Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _wickedtah69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]

Toi on niiiin totta. Asia, mikä on sapettanut EA:n kiekossa vuosi toisensa jälkeen. Nyt puhuvat, että veskojen skriptausta on vähennetty, mutta kenttätapahtumissa näköjään ei. En ymmärrä, miksei näitä seikkoja voida kitkeä pois, edes slidereilla. Kuka siinä häviää? Ei ainakaan pelaaja, tuskin myöskään EA. Tai sitten yrittävät tällä peitellä puolustavan tekoälyn heikkoutta, en tiedä.

NHL10 tarjolla on "CPU difficulty" slider, minkä gameplay producer ainakin sanoi poistavan tekoälyn nopeusedun. Kaveri siis myönsi että superstar tasolla NHL09 tekoälyllä oli nopeusetu, mutta tässä sen voi tuolla sliderilla kytkeä pois päältä.

Jää nähtäväksi miten tuo slideri toimii, ja mihin muuhun se vaikuttaa. Demossa tuo näyttäisi olevan puolessa välissä, harmi kun ei pysty muuttamaan ja kokeilemaan,
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]

On todellakin sääli, että urhelupelien tekijät eivät pane slidereitä demoihinsa. Sliderit voivat vaikuttaa pelikokemukseen jopa ratkaisevasti. Onneksi on mahdollista myöhemmin saada youtuben yms. kautta gameplay-pätkiä Custom-slidereillä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]

NHL10 tarjolla on "CPU difficulty" slider, minkä gameplay producer ainakin sanoi poistavan tekoälyn nopeusedun. Kaveri siis myönsi että superstar tasolla NHL09 tekoälyllä oli nopeusetu, mutta tässä sen voi tuolla sliderilla kytkeä pois päältä.

Jää nähtäväksi miten tuo slideri toimii, ja mihin muuhun se vaikuttaa. Demossa tuo näyttäisi olevan puolessa välissä, harmi kun ei pysty muuttamaan ja kokeilemaan,

Joo kysyin tuota niin tuolla on suuri vaikutus peliin, ehkä jopa suurin slidereista. Eli tuo vaikuttaa siihen esim että jos sinulla on nopea pelaaja joka on ollut pitkän vaihdon kentällä ja lähtee vaikka kiekon tavoittelu tilanteeseen pakin kanssa joka pelaa tuoreilla jaloilla niin etu on tietysti pakilla vaikka arvoissa ero olisi hyökkääjän puolella. Taas sitten jos molemmat ovat juuri hypänneet boksiin niin tuo hyökkääjä puhaltaa pakin ohi. Jos oikein suomensin niin tuolla halutaan eroon tuosta huijaavasta tekoälystä joka antaa niin sanotun boostin koneelle.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]

Offtopic: pakko laittaa mutta oli niin runollista lukea viestisi :)

(Lausutaan voimakkaalla paatoksella ääneen)

Jännää olisi,
jos netissä kun pelaisi.
...
ja matsi pian alkaisi
niin kiekon maalin laittaisi

Tämä ei ollut mitenkään tarkoitus ketään loukata, vaan ottakaa huumorilla, näitähän tulee kaikille :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]

On todellakin sääli, että urhelupelien tekijät eivät pane slidereitä demoihinsa. Sliderit voivat vaikuttaa pelikokemukseen jopa ratkaisevasti. Onneksi on mahdollista myöhemmin saada youtuben yms. kautta gameplay-pätkiä Custom-slidereillä.

Jotkut pelit ovat jo valmiiksi tarpeeksi hyviä ettei asetuksia tarvitse säätää. Muutenkin jos noita säätää, niin tärkein eli online pelaaminen menee aivan sekaisin :rolleyes:

Jes, pääsin kokeilemaan totapolviltaan laukomista ja ihan hyvä lisähän se on. Ainoo mikä on hölmöä on se kun pelaaja liukuu joskus jopa 5 metriä polviltaa, vaikka ylös ehtisikin nousta.

Niin ja onko myös rankkarit siirrettyjä? Eli vihelletään vasta kun vastustaja saa kiekon. Tässä ainakin on ja tuntuu oudolta. Siis voi vaikka 5 minuuttia pyörittää peliä ja vasta sitten vihelletään :p
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]

Niin ja onko myös rankkarit siirrettyjä? Eli vihelletään vasta kun vastustaja saa kiekon. Tässä ainakin on ja tuntuu oudolta. Siis voi vaikka 5 minuuttia pyörittää peliä ja vasta sitten vihelletään :p

Eks se silleen mee että jos ei esim. saa polviltaan maalia(menee ohi tai molari torjuu) niin tuomari viheltää rankkarin heti. Jos muistan oikein....
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]

Paljon on kyselty pelaajien erkkareista. Ja pelissä on seuraavanväriset erkkarit:

- Musta
- Valkoinen
- Tummansininen
- Punainen
- Keltainen
- Vihreä
- Vaaleansininen
- Pinkki
- Oranssi
- Violetti

Maalivahdeilla on myös mahdollisuus valita kaulasuojus.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]


Olipa jonnin joutava pätkä! Siinä vaiheessa missä rupes kiinnostamaan niin pätkä loppui.. Eli skillsien säätämisen kohdalla. Muutenhan nuo valikot ja vaihtoehdot olivat kuin suoraan 09:stä..

Eli kuinka yksilöllisiä pelaajista voi saada? 09 eroa sai tehtyä lähinnä paino-pituus muutoksilla. Mun mielestä homman pitäis olla niin monipuolista, että pelaajan väsäämisessä menis yks ilta ja mäyräkoira olutta.. Paras vaihtoehto olisi noiden taitopisteiden kohdalla se, että sulla on esim. 5000pistettä -> käytä miten haluat.. Jolloin pelaajan keskiarvoksi tulisi vaikka noin 75-80. Tälläi kaukalossa vilisis todella värikästä porukkaa..
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]

Olipa jonnin joutava pätkä! Siinä vaiheessa missä rupes kiinnostamaan niin pätkä loppui.. Eli skillsien säätämisen kohdalla. Muutenhan nuo valikot ja vaihtoehdot olivat kuin suoraan 09:stä..

Eli kuinka yksilöllisiä pelaajista voi saada? 09 eroa sai tehtyä lähinnä paino-pituus muutoksilla. Mun mielestä homman pitäis olla niin monipuolista, että pelaajan väsäämisessä menis yks ilta ja mäyräkoira olutta.. Paras vaihtoehto olisi noiden taitopisteiden kohdalla se, että sulla on esim. 5000pistettä -> käytä miten haluat.. Jolloin pelaajan keskiarvoksi tulisi vaikka noin 75-80. Tälläi kaukalossa vilisis todella värikästä porukkaa..

Tarkoitat siis NHL 2000 tyllistä systeemiä? Eli kaikkia tehoja ei voi laittaa täysille. Pilaisi koko pelin. Nykyinen systeemi on hyvä ja mitäpä sitä enää muuttamaan :)

E: Vai tarkotatko Be a Pro?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]

Tarkoitat siis NHL 2000 tyllistä systeemiä? Eli kaikkia tehoja ei voi laittaa täysille. Pilaisi koko pelin. Nykyinen systeemi on hyvä ja mitäpä sitä enää muuttamaan :)

E: Vai tarkotatko Be a Pro?

Be A prosta tai EASHL oli puhe(ilmeisesti).
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]

Eli kaikkia tehoja ei voi laittaa täysille. Pilaisi koko pelin.

Mun mielestä peli on pilalla siinä vaiheessa kun kaikki skillit on tapissa ja ukon overall on 99 kun 100 ei vissiin voi olla. Pate varmaan tossa tarkotti, että aluksi olisi jokin könttä pisteitä, jotka voisi sijoittaa haluamallaan tavalla. Pisteitä olisi sen verran, että ukon luotuasi sen overall olisi 75:n paikkeilla, josta sitä voisi sitten jatkokehittää saadulla kokemuksella tulevaisuudessa. Toki jokin skilli voisi olla 99, mutta se olisi sitten toisaalta pois. Näin saataisiin vähän erilaisuutta kentälle eikä kaikki olisi niistä samoista muoteista valettu ja ne pienet erot tulisi niistä kytysestä 20 pisteestä mitä saa vapaasti laittaa lopuksi kun kaikki on saavutettu...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]

Mun mielestä peli on pilalla siinä vaiheessa kun kaikki skillit on tapissa ja ukon overall on 99 kun 100 ei vissiin voi olla. Pate varmaan tossa tarkotti, että aluksi olisi jokin könttä pisteitä, jotka voisi sijoittaa haluamallaan tavalla. Pisteitä olisi sen verran, että ukon luotuasi sen overall olisi 75:n paikkeilla, josta sitä voisi sitten jatkokehittää saadulla kokemuksella tulevaisuudessa. Toki jokin skilli voisi olla 99, mutta se olisi sitten toisaalta pois. Näin saataisiin vähän erilaisuutta kentälle eikä kaikki olisi niistä samoista muoteista valettu ja ne pienet erot tulisi niistä kytysestä 20 pisteestä mitä saa vapaasti laittaa lopuksi kun kaikki on saavutettu...

Näinhän se on toteutettu ainakin Fifa09:n BaP:ssa, mutta kuitenkin online-mätöissä itse tehtyjen ukkojen overall oli muistaakseni 82, joka toki tasoittaa sitten pakkaa aika paljon. Sikäli hyvä, toisaalta huono... ehkä se overall saisi kasvaa hitaammin, jolloin tuota online-rajoitusta ei tarvisi noin rankasti käyttää... mutta eniveis, tuo voisi olla hyvä lähtökohta tässäkin pelissä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]

NHL10 tarjolla on "CPU difficulty" slider, minkä gameplay producer ainakin sanoi poistavan tekoälyn nopeusedun. Kaveri siis myönsi että superstar tasolla NHL09 tekoälyllä oli nopeusetu, mutta tässä sen voi tuolla sliderilla kytkeä pois päältä.
Taisi olla myös toiseksi vaikeimmalla tasolla. Toivottavasti tuo vaikuttaa myös niin, ettei kiekot loiki lähes järjestään AI-lapaan.

Jää nähtäväksi miten tuo slideri toimii, ja mihin muuhun se vaikuttaa. Demossa tuo näyttäisi olevan puolessa välissä, harmi kun ei pysty muuttamaan ja kokeilemaan,
Oli jo aikakin EA:lta saada koneelle omat sliderit. Odotan suurella mielenkiinnolla miten niillä pystyy vaikuttamaan peliin. EA-porukka naureskelee, kun 2K-kiekkoilijat puhuvat slidereista, mutta se nyt vaan on niin, että niillä saa pelin juuri itselleen sopivaksi ja naristavaa jää paljon vähemmän.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype]

Mun mielestä peli on pilalla siinä vaiheessa kun kaikki skillit on tapissa ja ukon overall on 99 kun 100 ei vissiin voi olla. Pate varmaan tossa tarkotti, että aluksi olisi jokin könttä pisteitä, jotka voisi sijoittaa haluamallaan tavalla. Pisteitä olisi sen verran, että ukon luotuasi sen overall olisi 75:n paikkeilla, josta sitä voisi sitten jatkokehittää saadulla kokemuksella tulevaisuudessa. Toki jokin skilli voisi olla 99, mutta se olisi sitten toisaalta pois. Näin saataisiin vähän erilaisuutta kentälle eikä kaikki olisi niistä samoista muoteista valettu ja ne pienet erot tulisi niistä kytysestä 20 pisteestä mitä saa vapaasti laittaa lopuksi kun kaikki on saavutettu...

Juurikin näin! Ja Bap ja eashl tarkoitin. 09 pisteillä ei käytännössä ollut mitään merkitystä.. Toisaalta.. musta olis tavallaan väärin sekin, että sais laittaa jotku kohda 99:ksi sillä aika harva OIKEA pelajaa on täydellinen missään.. joten maxit voitais rajoittaa johonkin 92-93 tasolle. Esim. J.Lehtinen oikeasti ei taida olla NHL:n nopein ja kovin vetäjä vaan hänen parhaat puolut tulevat hyvin esiin joukkuepelaajana, pirun hyvänä puolustavana pelaajana ja kovana raatajana..eli overal 85?? Ovechkinin tyylisiä pelaajia ei Nhl:ään kovinkaan montaa mahdu, vai oonko väärässä. Ja en edes hänelle laittaisi vetoa tai nopeutta 99 arvoksi.. Asiasta voi olla montaa mieltä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom