Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Muut Tj:t ny vois sanoa, että mitä tässä tehdään kun Kabalta ei varmaan tarvi seuraavan vko aikana paljon viestejä odotella..

siis vaikka etelämmässä olenkin niin en kuitenkaan ihan saharassa beduiinileirillä oo :cool:

mun puolest ei venyttämiset haittaa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mikä on oma kiinnostuksesi? Laskin, että 1 paikka vapaana joko sulle tai LA-KINGille?

Siis ensi syksyyn vai? En tiedä mikä la-kingin tilanne, mutta ilman muuta kaveri kuuluisi pääsarjaan ja olisi melkein pitänyt olla mukana tällä vikallakin kaudella. Itse päätän vasta syksyllä että jos pelin hommaan niin mukana oon ja jos green card sääntö on silloin käytössä niin taidan tuon oljenkorren sitten käyttää joka minulla vielä on.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Siis ensi syksyyn vai? En tiedä mikä la-kingin tilanne, mutta ilman muuta kaveri kuuluisi pääsarjaan ja olisi melkein pitänyt olla mukana tällä vikallakin kaudella. Itse päätän vasta syksyllä että jos pelin hommaan niin mukana oon ja jos green card sääntö on silloin käytössä niin taidan tuon oljenkorren sitten käyttää joka minulla vielä on.

Juu tehdään niin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Siis ensi syksyyn vai? En tiedä mikä la-kingin tilanne, mutta ilman muuta kaveri kuuluisi pääsarjaan ja olisi melkein pitänyt olla mukana tällä vikallakin kaudella. Itse päätän vasta syksyllä että jos pelin hommaan niin mukana oon ja jos green card sääntö on silloin käytössä niin taidan tuon oljenkorren sitten käyttää joka minulla vielä on.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että jos joku käyttää green cardin, niin kuka silloin ei pääsekkään pääsarjaan? Joku entinen 1.divarilainen?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

ja miten määritellään viimenen nousija :(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

siis runkosarjan sijoituksen mukaan viimeisin, eli jos sijalta 16 nousee 8 joukkoon tämä ei nousisi ->

Miettikääs nyt viel hetki, liigastahan katos porukkaa kun pieru saharaan jo ennen pleijareita, sellaset jantterit nyt ilman muuta hakeen motivaatioo divarista.. eli ottakaa nyt jo hyvissä ajoin selville ne nimet jotka eivät saaneet pelejään pelattua ja niitä oli paljon...

Mitä tapahtui pleijareissa ? Juhis vs. Samsonait pari jäi pelaamatta ? Kyllähän näitä nimiä nyt oli....


Olen ehdottomasti sitä mieltä, että divarissa kaikki pelit ja pleijareista voiton tahkonneet pelurit ovat paikkansa liigassa ansainneet!!!!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

aika p*skaa sille (sotalordi ?) joka ei pääsekkää sit..

Nii, mut ikävä kyllä joku täytyy pudottaa, jos green cardin käyttää joku sen ansainnut. Ja eikös se ole järkevintä, että se tippuu, joka jäi runkosarjassa viimeiseksi nousijoista?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Green card:n käytöstä haluaisin tarkennusta eli jos aloitti kauden mutta ei pelannut loppuun ja täten putoaa divariin niin miten voi käyttää oljenkorren koska piti olla paikka pääsarjassa jolloin voi jättää kauden väliin ja palata esim seuraavalle kaudelle mukaan green cardia käyttäen? On ollut puhetta että jos jättää 5kauden kesken tahmaamiseen vedoten ei joudu mustalle listalle mikä ei tarkoita sitä että ei tippuisi divariin, jolloin tämä green cardin käyttö ei olisi mahdollista.
Näin minä olen ymmärtänyt säännöt mutta viisaammat varmaan kertoo olenko ymmärtänyt väärin:cool:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Voiko joku vielä kertoa, että millä perusteella noita green cardeja on jaeltu? Onneks nyt ei omalle kohdalle satu putoominen takas divariin siitä huolimatta jos joku sen käyttää.. Ois kyllä kohtuu ärsyttävää pitkän kauden ja tiukan playoff-väännön jälkeen, että nousu jäis väliin jonku sääntö-oikun takia.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Voiko joku vielä kertoa, että millä perusteella noita green cardeja on jaeltu? Onneks nyt ei omalle kohdalle satu putoominen takas divariin siitä huolimatta jos joku sen käyttää.. Ois kyllä kohtuu ärsyttävää pitkän kauden ja tiukan playoff-väännön jälkeen, että nousu jäis väliin jonku sääntö-oikun takia.
Pääsarjan voitosta.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Green card:n käytöstä haluaisin tarkennusta eli jos aloitti kauden mutta ei pelannut loppuun ja täten putoaa divariin niin miten voi käyttää oljenkorren koska piti olla paikka pääsarjassa jolloin voi jättää kauden väliin ja palata esim seuraavalle kaudelle mukaan green cardia käyttäen? On ollut puhetta että jos jättää 5kauden kesken tahmaamiseen vedoten ei joudu mustalle listalle mikä ei tarkoita sitä että ei tippuisi divariin, jolloin tämä green cardin käyttö ei olisi mahdollista.
Näin minä olen ymmärtänyt säännöt mutta viisaammat varmaan kertoo olenko ymmärtänyt väärin:cool:


Näin olen itse ymmärtänyt Greencardin käytön
-> Jos pelaaja jättää kauden pelaamatta kokonaan voi hän nousta suoraan pääsarjaan tuleville kausille.

Jos pelaaja jättää kauden kesken ja käyttää korttia heti seuraavaan kauteen niin sitten mennää metsään ja kovaa. Mielestäni se on väärin muita pelaajia kohtaan. Ensinnäkin niitä pelaajia kohtaan pääsarjassa kenen kanssa pelit oli jo väännetty sekä sitten nousijoita kohtaan.

Tulevaisuudessa voi siis tapahtua niin, että korttia käyttämällä noussut pelaaja jää divariin. Toisaalta edellisinä kausina on ollut sitten yksi nousija enemmän. No kausi nro 5. meni täysin puihin pelaajakadon myötä ja veikkaan, että nyt löytyy ainakin se 9 putoajaa yllä olevin oletuksien mukaan ensi kaudelle on täysi nippu pelureita ja divarista joutuu aloittaa hyviä pelikavereita. Itse vastustin tätä 5. kautta, mutta porukalla oli kovasti "intoa" vetää vielä vitoskausi kesäkeleillä.. no näkihän sen taas ;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Juuri näin minäkin asian ymmärrän mutta aikaisemmin ketjussa ilmoitettiin kortin käytöstä mikäli se sääntö olisi vielä voimassa. Kyseinen pelaaja kuitenkin aloitti kauden ja lopetti kesken jolloin ei siis voi korttia käyttää, tilanne olisi toinen jos olisi jättänyt kauden kokonaan väliin ja tähän kaipasinkin tarkennusta, että olenko ymmärtänyt oikein vai en.:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Zephydra!

Onnistusko tänään jos koitettas jauhaa muutama peli ennen Espanjan fudis matsia?
Jos alotettas siinä joskus varttia vaille 16?
Saatas muutama peli ees pelattua. Itse en ole ens viikolla paikalla ja loppuviikosta tuskin pääsen pelaan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Zephydra!

Onnistusko tänään jos koitettas jauhaa muutama peli ennen Espanjan fudis matsia?
Jos alotettas siinä joskus varttia vaille 16?
Saatas muutama peli ees pelattua. Itse en ole ens viikolla paikalla ja loppuviikosta tuskin pääsen pelaan.
voishan sitä ehkä muutaman pelailla, veikkaan kyl et sillä ei ole mitää välii koska kukaan mukaan ei oo pelannu peliäkään.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

voishan sitä ehkä muutaman pelailla, veikkaan kyl et sillä ei ole mitää välii koska kukaan mukaan ei oo pelannu peliäkään.

Menee varmaan tohon vartin yli ku tuli vähä hässäkkää päälle...Tsori :o
 
Ylös Bottom