Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _wickedtah69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

satoja pelejä NHL 09 pelanneena näkee kyllä että on tuo mennyt eteenpäin, sen näkee pienistä asioista noissa gameplay videoissa.
Sama. Ja niin kuin olen täälä aijemmin maininnut, niin miksi hyvää tekelettä pitäisikään lähteä radikaalisti muuttamaan. Pikkuseikkojen hiomista ja jotain pientä uutta ja kivaa, niin olen erittäin tyytyväinen ja pelin parissa viihtyy taas paljon. 100x enemmän kuin minkään muun pelin parissa :)

Sama. Ja niin kuin olen täälä aijemmin maininnut, niin miksi hyvää tekelettä pitäisikään lähteä radikaalisti muuttamaan. Pikkuseikkojen hiomista ja jotain pientä uutta ja kivaa, niin olen erittäin tyytyväinen ja pelin parissa viihtyy taas paljon. 100x enemmän kuin minkään muun pelin parissa :)

Koska sitä myydään uutena pelinä, ei päivityksenä?

Onkos muuten missään mainittu että kuinka monta kierrosta Drafti on Dynasty modessa? kun mielestäni kolme kierrosta on aika säälittävän vähän, muistaakseni 2K7:ssakin on jo 5 kierrosta ja sekin oli toteutettu paljon paremmin kuin NHL09:ssä. Että miten ihmeessä kunnon Drafti on vaikea tehdä nykykonsoleille? :rolleyes:
Tämän kun tekisi kunnolla NHL10:iin niin olisi yksi iso miinus pois pelistä :)

Onkos muuten missään mainittu että kuinka monta kierrosta Drafti on Dynasty modessa? kun mielestäni kolme kierrosta on aika säälittävän vähän, muistaakseni 2K7:ssakin on jo 5 kierrosta ja sekin oli toteutettu paljon paremmin kuin NHL09:ssä. Että miten ihmeessä kunnon Drafti on vaikea tehdä nykykonsoleille? :rolleyes:
Tämän kun tekisi kunnolla NHL10:iin niin olisi yksi iso miinus pois pelistä :)

Olihan se drafti kierrosten määrä se 5 nyt NHL09ssäki...

Ja niin kuin olen täälä aijemmin maininnut, niin miksi hyvää tekelettä pitäisikään lähteä radikaalisti muuttamaan. Pikkuseikkojen hiomista ja jotain pientä uutta ja kivaa, niin olen erittäin tyytyväinen ja pelin parissa viihtyy taas paljon.

NHL09 on kieltämättä varsin hyvä tekele, ja olen sen parissa viettäny satoja tunteja, mutta nyt tulee kysymys: Kuinka monta vuotta tämä hyvä tekele sinulle riittää? Siis onko se ok, että NHL15 on käytännössä sama peli kuin 09, paitsi siinä on taas joku uudenlainen paska tappelusysteemi ja jotain muita pikku parannuksia. Grafiikkaa ei tarvitse juuri parantaa, riittää kunhan kokoonpanot on päivitetty ja pelaajille kasvaa playoff parrat ja saadaan vaan uudet varmat maalikikat pois, niinkö?

Nimim. EAn uskollinen rahoittaja, joka kuitenkin vaatii aina parempaa. :rolleyes:

:o no ei kaikkee voi muistaa, mut oikeestihan se on 9 kierrosta :p

Tuntuu vähän, että toi 9. kierrosta olis peliin ihan turhan monta, koska kuitenkin ne sun draftaamat "jämäpelaajat" vaan olis farmissa eikä kehittyis ikinä. Tulispa niille "junioreille" kerranki järkevät nimet ettei sielt tulis mitään; Evgeni Datsyuk tai Sidney Toews :)

NHL09 on kieltämättä varsin hyvä tekele, ja olen sen parissa viettäny satoja tunteja, mutta nyt tulee kysymys: Kuinka monta vuotta tämä hyvä tekele sinulle riittää? Siis onko se ok, että NHL15 on käytännössä sama peli kuin 09, paitsi siinä on taas joku uudenlainen paska tappelusysteemi ja jotain muita pikku parannuksia. Grafiikkaa ei tarvitse juuri parantaa, riittää kunhan kokoonpanot on päivitetty ja pelaajille kasvaa playoff parrat ja saadaan vaan uudet varmat maalikikat pois, niinkö?

Nimim. EAn uskollinen rahoittaja, joka kuitenkin vaatii aina parempaa. :rolleyes:

Todella hyvin sanottu.

Ja tuo boldattu osuu myös itseeni. Tosin nykyään ne suoltaa sen verran hyviä pelejä ulos, että mielellään rahoittaa :)

Tuntuu vähän, että toi 9. kierrosta olis peliin ihan turhan monta, koska kuitenkin ne sun draftaamat "jämäpelaajat" vaan olis farmissa eikä kehittyis ikinä. Tulispa niille "junioreille" kerranki järkevät nimet ettei sielt tulis mitään; Evgeni Datsyuk tai Sidney Toews :)

Niinpä. Be a GM videossa tosin silmään pisti nimi, olikohan P. Koivu..

varmaan jo aika übermonta kertaa sanottu, mutta sanotaan vielä niille kaikille jotka ei nhl nollaysiä alusta saakka oo pelanneet että tuokin 09 on muuttunut melko lailla sen jälkeen kun se julkaistiin. parempaan suuntaan jopa.

Joo en tiiä onko tätä vielä tullut mutta korjatkaa jos on. Eli palkasta vähän. Solmit sopimuksen ja saat tietyn vuosipalkan. Mitä teet sillä et mitään. Esim yks uudistus voisi olla Be A Pro:ssa että aina kun raha kilahtaa pankkiin voit ostaa parempia mailoja, varusteita ja yms. :rolleyes:

Paitsi NHL: ssä pelaajat saavat seuralta kaikki varusteet. Joten pelaajien ei tarvii maksaa niistä mitään. Ja on lupailtu sellasta uudistusta, että siel BAP :issä on semmone Proshop mis on kaikki varusteet. Sit ne varusteet aukee sielt yksitellen ku oot edenny BAP: is tarpeeks.. Näin oon ymmärtänyt.

Onkos muuten missään mainittu että kuinka monta kierrosta Drafti on Dynasty modessa? kun mielestäni kolme kierrosta on aika säälittävän vähän, muistaakseni 2K7:ssakin on jo 5 kierrosta ja sekin oli toteutettu paljon paremmin kuin NHL09:ssä.
Niin kuin on mainittukin niin NHL09:ssä on tosiaan enemmän kuin tuo kolme kierrosta. Vaikka itselle tuo on kyllä yksi ja sama, kun kaikki pelit tulee pelattua netissä, joko 1vs1 -versuksena tai Be A Pro:n muodossa.
NHL09 on kieltämättä varsin hyvä tekele, ja olen sen parissa viettäny satoja tunteja, mutta nyt tulee kysymys: Kuinka monta vuotta tämä hyvä tekele sinulle riittää?
Toki aina pitää parantaa ja uudistaa... Veikkaisin että esimerkiksi tuohon mainitsemaasi NHL15 mennessä peli tulee muuttumaan aika paljon. Oliko esimerkiksi NHL02 samanlainen kuin tämä nykyinen, noh eihän niissä kovin paljoa samaa ollut. Nyt kun mennään tällä pelimoottorilla, niin mielestäni sitä on turha lähteä muuttamaan hirveästi. Eiköhän ne uudistukset sieltä pikkuhiljaa tule ja aikanaan sitten uutta pelimoottoria sun muuta, maltti on valttia. Nykymuodossaan peli ei kuitenkaan vielä kovin pitkään ole ollut, joten ainakaan vielä ei tuota kyllästymistä ole sen suhteen tapahtunut.
Koska sitä myydään uutena pelinä, ei päivityksenä?
Niin noh se on vähän niin ja näin, missä menee sitten uuden pelin ja päivityksen raja. Sanotaan että mulle tuo menee vallan mainiosti sinne uuden pelin puoleen, varsinkin kun on niin hyvä peli kyseessä niin viitsii vähän maksaakkin.

Mun mielest on naurettavaa et jos esim aluks saat minimipalkan, vaik puol millii, nii sillo sä jostai ihme syystä et vois ostaa parasta mailaa tai parhaita luistimii. iha kun sull ei rahat riittäis.. :rolleyes: ja sekin on totta et ei esim crosby itte osta yhtää mitää, kaikki varusteet tulee sponsoreilta ja jengiltä. Ja ei nois varusteis oo oikeesti nii paljoo eroo, esim " jee! nyt aukes bauerin luikkarit ja maila tonne proshoppii. otan ne nii must tulee paaaljon nopeempi ja kaikki vedot uppoo ku noi missionin kamat oli niin p**kat.. " :rolleyes:

Ois aika helmi jos vois valii millai laitta erkat esim pituuden onko ihan kantaan asti vaiko semmoine kärkikynä. Ja sitten tietysti luistinnauhat valkoiset tai keltaiset :D Jooh ja sit sillee hienost narut soikkuu housuist ku ovechkinil :D Mut en meinaa sitä et pitäs olla jtn pinkkei nauhoi ja erkkoi ne menis jo yli. Ja se on tyhmää ku tekee ukkoa jos laitat sen polvarin siihe luistimen läpän päälle nii polvarit ikäänkuin isonee siitä tos pitää niit sille normist. Aika outoo ?

Ois aika helmi jos vois valii millai laitta erkat esim pituuden onko ihan kantaan asti vaiko semmoine kärkikynä. Ja sitten tietysti luistinnauhat valkoiset tai keltaiset :D Jooh ja sit sillee hienost narut soikkuu housuist ku ovechkinil :D Mut en meinaa sitä et pitäs olla jtn pinkkei nauhoi ja erkkoi ne menis jo yli. Ja se on tyhmää ku tekee ukkoa jos laitat sen polvarin siihe luistimen läpän päälle nii polvarit ikäänkuin isonee siitä tos pitää niit sille normist. Aika outoo ?

Juu, tää sun kirjoitustyyli on melko outoa, ei ihan kaikkea saa selvää, kun melkein joka sanasta puuttuu kirjain tai muuten hölmösti lyhennelty sanoja... muista, pilkkukin on keksitty ;)

Juu, tää sun kirjoitustyyli on melko outoa, ei ihan kaikkea saa selvää, kun melkein joka sanasta puuttuu kirjain tai muuten hölmösti lyhennelty sanoja... muista, pilkkukin on keksitty ;)

Kyl mä nyt pääasiat anakin sain selville ja ihan asiaahan tossa viestissä olikin. Tietysti parempi, että keskittyvät itse peliin, mutta on noi pikkuasiatkin ihan kivoja ja varmasti melko helppo toteuttaa.

No timpalle pitäis kaikki viestit varmaa kirjottaa kirjakiellä ja TA-VUT-TAA jotta se ymmärtää ;)
no oishan tommone pikku säätäminen iha siistii.. sais ainaki pelaajastaan "oman näköisensä"

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom