Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _wickedtah69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Ymmärtääkseni sisääntulobiisin ja maalibiisin saa laittaa.

Kyl voi mihin kohtaan vaan pelistä. valikoihinki jopa( ainakin boxil viime vuonna). Mut biisei kannattaa olla aika paljon, ku nainaki mua rupes potuttaa ku samat biisit soi koko ajan.:)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Kun shipped viesti kolahtaa sähköpostiin on viimeset 4-5 tilausta kestäny tulla postilaatikkoon 4 päivää siitä viestistä.

Olikin hyvä info tämä, mietin samaa itsekin kun tilasin sieltä tällä kertaa. Nyt saattaa tosin käydä niin että aikaisemmin saa suoraan kaupasta Suomesta, jos nuo 15. ja 18. pitävät paikkansa.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Jos mitään muutoksia ei viime vuoteen ole tehty, niin lista näyttää seuraavalta:

Sisääntulo
<klips>

Voiko jokaiselle joukkueelle laittaa erikseen maalibiisit vai onko kaikilla samat?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Onko muuten tietoa, että onko noiden pelikatkobiisien pituudet muuttuneet mitenkään tuosta NHL 09:stä? Voisin nimittäin omaksi iloksi värkätä itselleni jonkinlaisen paketin, jossa semmosia biisejä, joista itse pitää / jotka sopivat eri tilanteisiin. Ei vaan kehtaisi kauheana värkkäillä, jos jääkin biisit liian lyhyeksi tms. :p
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Onko muuten tietoa, että onko noiden pelikatkobiisien pituudet muuttuneet mitenkään tuosta NHL 09:stä? Voisin nimittäin omaksi iloksi värkätä itselleni jonkinlaisen paketin, jossa semmosia biisejä, joista itse pitää / jotka sopivat eri tilanteisiin. Ei vaan kehtaisi kauheana värkkäillä, jos jääkin biisit liian lyhyeksi tms. :p
Kyllä niihin on vähän pidennystä tullut johtuen noista vihellyksen jälkeisistä kahinoista. Ehkä suunnilleen kymmenisen sekuntia lisää verrattuna 09:iin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Natureboy näyttää tekevän NHL-joukkueille biisipakettia ja itse teen vain SM-Liigalle joten, kun valmiiksi saan, niin voin lähettää sen sitä haluaville. Yritän tehdä mahdollisimman todenmukaisesti nämä biisit, mutta esim. Ilveksen Enter Sandman/Thunderstruck sisääntulossa paistaa amatöörin käsi:D. Joidenkin joukkueiden biisien tiedot tuolla Jäähallimusiikki-sivustolla on heikompia, kuin toisien, eli jotain virheitä varmasti löytyy. Laitan erikseen myös jäähytilanteisiin sopivia biisejä, joiden määrä riippuu siitä, kuinka paljon löydän hyviä jäähybiisejä. Musiikissa mennään ClassicRock/HardRock/Metalli-linjalla. Yleisön melua/kaikua en rupea lisäämään biiseihin. Paketista kiinnostuneet voisivat lähettää yksityisviestiä, niin lähetän paketin heille, kun se on valmis.
Kävin tänään varaamassa GameStopista änärin ja ilmestyy kuulemma 30.9, mutta jos Suomessa se muualle ilmestyy aikaisemmin, niin kai se sitten tuollakin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Kuten sanottua, mulla on paketti, jossa löytyy mm. sisääntulobiisit, maalibiisit, jäähybiisejä, pelirangaistusbiisejä yms. Mutta jos joku vaan tietää että miten saan lähetettyä eteenpäin, kun tiedostolal on kokoa n. 470 MB
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Millä tavalla tota musiikkia ylipäätnsä siirretään PS3:lle? Meneekö tikun kautta vai voiko esim suoraan omasta mp3-soittimesta siirtää NHL10:iin musiikit?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Millä tavalla tota musiikkia ylipäätnsä siirretään PS3:lle? Meneekö tikun kautta vai voiko esim suoraan omasta mp3-soittimesta siirtää NHL10:iin musiikit?

Kyllähän se plege tunnistaa monia mp3-soittimia. Jos tunnistaa niin et tikkua tarvitse. Siitä vain kopioit ne biisit jotka haluat kovolle ja ilmeisesti NHL 10:ssä on sitten valikossa kohta josta voit valita mitä musaa pelissä kovolta soi.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom