Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga

Vastaus: NHL 10 -liiga

Ite voisin luovuttaa paikkani, kun eashl vie niin paljon aikaa.
Joukkue L.A Kings.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Ite voisin luovuttaa paikkani, kun eashl vie niin paljon aikaa.
Joukkue L.A Kings.

Vaikka olet jo pari peliä pelannut ja kummatkin hävinny? Tosin kyllä eashl vie aikaa, mutta ei ole ihan pätevä selitys. Vois alkaa väsään taas mustaa listaa joita ei kannata seuraaviin liigoihin kauheen äkkiä ottaa.

Mieti nyt vie haluatko jatkaa. Bahrain12345 joutui jättää liigan yhteysongelmien vuoksi. (reititetty yhteys estää pelaamasta joitakin vastaa)

Näin ollen yksi paikka liigassa vapaana ja kohta toinen jos pqohi jättää myös kesken.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

edelleen näyttäis olevan 29/30 joten yks mahtuu tällä hetkellä messiin.

EDIT: täynnä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 -liiga

Sellainen varoituksen sana ettei kannata mennä xmb valikkoon ollenkaa pelinaikana. Tai ainakaa lähettää/lukea muiden viestejä. Ei ole meinaan kivaa ku peli jökkää vikas eräs ku oot johdolla :cool: Turhapurolle 3 pistettä lahjaksi :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Okei, jatkan toistaiseksi. Ärsyttää vaan ku tuntuu ettei taidolla ole mitään sijaa tässä pelissä vaan kaikki maalit tulee tuurilla/ veskojen urpouden avulla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

vielläkö on paikkoja ja,mikä. on kun haen liigoja tuolla,minella niin tulee konsolifingt75 ja salasana on suomi ? :eek:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Sellainen varoituksen sana ettei kannata mennä xmb valikkoon ollenkaa pelinaikana. Tai ainakaa lähettää/lukea muiden viestejä. Ei ole meinaan kivaa ku peli jökkää vikas eräs ku oot johdolla :cool: Turhapurolle 3 pistettä lahjaksi :)

Joo ei mulla ollut mitään jakoa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Sellainen varoituksen sana ettei kannata mennä xmb valikkoon ollenkaa pelinaikana. Tai ainakaa lähettää/lukea muiden viestejä. Ei ole meinaan kivaa ku peli jökkää vikas eräs ku oot johdolla :cool: Turhapurolle 3 pistettä lahjaksi :)

Tuttu homma, mutta jos kärsivällisyytes olis riittäny, nii se peli olis jatkunut. Mulla kävi noin, mutta sitten kuin erä alkoi (pause aika meni umpeen erätauol) niin se peli jatkui automaattisesti, eli odota joku 1minuutti ennen ku suljet masiinaa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Tuttu homma, mutta jos kärsivällisyytes olis riittäny, nii se peli olis jatkunut. Mulla kävi noin, mutta sitten kuin erä alkoi (pause aika meni umpeen erätauol) niin se peli jatkui automaattisesti, eli odota joku 1minuutti ennen ku suljet masiinaa.

odotin minuutin jos jotenkin näin sattuis käymään, mutta kesken erän ei ainakaan tunnu jatkuvan. Odotetaan päivitystä ea:lta

giguere ois vaihdossa toiseen maalivahtiin
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Moi!

Onkohan mun yhteysasetuksissa vai missä vika, kun eilen illalla kello 20.00 jälkeen haastoin lähes kaikkia paikalla olijoita pelaamaan, mutta kukaan ei lähtenyt/ esittänyt vasta haastetta?

Nyt vasta 5 peliä pelattu, että taitaa tulla liigasta sulkeminen parin päivän päästä....

Nii, ja kiitos Turhapurolle pelaaja vaihdosta. Voitin seuraavan pelin vaihdossa saadun pelaajan ansiosta.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Moi!

Onkohan mun yhteysasetuksissa vai missä vika, kun eilen illalla kello 20.00 jälkeen haastoin lähes kaikkia paikalla olijoita pelaamaan, mutta kukaan ei lähtenyt/ esittänyt vasta haastetta?

Nyt vasta 5 peliä pelattu, että taitaa tulla liigasta sulkeminen parin päivän päästä....

Nii, ja kiitos Turhapurolle pelaaja vaihdosta. Voitin seuraavan pelin vaihdossa saadun pelaajan ansiosta.

No eivät ne varmaan vastaa haasteeseen jos ovat pelaamassa. Kannattaa lisätä kaikki liigassa olevat kaverilistalle josta näet kuka on pelissä ja kuka on joutilas.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Moi!

Onkohan mun yhteysasetuksissa vai missä vika, kun eilen illalla kello 20.00 jälkeen haastoin lähes kaikkia paikalla olijoita pelaamaan, mutta kukaan ei lähtenyt/ esittänyt vasta haastetta?

Nyt vasta 5 peliä pelattu, että taitaa tulla liigasta sulkeminen parin päivän päästä....

Nii, ja kiitos Turhapurolle pelaaja vaihdosta. Voitin seuraavan pelin vaihdossa saadun pelaajan ansiosta.

kuten donkameni sanoi, tai sitten teet niin kuin minä kun en jaksa kaikkia 30 pelaajaa alkaa lisäilemään niin näet sieltä "liigan pistetilanne" ketkä on yhdistetty ja laitat niille vain viestiä. joillekkin on kyllä ylivoimaisen vaikeaa vastata edes niihin viesteihin :/
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Nyt runkosarjasta alkaa oleen jo puolet pelattu, joten tätä tahtia liigaa päättyisi jo tällä viikolla. (Jota ei tule tapahtuun)

Positiivista on se kuinka paljon pelaajia on vaihdeltu keskenään verrattuna viime vuoteen. aika lähelle 25 pelaajavaihtoo jo tehtynä jos oikein muistan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 -liiga

Hienoa, että pidät liigaa pystyssä rautaisella otteella. En ole vielä yhtään liigaa päässyt loppuun asti pelailemaan, kun aina tahtovat kaatua näihin jumittajiin, jotka osallistuvat aina liigoihin viitsimättä siinä kuitenkaan aktiivisesti pelata. Joku musta lista olisi kyllä pitänyt jo melkein NHL 09:ssä perustaa.

Vaihtaminen on tosiaan tehty huomattavasti helpommaksi, mikä varmaan vaikuttaa vaihtointoiluun.
Pistepörssi on myös liigassa loistava uudistus, kiva katsella vähän ketkä pelaajat niitä pisteitä tahkovat. NHL 09:ssä tämähän oli buginen ja toimimaton.

Edit: Jos joku haluaa vaihtaa Guerin (82) tai Kunizin(82) voimahyökkääjän vähän sukkelampaan laituriin, niin laittakaa tarjouksia.
 
Ylös Bottom