Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ehdottaisin jonkin sortin sääntöuudistusta tähän. Nyt on pelattu ensimmäiset pelit pätkimistä ei ole juuri näkynyt itsellä, mutta äskeisessä pelissä kova pätkiminen ja yritin laittaa viestiä, luulin häntä vastustajakseni, mutta se olikin edellinen vastustaja Jippo73. :D
Jippo sanoi minulle että minua vastaan pätki ja sitten tuli mieleen, jos 10 minuutin sisään ensimmäisestä erästä painaa starttia niin molempien pitää odottaa 10-15 sekuntia, jos vaikka ei muista vastustajan nimeä ( niinkuin minä ) tai ei muutenkaan kerkiä kirjoittamaan viestiä loppuun niin voi painaa sitä yhteislopetusta. Harvoin minä olen nähnyt kumpi hallitsee, kun 10 min peliä pelattu.

Säänto menisi jotenkin näin:
Pelaaja (A) pelaa pelaajaa (B) vastaa. He aloittavat pelin ja pelaaja (B) huomaa että hänellä pätkii ( häiritsevästi ), joten kun seuraava pelikatko tulee (B) painaa starttia ja (A) odottaa kiltisti siinä valikossa, hän näkee että pelaaja (B) haluaa yhteyslopetuksen, kun peliä on pelattu 1.27. Molemmat lopettavat pelin. Tietenkään peliä ei lopeteta jos tilanne on 1-0, koska syynä voi olla se että häviäjä haluaa lopettaa pelin. Tiedän että tässä ehdotuksessa on aukkoja, mutta toivottavasti tästä saataisiin jonkinlainen keskustelu mukavamman pelin puolesta! :p

Ja tiedän, että pätkimistä ei voi saada kokonaan pois, mutta jonkilainen ratkaisu tasavertaisuuten tämä olisi.

jooh se on ärsyttävä pelaa sitten sitä lagi paskaa.. ois helpompi vain ottaa yhteinen lopetus ja kokeilla uudestaa tai jotain,, ja sitten playoffeissa tehtii ainakin kabahoon kans niin että jos peli oli tasan ja mentiin jatkoajalle ja siinäkään ei tulosta niin tulee ne paskat rankkarit niin siinä vaiheessa ennen rankkareita niin yhteinen lopetus niin voidaan pelata uudestaan se peli ,, tyhmä lopettaa rankkareilla hyvä peli, harmi kun ei saa sitä jatkuvaa jatkoaikaa :S
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ehdottaisin jonkin sortin sääntöuudistusta tähän. Nyt on pelattu ensimmäiset pelit pätkimistä ei ole juuri näkynyt itsellä, mutta äskeisessä pelissä kova pätkiminen ja yritin laittaa viestiä, luulin häntä vastustajakseni, mutta se olikin edellinen vastustaja Jippo73. :D
Jippo sanoi minulle että minua vastaan pätki ja sitten tuli mieleen, jos 10 minuutin sisään ensimmäisestä erästä painaa starttia niin molempien pitää odottaa 10-15 sekuntia, jos vaikka ei muista vastustajan nimeä ( niinkuin minä ) tai ei muutenkaan kerkiä kirjoittamaan viestiä loppuun niin voi painaa sitä yhteislopetusta. Harvoin minä olen nähnyt kumpi hallitsee, kun 10 min peliä pelattu.

Säänto menisi jotenkin näin:
Pelaaja (A) pelaa pelaajaa (B) vastaa. He aloittavat pelin ja pelaaja (B) huomaa että hänellä pätkii ( häiritsevästi ), joten kun seuraava pelikatko tulee (B) painaa starttia ja (A) odottaa kiltisti siinä valikossa, hän näkee että pelaaja (B) haluaa yhteyslopetuksen, kun peliä on pelattu 1.27. Molemmat lopettavat pelin. Tietenkään peliä ei lopeteta jos tilanne on 1-0, koska syynä voi olla se että häviäjä haluaa lopettaa pelin. Tiedän että tässä ehdotuksessa on aukkoja, mutta toivottavasti tästä saataisiin jonkinlainen keskustelu mukavamman pelin puolesta! :p

Ja tiedän, että pätkimistä ei voi saada kokonaan pois, mutta jonkilainen ratkaisu tasavertaisuuten tämä olisi.


täällä puhutaan asiaa!!=) Toi rankkari lopetus pleijareissa on kyl aika kylmää...ehdottomasti sen kannalla että peli uusiks vaan jos rankkareihin asti tarttee vääntää.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ehdottaisin jonkin sortin sääntöuudistusta tähän. Nyt on pelattu ensimmäiset pelit pätkimistä ei ole juuri näkynyt itsellä, mutta äskeisessä pelissä kova pätkiminen ja yritin laittaa viestiä, luulin häntä vastustajakseni, mutta se olikin edellinen vastustaja Jippo73. :D
Jippo sanoi minulle että minua vastaan pätki ja sitten tuli mieleen, jos 10 minuutin sisään ensimmäisestä erästä painaa starttia niin molempien pitää odottaa 10-15 sekuntia, jos vaikka ei muista vastustajan nimeä ( niinkuin minä ) tai ei muutenkaan kerkiä kirjoittamaan viestiä loppuun niin voi painaa sitä yhteislopetusta. Harvoin minä olen nähnyt kumpi hallitsee, kun 10 min peliä pelattu.

Säänto menisi jotenkin näin:
Pelaaja (A) pelaa pelaajaa (B) vastaa. He aloittavat pelin ja pelaaja (B) huomaa että hänellä pätkii ( häiritsevästi ), joten kun seuraava pelikatko tulee (B) painaa starttia ja (A) odottaa kiltisti siinä valikossa, hän näkee että pelaaja (B) haluaa yhteyslopetuksen, kun peliä on pelattu 1.27. Molemmat lopettavat pelin. Tietenkään peliä ei lopeteta jos tilanne on 1-0, koska syynä voi olla se että häviäjä haluaa lopettaa pelin. Tiedän että tässä ehdotuksessa on aukkoja, mutta toivottavasti tästä saataisiin jonkinlainen keskustelu mukavamman pelin puolesta! :p

Ja tiedän, että pätkimistä ei voi saada kokonaan pois, mutta jonkilainen ratkaisu tasavertaisuuten tämä olisi.

Eka matsi mulla ikinä kun lagas sillee ettei napit toiminu ja aijät hyppimällä eteenpäin...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo taidan tehdä kyl hempat. Kun ei toimi niin ei toimi. Ennemmin pelaan tietokonetta vastaan kotonakin. Tyhmää kun ei voi tehdä maalia yksinläpi tilanteesta koska pelaaja ei suostu kääntää rystylle vaan hytkyy jotenki ja vetää sit mokkee päin. sama kun koittaa lämmätä niin se tekee sellasen hytky liikkeen ja kiekko on edelleen lavassa. sama jos koittaa bugirannaria eli venyttää. syötöt ei toimi vaan joutuu painaa aina väh 2 kertaa R2 jne. Mut eniten kyrsii se että ei saa sitä pelaajaa jonka sen kuuluis ottaa ku painaa R2 vaan joutuu renkkaa 10-15 kertaa ennenku se ottaa sen mut on jo myöhästä kun kiekko on omassa häkissä :p

pitäkää tunkkinne. vittumaisen tekeleen on ea tehnyt. syksyl vaikutti niin lupaavalt. voe *****

joku saa myös mun mm-kisa paikkani ja joku toinen saa järkätä ja olla tj:nä pääsarjas. mynde hoitaa kyl divarin. peli lähti myyntiin ->
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo taidan tehdä kyl hempat. Kun ei toimi niin ei toimi. Ennemmin pelaan tietokonetta vastaan kotonakin. Tyhmää kun ei voi tehdä maalia yksinläpi tilanteesta koska pelaaja ei suostu kääntää rystylle vaan hytkyy jotenki ja vetää sit mokkee päin. sama kun koittaa lämmätä niin se tekee sellasen hytky liikkeen ja kiekko on edelleen lavassa. sama jos koittaa bugirannaria eli venyttää. syötöt ei toimi vaan joutuu painaa aina väh 2 kertaa R2 jne. Mut eniten kyrsii se että ei saa sitä pelaajaa jonka sen kuuluis ottaa ku painaa R2 vaan joutuu renkkaa 10-15 kertaa ennenku se ottaa sen mut on jo myöhästä kun kiekko on omassa häkissä :p

pitäkää tunkkinne. vittumaisen tekeleen on ea tehnyt. syksyl vaikutti niin lupaavalt. voe *****

joku saa myös mun mm-kisa paikkani ja joku toinen saa järkätä ja olla tj:nä pääsarjas. mynde hoitaa kyl divarin. peli lähti myyntiin ->

Se kuka leikkii lähtee se leikin kestäköön...... :rolleyes:

Koittakaa nyt ymmärtää, että jonkun on pakko olla sarjassa niiden viimeisten joukkueiden joukossa. Ei kaikki voi lähteä heti pois kun pelit ei olekkaa alkaneet niinkuin olisi toivonut...
Pelaa sitten vaikka itkukurkussa pelit pois alta...:cool:

Sanokaa nyt sitten muutkin ketkä aikovat lähteä ettei tarvi pelata turhaan pelejä alta pois... :mad:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo taidan tehdä kyl hempat. Kun ei toimi niin ei toimi. Ennemmin pelaan tietokonetta vastaan kotonakin. Tyhmää kun ei voi tehdä maalia yksinläpi tilanteesta koska pelaaja ei suostu kääntää rystylle vaan hytkyy jotenki ja vetää sit mokkee päin. sama kun koittaa lämmätä niin se tekee sellasen hytky liikkeen ja kiekko on edelleen lavassa. sama jos koittaa bugirannaria eli venyttää. syötöt ei toimi vaan joutuu painaa aina väh 2 kertaa R2 jne. Mut eniten kyrsii se että ei saa sitä pelaajaa jonka sen kuuluis ottaa ku painaa R2 vaan joutuu renkkaa 10-15 kertaa ennenku se ottaa sen mut on jo myöhästä kun kiekko on omassa häkissä :p

pitäkää tunkkinne. vittumaisen tekeleen on ea tehnyt. syksyl vaikutti niin lupaavalt. voe *****

joku saa myös mun mm-kisa paikkani ja joku toinen saa järkätä ja olla tj:nä pääsarjas. mynde hoitaa kyl divarin. peli lähti myyntiin ->

JIHUUUUUUUU!!!!!

Ei ollu huono herätys meikällä tänä aamuna! Uus PS3:han se siellä vaan pimputti ovikelloa! Eli pääsenkö nyt St.louisin peräsimeen vai mitä? Anaheim? Sähän lupasit mulle ainakin ton St.louis. Laitatko kutsuu vai meenkö ite bongaa?? Olen kyl positiivisesti yllättynyt Nordisk Filmin ripeyteen. Ei siinä menny ku alle viikko nii uus ps3 system oli jo oven takana. JES! I got my life back :eek:

ps. onneks homo-washington tippu eilen...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

VANCOUVER KRIISISSÄ

Canucksilla pelit lähteneet todella nihkeästi liikkeelle. Pelaaminen aivan käsittämättömän vaikeaa. Suoraan lapaan tulevat syötöt päästetään lavan läpi, oikean pelaajan haltuunottaminen usein mahdotonta ennen kuin on liian myöhäistä, poke checkillä ei kiekkoa saa riistettyä vaikka vastustaja kuinka tarjoaisi sitä, oman maalin edessä pakki ei saa poikittaissyöttöjä katkaistua, etenkin maalintekosektorille tarkoitetut syötöt lähtevät aivan väärään osoitteeseen, yleensä suoraan kohti maalivahtia jne.. jne...

Kahdeksan peliä takana joista neljä voittoa. Voitoista kuitenkin vain ensimmäinen oli täysin ansaittu. Yksi tuli kun vastustajalla katkesi yhteys.

Outoa sekin, että samat ongelmat toistunut pelistä toiseen. Tämän liigan kanssa aloitin samaan aikaan toisen liigan missä peli kulkee kuin unelma. Statsitkin vähän erilaiset: 9G 8-1-0. Toki vastuskin varmaan astetta helpompi, mutta se nyt ei olekaan pointtina.

Pelaa sitten vaikka itkukurkussa pelit pois alta...:cool:

Nimenomaan kunnialla homma viedään kuitenkin loppuun asti, vaikka kaudesta on tulossa pitkä ja tuskainen. Kollega Hannu Jortikan sanoja lainatakseni, "Hei, tää on vaa jääkiekkoo". Tosin Jortsu ei olekaan valmentanut NHL:ssä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Neljä peliä ehtinyt pelata tällä kaudella 1. divaria, ja niistä kaksi oli hirveätä tahmausta. vonRapidsin ja liuku31 kanssa oli nautintoa pelata, kun pelaaja tottelee ohjausta tarkasti. JUL1ZOn ja JIPPO73 kanssa taas äijät oli kuin täit tervassa, vedot ja syötöt lähtee törkeällä viiveellä. Ei silti, pelaan kauden loppuun, mutta ottaahan tuo nuppiin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

eli tiedoksi kaikille muille lokeille ketkä oli st.louis apajilla, meikä meni nyt ottamaan sen tiimin. Donkameni oli sen mulle luvannu, joten oletin, että voin mennä ottamaan sen...

Donka puuttukoon asiaan jos näkee sen aiheelliseksi.

Mun mielestä donka olis muutenkin voinu ottaa mut ihan normaalisti liigaan osallistuvaks, arpoa mulle tiimi ym. ja miettiä vasta sit viikko liigan alkamisesta mahdollista varapelaajaa mun tilalle jos en olis saanu PS3 takas sen viikon sisällä. Säännöissä kuitenkin lukee, et viikko aikaa tulla liittymään liigaan. Näin siellä lukee: "Mikäli on ilmoittanut osallistuvansa, mutta ei ole liittynyt liigaan viikko tämän alkamisesta niin joutuu mustallelistalle (ilman pätevää syytä tai jos ei kerro milloin ehtii liittyä)"

Mustekynan ja LA-Kingin tilanteen arvioiminen sit taas ei oo mun hommia...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Se kuka leikkii lähtee se leikin kestäköön...... :rolleyes:

Koittakaa nyt ymmärtää, että jonkun on pakko olla sarjassa niiden viimeisten joukkueiden joukossa. Ei kaikki voi lähteä heti pois kun pelit ei olekkaa alkaneet niinkuin olisi toivonut...
Pelaa sitten vaikka itkukurkussa pelit pois alta...

Sanokaa nyt sitten muutkin ketkä aikovat lähteä ettei tarvi pelata turhaan pelejä alta pois... :mad:

Ei nyt ole siitä kiinni vaan kyse on tosta tahmasta :rolleyes: Yllättäen vastustajille on toiminut "ok"

Aivan kun ohjaimen jokainen nappula ois mäsä vaan kun ei ole. Hyvin toimii muissa peleissä. Ei voi ymmärtää. Koittasit pelaa mun asemassa niin häviäisit jokaisen pelin :(

Jos joku ihmettelee miksi syötön omaan päähän tai vastaavaa niin ei johdu musta vaan juuri tuosta tahmasta yms. Kyl mä nyt ainakin itkien aattelin tän pelata loppuun ellei la-king nyt välttistä halua hypätä rattaisiin kun on 40e liigaa aikanaa lahjottanutkin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kun ei toimi niin ei toimi.Tyhmää kun ei voi tehdä maalia yksinläpi tilanteesta koska pelaaja ei suostu kääntää rystylle vaan hytkyy jotenki ja vetää sit mokkee päin. sama kun koittaa lämmätä niin se tekee sellasen hytky liikkeen ja kiekko on edelleen lavassa. sama jos koittaa bugirannaria eli venyttää. syötöt ei toimi vaan joutuu painaa aina väh 2 kertaa R2 jne. Mut eniten kyrsii se että ei saa sitä pelaajaa jonka sen kuuluis ottaa ku painaa R2 vaan joutuu renkkaa 10-15 kertaa ennenku se ottaa sen mut on jo myöhästä kun kiekko on omassa häkissä :p
Ootko tosissas?? Mulla on JOKA liigan alussa ollu tää sama vika, mutta niin on tullut sätkittyä jo neljä kautta. Ja on muuten taas. Kolmos kaudella oli taas tää sama vika, mutta en luovuttanu vaikka hävisin ~10 peliä putkeen. Nyt jumalauta ryhdisty nyt mies!
"Välillä on semmosta", arvaas ketä siteerasin? :p
Se kuka leikkii lähtee se leikin kestäköön...... :rolleyes:

Pelaa sitten vaikka itkukurkussa pelit pois alta...
;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

eli tiedoksi kaikille muille lokeille ketkä oli st.louis apajilla, meikä meni nyt ottamaan sen tiimin. Donkameni oli sen mulle luvannu, joten oletin, että voin mennä ottamaan sen...

Donka puuttukoon asiaan jos näkee sen aiheelliseksi.

Mun mielestä donka olis muutenkin voinu ottaa mut ihan normaalisti liigaan osallistuvaks, arpoa mulle tiimi ym. ja miettiä vasta sit viikko liigan alkamisesta mahdollista varapelaajaa mun tilalle jos en olis saanu PS3 takas sen viikon sisällä. Säännöissä kuitenkin lukee, et viikko aikaa tulla liittymään liigaan. Näin siellä lukee: "Mikäli on ilmoittanut osallistuvansa, mutta ei ole liittynyt liigaan viikko tämän alkamisesta niin joutuu mustallelistalle (ilman pätevää syytä tai jos ei kerro milloin ehtii liittyä)"

Mustekynan ja LA-Kingin tilanteen arvioiminen sit taas ei oo mun hommia...[/QUOTE

Tottakai on...ihan ok mun puolesta
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Neljä peliä ehtinyt pelata tällä kaudella 1. divaria, ja niistä kaksi oli hirveätä tahmausta. vonRapidsin ja liuku31 kanssa oli nautintoa pelata, kun pelaaja tottelee ohjausta tarkasti. JUL1ZOn ja JIPPO73 kanssa taas äijät oli kuin täit tervassa, vedot ja syötöt lähtee törkeällä viiveellä. Ei silti, pelaan kauden loppuun, mutta ottaahan tuo nuppiin.

Juu parissa viime pelissä oli vähä tahmeeta en muista ketä vastaan mutta kai se on sama siellä toisella puolella kanssa nii antaa mennä...kyllähän se vähä pelihaluja vie mutta eilen sillee ja toivottavasti tänää jouhevammin=)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ei nyt ole siitä kiinni vaan kyse on tosta tahmasta :rolleyes: Yllättäen vastustajille on toiminut "ok"

Aivan kun ohjaimen jokainen nappula ois mäsä vaan kun ei ole. Hyvin toimii muissa peleissä. Ei voi ymmärtää. Koittasit pelaa mun asemassa niin häviäisit jokaisen pelin :(

Jos joku ihmettelee miksi syötön omaan päähän tai vastaavaa niin ei johdu musta vaan juuri tuosta tahmasta yms. Kyl mä nyt ainakin itkien aattelin tän pelata loppuun ellei la-king nyt välttistä halua hypätä rattaisiin kun on 40e liigaa aikanaa lahjottanutkin.

Mulle nyt on oikeestaan ihan sama.. Se mitä alunperin puhuttiin oli, että olen täs kaudes mukana, Islanti vähän viivästytti Suomeen tuloa jne... Mutta mulle on ihan ok jos paikkaa ei löydy... Muistaako kukaan mones olin Islanderssillä runkosarjas? laskeskelin et sijat 7-10 nyt oli ainakin haarukassa. :cool:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo taidan tehdä kyl hempat. Kun ei toimi niin ei toimi. Ennemmin pelaan tietokonetta vastaan kotonakin. Tyhmää kun ei voi tehdä maalia yksinläpi tilanteesta koska pelaaja ei suostu kääntää rystylle vaan hytkyy jotenki ja vetää sit mokkee päin. sama kun koittaa lämmätä niin se tekee sellasen hytky liikkeen ja kiekko on edelleen lavassa. sama jos koittaa bugirannaria eli venyttää. syötöt ei toimi vaan joutuu painaa aina väh 2 kertaa R2 jne. Mut eniten kyrsii se että ei saa sitä pelaajaa jonka sen kuuluis ottaa ku painaa R2 vaan joutuu renkkaa 10-15 kertaa ennenku se ottaa sen mut on jo myöhästä kun kiekko on omassa häkissä :p

pitäkää tunkkinne. vittumaisen tekeleen on ea tehnyt. syksyl vaikutti niin lupaavalt. voe *****

joku saa myös mun mm-kisa paikkani ja joku toinen saa järkätä ja olla tj:nä pääsarjas. mynde hoitaa kyl divarin. peli lähti myyntiin ->

Kylla mä donka voin sun sarja paikan ottaa jos lähet??
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

8 divaripeliä nyt takana ja oiskohan kahdessa ollu tota pätkimistä. Sotkee kyllä oman pelin ihan täysin ku ei mikään onnistu. Hyviä vääntöjä ollu kyllä noissa kun on toiminu!
 
Ylös Bottom