Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _wickedtah69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Kyllähän meistä jokainen voi tehdä näitä mittauksia, ja käännellä tuloksia miten haluaa. Onneksi kaikki tiedämme mittauksesi olleen erittäin tarkka ja luotettava, mittaa toki samalla kaukalon tai vaikka k****si pituus samalla menetelmällä:o

Mitenkähän tämä liittyi tuleviin NHL-peleihin, tai oikeastaan yhtään mihinkään tällä sivustolla käsiteltävään aiheeseen?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Kuten aiemmin tähän topiciin kirjoitin, pelihistoriani käsittää sekä EA:n, että 2k-sarjan, ja myös NHL Hitziä pelattiin aikanaan paljon (sääli että lopettivat sen), mutta tosiasia on, että kaukaloa ei voi mitata jäässä makaavalla pelaajalla.:) Se vain on mahdotonta asettaa pelaajaa riittääsvän tarkasti, joten tuloksesi voi heittää vaikka muutamalla metrillä. Muuten, mittasitko kaukalon pituuden, eli onko mittasuhteet oikeat?

Silmämääräisesti arvioituna NHL 09:n kaukaloa oli kavennettu 08:sta, ja se on jo aika lähellä todellista. Kaukalon kokoakin tärkeämpi seikka on kuitenkin sen käyttäminen. Hyökkäysalueelle pääsyn pitää olla vaikeaa, ainakin aiempina vuosina AI-pakit ovat aina perääntyneet sormi anuksessa siniviivan taakse - kiekon saa rauhassa viedä hyökkäysalueelle ennen kuin konepuolustus alkaa toimia, toivottavasti tähän olisi parannusta tullut.

EA voisi unohtaa myös ennalta purkitetut cut-scenet. Syö muuten uskomattoman paljon fiilistä aidon jääkiekko-ottelun tunteesta, kun pelikatkot on ennalta skriptattuja.

Onko mitään tietoa annettu mahdollisesta demosta?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

,mutta tosiasia on, että kaukaloa ei voi mitata jäässä makaavalla pelaajalla.:) Se vain on mahdotonta asettaa pelaajaa riittääsvän tarkasti, joten tuloksesi voi heittää vaikka muutamalla metrillä. Muuten, mittasitko kaukalon pituuden, eli onko mittasuhteet oikeat?

Onko mitään tietoa annettu mahdollisesta demosta?

En väitäkään että mittaustulos olisi tarkka, mutta riittävän tarkka kun keskiviivalla on noin metrin välein maalauksia mitkä helpottavat mittaamista, tai ainakin riittävän tarkka kumoamaan väitteet että se olisi metritolkulla leveämpi kuin oikeasta, taikka "lentokenttä".

Kamerakulmalla on todella iso vaikutus miltä se näyttää, jos pelaa esim NHL09 jommasta kummasta be a pro kamerasta (low/high), niin kaukalo ei näytä enää isolta ollenkaan. Nämä kamerat ovat noin pelaajaan pään korkeudella, high vähän ylempänä.

Ja en mitannut pituutta, enkä mittaa:D Leveyden mittasin kun keskiviivalla oli apuja hehe. Pelin tuottaja (Littman) on kuitenkin entinen NHL pelaaja joten uskaltaisi toivoa että niinkin oleellinen asia kuin kaukalon koko olisi kunnossa, eihän se mitään takaa tosin.

Luulisi myös että kaikki mahdolliset P-Amerikkailset foorumit olisivät läpeensä täynnä valituksia kaukalon koosta, jos se tosiaankin olisi pahasti pielessä.

Niin tai näin, olkoon kaukalo minkä kokoinen tahansa niin tuskin se ainakaan muuttuu julkaisuun mennessä:D

Viime vuonna demo tuli 18. Elokuuta, tänä vuonna mahdollisesti aikaisemmin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Kuten aiemmin tähän topiciin kirjoitin, pelihistoriani käsittää sekä EA:n, että 2k-sarjan, ja myös NHL Hitziä pelattiin aikanaan paljon (sääli että lopettivat sen),

Sama täällä, NHL Hitz sarja oli varsin mukavaa ajanvietettä. 2003 vuodesta lähtien (NHL2k3) lähtien en oikeastaan EA:n pelejä edes pelannut ennen kuin NHL07 pisti vaihtamaan leiriä.

Kuten tuolla 2k ketjussakin sanoin, toivon että hekin tekevät hyvän pelin jotta kilpaitutilanne säilyy. Madden sarja esim otti takapakkia, tai ei kehittynyt mihinkään useampaan vuoteen kun EA osti yksinoikeuden pelin tekemiseen. Kaksi hyvää kiekkopelisarjaa on kuitenkin meidän kaikkien lätkäpelifanien etu.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Kuten aiemmin tähän topiciin kirjoitin, pelihistoriani käsittää sekä EA:n, että 2k-sarjan, ja myös NHL Hitziä pelattiin aikanaan paljon (sääli että lopettivat sen), mutta tosiasia on, että kaukaloa ei voi mitata jäässä makaavalla pelaajalla.:) Se vain on mahdotonta asettaa pelaajaa riittääsvän tarkasti, joten tuloksesi voi heittää vaikka muutamalla metrillä. Muuten, mittasitko kaukalon pituuden, eli onko mittasuhteet oikeat?

Silmämääräisesti arvioituna NHL 09:n kaukaloa oli kavennettu 08:sta, ja se on jo aika lähellä todellista. Kaukalon kokoakin tärkeämpi seikka on kuitenkin sen käyttäminen. Hyökkäysalueelle pääsyn pitää olla vaikeaa, ainakin aiempina vuosina AI-pakit ovat aina perääntyneet sormi anuksessa siniviivan taakse - kiekon saa rauhassa viedä hyökkäysalueelle ennen kuin konepuolustus alkaa toimia, toivottavasti tähän olisi parannusta tullut.

EA voisi unohtaa myös ennalta purkitetut cut-scenet. Syö muuten uskomattoman paljon fiilistä aidon jääkiekko-ottelun tunteesta, kun pelikatkot on ennalta skriptattuja.

Onko mitään tietoa annettu mahdollisesta demosta?

Kyllähän ne pakit karvaa ylempääkin, jos ottaa sen sormen pois sieltä perseestä ja painaa ristiohjaimesta vasemmalle ja säätää karvausasetukset kondikseen...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Oho, olikin arka paikka kun kaukalo ei olekaan liian leveä:D

tuohan nyt on selvä homma että kaukalo näyttää erikokoiselta riippuen mistä kulmasta sitä katotaan.
2k-fanittajat haluaa vaan luoda itselleen illuusion että heillä on oikea kaukalo ja EA:n pelaajilla on lentokenttä.

NHL 10 pysytään, ei ole mitään syytä vaihtaa huonompaan
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

2K vs. EA -nahinointia varten on nyt oma ketju, jossa saa jatkaa vertailua alustasta ja pelin vuosimallista riippumatta.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Ja en mitannut pituutta, enkä mittaa:D Leveyden mittasin kun keskiviivalla oli apuja hehe. Pelin tuottaja (Littman) on kuitenkin entinen NHL pelaaja joten uskaltaisi toivoa että niinkin oleellinen asia kuin kaukalon koko olisi kunnossa, eihän se mitään takaa tosin.

Yllätti kyllä että litman olisi ollut NHL pelaaja. Mutta en nyt vielä NHLpelaajaksi kehuisi jos on vajaat kaksi peliä päässyt pelaamaan. Muuten kyllä ihan kunnioitettava suoritus.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Jos jaksais mennä johonkin joukkueeseen nii sillon toi 6 vs6 vois olla hyvä mutta ne joukkuepelit johon tulee kaikkialta random tyyppejä ni ne on ihan kauheitaita pelata. Joku älyää panna pelin pauselle koko ajan eikä pelipaikoista ole tietoakaan. Toivottavasti nämä pikajoukkuepelit saadaan sulavammiksi kympissä,
Juu ne Be A Pro randomi -pelit on kyllä "einiinhyviä". EASHL-pelit ovat kuitenkin paljon organisoidumpia ja perseilyä ym. ei tapahdu. Mainitsemiasi pikajoukkuepelejä on hankala saada kovin paljoa sulavimmiksi, koska eipä ne pelaajat mihinkään muutu. Samat perseilijät sielä jokatapauksessa pyörii.

EASHL:ssä on muuten sekin hyvä puoli, että kun löydät sen mukavan oman porukan, niin äkkiä alkaa sielä tyypit tuntumaan kavereilta ja ei ole todellakaan tunne että vain joidenkin random tyyppien kanssa pelaisi. Meilläkin kun on HCK:n sisällä nämä omat foorumit sun muut, missä jauhetaan aika paljon sellaisista asioista jotka ei liity milläänlailla kiekkoon, niin porukka on tullut kyllä tutuksi.

Suosittelen tutustumaan paremmin vaikka sitten NHL10:iin mennessä EASHL:n saloihin. Aluksi voi tympiä, kun pitäisi löytää mieleisensä porukka ja näin pois päin. Mutta on kyllä sitten myöhemmin palkinnut...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

EA voisi unohtaa myös ennalta purkitetut cut-scenet. Syö muuten uskomattoman paljon fiilistä aidon jääkiekko-ottelun tunteesta, kun pelikatkot on ennalta skriptattuja.
Jos ne eivät olisi scriptattuja, niin silloin ne kyllä pitäisi tehdä todella, todella hyvin parantaakseen tunnelmaa. 2k9:ssa tässä ei ainakaan onnistuttu, kun pelaajat törmäilevät päättömästi tauoilla tönkösti luistellessa toisiinsa, siitä on aito jääkiekko-ottelun tunnelma kaukana. Lisäksi minusta vihellyksen jälkeen näyttäisi EA:n uusimmassa olevan aivan riittämiiin scriptaamatonta aikaa tehdä mitä huvittaa. Muutenkaan en ole juuri koskaan kokenut cutsceneja tunnelman latistajina, paitsi joskus kun esimerkiksi täysin sama tuuletuspätkä on tullut kahdessa maalissa peräkkäin, vaan pikemminkin juuri päinvastoin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Juu ne Be A Pro randomi -pelit on kyllä "einiinhyviä". EASHL-pelit ovat kuitenkin paljon organisoidumpia ja perseilyä ym. ei tapahdu. Mainitsemiasi pikajoukkuepelejä on hankala saada kovin paljoa sulavimmiksi, koska eipä ne pelaajat mihinkään muutu. Samat perseilijät sielä jokatapauksessa pyörii.

EASHL:ssä on muuten sekin hyvä puoli, että kun löydät sen mukavan oman porukan, niin äkkiä alkaa sielä tyypit tuntumaan kavereilta ja ei ole todellakaan tunne että vain joidenkin random tyyppien kanssa pelaisi. Meilläkin kun on HCK:n sisällä nämä omat foorumit sun muut, missä jauhetaan aika paljon sellaisista asioista jotka ei liity milläänlailla kiekkoon, niin porukka on tullut kyllä tutuksi.

Suosittelen tutustumaan paremmin vaikka sitten NHL10:iin mennessä EASHL:n saloihin. Aluksi voi tympiä, kun pitäisi löytää mieleisensä porukka ja näin pois päin. Mutta on kyllä sitten myöhemmin palkinnut...

Täyttä asiaa, etenkin tuo EASHL:ssä oman porukan löytäminen... Kyllähän se porukka ns. kasvaa yhteen vaikka ei nyt oikeassa elämässä tunnettaiskaan.. Huomasin tuon, kun HC Piiskassa kauan pelailin ja sit ku päätettiin pitää kesätauko 09stä ja jatkaa 10:ssä, jolloin siirryin vähäks aikaa FCB:hen. Mut oli se jotenkin outo pelata kuitenkin. :rolleyes::)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

En ole vieläkään saanut vastausta kysymykseeni: VOIKO KAUSI-MOODISSA PELATA MONTA KAUTTA SAMAA TALLENNUSTA?

Niin ja olikos tässä KHL tai Sveitsin Liiga?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

En ole vieläkään saanut vastausta kysymykseeni: VOIKO KAUSI-MOODISSA PELATA MONTA KAUTTA SAMAA TALLENNUSTA?

Niin ja olikos tässä KHL tai Sveitsin Liiga?
En usko, että voi pelata kuin yhden kauden, tosin siitä ei ole varmaa tietoa vielä tässä vaiheessa varmaan kenelläkään. Sveitsin liiga on mukana, mutta KHL:stä en osaa sanoa. NHL 09:ssä oli ainakin Venäjän liiga, mutta en menisi takuuseen, että KHL löytyisi NHL 10:stä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom