Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _wickedtah69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Kuulostaa hyvältä tuo fantasy draft :) Sitten voimme verrata joukkueitamme täällä KFINissä :rolleyes:

Tämä on se asia, mikä pakottaa ostamaan pelin :cool:

Olen odottanut EA:lta ihmettä näihin maalivahti asioihin jo parisen vuotta. EA:n mokeilta puuttuu yksi tämän päivän käytännöllisimmistä asennoista kun puhutaan tolpalla pelaamisesta, ei nykyajan moket seiso siinä tolpalla jalat yhdessä leikkien jotain ron hextallia. Nykyään modernit maalivahdit tolpalla ollessaan (jos on laukaus tai maalille nousu tapahtumassa) käyttää toispolviasentoa, en osaa selittää niin laitoin pari kuvaa :rolleyes:

http://a.espncdn.com/photo/2008/1105/nhl_a_Backstrom_300.jpg

http://www2.ottawasenators.com/_static/images/www/pages/feb17pregame.jpg

Henrik Lundqvist Pictures - NHL All Star Game - Zimbio

toi asento on vaan paras kun kiekko lähestyy tarpeeksi pienestä kulmasta. se peittää paljon ja siitä pääse nopeesti kaikkiin suuntiin, ylös,eteen,sivulle. mieluummin laittaisi perus asiat maalivahdeille kuntoon ennen kuin lisälee jotain uber selän takaa mailalla torjuntoja.
ugh! olen puhunut ;)

Kuulostaa hyvältä tuo fantasy draft :) Sitten voimme verrata joukkueitamme täällä KFINissä :rolleyes:

Tämä on se asia, mikä pakottaa ostamaan pelin :cool:

Munkin mielestä paras ominqaisuus. Ja mikä parasta, nyt ei oo enää sitä kenttien kemia juttua.
Nhl08, kun yritin saada parhaat kemiat kentille, katoin aina, että jos ostan tarkan laukojan, niin sit mun pitää ostaa pelinrakentaja, ja sit voima hyökkääjä, jotta kentän kemia olisi täydellinen. Nyt voi sitten vaan valita ne lempipelaajat.
Unelma ykköskenttäni olis varmaan:
Nash Parise Gagne
Zidlicky Weber
Rinne

Siin alus ku se kuvas sitä päävalikkoo, niin siin sivussa oli parhaat vapaat agentit. Joukkoon kuului mm.Pavel Brendl, joka pelaa khl:ssa (ovrl. 82).

Videossa 2.26 min

Joo niinpäs näytti olevan, loistavaa. Ja tepsistä tuttu Lee Sweattki löyty listalta näköjää, tais pelata Itävallassa edelliskauden :)

Mutta tässähän on se pelko myös että KHL:ää ei ole ollenkaa pelissä ?

Yleensä ne liioittelee peliä sen verran, että suurin osa puheesta ei ole totta. Monessa pelissä luvataan sitä ja tätä, mutta ei niitä lupauksia kuitenkaan ole toteutettu peliin.
Ihanko totta? Eivätkö mainospuheet aina olekaan totta? Olen kuitenkin ihan itse sattunut näkemään pelistä julkaistuista videoista, että nuo annetut lupaukset liittyen Be a GM -muotoon ja peleissä olevaan tunnelmaan pitävät paikkansa, ja silmiini kyllä uskon.

onkos tuo tullut ennakkomyyntiin vielä mihinkään peliliikkeeseen?

Muistan vielä viime vuotisen parin viikon lisäodotuksen ps3 versiolle :rolleyes:

Muistan vielä viime vuotisen parin viikon lisäodotuksen ps3 versiolle :rolleyes:

Joo mä muistan saman :) menin 11.9 ostamaan sitä giganttiin ja kun ei löytyny mistää menin kassalle ja kysyin nii sanottii et peli myöhästyy, varasin sen sit, ja ku se tuli viimein 24.9 (?) nii gigantti oli nostanu hinnan 49.90:stä 59.90:een mut ku mulla oli varaus ja siinä hintana oli 49.90 nii sain vielä 10euroo halvemmalla :D

En tiedä onko video täällä vielä ollut, mut tossa näkyy ainakin tappelutsydeemi. Hyvältä näyttää täytyy myöntää!

YouTube - IGN Video NHL 10 PlayStation 3 Gameplay West All Stars vs East All Stars

Nauroin ihan ääneen tuolle ekalle maalille, tuli sen verran puskista :D:D

Helvetin ärsyttävällä näytti tappelussa ainakin tuo pelaajan "pään läpi" zoomautuminen. Sais tapahtua paljon nopeemmin, eikä just vähä ennen ekaa lyöntiä.

Toinen maali jo näytti vähän enemmän perinteiselle riisto-syöttö-laukaus -maalille, jossa onetimer oli jopa oikeutettu. Onko kukaan nähnyt vielä yhtään pelivideota, jossa maali on tehty jotenkin muuten kuin onetimerilla?

EDIT: Jos ennakkotilaan NHL10:n esim. Kanadasta tai Saksasta, niin saanko sen kuitenkin käteen samoihin aikoihin kuin Suomesta saisin? (Eli meneekö julkaisut mantereittain jotenkin "aallossa") Halvempi hinta houkuttelisi kyllä.

Mihin ne kaikki muut pelaajat yhtäkkiä siitä kentältä katosivat tuossa tappeluvideossa? :confused:

Näyttää vieläkin liikaa NHL08:lta, jonka jälkeen skippasin 09:n pelattuani sitä kaverilla BAP-moodissa ja ihan vastakkain. Laittaisivat nyt joskus sen kiekkofysiikan kuntoon ja myös syötöt niin, etteivät mene suoraan lapaan vaan joutuvat välillä jopa kurkottelemaan sitä syötön mennessä liikaa lavasta ohi... :(

kyllähän ne kokoajan joutuu ottamaan rystyllä tai yhdellä kädellä kiekko vastaa, katos uudestaa ;)

Näyttää ihan hyvältä. Ite ainakin huomaan sen että useimmissa syötöissä tuo mailakin menee jo aika aidosti, miten kuuluukin varsinkin niissä tilanteissa kun syöttää eteenpäin.. Veikkaan että tää peli on aika loistava!

EDIT: Marleun maali näytti tosi aidolt siin videos (All-star matsis) veikkaan et muutkin huomas, mut liian paljon edelleen onetimereita? Itse ainakin tykkään harrastaa sitä 09, kun on 1v1 ja koitan ampuu pakinjaloist tulisen ranun yläpesää, niinkuin OVY :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kommentit tuosta tähdistöottelu videosta:

Miksi en yllättynyt yhtään että molemmat maalit taas onetimereillä. Eikö tässä munlaisia maaleja voi tehä? Rebound maaleja pitäisi tulla enemmän. Oikeestihan neljäs (vai kolmas)osa maaleista tehään juuri niistä.

Tuo toinen maali oli tosiaan melko realistinen laukaus. Eipä oo tollasia 09:issä :)

Tuo toinen maali oli tosiaan melko realistinen laukaus. Eipä oo tollasia 09:issä :)

Niinpä, oon ihan samaa mieltä, se toinen maali vaikutti ihan realistiselta, laukaus lähti vähän edestä nii ei tullu semmosta täydellistä rannetta mikä ei ole mahdollista oikeasti, mitä vastaavassa tilanteessa 09:ssä olisi vielä tullut luultavasti.

Laukoisivat perkele niitä kauko laukauksia viivalta jotta näkisi ohjaavatko maalivahdit niitä kulmiin jos ei ole maskia!
Päästäis mut pelaa näitä testi pelejä! :mad:

kyllähän ne kokoajan joutuu ottamaan rystyllä tai yhdellä kädellä kiekko vastaa, katos uudestaa ;)

Kyllähän nuo syöttöanimoinnit paremmalta näyttää kuin 08:ssa, josta on enempi kokemusta takana. Mutta silti tuo kiekon magneettimainen siirtely häiritsee. Vieläkään vaan en bongannut semmosia syöttöjä, jotka menevät vaikka metrin-kaksi pelaajan eteen ja vastaanottava pelaaja yhdellä kädellä tosissaan kurottamaan siihen kiekkoon. Hutisyöttöjäkään ei kauheasti tullut.

Edit. Nyt hiffasin mikä tossa magneettisuuden lisäksi häiritsee. Noilla ukoilla on hillittömän nopeat kädet jokaisella. Tässä videossa 1.57 kohdalla pelaajan kiekon vastaanotto on melko villi (räikein esimerkki pikaisella vilkaisulla): http://www.youtube.com/watch?v=zZiMfDMGF-0

Edit2. Tjooh, mä poistun tästä ketjusta. Kuitenkin olen sitä vähemmistöä, joka pelistä ei niin innoissaan ole. :)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom