Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse asiassa on ollut maalitarkistus joskus aikoja sitten, oisko NHL99ssä ollut, en tiedä koska se poistuis. Mutta siis siinä tarkistettiin, että oliko sun hyökkääjä maalialueella eli häiritsitkö maalivahtia. Olipahan ärsyttävä tarkistus
no montas erää herrat on nyt kattonu nhl10?? ja kyl toi pelaajaki joka noit pelei on vääntäny nii on harvinaisen tylsä pelaaja IMO. eihän käytä yhtää viiva vetoja eikä 1v1 dekejä eikä juuri mitää muuta ku laidast sisää ja kiekko maalille one timerin toivossa
Luonnollisesti helpoiten saa sisään tietenkin one-timerilla, mutta kyllä itsellä ainakin tulee jokaisessa 1 vs. 1 -pelissä niitä suorillakin laukauksilla tehtyjä maaleja. Riippuu tietenkin mitä yrittää, kyllä näitä pelkkiä one-timerin nysvääjiä on tullut vastaan. Samoin pelkkiä vanhanaikaisen nysvääjiä. Kyllä jos sieltä viiksien kohdalta, tai lähempääkin pääsee tinttaamaan, niin kiekko on repussa ihan järkevällä tahdilla suorastakin vedosta.Mitäs 09:ssä, oliks siinä yhtä vaikee tehä maaleja muusta kun one-timereista? NOitten videoitten perusteella ei näytä olevan ihan helppoo hommaa.
.Kyllä jos sieltä viiksien kohdalta, tai lähempääkin pääsee tinttaamaan, niin kiekko on repussa ihan järkevällä tahdilla suorastakin vedosta.
ChaseB sanoi:Also if you play goalie, there will be all-new controls, but the NHL developers aren't talking about them yet.
Itselläni pisti silmään tuossa videossa pari perinteistä NHL-ominaisuutta, joita ei olla vieläkään saatu kitkettyä pois. 1. TAKLAUKSET - mikä ihme on, kun jossakin NHL2003:ssa vielä taklausnappia painettaessa kaveri taklasi, eikä vain nojannut kaveriin toisen pelästyttämisen toivossa? Ihme nuolemista nuo ajelut, taklaus onnistuu n. 1/10 yrityksellä.
, itse en edes 09:iä hommannut korkean hintansa takia, 08:iin verrattuna tuo näyttää lähestulkoon samalta onnettomine taklauksineen jne... toivottavasti olen väärässä, sillä tämä ehkä voisi olla hankintalistalla BaP- moden vuoksi.
Njoo, NHL09 demoa minä pelasin kyllästymiseen asti, ja totesin ettei se anna kyllä 08:iin verrattuna mitään lisäarvoa, kun Fifa hoiti tuon Be a Pro- puolen mallikkaasti. Ei se ajelu siinä ole lähellekään sitä luokkaa, mitä se aiemmissa änäreissä oli, käytännössä taklaus onnistuu vain, jos saat siihen vauhtia kerättyä kentän leveydeltä ja mieluusti perse edellä. Jos on normaalia metrin- parin matkaa kulmassa runtaten, niin hyvin harvoin lähtee kaveri pommiin, oli se taklaaja kuka tahansa. Maalinedustan siivoaminen on todella työlästä, kun ajelutattia nykimällä ukko vaan liukuu michaeljacksonmaisesti kaverin kylkeen tekemättä mitään, ja kolmiota painaessa tulee automaattisesti jäähy
siis se suomen kieline selostushan oli mun mielest iha hirvee! jutila vaa jäätyili kokoaja.. huhhuh
Ja sitten hyvä puoli, uusi GM-Mode. Kuulostaa todella mielenkiintoiselta ja hyvältä uudistukselta joka pelastaa paljon. Tuntuu vaan että pelkästään se ei kuitenkaan saa minua ostamaan tätä peliä kun muut asiat ovat pielessä. En kuitenkaan ala tässä mitään varmaksi sanomaan. Odotellaan mitä 2K lyö tiskiin.