Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Antropov KH83
Ponikarovsky VL82
Berglund KH82

E.Johnson PP83
Brewer PP84
Phaneuf PP84

Varlamov MV85

GM KabaHoo jatkaa aktiivisena siirtomarkkinoilla. Yllä mainittu kakkoskenttä Ponikarovsky-Antropov-Berglund lähetettiin Floridaan ja tilalle otettiin GM:n vanhat luottomiehet 3. kaudelta. Eli kakkoskenttä on tällä hetkellä muotoo Reinprecht-Weiss-Horton.

Jos jollakin vielä tarvetta pakeista niin esim joku paketti Horton 84+Brewer 84 = Hyökki 86+Pakki 82 olis aika hyvä. Horton vois muutenkin lähtee jos joku tarjoo vaan tarpeeks hyvää takas. Mihkään sonniin se ei lähe, ku on kuitenkin sen verta kova jätkä kyseessä.

Omistajat on muutenkin ollu tyytyväisiä Mr. KabaHoon aikaansaannoksiin. Tällä hetkellä 16p (8-3-0) ja peli alkaa näyttää vähän paremmalta. Hyökkäyskään ei oo ihan pelkästään yhen kentän varassa enään, vaikkakin Antropov oli alkukauden paras maalintekijä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mites toi Ottawa? Ois kiva jos ois toi 30 pelaajaa kasassa?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mites toi Ottawa? Ois kiva jos ois toi 30 pelaajaa kasassa?


Mulle sopii ottawa mainiosti!!!!! Notkun ekalla varapaikalla tällä hetkellä...

Jos vaan Donkalle moinen käy??
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mä voin ton ottawan ottaa ku multa meni toi sarja paikka vaikka se mulle kuuluis, koska en huomannut ilmottautumista?????
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Pistäkää vaa kutsuu liigaan me donkan kanssa jo niinku sovittiin et jos paikka aukee niin pääsen mukaan...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Donkameni käski sanoa että lisää infoa tulee MM-kisoista ensiyön aikana:)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jokisen Olli (85 PLY) lähtisi vaihdossa toiseen sentteriin.. Ehdotuksia saa laittaa taas johonkin päin maailmaa :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mulle sopii ottawa mainiosti!!!!! Notkun ekalla varapaikalla tällä hetkellä...

Jos vaan Donkalle moinen käy??

Uskoisin kyllä myös minun olevan sinun edellä, koska minun siellä pitäisi olla muutenkin.. en vaan halunnut alkaa vääntämään ketään poiskaan, kun jostain syystä en siellä ollut ja jengit oli jo määritetty.
Ilmoitin varsin selkeästi, ennen kuin lähdin Jenkkeihin aikomuksestani osallistua tähän kauteen.. Enkä nyt nähnyt mitään syytä alkaa toistelemaan sitä Jenkeistä, sen verran aktiivinen olen Kausilla ollut.

Toivottavasti tulevilla kausilla tämä nyt otetaan huomioon.. Ja jos ei oteta, niin ei sitten. :p

Taisin olla mätä Islandersilla 7.-8. runkosarjas. Jos olen sillä sijoituksella MM-kisoissa, jään pois.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Daily news

Carolina hurriganesin valmentaja elbois on antanut lyhyen lausunnon tämän kauden pelaajavaihdoista.
- Emme näe mitään syitä muutoksille joukkueessa. Joukkueen nimimiehet ovat tämän joukkueen runko sekä visuaalinen ilme.

Alkukaudesta huhuttiin Tuomo Ruudun siirtyvän logistiikkamarkkinoilla suuntaa jos toiseen, mutta valmentaja elbois kumoaa suoralta kädeltä nämä huhut.
- Tuomo on toipunut loukkaantumisesta hyvin ja hänen pelaamisensa paranee koko ajan. Hän on iso tätä joukkuetta sekä koko organisaatiota. En tiedä mistä nämä huhut aina saavat siivet allensa.

Kauden alkua valmentaja elbois kuvasi seuraavasti.
- Kausi alkoi todella hyvin. Ykkösketjun Stall ja Jokinen löysivät yhteisen sävelen heti ja johtivat joukkuetta omalla esimerkillään. Sitten tuli kolmen ottelun tappioputki, joissa vastusja hyödynsi puolustusvirheitä hyvällä prosentilla. Alla on nyt kaksi voittoa ja kokonaisuute 11 voittoa ja 5 tappiota. Tappio peleissä voidaan pitää positiivisena asiana sitä, että ainoastaan Coloradoa vastaan altavastaajia. Kausi on tosiaan vasta puolessa välissä, mutta uskoisin 5-6 voitolla pudotuspelipaikan olevan käsien ulottuvilla.

Ennakkoa putoajista voidaan taas tehdä pian, mutta alkukauden pisteautomaatit julbero sekä jamsku pelaavat 1-divisioonaa ensi kaudella.

Näin voidaan siis uutisoida, että vaihtoja ei tällä hetkellä olla tekemässä. Näin ne pelaajat kenelle en ole muistanut ilmoittaa treideihin vastauksia voivat lukee rivien välistä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)


Bäckström siirtolistalle


Boston on päättänyt antaa loppukauden vastuuta joukkueen nykyiselle kakkosvahdille Tuukka Raskille ja asettanut ykkösmolarinsa Niklas Bäckstömmin siirtolistalle. Boston haluaa Bäcksin tilalle leftin laituria. Eli Bäcks lähtee paketissa yhden tai kahden hyökkääjän kanssa.

Bostonin tarjoamaan pakettiin kuuluu:

Bäckström MV 88
Hartnell VH VL 82 ja mahdollisesti myös
Sturm VH TL 82
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Daily news

Tappio peleissä voidaan pitää positiivisena asiana sitä, että ainoastaan Coloradoa vastaan altavastaajia.

.

Hmm, onko ihan noin =) Tai no voihan se ollakin jos pelaa pelejä Chat auki.. Kyllähän sillä pelinopeudella kaikkien perässä pysyy ;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Hmm, onko ihan noin =) Tai no voihan se ollakin jos pelaa pelejä Chat auki.. Kyllähän sillä pelinopeudella kaikkien perässä pysyy ;)

Caroline Hurriganesin valmentaja elbois kommentoi seuraavasti:

- Vastustajaa taisi "hieman" kirpaista kun hänen nimeään ei erikseen mainittu. Valitettavasti hänen joukkueensa pelillinen ilme ei mainiosta alkukaudesta huolimatta vakuuttanut ja peli kaatui omaan tehottumuuteen.

Miten vastaatte pelinopeus syytökseen

- Pelinopeus on toiminut samanlailla oli Chat jäänyt päällä tai ei. Luulen, että vastustajan on täytynyt lähteä hakemaan lohtua seuraavasta ajatuksesta; Siinä vaiheessa kun pudotuspeli paikka on varma ei enään pisteet lämmitä vaan pelillisen ilmeen pitäisi olla kunnossa.
- Lainatekseni hyvää ystävääni Kai Suikkasta; Kyllähän siinä alkaa vastustajan puntit tutista kun meidän 80 avg pisteen miehet taistelee 85 avg miesten kanssa kulmissa ja voittavat kaksinkamppailuja.

;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

- Gm Youngblood, miten vastaatte eilisessä lehdessä olleseen Gm Elboisin heittämämään kuittiin, jossa hän mainitsee, että:

- Vastustajaa taisi "hieman" kirpaista kun hänen nimeään ei erikseen mainittu. Valitettavasti hänen joukkueensa pelillinen ilme ei mainiosta alkukaudesta huolimatta vakuuttanut ja peli kaatui omaan tehottumuuteen.
;)

Pienen naureskelun jälkeen, Gm Youngblood sanoo, että:

- No eihän siinä mitään, hyvähän se on, että joukkueen johdolla itseluottamusta riittää, mutta..

*Samassa joukkueen valmentaja Aurinkokuningas Tamminen keskeyttää puheen ja alkaa puhuun heidän ja Carolinan välisestä pelistä seuraavanlaisesti*

- Calgary oli pelillisesti parempi, niin kuin kaikki näki. Seuraavaan kerran kun kohdataan Calgaryssä, on siellä parempi jää, jolloin tämä meidän pelinopeus kiihtyy ja kaveri joutuu vaikeuksiin paljon enemmän. Siellä Carolinassa on helvetin hidas jää, joka antaa heille mahdollisuuden taistella voitosta jokaista kärkijoukkuetta vastaan. Hyvä, ettei he ovat lyöneet hiekkapaperia jään päälle. Carolinan kotiareenalla on valtakunnan korkeimmat vuokrat ja s*atana huonoin jää. Se on de fakta.

- Yleisesti meillä oli pakka paremmassa kasassa, meidän pelin intensiteeti oli kovempi kuin kaverin. Kaverin kaikki ryntäykset oli yhen tai kahen miehen hyökkäyksiä.

- Meillä on nopeampi joukkue, mun pelitapa on valovuoden enemmän kuosissa kuin Elboisilla tai hänen kalakaverillaan Suikkasella. Viime pelissä kaks ekaa erää kaveri yritti heittää vaan pimeitä ajokoiria maalille. Samaan aikaan meillä oli ylärimaa, tilanteita,täydellistä dominanssia, mutta jääkiekossa on noita nikkareita, jotka on tätä satavuotta tehny, ne puhuu siitä, että "puck didn't bounce our way tonight." Niin ne kaks ekaa erää oli ihan klassiko siitä. Onneksi vikassa erässä meidän kokeneet äijät, joihin mää vetosin erätauolla otti tilanteen haltuun ja hoitivat homman kotio.

- Mä oon oppinu jumppamaikkana yhden helvetin yksinkertaisen asian, kun siirryin valmentajaksi. Perus asioiden huolellinen tekeminen tuo pitkässä juoksussa huipputuloksen ja mä väitän, että se on parempaa kuin kaverilla.


*Tämän jälkeen Tamminen lähtee vetämään päivän harjoituksia ja keskutelu jatkuu Gm Youngbloodin kanssa. Tammisen koko haastattelu on kuitenkin nähtävissä seuraavassa osoitteessa*

YouTube - Aurinkokuningas liigakarsinnan 6. ottelun jälkeen


Seuraavassa vielä kooste Calgaryn alkukaudesta.


Vaikka aurinko paistaakin, on Calgaryn runkosarja jo saapunut raskaaseen puolivälin krouviin.. Alkukausi onkin sujunut varsin hyvin, alkuun joukkue saikin 10 ottelun voittoputken, mutta sitä seurannutta ylimiellisyyttä ja alkoholin käyttöä, ei GM pystynyt estämään, joka näkyi välittömästi myös tuloksissa...

Calgary on ollut muutenkin kovien muutosten edessä koko alkukauden.. Viime vuonna menestymisen mallin joukkueeseen tuonut GM Kabahoo päätti yllättäen lähteä seurasta St. Louis Bluesin organisaatioon..
Tilalle tuli kovaa jälkeä 1 divarissa tehnyt Youngblood. Hän jatkoi KabaHoon tuomaa trendiä ja alkukausi olikin yhtä pelaajavaihtoa..

Heti ekan pelin jälkeen olivat myyntilistalla

Regehr, Bourque, Kotalik ja Iginla


Pieni pelottelu toimikin ja alun jälkeen Bourque onkin noussut pistepörssin kärkipäähän.. 14 ottelua ja tehot 14+14 sekä plus/miinus tilaston +21 ovat vakuuttaneet omistajan ja päävalmentajan..

Kuitenkin kaupoille päästiin.. Usean tunnin taistelut Chicagon GM:n kanssa tuotti lopulta tulosta, kun chicagoon lähti Iginla, Kotalik, Regehr ja Mcgrattan.

Ja tilalle saatiin maaliahne Hossa, Ladd, Hejduk ja ykköspakiksi Keith..

Hejduk ei alunperin ollutkaan GM youngbloodin mielessä pelaavaan kokoonpanoon vaan ainostaan keinona saada uusia pelaajia.. Heti perään saatiinkin treidi aikaiseksi kun
Milan Hejduk suuntasi Edmontoniin ja tilalle saatiin yksiliigan aliarvostetuimmista senttereistä Sean Horcoff.. Joka on tulonsa jälkeen tuonut uusia ulottuvuuksia Calgaryn hyökkäyspeliin..

Vaihtorulianssi ei ollut vielä tässä vaan myös Staios vaihdettiin Barkeriin sekä Erittäin hitaaksi todettu puolustaja Sarich vaihdettiin Lilesiin..

Myös Tavares ja Grabovski hankittiin, jotta saatiin tasaisuutta myös kakkos ja kolmos ketjuihin..

Runkosarjan lopusta tulee varmasti rankka Calgarylle sillä mm-kisat alkavat kohta ja joukkueen tulee pärjätä ilman Canadan joukkueseen valittuja Mark Giordanoa, Rene Bourqueta sekä John Tavaresia. Lisäksi USAn joukkue nappaa Calgaryltä David Mossin sekä Eric Nystromin.

http://www.mtv3.fi/urheilu/mmlatka2010/uutiset.shtml/arkistot/mmlatka/2010/05/1113332
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

No voe perhana!! Ei oo tullu seurattua näitä sivuja, ni nyt oon sit ulkona liigoista.. Oletin että 5. kautta ei pelata... Mahtaako kakkosdivarissa olla vielä tilaa??
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

nashville vois tehdä vielä vähän treidiä

seuraavat lähtee pakettina johkin suuntaan

hornqvist 80
spezza 86
brunnström 80
dumont 83
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Calgarysta olisi vielä kaupan:

Ladd 80
Higgins 80
Langkow 82

Ilmotelkaa jos kiinnostaa.. Esim Terppo, pitäiskö meidän neuvotella kaupoista? ;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

No voe perhana!! Ei oo tullu seurattua näitä sivuja, ni nyt oon sit ulkona liigoista.. Oletin että 5. kautta ei pelata... Mahtaako kakkosdivarissa olla vielä tilaa??

1 divarissa näköjään 1 paikka vapaana... vai onko?? Onko mahdollista saada toi paikka??
 
Ylös Bottom