Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ymmärtääkseni sisääntulobiisin ja maalibiisin saa laittaa.
Linkkiä?? Toi oli kyllä 360 demossa, mutta luulen että on jenkkilän julkkari...
Millon on yleensä kolahtanu postilaatikkoon ku ootte videogamesplussasta tilannu?
Kun shipped viesti kolahtaa sähköpostiin on viimeset 4-5 tilausta kestäny tulla postilaatikkoon 4 päivää siitä viestistä.
Mulla itse asiassa olis jo viime kauden paketti, ketä kiinnostaa.
Jos mitään muutoksia ei viime vuoteen ole tehty, niin lista näyttää seuraavalta:
Sisääntulo
<klips>
Jokaiselle joukkueelle voi, ja pitää laittaa nuo kaikki erikseen.Voiko jokaiselle joukkueelle laittaa erikseen maalibiisit vai onko kaikilla samat?
Kyllä niihin on vähän pidennystä tullut johtuen noista vihellyksen jälkeisistä kahinoista. Ehkä suunnilleen kymmenisen sekuntia lisää verrattuna 09:iin.Onko muuten tietoa, että onko noiden pelikatkobiisien pituudet muuttuneet mitenkään tuosta NHL 09:stä? Voisin nimittäin omaksi iloksi värkätä itselleni jonkinlaisen paketin, jossa semmosia biisejä, joista itse pitää / jotka sopivat eri tilanteisiin. Ei vaan kehtaisi kauheana värkkäillä, jos jääkin biisit liian lyhyeksi tms.
saako sen sitten ladata jostain sen koko soittolistan?
Onko demoo vielä tullut?
Olisit lukenut sieltä linkistä..
Hyvältä noi esimerkkibiisit ainakin kuulosti.
Millä tavalla tota musiikkia ylipäätnsä siirretään PS3:lle? Meneekö tikun kautta vai voiko esim suoraan omasta mp3-soittimesta siirtää NHL10:iin musiikit?