Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _wickedtah69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Katsoin tuosta pari videota ja kyllä huonolta vaikuttaa. Liian leveä kaukalo, magneetti lavat, rysty ranne yhdistelmä, ei ollenkaan fyysisyyttä, ankeat tappelut. Tuostahan puuttuu kaikki tunne ja peli on hirveää surffausta sekä syötöt jotka liimautuu lapaan pilaa peliä entisestään. Grafiikka on ihan hienoa, mutta ei tuosta realisista lätkää saa mitenkään. Kaikki jotka seuraa Nhl:ää tv:stä, tietää että aika ja tila on todella vähissä oikeissa matseissa, noissa videoissa oli järkyttävää rusetti luistelua ja kaartelua.
Onko noissa ea:n peleissä side kuvakulma?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Katsoin tuosta pari videota ja kyllä huonolta vaikuttaa. Liian leveä kaukalo, magneetti lavat, rysty ranne yhdistelmä, ei ollenkaan fyysisyyttä, ankeat tappelut. Tuostahan puuttuu kaikki tunne ja peli on hirveää surffausta sekä syötöt jotka liimautuu lapaan pilaa peliä entisestään. Grafiikka on ihan hienoa, mutta ei tuosta realisista lätkää saa mitenkään. Kaikki jotka seuraa Nhl:ää tv:stä, tietää että aika ja tila on todella vähissä oikeissa matseissa, noissa videoissa oli järkyttävää rusetti luistelua ja kaartelua.
Onko noissa ea:n peleissä side kuvakulma?

olis varmasti aika ankea pelattavuus jos haluttais tehdä realistinen kiekkopeli. vähän ehkä sama homma esim fight nighteissa kun laittaa vaikeimman tason. onhan se realistisempaa mutta se ei ole enää mukavaa kun saa hiki hatussa vääntää ja ettiä lyöntipaikkaa.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Ja täytyy myös muistaa erien mitta. Nää pelit on tehty 5-10min mittasia eriä varten. Mitä enemmän mennäänn aitoa kohti, sitä enemmän pitäisi myös laittaa erälle mittaa, jotta tulisi realistiset laukaus ja maalilukemat.

Olishan se mukavaa mikäli tila pitäis hakemalla hakea, vaikka sieltä oman maalin takaa pikkuhiljaa. Tai jos kiekosta pitäis tosissaan vääntää siellä laidassa ja yms.

Mutta voitko keskivertopelaajana upottaa 100%:n varmasti siihen matsiin se puoltoista tuntia, ettei tule mitään menoa, jos ylipäätänsä on se puoltoista tuntia aikaa pelata?


-----

Ja eiköhän siihen pelaamiseen tule ihan riittävästi intensiviteettiä, kun lyö vaikeampaa vaikeustasoa kehiin, ja laittaa vaikka aggressiivissuutta muutaman pykälän lisää.
Ja 100%:n varmasti on "rajumpi" meno kerhopeleissä, etenkin jos on kaikilla paikoilla ihmispelaaja.

By the way, jos väittää että konsolikiekossa ei ole tarpeeks taklauksia, niin sitten ei kyllä ole oikeeta lätkää nähnytkään.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

...
By the way, jos väittää että konsolikiekossa ei ole tarpeeks taklauksia, niin sitten ei kyllä ole oikeeta lätkää nähnytkään.

Mutta onko pelkästään taklaukset ja tappelut yhtä kuin fyysisyys lätkässä. Mielestäni konsoleiden jääkiekkopelit muistuttavat kuitenkin enemmän kaukalopalloa kauden top10 taklauksilla hyöstettynä kuin jääkiekkoa. Liikaa aikaa ja tilaa kun ketään ei anna painetta kiekolliselle kuin ehkä vähän sohimalla mailalla sinnepäin ja siitäkin tulee jäähy kampituksesta.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Mutta onko pelkästään taklaukset ja tappelut yhtä kuin fyysisyys lätkässä. Mielestäni konsoleiden jääkiekkopelit muistuttavat kuitenkin enemmän kaukalopalloa kauden top10 taklauksilla hyöstettynä kuin jääkiekkoa. Liikaa aikaa ja tilaa kun ketään ei anna painetta kiekolliselle kuin ehkä vähän sohimalla mailalla sinnepäin ja siitäkin tulee jäähy kampituksesta.

Täs tullaan taas siihen erän pituuteen.
Jos tila olis kortilla samalla tavalla kuin oikeassa kiekossa, ei ton yhen ottelun(15min) aikana tulis kuin se 5-10 laukausta ja 0-2 maalia. Ei kovin realistista, eihän?

Ite toki voisin ihan hyvin vetää 20min erillä, ja aidon kiekon intesiteetillä, mutta voiko keskivertokuluttaja?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Ite toki voisin ihan hyvin vetää 20min erillä, ja aidon kiekon intesiteetillä, mutta voiko keskivertokuluttaja?

Ei voi, ja niiden ehdoilla kuitenkin mennään koska se massa kuitenkin maksaa ne laskut. Mikä olisikaan hienompaa kuin voisi pelata 60 minuutin pelejä realistisilla statseilla, mutta tätä tuskin tulee tapahtumaan ikinä:)

Jotain puhetta tuolla on ollut että Pro vaikeustasosta ylöspäin pitää varmaan käyttää n.10 minuutin eriä, että saa molemmille joukkueille keskimäärin sen 25-30 laukausta. Tämä juurikin sen takia että alueelle pitäisi olla vaikeampaa päästä ja enemmän aikaa vietetään keskialueella.

Itseäni enemmän kiinnostavista uudistuksista kuten EASHL ja be a pro on luvassa infoa vasta ensi kuussa:(
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Itseäni enemmän kiinnostavista uudistuksista kuten EASHL ja be a pro on luvassa infoa vasta ensi kuussa:(

Joo mäkin kyllä ootan vielä BaP:in uudistuksia, koska 09:ssä tullut kumminki sitä jonkun verran pelattua nii ois kiva tietää mitä uutta saanu et tuleeko siit paljon mielenkiintosempi viel..
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Täs tullaan taas siihen erän pituuteen.
Jos tila olis kortilla samalla tavalla kuin oikeassa kiekossa, ei ton yhen ottelun(15min) aikana tulis kuin se 5-10 laukausta ja 0-2 maalia. Ei kovin realistista, eihän?

Ite toki voisin ihan hyvin vetää 20min erillä, ja aidon kiekon intesiteetillä, mutta voiko keskivertokuluttaja?

No siinähän vasta pelaajan taidot punnittaisiin :D
Silti minusta on liian helppoa kikkailla ja pyöriä hyökkäyspäässä kiekollisena, esim. kulmien ja pisteiden kaarien lähettyvillä. Näiden vaikeuttaminenhan saattaisi vastaavasti suoraviivaistaa peliä -> veto määrät kasvaa. Tosin keskivertokuluttajien massat saattavat haluta hakea sitä syöttöä takatolpalle. No suuremmat skaalat slaidereiden ääripäihin niin voitaisiin miellyttää useampia sekä eri eräpituuksia pelaavia.

Lähinnä kaipailisin lisää vaihtoehtoja puolustamiseen poke checkin ja stickliftin seuraks joiden tehokkuutta ja niistä tulevien (helppojen) jäähyjen suhdetta ei olla oikein saatu balanssiin. Mietin voisiko joku futispelien tyylinen pressure/iholla olo toimia. Puolustava pelaaja voisi tulla hyökkäävän "iholle", joka vaikuttaisi syötön/laukauksen tarkkuuteen.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Hieman OT mutta mikä tuo EASHL oikeen on? Joku uusi mode?

Se jatkuvasti pyörivä liiga online joukkueille.
Eli sanotaan, et liityt johonkin joukkueeseen. sitten meet vaan pukukoppiin, ja jos siellä on vähintään kaksi pelaajaa, niin voi hakea peliä. EA sitten ettii toisen joukkueen joka myös hakee peliä, ja sitten vaan pelaamaan. Valitaan siis pelipaikka jolla pelaat sun Be a Pro ukollas. Jos ei täyttä kentällistä ole pelaajia joukkueellasi, niin lopuilla paikoilla pelaa AI.

Ite ei EASHL:n lisäks tuu muuta pelattuakaan koko NHL:ssä, sillä melkeinpä aina onlinena ollessa on riittävästi porukka(4-6), että saadaan kerhopelit pystyyn.

Mikään ei voi olla parempaa virtuaalilätkää kuin 6 vs. 6 matsi hyvässä porukassa, hyvää ja reilua tiimiä vastaan.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Lähinnä kaipailisin lisää vaihtoehtoja puolustamiseen poke checkin ja stickliftin seuraks joiden tehokkuutta ja niistä tulevien (helppojen) jäähyjen suhdetta ei olla oikein saatu balanssiin. Mietin voisiko joku futispelien tyylinen pressure/iholla olo toimia. Puolustava pelaaja voisi tulla hyökkäävän "iholle", joka vaikuttaisi syötön/laukauksen tarkkuuteen.

kyllä on kuules kolme muutakin tapaa, 1. on laittaa maila/polvi jäähän johon kiekko osuu ja lähtee hyökin lavasta ( eli paina L1, ei nii realistinen mut kummiski toimii) 2. on taklaus ja 3. on juurikin se että menee iholle jolloin hyökki ja puolustaja nysvää hetken aikaa ja kiekko on vapaana, tällä tavalla harvoin saa kiekkoa itselle mut kaveri voi tulla ottamaan sen helposti, tällä "nysväys" takulla voi pelata myös aikaa että jos kaverit ei ole viellä omalla alueella :rolleyes:

mutta joo siinä mielessä oot aivan oikeessa että vois vaikka lisätä maila häirintää nhl10:iin. V***ttaa ku huodot sillä mailalla nii se osuu joko kiekkoon tai vastustajan ranteeseen tai lärviin. jos se ei näihin osu nii se menee koko pelaajasta läpi! eikö se voisi osua vähän vaikka jalkaan taikka kylkeen että se vähän häiritsisi pelaajaa eikä näin välttämättä tulisi jäähyä. sama näissä koukuissa, kaikki koukut on niin voimakkaita ja "isoja" että pelajaa kaatuu tai meinaa kaatua. eli pientä maila häirintää lisää kiitos ugh!
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

joo on vähän hiljasta ollu nyt ton gm mode infon jälkee.. kaippa tää on joku taktinen juttu et ei anneta kaikkee infoo heti :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

joo on vähän hiljasta ollu nyt ton gm mode infon jälkee.. kaippa tää on joku taktinen juttu et ei anneta kaikkee infoo heti :rolleyes:

nonii ku kumminki se vajaa 2kk julkasuu viel nii jos nyt julkastais kaikki tiedot nii joiltai saattais unohtuu koko peli ja keskittyy muihi tms
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Mahtaakohan onlinessa kun pelaa 1vs1 pelejä, niin olla semmoinen playoff tunnelma yleisös vai normaali.. Tuskin kyllä on vielä tietoa, mutta silti kyselisin vain.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom