Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)
KabaHoo osallistuu seuraavaan liigaan.
Ja ilmotan jo tässä vaiheessa, että välillä 11.-18.3. en ole maisemissa, joten toivon, että ei potkittais sen takia. Tolle aikavälille ei osu mitään deadlinea ja pääsarjan loppuunkin on vielä reilusti aikaa... olen ottamassa täninkiä punasenmeren rannalla...
Ja tohon kieltämiseen liittyen, olen kanssa täysin samalla kannalla kuin Juhis99. Ei oo mitään järkee ruveta kieltämään jotain tietynlaista maalintekoa. Tässä versiossa (NHL10 vrt. NHL09) en ole muutenkaan huomannu kuin yhden ns. bugimaalin, eli ton kuuluisan "bugirannarin". Sekään ei ilmeisesti enää toimi ton uuden 1.03 tunersetin myötä.
Ja donka jos hyökkääjä on niin taitava (tai puolustava pelaaja niin huono), et pääsee ihan yksin nousee maalille maalivahtia vastaan, niin eikös se oikeassakin lätkässä ole aika huippuhyvä maalintekotilanne??
Ja jos joku koittaa aina samanlaista maalia vääntää (eli esim. pelkästään one-timermaaleja) niin eikö tyhmempikin pitäis jo se oppia, et mitä vastustaja koittaa tehdä. Mitä taitavampi vastustaja on, sitä paremmin se osaa lukea toisen peliä ja sitä enemmän sillä on aseita hyökkäysarsenaalissaan.
Ps. pqohi, Phoenix on ihan ok joukkue. Ei se aina riitä vaikka olis kuinka hyvä joukkue, omat taidotkin vaikuttaa siihen sijotukseen
esim. pelin kaks "parasta" joukkuetta San Jose ja Pittsburgh jäi kokonaan pleijareiden ulkopuolelle. Voittihan agdurikin mestaruuden Nashvillella, joka on mun mielestä paskempi ku Phoenix...
Pps. Tuleekohan divarista taas yhtä kovia pelureita, kuin "meijän nousuerässä"? ~5 top10 pelaajaa???
...missä youngblood, KingHenkka, Jukkis, keketin???