Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jep ja jos pääsee mukaan ni meikä ois imus.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ajattelin liittyä tuohon 2div. liigaan, mutta kun yritän löytää kyseistä liigaa niin sitä ei löydykkään. Johtuuko tuo siitä että, liiga on jo täynnä?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ajattelin liittyä tuohon 2div. liigaan, mutta kun yritän löytää kyseistä liigaa niin sitä ei löydykkään. Johtuuko tuo siitä että, liiga on jo täynnä?

Jos ei löydy niin täyttä on, ei kun katsomaan kalenterista milloin uusi kausi alkaa ja yrittää silloin mukaan 2 divariin.

Kaikille uusille tiedoksi !
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mites tää nyt sitten menee? olen nyt 4 joukossa pääsarjassa ja en pääse osallistumaan seuraavaan kauteen, ihan ok syyllä, mutta tarkoitus olis tulla tän kauden viimiseen mukaan.. niin tipunko mä nyt he....i kakkoseen?? :(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mites tää nyt sitten menee? olen nyt 4 joukossa pääsarjassa ja en pääse osallistumaan seuraavaan kauteen, ihan ok syyllä, mutta tarkoitus olis tulla tän kauden viimiseen mukaan.. niin tipunko mä nyt he....i kakkoseen?? :(

valitettavasti putoo. Vai pitäiskö tehdä green card sääntö mestareille? :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Meikäläinen kans Juhiksen kans samoil linjoil. Wrapit on kuitenkin suht helppo puolustaa - varsinkin jos joku käyttää niitä koko ajan...

Täs voidaan sit seuraavaks lähtee tosiaan siihen, et 2-0 hyökkäyksis ei saa tehä one-timeria ja läpiajossa ei saa viedä veskaa kahville. Pointti on mun mielestä aika sama...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

valitettavasti putoo. Vai pitäiskö tehdä green card sääntö mestareille? :D

Voisihan tuon tehdä niin että saa yhden kortin per voitettu mestaruus. Mutta kukas sit tippuisi divariin? Ja jos on pelaamalla tippunut divariin niin sieltä ei kortilla nousta. Pitää siis olla paikka pääsarjassa jonka jälkeen pitää tauon ja käyttää kortin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Meikäläinen kans Juhiksen kans samoil linjoil. Wrapit on kuitenkin suht helppo puolustaa - varsinkin jos joku käyttää niitä koko ajan...

Täs voidaan sit seuraavaks lähtee tosiaan siihen, et 2-0 hyökkäyksis ei saa tehä one-timeria ja läpiajossa ei saa viedä veskaa kahville. Pointti on mun mielestä aika sama...

Kyllä mäkin alan vähitellen kallistua tähän jos ei saada tarkalleen säädettyä eroa mitä ei saa tehdä ja mitä saa. Tosiaan kyllähän nuo on puolustettaessa vielä hyvinkin kuin mitä vertaa nhl09:ssä oleviin bugeihin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

yber_snipu ilmoitti ettei osallistu 1 divariin ensi kaudeksi.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

I'm in, 2 divariin jos pääsiskin?

Eli toimii sillai et vaan tuun sinne huoneeseen kun kausi alkaa?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Valitettavasti joudun jättäytymään pois liigasta. Työkiireet pitävät reissun päällä, joten pelaamiselle ei jää juurikaan aikaa. Kiitokset kuitenkin menneestä kaudesta kaikille.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

I'm in, 2 divariin jos pääsiskin?

Eli toimii sillai et vaan tuun sinne huoneeseen kun kausi alkaa?

jep. kaikki pääsee jotka ei ei oo mustallalistalla. Eli vaihan tuon salasanan liigaan klo 17 jolloin voi liittyä
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ei millään jaksaisi odottaa tuota 23:ta päivää:D. Heti sitten klo 17 koneella kärkkymässä...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Millon noi joukkueet arvotaa?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Moro

Semmone homma et lähen kanadaa tos kaheks viikoks ja oon varmaa vasta ens kuun alussa takas psn, et käykö tälläne?
 
Ylös Bottom