Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga

Vastaus: NHL 10 -liiga

onko vielä tilaa.?entä onko Minnesota Wild vapaana.?

Nyt on tilaa kun potkin epäaktiivisimman walrus-mursun pois kun oli pelannut vain 4 peliä eikä miestä ole näkynyt pitkään aikaan. Mustalle listalle joutunee ja ei ole enää meille harmiksi. En nyt muista mikä joukkue on vapaana, mutta nopein saakoon! Muistutan vie että se joka liittyy tämän tilalle tarvii olla erittäin aktiivinen tai joutuu muuten ulos aika nopeesti. Uusia aktiivisia pelaajia otetaan vastaan vielä jonkun aikaa kunhan tilaa tulee. Voi olla että joutuu potkiin jossain vaiheessa vie lähipäivinä lisää porukkaa. Nyt on 5:llä epäaktiivisimmalla pelaajalle 7-8 peliä pelattuna.

Nämä pelaajat on

- Wickedtah69
- TheJazin
- Nyyber
- Finaxis
- habib kebab

Näiden viiden pelaajan on lisättävä aktiivisuutta lähipäivinä tai tietää kenkää liigasta.


Päätin juuri ettei noita jyrkkiä aikarajoja pelattujen otteluiden suhteen tarvita vaan tuntuman mukaan ne jotka haittaavat liigaa toimimasta lentää pellolle ja näin on jo yksi kaveri tehnyt.

Pelit jatkukoon! -->
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 -liiga

Jooj mulal on ollu vähä kiireitä, että sillon kun oon ollut pelissä, nii kaikki jotka ovat olleet paikalla ovat pelanneet mua vastaan jo. pelaan huomenna pari pleiä, kun en ehdi enempää. mutta maanantaina voin pelata sitten paljon, jos väkee paikalla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Morjes! Tehään näin poijjjat, aina kun näkyy meikäläinen online niin haastakaa kenen kans ei olla viel pelattu. En millään halua pelätylle mustalle listalle, nämä kun on niiiiin hauskoja turneita. :D
Eipä siin, liian vähän itekin päässy alustan ääreen viime päivinä mut, tästä jatketaan!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Morjes! Tehään näin poijjjat, aina kun näkyy meikäläinen online niin haastakaa kenen kans ei olla viel pelattu. En millään halua pelätylle mustalle listalle, nämä kun on niiiiin hauskoja turneita. :D
Eipä siin, liian vähän itekin päässy alustan ääreen viime päivinä mut, tästä jatketaan!

Lisää kaikki vaan kaverilistalle niin näet keillä ei ole peli kesken ja laitat viestiä että sopiiko matsi. Näin ainakin homma helpottuu suunnattomasti.

Finaxis joutui jättämään liigan, koska kerho vie kuulemma kaiken ajan nhl:n peluulta. Joten yksi mestari lisää mustalle listalle... Käsittääkseni tuon aiheuttama vapaa paikka meni, mutta voitte käydä tarkistamassa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Hyvä, että ne tiukat aikarajat heivattii kuusee(?), kun ei ollu iha kiva, kun oli kiireitä aika paljon, rikä ehtiny pelaa liiga pelejä ja sitteparin päivä aikana pitäis pelata tyyliin 5-10peliä, joka syö taas mielenkiintoo, kun joutuu väkisin pelaan ,ettei potkita pois. Ite pelasin taas muutamaan päivää 3 peliä ja niistä sain pisteen terpolta (ykkönen), 2 pistettä joltain häntäpään tyypiltä ja sitte hävisin yhen, ku molari imas punaviiva vedon viime minuutilla :S :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Juu mullakin oli välissä toi liiga vähän jäänyt, mutta on niitä pelattuja pelejä nyt jo muistaakseni 15 tai jotain sinnepäin. :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Laitoin mailia Donkamenille viime viikolla, että olen matkoilla viikon ja kovinkin halukas jatkamaan sarjassa kun palaan. Yritin palattuani pelaamaan, niin oltiin heitetty ulos??? Liityin liigaan kun oli määritelty,että tulee olla pelattu 28.9 seitsemän peliä kun tiesin siis matkastani. Pelasin ensimmäisen päivän aikana viime viikolla jo 4 peliä, joten en ole hommaan tyytyväinen! Näin ollen olen hyvin tyytymätön sarjan toimintaan ja joutaa Donkamen boikottiin, kun ei voi mailiaan seurata. En siis nimeäni minnekään mustalle listalle halua...

Toivoisin että minuun oltaisiin joltain osin liiga suhteen yhteydessä. Omalla nimelläni siis:

-Harri Mursu-
040 732 2282
harri@mursu.fi
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Laitoin mailia Donkamenille viime viikolla, että olen matkoilla viikon ja kovinkin halukas jatkamaan sarjassa kun palaan. Yritin palattuani pelaamaan, niin oltiin heitetty ulos??? Liityin liigaan kun oli määritelty,että tulee olla pelattu 28.9 seitsemän peliä kun tiesin siis matkastani. Pelasin ensimmäisen päivän aikana viime viikolla jo 4 peliä, joten en ole hommaan tyytyväinen! Näin ollen olen hyvin tyytymätön sarjan toimintaan ja joutaa Donkamen boikottiin, kun ei voi mailiaan seurata. En siis nimeäni minnekään mustalle listalle halua...

Toivoisin että minuun oltaisiin joltain osin liiga suhteen yhteydessä. Omalla nimelläni siis:

-Harri Mursu-
040 732 2282
harri@mursu.fi

En muista saaneeni mitään mailia, mutta oikeassa olet.

"Olen mukana tuossa ps3 nhl liigassa Buffalolla. Minulla on ongelmia saada
tarpeellista määrää otteluita kasaan 26.9 mennessä, koska olen tämän viikon
reissussa. Voisiko tässä hieman joustaa. Olen pelannut nyt neljä peliä ja
pelaisin sunnuntaina lisää.

-Harri Mursu-
harri@mursu.fi"


Oli vieläpä luetuissa, mutta ilmeisesti olen ollut niin naamat tai jotain mystistä etten tälläistä viestiä muistanut. Ehdottomasti et kuulu mustalle listalle kun et mielestäni ole mitään väärin tehnyt, jos joku tässä pitäis jonnekkin listalle laittaa niin se olen minä itse :eek::eek:

Pahoittelut ja anteeksi. Koitan olla toistamatta samaa virhettä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Tosiaan suurinosa varoitetuista on pistänyt ns. vipinää kinttuihin paitsi että tämä uusi tulokas "Raikkonen_F1_" on pelannut vain 6 peliä ja ei ole ollut online 3:een päivään.

Jos ei tänään aloita pelaamista niin kickit perseelle ja mustalle listalle lojumaan.

Enää ei viitti uusia ottaa kyllä, mutta uusi liiga käynnistyy heti aina vanhan loputtua. Saas nähdä kauan menee, mutta tätä tahtia ei pitäisi järkyttävän kauaa kestää.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Ja näin saimme uuden sankarin taas pois liigasta ja mustalle listalle. Tämän jannun nimi on Raikkonen_F1_ Joka ei jatkossa mun liigoissa pelaile ilman järkevää selitystä. Vaihdoin nyt salasanaa, joten uusia ei enää tähän liigaan oteta näin myöhäsessä vaiheessa.

Todennäköisesti ei tule oleen viimeinen potkittava, joten pidä huoli ettet se tule olemaan sinä!

Vähiten pelanneet top 5

1. Nyyber = 12 ottelua
2. wickedtah69 = 13 ottelua
3. turhapuro73 = 14 ottelua
4. ogei = 15 ottelua
5. kebardi = 15 ottelua

Näiden tulisi siis syytä lisätä aktiivisuutta tai ei kunnian kukko laula myöhemmin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Evgeni Nabokov ja Nikolai Antropov olisivat vaihdossa muihin saman pelipaikan pelureihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 -liiga

Nyyber oli seuraavana vuorossa potkittavana kun ei varoituksesta huolimatta pelannut peliäkään viimeiseen 3-4 päivään. Tällä oli 12 peliä pelattuna.

Yhdellä on nyt 15 peliä takana ja tosi monella on 16. Näiden tulisi skarbata vähän otteita tällä viikolla tai käy kuten nyyberille ja muille.

Nyyber siis mustalle listalle ja ei ole mukana ilman pätevää selitystä järjestämissäni liigoissa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Mielenkiintoista on, että käyttäjä Wesku on vaihtanut koko Flamesin miehistön tähdet, ja hänen joukkue koostuu vain alle 80 kokonaisuuden pelaajista.

Onko Flamesien organisaation GM tyhmä, juttu hauska vitsi, vai käyttäjää ei voisi liigassa pelaaminen vähempää kiinnostaa? Muutenkin jotenkin vie ideaa ja hauskuutta koko liigasta, että mukana on jengiä, joka jakelee pelaajiansa pois. Typerää.

Eihän missään säännöissä tälläistä kielletty, mutta silti kovin ei toivottavaa toimintaa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Mielenkiintoista on, että käyttäjä Wesku on vaihtanut koko Flamesin miehistön tähdet, ja hänen joukkue koostuu vain alle 80 kokonaisuuden pelaajista.

Onko Flamesien organisaation GM tyhmä, juttu hauska vitsi, vai käyttäjää ei voisi liigassa pelaaminen vähempää kiinnostaa? Muutenkin jotenkin vie ideaa ja hauskuutta koko liigasta, että mukana on jengiä, joka jakelee pelaajiansa pois. Typerää.

Eihän missään säännöissä tälläistä kielletty, mutta silti kovin ei toivottavaa toimintaa.

Kiitoksia tästä huomiosta. Täytyypä mennä itse vielä tarkistaan mitä kaikkea muuta tyhmää kuin iginla - selänne tämä kaveri on mennyt vaihtamaan ja jos epäilyttävää on tahallisessa pelaajien jaossa kuten varmaankin jonkin verran on niin täytyypä kysellä herralta itseltään mitä mielessä liikkuu. Todellakin tälläinen ei ole toivottavaa tulevia liigoja ajatellen.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Terve! Oliskohan peliseuraa päiväsaikaan liikkeellä? Siis noin puolenpäivän jälkeen, näin vuorotyöläisenä ja eritoten yövuoroputken aikaan hankala löytää peliseuraa kun pitää konsolin äärestä poistua n.klo 17.. Mulla olisi juurikin tuo 16 peliä täynnä, jos sais muutaman pelin nyt alle..

Myös tänä iltana klo 22 pintaan olisin pelin ääressä

PSN olis sskicker
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Terve! Oliskohan peliseuraa päiväsaikaan liikkeellä? Siis noin puolenpäivän jälkeen, näin vuorotyöläisenä ja eritoten yövuoroputken aikaan hankala löytää peliseuraa kun pitää konsolin äärestä poistua n.klo 17.. Mulla olisi juurikin tuo 16 peliä täynnä, jos sais muutaman pelin nyt alle..

Myös tänä iltana klo 22 pintaan olisin pelin ääressä

PSN olis sskicker

Hienoa. Juuri tälläistä aktiivisuutta liigaa kohtaa tarvitaan kuten sskicker ilmoitti. Jos tuntuu ettei ajankohdat täsmää tai muutenki ei tunnu löytyvän vastustajia niin sopikaa ihmeessä peliajoista milloinka kummallekin osapuolelle sopii.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Kiitoksia tästä huomiosta. Täytyypä mennä itse vielä tarkistaan mitä kaikkea muuta tyhmää kuin iginla - selänne tämä kaveri on mennyt vaihtamaan ja jos epäilyttävää on tahallisessa pelaajien jaossa kuten varmaankin jonkin verran on niin täytyypä kysellä herralta itseltään mitä mielessä liikkuu. Todellakin tälläinen ei ole toivottavaa tulevia liigoja ajatellen.

Mietinkin että jotain epäilyttävää tuossa sun Selänne<->Iginla vaihdossa oli.
 
Ylös Bottom