Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Osallistun kauteen.

Toivon vaan, ettei tämä pääsarja nyt sitten ole samanlaista kikkailua, kun toi 1. divari viime kaudella. Alkoi korpeemaan, kun porukka - tai siis se tietty kymmenkunta pelaajaa - ei voi edes vastata viesteihin (kun yrittää saada pelejä aikasiksi), prkl :)

-vonRapids
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mukana BUJAKAAA.. !!!! Wrapit vi**uu joohh !
Jooh ja MM kisoihin osallistun kanssa.. :D:D en nyt voi jääfä pudotuspelejen ulkopuolelle :D kuha Donkameni et laita mua Ykkös suosikiks.. tulee kauheet paineet :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mukana ja kannatan et noi wräpit kieltoon : )
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Osallistun kauteen.

Toivon vaan, ettei tämä pääsarja nyt sitten ole samanlaista kikkailua, kun toi 1. divari viime kaudella. Alkoi korpeemaan, kun porukka - tai siis se tietty kymmenkunta pelaajaa - ei voi edes vastata viesteihin (kun yrittää saada pelejä aikasiksi), prkl :)

-vonRapids

Enpä usko että tulee nyt enää sitä ongelmaa. Nyt on jäljellä lähinnä vaan hyper aktiivisia pelaajia :D Kaikki matsit tulee olla pelattuna ellei halua listoille.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tulen liigaan tekemään yhtä maalia!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Koitan Repii aikaa tohon Liigaan...Eli Mukana

Wräppiä ei kiitos...1 Divarissa ei sitä kyl juurikaan näkyny..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kokeillaanhan liigan vauhtia:). psn siis jawkko.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mukana, koitetaan pitää farmivisiitti yhden kauden mittaisena :/
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Sit tuli mieleen vielä noista wrapeistä että mitkä kaikki siihen lasketaan?

wrap around on vissiin se selkein? Eli maalin takaa jo suojausta joko pohjassa ja räpyttämällä ja kierretään molari maalin edessä ja lauotaan yläpesään?

Entä sitten se että painetaan x:ää maalintakana ja vetoo jo kun ollaan vie maalin takana että se koittaa saada maalia tolpan juuresta pelaajan ollessa vielä maalin takana?

Tuli vähän testailtua tuota ja huomasin myös että jos nousee kulmasta ja käyttää x:ää ja tekee samoin kuin ekassa vaihtoehdossa niin menee lähes yhtä helposti maaliin. Jos en väärin muista niin todella moni on käyttänyt myös tätä mua vastaan.

Ensinnäkin olen sitä mieltä että etenkin tuon ekan vaihtoehdon on helppo puolustaa pois, mutta jos on aivan kahveella puolustaessa niin vastustaja saa siitä melkein aina maalin. Mikäli toi toinen vaihtoehto on toimiva nii sitä on vaikeempi saada puolustettua pois. Itse en saanut onnistuun maalia tuolla vaihtoehto kakkosella.

Olisi hyvä saada selvyys tähän ennenkuin ruvetaan sääntöjä tekeen tämän kohdalla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Lukekaas kaikki tuo päälimmäinen viesti läpitte. pääsarjalaisten ja 1 divisioonan tulee ilmoittaa osallistuuko. 1 divarin ja 2 divarin sääntöjä on muutettu!!!

Aloitan ensimmäisenä. Eli aion osallistua tähän kauteen.

Sitten olen poistanut "Jaahas" pois mustaltalistalta. Tämä sen johdosta ettei yksi väite tätä kohtaan pitänyt paikkansa (terppoa vastaan). Tämän lisäksi hän pääsi pääsarjaan muita viikon myöhässä jonka seurauksesta oli vaikeampi saada matsinsa pelattua suhteessa muihin. Muuten en olisi antanut pelata, mutta kun tuntuu että kiinnostus liigaa kohtaa kaverilla on iso ja taitavakin pelaaja kyseessä niin menkööt tämän kerran. Welcome back! Elikä siis olet ekana varalla pääsarjaan, mutta oot jo paikkasi saanut koska raspu ei osallistu (juuri vahvisti tiedon).

MUKANA DIVARISSA JIPPO73!!!!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

messis iha täysil! psn hesqu
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Sit tuli mieleen vielä noista wrapeistä että mitkä kaikki siihen lasketaan?

wrap around on vissiin se selkein? Eli maalin takaa jo suojausta joko pohjassa ja räpyttämällä ja kierretään molari maalin edessä ja lauotaan yläpesään?

Entä sitten se että painetaan x:ää maalintakana ja vetoo jo kun ollaan vie maalin takana että se koittaa saada maalia tolpan juuresta pelaajan ollessa vielä maalin takana?

Tuli vähän testailtua tuota ja huomasin myös että jos nousee kulmasta ja käyttää x:ää ja tekee samoin kuin ekassa vaihtoehdossa niin menee lähes yhtä helposti maaliin. Jos en väärin muista niin todella moni on käyttänyt myös tätä mua vastaan.

Ensinnäkin olen sitä mieltä että etenkin tuon ekan vaihtoehdon on helppo puolustaa pois, mutta jos on aivan kahveella puolustaessa niin vastustaja saa siitä melkein aina maalin. Mikäli toi toinen vaihtoehto on toimiva nii sitä on vaikeempi saada puolustettua pois. Itse en saanut onnistuun maalia tuolla vaihtoehto kakkosella.

Olisi hyvä saada selvyys tähän ennenkuin ruvetaan sääntöjä tekeen tämän kohdalla.

Mua sylettää toi toka wrappi enemmän ku eka. Tokan saa pois aika helposti jos pakki on vähänki omalla paikalla. Oisko se sitte parempi ottaa kaikki wrapit pois samalla kertaa nii ei tuu epäselvyyksiä. Ei ollu kyl liigas viimekaudella ku semijaska kuka sitä heitti jatkuvasti.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mutta mites sitten semmosten kans missä lähestytään kulmasta maalin eteen ja tekee tämän? Kyllähän tuota x:ää mieluusti käyttäisi silloin kun koittaa kinkee päästä sinne maalille pakkien ohi. Veikkaisin että tulisi aika ristiriitaisia tilanteita onko kyseessä wrap vai ei. Lisäksi sekin että onko x:ää käytetty wrap aroundissa vai ei on tuskainen tilanne.

Tämä aihe kaipaisi rutkasti keskustelua jos meinattaisiin kieltää.

Nyt olen ehkä sillä kannalla että tuota ei kiellettäisi koska on vaikea määrittää mikä on sallittua ja mikä ei + tuon helpoimman wrap aroundin saa puolustettuu älyttömän helposti pois jos vaan taitoa löytyy. Sen lisäksi tuo wrap around tuntuisi menevän todella helposti ilman x:ää myös. x:ää apuna käyttäen jos on vapaata tilaa tulla nii osuu 95% kerroista vähintään tolppaan tai maaliin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Juu kiitoksia donkameni paikasta liigaan, voitosta taistellaan kynsin ja hampain <3, osallistun toki -b
 
Ylös Bottom