Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Juu kiitoksia donkameni paikasta liigaan, voitosta taistellaan kynsin ja hampain <3, osallistun toki -b

Oot kuitenkin eritystarkkailussa että jos vielä jotain hämminkii tulee niin on aasin potku herkässä :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

juu mukana ollaan.

Mun mielest ei mitn kieltoja...Jokainen pamplaa omal tyylil ja vanhikset on helppo puolustaa :o
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mukana oon, ku mut oli tonne pääsarjaa sit nostettu:)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kyl se wräppi olis paras kieltää , alkaa menee muuten vituiks :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Messis !

Oon sitä mieltä että pelin luonne kärsiii jos ruvetaan kieltään jotain muuveja, otetaan saman tien ettei sääntö ettei saa lämätä, bugi rannareita vaan kiitos...

Voin kertoo muutaman muunkin "kikan" mihin oon törmänny online peleis:

Kaveri nousee laitaa pitkin hyökkäys alueelle ja juuri ennen pääty laitoja, painaa R1 pohjaan ja lämää kohti maalia. R1 napilla lämätessä pelaaja pyrkii laukomaan omaa pelaajaa kohti ja se taas ohjaamaan kiekon maaliin.

Tätä on lähes mahdotonta puolustaa, sillä vedot lähtee korkeina ja yli 85 pisteen pelaajat ohjaa kiekot pään korkeudeltakin häkkiin.... Pelasin samaa kaveria vastaan pari matsia ja ylläri sekin että valitsi pingviinit(malkin ja crosby= joka ohjuri maaliin).. Oli kivat pelit kun kaveri haki samaa koko ajan, pataankin tais tulla...

Ensinnäkin miten todistat että vastutaja käytti "x" nappia ? Tilanteet jotka voi sendii EA sivuille on suoraan kiinni siitä onko ne valittu TOP 5 koosteeseen... eikö ? eli ei voi valvoa ?

Toiseks round wrapin voit puolustaa myös pois ?

Ps. Donka itse sanoit ettet oppinut tekemään kys. muuvia. Se on paljon kiinni tilanteesta... joskus kun luistelet maalin takaa iha perus ilman "x" nappia niin veska menee myös sekasin, sit vaan pitäs herätys kellot soida ja hakea sitä veivii....

Juuh sellasta...ikuinen aihe "wrap"
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Messis !

Oon sitä mieltä että pelin luonne kärsiii jos ruvetaan kieltään jotain muuveja, otetaan saman tien ettei sääntö ettei saa lämätä, bugi rannareita vaan kiitos...

Voin kertoo muutaman muunkin "kikan" mihin oon törmänny online peleis:

Kaveri nousee laitaa pitkin hyökkäys alueelle ja juuri ennen pääty laitoja, painaa R1 pohjaan ja lämää kohti maalia. R1 napilla lämätessä pelaaja pyrkii laukomaan omaa pelaajaa kohti ja se taas ohjaamaan kiekon maaliin.

Tätä on lähes mahdotonta puolustaa, sillä vedot lähtee korkeina ja yli 85 pisteen pelaajat ohjaa kiekot pään korkeudeltakin häkkiin.... Pelasin samaa kaveria vastaan pari matsia ja ylläri sekin että valitsi pingviinit(malkin ja crosby= joka ohjuri maaliin).. Oli kivat pelit kun kaveri haki samaa koko ajan, pataankin tais tulla...

Ensinnäkin miten todistat että vastutaja käytti "x" nappia ? Tilanteet jotka voi sendii EA sivuille on suoraan kiinni siitä onko ne valittu TOP 5 koosteeseen... eikö ? eli ei voi valvoa ?

Toiseks round wrapin voit puolustaa myös pois ?

Ps. Donka itse sanoit ettet oppinut tekemään kys. muuvia. Se on paljon kiinni tilanteesta... joskus kun luistelet maalin takaa iha perus ilman "x" nappia niin veska menee myös sekasin, sit vaan pitäs herätys kellot soida ja hakea sitä veivii....

Juuh sellasta...ikuinen aihe "wrap"

Mut onneks sä elbois et ainakaa tätä wrappia käytä;)

:D:D:D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo mun mielestä ei ole kovin hyvä idea alkaa kieltää jotain tiettyjä juttuja. Toi saattaa mennä kohta sellaseks et täällä kokoajan itketään et joku teki sitä joku tätä.

Eikä noi wrapit ole mulle ollut mikään ongelma. Ite en niitä osaa, enkä ole huomannut että tässä versiossa (NHL10) kukaan niitä kovinkaan menestyksekkkästi olis tehny. 09:ssä ne vielä toimi mut ei mun mielestä tässä. Mielestäni voin tässä puhua kokemuksella sillä on tullu noita online peliejä ja liigapelejä hakattu n.500 ja vastustajana on ollu monia TOP 100 tyyppejä. Moni joka noista wrapeist täällä puhuu ei varmastikaan ole pelannu läheskään tota määrää.

Ihan yhtä hyvin mun mielestä voitais kieltää, jos tälle linjalle lähdetään niin "bugirannarit", maalinedessä seisoskelut puolustattaessa, koneen äijlllä puolustaminen, lerppurannarit ripareiden hakemiseen, etukulmalämärit jne..

Ja kuka määrittää sen, mikä on kielletty wrappi ja mikä ei, kyllähän oikeessaki kendossa pelaajat hakevat maalinkulmalta maalia, jos veskari on jättänyt kulman auki eikä puolustajia näy.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jos divareista aukeaa paikka niin mukana
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo mun mielestä ei ole kovin hyvä idea alkaa kieltää jotain tiettyjä juttuja. Toi saattaa mennä kohta sellaseks et täällä kokoajan itketään et joku teki sitä joku tätä.

Eikä noi wrapit ole mulle ollut mikään ongelma. Ite en niitä osaa, enkä ole huomannut että tässä versiossa (NHL10) kukaan niitä kovinkaan menestyksekkkästi olis tehny. 09:ssä ne vielä toimi mut ei mun mielestä tässä. Mielestäni voin tässä puhua kokemuksella sillä on tullu noita online peliejä ja liigapelejä hakattu n.500 ja vastustajana on ollu monia TOP 100 tyyppejä. Moni joka noista wrapeist täällä puhuu ei varmastikaan ole pelannu läheskään tota määrää.

Ihan yhtä hyvin mun mielestä voitais kieltää, jos tälle linjalle lähdetään niin "bugirannarit", maalinedessä seisoskelut puolustattaessa, koneen äijlllä puolustaminen, lerppurannarit ripareiden hakemiseen, etukulmalämärit jne..

Ja kuka määrittää sen, mikä on kielletty wrappi ja mikä ei, kyllähän oikeessaki kendossa pelaajat hakevat maalinkulmalta maalia, jos veskari on jättänyt kulman auki eikä puolustajia näy.

eikös toinen pakki/kh ole aina - pelityylistä riippumatta maalin edessä kun pelataan omassa päässä?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo mun mielestä ei ole kovin hyvä idea alkaa kieltää jotain tiettyjä juttuja. Toi saattaa mennä kohta sellaseks et täällä kokoajan itketään et joku teki sitä joku tätä.

Eikä noi wrapit ole mulle ollut mikään ongelma. Ite en niitä osaa, enkä ole huomannut että tässä versiossa (NHL10) kukaan niitä kovinkaan menestyksekkkästi olis tehny. 09:ssä ne vielä toimi mut ei mun mielestä tässä. Mielestäni voin tässä puhua kokemuksella sillä on tullu noita online peliejä ja liigapelejä hakattu n.500 ja vastustajana on ollu monia TOP 100 tyyppejä. Moni joka noista wrapeist täällä puhuu ei varmastikaan ole pelannu läheskään tota määrää.

Ihan yhtä hyvin mun mielestä voitais kieltää, jos tälle linjalle lähdetään niin "bugirannarit", maalinedessä seisoskelut puolustattaessa, koneen äijlllä puolustaminen, lerppurannarit ripareiden hakemiseen, etukulmalämärit jne..

Ja kuka määrittää sen, mikä on kielletty wrappi ja mikä ei, kyllähän oikeessaki kendossa pelaajat hakevat maalinkulmalta maalia, jos veskari on jättänyt kulman auki eikä puolustajia näy.

Joo, vaikka en tässä seuraavassa kaudessa olekkaan mukana, mutta ilmeisesti ainoona olen jotenkin tätä touhua tukenut, NIIN...

Olen täysin samalla linjalla Juhiksen kanssa.. Tiettyjen maalien kieltäminen on aika haastavaa ja ongelmien kerjäämistä. Nämä kuuluisat wrapit on ollut aika vähissä tässä sarjassa muutenkin, toisin kuin jotkut muut bugimaalit, joista juhis jo laittoikin yllä olevassa viestissä.

Mun mielestä tää on toiminut oikein hyvin näin, ja jos joidenkin pelaajien päämäärä on vaan bugimaalit, niin kai se on heidän häpeä. Ilmeisesti niillä ei kuitenkaan pitkälle mennä, koska kärkijoukkueista en moisia huomannut. :p
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jooh no kai se wrappäämine niih vaikee kieltää on nih ihan sama mulle sit jos on ens kaudella kans.. pitää varmaa itekki opetella noi kaikki bugi salat tässä pelissä, nih voi niitä vastaa koittaa itekki vääntää niitä :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

KabaHoo osallistuu seuraavaan liigaan.

Ja ilmotan jo tässä vaiheessa, että välillä 11.-18.3. en ole maisemissa, joten toivon, että ei potkittais sen takia. Tolle aikavälille ei osu mitään deadlinea ja pääsarjan loppuunkin on vielä reilusti aikaa... olen ottamassa täninkiä punasenmeren rannalla...:cool:

Ja tohon kieltämiseen liittyen, olen kanssa täysin samalla kannalla kuin Juhis99. Ei oo mitään järkee ruveta kieltämään jotain tietynlaista maalintekoa. Tässä versiossa (NHL10 vrt. NHL09) en ole muutenkaan huomannu kuin yhden ns. bugimaalin, eli ton kuuluisan "bugirannarin". Sekään ei ilmeisesti enää toimi ton uuden 1.03 tunersetin myötä.

Ja donka jos hyökkääjä on niin taitava (tai puolustava pelaaja niin huono), et pääsee ihan yksin nousee maalille maalivahtia vastaan, niin eikös se oikeassakin lätkässä ole aika huippuhyvä maalintekotilanne??:confused:

Ja jos joku koittaa aina samanlaista maalia vääntää (eli esim. pelkästään one-timermaaleja) niin eikö tyhmempikin pitäis jo se oppia, et mitä vastustaja koittaa tehdä. Mitä taitavampi vastustaja on, sitä paremmin se osaa lukea toisen peliä ja sitä enemmän sillä on aseita hyökkäysarsenaalissaan.

Ps. pqohi, Phoenix on ihan ok joukkue. Ei se aina riitä vaikka olis kuinka hyvä joukkue, omat taidotkin vaikuttaa siihen sijotukseen;) esim. pelin kaks "parasta" joukkuetta San Jose ja Pittsburgh jäi kokonaan pleijareiden ulkopuolelle. Voittihan agdurikin mestaruuden Nashvillella, joka on mun mielestä paskempi ku Phoenix... :confused:

Pps. Tuleekohan divarista taas yhtä kovia pelureita, kuin "meijän nousuerässä"? ~5 top10 pelaajaa???

...missä youngblood, KingHenkka, Jukkis, keketin???
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jep eli rauhassa saat lomailla silloin. Komppaan täysin kyllä tekstiäsi.

Youngblood pelaili 2 divarissa eli nousee ykköseen.

Tossa aloitusviestissä on ketkä kaikki pääsarjassa ja varalla. Lähes tulkoon yhtä kova taso pitäisi olla kuin menossa olevalla kolmannella kaudella. Jos tällä kaudella ei jää paljoa porukkaa pois niin 5. kaudesta tulee kyllä älyttömän kova tasoinen.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ps. pqohi, Phoenix on ihan ok joukkue. Ei se aina riitä vaikka olis kuinka hyvä joukkue, omat taidotkin vaikuttaa siihen sijotukseen;) esim. pelin kaks "parasta" joukkuetta San Jose ja Pittsburgh jäi kokonaan pleijareiden ulkopuolelle. Voittihan agdurikin mestaruuden Nashvillella, joka on mun mielestä paskempi ku Phoenix... :confused:
Näinhän se on, mutta vaihteeks olis kiva saada joku kovakin jengi (Canes oli kyl kova ja sen takia olinkin top 10 sen kaa) jota sais muokattua ittelle mieleiseks.
PHX oli ihan kiva jengi, mutta siinä ei saanu vaihdeltua pelaajia mieleisekseen.
Ja agdurin taitotaso hivenen parempi verrattuna muhun... ;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

eikös toinen pakki/kh ole aina - pelityylistä riippumatta maalin edessä kun pelataan omassa päässä?

Tossa tarkotin lähinnä sitä, että valitaan puolustustilanteessa aina hyökkääjä jo ennen kun vastustaja on päässyt siniviivan yli ja mennään sillä maalin eteen seisoskelemaan ja tökkimään, jolloin maalin edessä on kaksi pelaajaa toinen pakki ja hallussa oleva hyökkääjä, toisen puolustajan ottaessa kiekollisen pelaajan. Todella ärsyttävä tyyli pelata, varsinkin kun se on kokoajan tarkoituksenhakuista. Alivoimalla ymmärrän että yritetään peittää syöttökulmat jne.


Mutta onneksi tiedän tähänkin ratkaisun, mutta en ole viittinyt sitä käyttää ettei kukaan tulisi tänne valittamaan, sillä sekin on varsin vastenmielinen tapa. Tosin ei tässä liigassa yhtä pelaajaa lukuunottaamatta ole niitä jotka tota jatkuvasti käyttäisi (et ole sinä Anakonna). Onlinen puolella niitä on sitten paljon enemmän.
 
Ylös Bottom