Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

peconen johtama hersey bears katkaisi monarchien playoff taipaleen ja lähetti zephydran kesälomille otteluvoitoin 4-0. "Kaveri oli parempi tällä kertaa, mutta tulos ei kuitenkaan puhu puolestaan, oltaisiin ansaittu pari voittoa. Kuitenkin kauden tavoite täyttettiin ja kokonaisuudessaan olen tyytyväinen kauteen" sanoo GM Zephydra hieman pettyneen oloisena.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Meikäläisen pelikaveri (Sotalordi) laitto tossa lauantaina PSN-viestiä, et sil ois sunnuntai aikaa pelata pelit alta pois ja sen jälkeen alkaa 3 vkon loma. Eli päättelisin, et kaveri on ulkomailla...? Eli tässä otteluparissa voi olla aika hiljasta... :(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

peconen johtama hersey bears katkaisi monarchien playoff taipaleen ja lähetti zephydran kesälomille otteluvoitoin 4-0. "Kaveri oli parempi tällä kertaa, mutta tulos ei kuitenkaan puhu puolestaan, oltaisiin ansaittu pari voittoa. Kuitenkin kauden tavoite täyttettiin ja kokonaisuudessaan olen tyytyväinen kauteen" sanoo GM Zephydra hieman pettyneen oloisena.

Joo, numerot ei kerro ihan koko totuutta. Tiukkaa vääntöä oli. Vähän ei ehkä ollu semmosta "hurmosta" pelata ku arska mollotti pihalla ja fudiksen MM-kisat menossa. Mutta molemmat saavutettiin kauden tavoite ja ens kaudella jauhetaan liigaa :)
Aika hiljasta näytti olevan noissa muissa ottelupareissa että jos joskus saatte pelattua ne niin olkahan yhteydessä niin koitetaan jatkaa.
Tietenki vois olla harkitsemisen arvoinen asia jos jollaki menee vielä se noin kk ennenku saa pelattua tuon divarin 2-playoff kierroksen loppuun niin vois suosiolla päästää toise jatkoon. Tavoitehan on saavutettu jo kaikkien osalta :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Oli tuosta green cardista puhetta niin sovittiin myös että tämän kauden saa jättää kesken ilman sanktiota juurikin tuohon tahmaisuuteen vedoten. Tosin omalla kohdallani myönnettäköön ei ollut pelkästään tahmasta kiinni miksi jäi kesken vaan into/aika ei vaan riittänyt.

Mutta kuten sanottu niin minä en päätä enää asioista ja jos elbois sanoo että korttia ei voi käyttää niin silloin aloitan divarista :rolleyes: (mikäli nhl11 tulee hankittua)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

St. Louis on palannut konferenssifinaaleihin valmistavalta leiriltä ja ilmoittaa, että on valmiina kohtaamaan Calgaryn tulilieskat...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jontte lens pellolle tahmeesta liigasta !!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Oli tuosta green cardista puhetta niin sovittiin myös että tämän kauden saa jättää kesken ilman sanktiota juurikin tuohon tahmaisuuteen vedoten. Tosin omalla kohdallani myönnettäköön ei ollut pelkästään tahmasta kiinni miksi jäi kesken vaan into/aika ei vaan riittänyt.

Mutta kuten sanottu niin minä en päätä enää asioista ja jos elbois sanoo että korttia ei voi käyttää niin silloin aloitan divarista :rolleyes: (mikäli nhl11 tulee hankittua)

tätä tullaan miettimään tj osastolla. asiaa helpottaisi 1 divisioonan sarjataulukko 1. play-off kierros mukaan luettuna (en ole divisioonan tj).
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

St. Louis Blues ansaitulle Kesälomalle!

GM youngbloo_din ohjastama Calgary Flames Finaaleihin suoraan 4-0 voitoin. Finaaleissa hän kohtaa mikekFIN:n kojoottilauman arizonasta.

- "Olimme saavuttaneet jo kauden tavoitteet ja samalla tehneet myös seurahistoriaa sijoittumalla neljän parhaan joukkoon." kommentoi GM KabaHoo tappion jälkeen.

- "Valmistautumisleiri meni ilmeisesti juhlitessa, joten pelimme oli myös sen näköistä. Itse en ollut paikalla leirillä, mutta ilmeisesti pojat ryyppäsivät kaikki päivät." lisäsi mr. KabaHoo ja poistui pettyneen näköisenä takaisin pukukoppiin...



FINAALISSA SIIS youngbloo_d vs mikekFIN
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

ei jaksa enää pelaa näin ku on kesä parhaimmillaa sori feedad :cool:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

tätä tullaan miettimään tj osastolla. asiaa helpottaisi 1 divisioonan sarjataulukko 1. play-off kierros mukaan luettuna (en ole divisioonan tj).

kabahoo tais olla siellä tj, mikäli se viittii sitten tulokset ottaa ylös.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

kabahoo tais olla siellä tj, mikäli se viittii sitten tulokset ottaa ylös.

Divarista tähän mennessä jatkoon/pääsarjaan:

CoivuFIN-mynde77

vonRapids-JUL1ZO

Pecone-skog80

gendlik-ezkander

feedad-liuku31

Zephydra-Nyyber

JIPPO73-sotalordi

paksufrank86-skundi

boldatut ainakin jatkoon/pääsarjaan. noista kahesta parista en tiiä miten päätty...

sit on toi runkosarja:

Lopullinen sarjataulukko:

1.CoivuFin
2.vonRapids
3.Pecone
4.gendlik
5.feedad
6.Zephydra
7.JIPPO73
8.paksufrank86
9.skundi
10.Sotalordi
11.Nyyber
12.liuku31
13.ezkander
14.skog80
15.JUL1ZO
16.mynde77 (TJ)

potkituiksi joutuivat siis kaikki loput:

koppelo1 (joku random kuka liitty sunnuntaina)
visvis-
teukka90
Tinza91
carriot
Fliru
Marley_FIN
Jopetsufin
samppa51
antlaa83
koodi9
SSaasshhaa
Niksoni85
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

CoivuFIN ja sotalordi noista kahesta sarjasta jatkoon...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Oli tuosta green cardista puhetta niin sovittiin myös että tämän kauden saa jättää kesken ilman sanktiota juurikin tuohon tahmaisuuteen vedoten. Tosin omalla kohdallani myönnettäköön ei ollut pelkästään tahmasta kiinni miksi jäi kesken vaan into/aika ei vaan riittänyt.

Mutta kuten sanottu niin minä en päätä enää asioista ja jos elbois sanoo että korttia ei voi käyttää niin silloin aloitan divarista :rolleyes: (mikäli nhl11 tulee hankittua)

Itse voisin veikata, että kun näillä näkymin kausi starttaa muutama viikko julkaisun jälkeen ei kaikilla paikkansa ansainneilla peliä vielä hyllyssä ole. Näin ajatellen jos ja kun Donka pelin hankkii niin paikka saattaa jo löytyä pääsarjasta.

KABA ja Jaahas, voitaisiin pitää palaveri joku kerta tuolla irckannulla ja sopia hieman asioita niin ei tarvitse kaikkien tääl heittää omaa läppää :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Koskas tykitellää? Oon lisäilly sut kaveriks aikoja sitten mutta et oo ilmeisesti hyväksyny sitä =).

Laitoin sulle jo torstaina viestiä et miten sulle käy.. Ja ehdotin eilistä mut et vastannu mtn..
Eli vielä kerran, lähen ny mökille.. Kerkiän ehkä pelaan maanantaina mut olen sitten ti-su juhannusta viettämässä että paras olisi pelata juhannuksen jälkeen?

Toivottavasti tämä käy, koska ilmoitin jo aikoja sitten, että oletin tämän koko sarjan loppuvan 19.6 ja siksi olen nyt seuraavan viikon huonosti paikalla.. Kabaa ku odotettiin niin sittenhän kaikki siirty, toivottavasti sama toimisi nytten ellei sitten ensi maanantaina saada pelattua..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Laitoin sulle jo torstaina viestiä et miten sulle käy.. Ja ehdotin eilistä mut et vastannu mtn..
Eli vielä kerran, lähen ny mökille.. Kerkiän ehkä pelaan maanantaina mut olen sitten ti-su juhannusta viettämässä että paras olisi pelata juhannuksen jälkeen?

Toivottavasti tämä käy, koska ilmoitin jo aikoja sitten, että oletin tämän koko sarjan loppuvan 19.6 ja siksi olen nyt seuraavan viikon huonosti paikalla.. Kabaa ku odotettiin niin sittenhän kaikki siirty, toivottavasti sama toimisi nytten ellei sitten ensi maanantaina saada pelattua..
Juu, kunhan nyt ennen NHL11 saadaan pelattuu :D.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Sorry guys for little offtop, but its hard to find right topic for me (i am russian).
My question: is there anywhere in net videos of yours games (games of the best players in the world), really intresting to look how to not be a noob))
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Sorry guys for little offtop, but its hard to find right topic for me (i am russian).
My question: is there anywhere in net videos of yours games (games of the best players in the world), really intresting to look how to not be a noob))

well try easportsworld.com and choose NHL10, there is tons off videos about great goals and tricks. and offcourse youtube ->
 
Ylös Bottom