Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga

Vastaus: NHL 10 -liiga

Mitähän kettua. Kävin potkiin kebardin niin nyt ilmestyi vaan että ludson johtaa sarjaa 2-0. Toiv nyt ei kuitenkaan mene sitten noin ettei tarvi ruveta simuloimaan :confused: Se vie puuttuiskin että kebardi ton vielä itsellensä kääntäisi. 09:ssä meni kyllä suoraan jatkoon jos potki toisen pleijareis.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Mitähän kettua. Kävin potkiin kebardin niin nyt ilmestyi vaan että ludson johtaa sarjaa 2-0. Toiv nyt ei kuitenkaan mene sitten noin ettei tarvi ruveta simuloimaan :confused: Se vie puuttuiskin että kebardi ton vielä itsellensä kääntäisi. 09:ssä meni kyllä suoraan jatkoon jos potki toisen pleijareis.

Koitahan potkia uudestaan, jos tulisi koko ajan lisää niitä voittoja?

Ehkä saat kebardin suostuteltua itse lähtemään, jos ei pelit kiinnosta.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Koitahan potkia uudestaan, jos tulisi koko ajan lisää niitä voittoja?

Ehkä saat kebardin suostuteltua itse lähtemään, jos ei pelit kiinnosta.

Eipä sitä enää pysty potkiin kun sen kertaallee potkii. katotaan mitä tapahtuu jahka seuraavan kierroksen parisi on varmistunut.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Oli äsken kaikkien play-off otteluiden äiti mun ja penguinin välillä.
Ekan ottelun olin hävinny 5-0 :eek:, mutta toiseen tulin ryhdistäytyneenä ja voitin 3-2... RANKKAREILLA!
Vaikka voitin niin aika perseestä että voittaja ratkaistaan viimeistään rankkareilla eikä jatkuvalla jatkoajalla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Oli äsken kaikkien play-off otteluiden äiti mun ja penguinin välillä.
Ekan ottelun olin hävinny 5-0 :eek:, mutta toiseen tulin ryhdistäytyneenä ja voitin 3-2... RANKKAREILLA!
Vaikka voitin niin aika perseestä että voittaja ratkaistaan viimeistään rankkareilla eikä jatkuvalla jatkoajalla.

Mutta ois sekin perseestä jos ihmisellä on joku kiireinen meno ja peli venyy tyyliin 6:lle jatkoajalle. Näinhän on jollain käynyt eashl:ssä :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Oli äsken kaikkien play-off otteluiden äiti mun ja penguinin välillä.
Ekan ottelun olin hävinny 5-0 :eek:, mutta toiseen tulin ryhdistäytyneenä ja voitin 3-2... RANKKAREILLA!
Vaikka voitin niin aika perseestä että voittaja ratkaistaan viimeistään rankkareilla eikä jatkuvalla jatkoajalla.

Huippu matsit oli kyllä. Nytt carolinan pojat on puhuttelun alla ja mahdollisiin huomisiin peleihin lähdetään aivan eri asenteella :p. Ihmettelin ja. n alussa ku 5 min näky kellossa. Molemmilla oli kyllä paikat ratkaista, mutta ei. Eka peli meni kyllä lahjotun tuomarin :p ja Wardin unelma torjuntojen piikkiin. Tulossa on tiukka sarja ja pienet virheet tulee ratkaisemaan. Kaikille tsemiä playoff peleihin!!

Ps. Toivotaan, että ludsoni menee pleijareissa jatkoon ongelmitta :mad:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

8 joukkoon helposti 4-0 voitoin ;) Iginla jyrää kärjessä :D Yksi matsi oli vähän tiukempaa kun olin vielä häviöllä kolmannessa erässä.

Juu kyllä se ludson vissiin sitten jatkoon pääsi. Se vaan lukee tuolleen 2-0 kun vastustaja potkittiin. vaikka itekki oon jatkossa niin toinen kierros ei avaudu eikä joukkuetta ole piirretty vielä karttaankaan. Vissiin toista kierrosta ei voida aloittaa ennenkuin kaikki pelanneet ekan kierroksen loppuun.

Joten mikkisixx ja wickedtah mielellää vois pelaa tuon ekan kierroksen loppuun ennenkuin mikki lähtee etelään viikoksi.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Sellainen sääntömuutos todellakin eilisen Ludson - kebardi tragedian jälkeen että ottelun tahallinen keskeyttäminen ilman pätevää syytä johtaa potkimiseen. Tämän pitäisi olla ollut itsestäänselvyys kertomattakin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

joo eiköhän me saada sarja pelattua wickedtahin kans pois vaikka vastustajaa ei oo pariin päivään onlinessa näkynytkään. ja taisi olla valitettavasti joku muu joka oli etelän lämpöön lähössä:(:)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

joo eiköhän me saada sarja pelattua wickedtahin kans pois vaikka vastustajaa ei oo pariin päivään onlinessa näkynytkään. ja taisi olla valitettavasti joku muu joka oli etelän lämpöön lähössä:(:)

Oho joo sskickerhän se olikin. toivottavasti nimi ei ennusta pahaa. sskicker
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Oho joo sskickerhän se olikin. toivottavasti nimi ei ennusta pahaa. sskicker

Pelit sskickerin kanssa sovittu torstaille, ja paita numero 8 kaivettu kaapista valmiiks. Eiköhän nuo potkittavat ala tään liigan osalta olemaan paketissa. Jotkut ei vaan tunnu aina älyävän että ei aina voi voittaa.

Liiga on ollut taas kerran hyvä. Monta hyvää matsia ja paljon tuttuja pelaajia 09:stä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Miten ois Mikki pelailtaskos illemmalla tota sarjaa pois alta? Satuin itekkin olemaan tossa lomalla. :)
 
Ylös Bottom