Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga

Vastaus: NHL 10 -liiga

pääseekö vielä liigaan mukaan?

hyviä nää kysymykset kun runkosarjakin on ohitte ja pleijarit käynnissä. Mitäs luulisit? :) Pleijarien jälkeen pyörähtää taas samanmoinen liiga. Johon 30 nopeinta pääsee mukaan paitsi mustalistalaiset.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Hitto soikoon, pengu sen sitten voitti...
Tänään oli mulle jo katkolla mutta pengu halus viedä 7 peliin ja murskas mut 8-0.
Sit 7 peli, jatkoajalle 0-0, mulla monta onea joista olis pitäny iskeä ja sitten jatkoajan viimeisellä minuutilla pengu pääsee yksin läpi...
Parempi voitti ei voi muuta sanoa, mutta tietenkin harmittaa kun ei pääse jatkamaan enää.
Finaalissa kohtaavat pengu ja konna.
Voiton vie konna.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Hitto soikoon, pengu sen sitten voitti...
Tänään oli mulle jo katkolla mutta pengu halus viedä 7 peliin ja murskas mut 8-0.
Sit 7 peli, jatkoajalle 0-0, mulla monta onea joista olis pitäny iskeä ja sitten jatkoajan viimeisellä minuutilla pengu pääsee yksin läpi...
Parempi voitti ei voi muuta sanoa, mutta tietenkin harmittaa kun ei pääse jatkamaan enää.
Finaalissa kohtaavat pengu ja konna.
Voiton vie konna.

Hieno sarja oli kyllä kyseessä. Kaikki pelit oli tilastollisesti tasaisia ja murskalukemat tulivat ainoastaan LA:n maalivahdin suorituksen mukaan :D. Viimeinen peli oli jotakuinkin tasaista vääntöä normi peliajalla, mutta jatkoajalla 4min 30sekuntia peli pyöri meikäläisen päädystä, mutta sitten kiekko jotenkin ihmeen kaupalla pomppasi Staalin lapaan ja perus nössö kikalla kiekko reppuun:eek:. Ei voi sanoa muuta kuin hieno oli ottelusarja ja tämä oli änäriä parhaimillaan omasta mielestäni, tasaista tiukkaa vääntöä. Kiitoksia hienosta ottelusarjasta!!!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Ehtiskö ton pleijarikierroksen viedä loppuun sunnuntai iltana? Sarja vielä kesken ja huomenna lähtö Helsinkiin Hifkin peliä katsomaan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Ehtiskö ton pleijarikierroksen viedä loppuun sunnuntai iltana? Sarja vielä kesken ja huomenna lähtö Helsinkiin Hifkin peliä katsomaan.

Juu helposti. Kunhan johonkin ma-ti ois valmiina niin olen tyytyväinen. sskicker meni täpärästi näköjää jatkoon ja on vasta viikonpääst luultavasti seuraavan kerran pleikan ääres joten senklään puolesta ei ole kiire aloittaa toista kierrosta
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Itse voin vaikuttaa tähän, tai ainakin yrittää. :D
Huomenna otetaan konnan kanssa loput matsit alta ja katsotaan kuka jää pystyyn.

jooh. vähän on viime aikoina peli takkuillu.. koitetaan ny kuitenkin jatkaa siitä mihin viimeks jäin (4-0) :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Turpaan tuli että tukka lähti :D Konna jatkoon voitoin 4 - muna !!
Kolmannet erät oli meikäläisen surma, aina repes. GO KONNA!!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Turpaan tuli että tukka lähti :D Konna jatkoon voitoin 4 - muna !!
Kolmannet erät oli meikäläisen surma, aina repes. GO KONNA!!

Kiitokset osanotosta ja tervetuloa seuraavaan liigaan myös noin 2 viikon päästä.

Enää ois wickedtahilla ja mikillä 1 peli jonka pelaavat tänään? Sitten alkaapi jo toinen kierros :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Nyt on annettu jo vähän liikaa aikaa teidän otteluparille. Käsittääkseni wicke ollu epäaktiivisempi näistä. Sanotaan että huomenna iltapäivään mennessä vaikka klo 17 tulisi olla nämä pelattuna tai potkin wicken. Tietty en laita mustallelistalle kun niin vähän näyttöö mitenkä asiat oikeasti on. Saa tietty protetostoida että kumpi ollut aktiivisempi! ;)

Jos katson tilanteen tasapeliksi niin voinhan tietty simuloida teidän loput matsit :p
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Nyt on annettu jo vähän liikaa aikaa teidän otteluparille. Käsittääkseni wicke ollu epäaktiivisempi näistä. Sanotaan että huomenna iltapäivään mennessä vaikka klo 17 tulisi olla nämä pelattuna tai potkin wicken. Tietty en laita mustallelistalle kun niin vähän näyttöö mitenkä asiat oikeasti on. Saa tietty protetostoida että kumpi ollut aktiivisempi! ;)

Jos katson tilanteen tasapeliksi niin voinhan tietty simuloida teidän loput matsit :p

Eiköhän me saada noi pelit pelattuu pois. :) Njoo on Mikki varmaan ollut aktiivisempi ja kaiken lisäksi johtaa otteluparia 3-1, että ei sen puoleen. ;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Eli liiga on edennyt nyt sitten siihen vaiheesee että 2. kierroksen pleijarit käynnissä.

Otteluparit

Anakonna85 - Mikkisixx 0-0

Ludson - sskicker 0-0

penguin_85 - Tonitsi 1-1

terppo - Donkameni 1-2


Jos nyt jossain viidessä päivässä sais nää pelatuksi nii ois kohtuu aika.
 
Ylös Bottom