä ei voida kieltää niin hyvän hengen säilymisen vuoksi joudutaan tekeen sääntö että toisen pelaajan loukkaaminen tämän pelityyliä koskien on kiellettyä bännien uhalla. Eli jos tulee vielä suoraa henkilökohtaista avautumista toisen maalintekotapaan liittyen esim. "vit** toi elbois osaa muuta kuin wräpätä ja ei hae mitään muuta" niin kyseinen avautuja löytää psn-tunnuksensa mustaltalistalta. Yleisesti asiallisesti voi noista pelityyleistä keskustella esimerkiksi täällä foorumilla, mutta ei tuomita ketään enää pelityyliä koskien (paitsi esim. viivyttämistä).

Jos pelissä tympii jotain niin avautukaa suoraa ea:lle tai sitten ea:n viralliselle foorumille. Siellä onkin noita ketjuja ihan tarpeeks jo esim. "wrap aroundeista" että pitäis kieltää. EA on nykyään kuunnellu paljonkin fanejaan ja sai viime kauden bugit poistettua.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Osallistun 1dirreen tulevalla kaudella, Phoenix on saatanan kova joukkue ja Jovanovski on pelin paras pakki:) Plus toi tulkinnan varainen wrappikielto on ihan mahoton kontroilloida....
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Eli mukana ollaan kans in niinku intiaani... Tullaan hakeen menestystä rookie kaudella liigatasolta... Itellä ei ole väliä noilla sääntömuutoksilla, ei vaikuta mun pelitapaan;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Osallistun 2divaariin jos vielä mahdollista. Kiitos!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Olisin ensikertaa osallistumassa, niin mahtuuko vielä mukaan? Psn on Coivufin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Olisin ensikertaa osallistumassa, niin mahtuuko vielä mukaan? Psn on Coivufin.

lukekaa aloitusviesti ja kohta 2 divisiiona. kaikille avoin jotka ei oo mustallalistalla. liittymisestä on myös erikseen kerrottu.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

jep ei haittaa. Hyvä kun ilmoitit.

Jaa, jos tää kahen viikon poissaolo käy, niin kai se 3 viikon jenkki reissukin ois tähän mahtunu?? :confused:

No kaipa se on myöhäistä.. prkl

oon kuitenkin suhteellisen hanakka pelaa näitä pelejä, työn sallima etuoikeus.. :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jaa, jos tää kahen viikon poissaolo käy, niin kai se 3 viikon jenkki reissukin ois tähän mahtunu?? :confused:

No kaipa se on myöhäistä.. prkl

oon kuitenkin suhteellisen hanakka pelaa näitä pelejä, työn sallima etuoikeus.. :D

Siis viikon tuo rammu on vain pois kun uusi kausi alkaa 23. päivä ja silloin se on ollut jo viikon siellä kanadassa. En millään usko että ehtisit pelata 58 ottelua 2 viikossa varsinkin kun tuolloin vikana viikkoina porukkaa on vähemmän online. Tietenkin saat osallistua, mutta pelkäänpä sinun joutuvan mustallelistalle. Tosin mitä se haittaa tollaselle rahamiehelle kun sakko on vain 10€ ja voit jatkaa sitten samalta lähtöviivalta kuin mitä et olisi pelannut ollenkaan 4. kaudella eli 2 divari.

It's your call...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Siis viikon tuo rammu on vain pois kun uusi kausi alkaa 23. päivä ja silloin se on ollut jo viikon siellä kanadassa. En millään usko että ehtisit pelata 58 ottelua 2 viikossa varsinkin kun tuolloin vikana viikkoina porukkaa on vähemmän online. Tietenkin saat osallistua, mutta pelkäänpä sinun joutuvan mustallelistalle. Tosin mitä se haittaa tollaselle rahamiehelle kun sakko on vain 10€ ja voit jatkaa sitten samalta lähtöviivalta kuin mitä et olisi pelannut ollenkaan 4. kaudella eli 2 divari.

It's your call...

Niin no.. sarjan ehdin kyllä pelata ennen ku lähden, olinhan mä nytkin pelannut runkosarjan 3 viikkoa ennen kun se loppu.. mut täytyy kattoo viel toi play-off aikataulu..

edit: kaiken muun kerkee, mut toi pleikkareiden eka kierros tekee tiukkaa, mikäli sinne edes pääsen.
voisin kyllä olla mukana, sit kuitenkin.

Jos en sarjaan lähde, niin nhl10:llä ei ole oikeen mitään käyttöä.. Eli olen mukana.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

edit: kaiken muun kerkee, mut toi pleikkareiden eka kierros tekee tiukkaa, mikäli sinne edes pääsen.
voisin kyllä olla mukana, sit kuitenkin.

Jos en sarjaan lähde, niin nhl10:llä ei ole oikeen mitään käyttöä.. Eli olen mukana.

No jos pleijareiden ekaa kierrosta et kerkiä pelaan niin sit on ehkä parempi että et osallistuis. Koita selvittää vie vähän aikataulua ehditkö.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tonitsi kuulemma osallistuu. koijaa ei ole vielä vastannut.

l-a-king osallistuu sittenkin, mutta todennäköisesti ei kerkiä pelaamaan 1. kierrosta pudostuspeleistä. Katsotaan sitten mitä asialle voidaan tehdä tai sitten tämän broidi pelaa tai sitten vaikka simuloidaan jos se vastustajalle sopii.

EDIT: täten Marley_FIN tippuu 1 divisioonaan koska on viimeisenä varamiehenä noussut pääsarjaan. Jos koijaa ei osallistu niin Marley_FIN nousee tämän tilalle pääsarjaan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jos koijaa ei osallistu niin Marley_FIN nousee tämän tilalle pääsarjaan.

Koijaa käski ilmottaa että on mukana.. Ei muuta kuin jengit arvontaa... :D

ja mulle sit Sharks tai Penguins!! pääsee treidaa..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kiitos ! Eli pelaanko siin AHL sarjas? Jos joukkueen saa valita otan Calgary Flamesin :)

ei vaan 2 divisioonassa kaikki uudet. Hyvällä tuurilla sattuu jäämään pari paikkaa myös 1 divariin jos porukkaa ei osallistu. ensi viikon aikana tämä selviää. Mutta nuo pari paikkaa menee varmasti alle minuutissa. Lue aloitusviesti. eurojoukkueilla 2 divari. Joukkue valitaan sitten itse pelissä samalla kun liitytään.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Toimin joukkueiden arvonnassa virallisena onnettarena. Liitteenä olevassa kuvassa on 30 sattumanvaraista numeroa, joista jokainen vastaa yhtä NHL:n joukkuetta.
 
Ylös Bottom