Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko monella semmonen fiilis, että ainakin neljäsosa kaikista maaleista on tälläisiä?

Tietysti helpoimmalla vaikeustasolla saattaa tuollaisia tulla, mutta harvoin olen nähnyt. Kerran oli samanlainen tilanne: Kiekko jäi maaliviivalle eikä maalivahti tai vastustajan pelaaja saanut sitä pois vaan vähän ajan päästä peli poikki.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Erikoinen ranked matsi äsken. Voitin pelin 5-4 jatkoajalla, vastustaja voitti laukasutilastot 34-14 ja sai 3 rangaistuslaukausta:eek: Olin häviöllä kolmannessa erässä 4-1. Ja sitten noissa rankkareissa tuli joku outo bugi. Eli minun kuvakulmani on toisessa päässä maalissa:D Hyvähän siinä on tihrustella että miten siellä toisessa päädyssä maalivahti lliikkuu... Sain onneksi käsitttämättömällä pullalla torjuttua senkin :p

Onkos muilla käynyt samoin? Kyse siis siitä että peli luulee että rankkari lauotaan toiseen päähän, joten veskarin kuvakulma on siellä. Voit kuitenkin ohjata veskariasi, joka ei ole kuitenkaan kovin kannattavaa;)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos muilla käynyt samoin? Kyse siis siitä että peli luulee että rankkari lauotaan toiseen päähän, joten veskarin kuvakulma on siellä. Voit kuitenkin ohjata veskariasi, joka ei ole kuitenkaan kovin kannattavaa;)

Joo, tapahtunut on.
Kiva vääntää eka tiukka peli ja päätyä rankkareihin huomatakseen että kuvakulma on sieltä syvältä.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos muilla käynyt samoin? Kyse siis siitä että peli luulee että rankkari lauotaan toiseen päähän, joten veskarin kuvakulma on siellä. Voit kuitenkin ohjata veskariasi, joka ei ole kuitenkaan kovin kannattavaa;)

Yksinpelin puolella huomannut että näin on käynyt kun olen kiirehtinyt X:n kanssa, en tiedä auttaako mutta kannattaa koittaa katsoa se edellinen uusinta loppuun asti. Ainakaan yksinpelissä veskarina en ole tähän törmännyt enään kunhan maltan vähän sen uusinnan skippaamisen kanssa.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Donkameni sanoi:
Hitto kun noita maalilauluja ei saa toimiin niin että jos teet vieraissa maalin niin soisi oman joukkueen maalilaulu. Luulin aluksi näin ja hieman viittunnuin ku jokerit tekee ekaks hakamettässä maalin ja alkaa soimaan we are the kings
Eikös siellä jokaisen joukkueen kohdalla Media Hubissa ole kohta "Away Goal", siis vierasmaali? Siihen vain laitat sen kappaleen, jota haluat kuunnella, kun vierasjoukkue kyseisen joukkueen kotipelissä tekee maalin. Näin tuo siis on ainakin boxin puolella.


Onko monella semmonen fiilis, että ainakin neljäsosa kaikista maaleista on tälläisiä?
Ei ole kympissä tapahtunut juuri tuolla tavalla kertaakaan, mutta pari kertaa on kyllä vähän voimakkaampi ja eri kulmasta tullut syöttö kimmonnut maalivahdin jalasta maaliin. Ysissä tuollaisia sitten näkikin ihan riittämiin.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei ole kympissä tapahtunut juuri tuolla tavalla kertaakaan, mutta pari kertaa on kyllä vähän voimakkaampi ja eri kulmasta tullut syöttö kimmonnut maalivahdin jalasta maaliin. Ysissä tuollaisia sitten näkikin ihan riittämiin.
Tarkotin ylipäätänsä tommosia maaleja, mitkä tulee epäonnistuneesta takakulmallesyötöstä. Tulee ihan pirun usein semmosia maaleja, että menee joko moken kautta etukulmasta tai omista pelaajista, jotka yrittävät estää one-timerin.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

ONGELMA!!!!!
Kävin ostamassa tuon nhl 10 ja kun yritän käynnistää peliä, se ilmoittaa että päivitys on saatavilla asenna se ensin ennenkuin pystyt pelaamaan tjsp. Kun painan ok, pleikkari buuttaa ja mitään päivitystä ei näytä asentuvan ja peliä ei näy pelivalikossa joudun ottamaan cd:n pois ja laittaa takaisin sisään jolloin se ilmestyy, kun koitan käynnistää peliä uudestaan se ilmoittaa taas että päivitys saatavilla, eli toisin sanoen pystyn käynnistämään pelin ainoastaan kun verkkoyhteys on pois päältä jolloin se ei ehdota päivityksiä. Onko jollain ollut sama ongelma tai onko jollain tietoa miten tämä ratkaistaan.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites tuo Eashl Pelaajan taitopisteitä saa parhaiten kartutettua pelaamalla? muutamia kymmeniä pelejä tullu pelailtua Eashl joukkueessa mutta eipä pisteitä vielä ole tullut :(
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo-o, ei ole Be a GM:ssä vastustajien tekoäly vieläkään ihan kohdallaan. Varsinkin pelaajakaupoissa tulee välillä aivan älyttömiä ehdotuksia ja sellaisia menee myös läpi. Aloitin pelaamisen Islandersilla (kun pääsi varaamaan ykkösenä, vaikka Tavares yms. löytyi jo tiimistä) ja draftissa tein seuraavat kaupat:

Itse ehdotin:
Kolmosveska Martin Biron, joku tusinapelaaja kolmosesta <-----> David Backes + Dan Cloutier.

Anaheim ehdotti:

Mark Streit + Jeff Tambellini <----> Ryan Getzlaf + Todd Marchant + 3rd round pick

Hauskaa oli, kun St. Louisin GM kettuili vielä kaupan hyväksyessään, että "toivottavasti tiedät mitä teet". Anaheimin tarjous myös tiputti totaalisesti, koska en uskonut Getzlafin lähtevän sieltä millään. Ei vaihdot mene yhtä räikeästi läpi kuin NHL09:ssä, mutta realistisuudesta ollaan vielä kaukana.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Laitetaan nyt tännekin...

Millaisia slidereita (asetuksia) suosittelette? Itse olen kokeillut useita, mutta mikään ei tunnu kauhean hyvältä.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Laitetaan nyt tännekin...

Millaisia slidereita (asetuksia) suosittelette? Itse olen kokeillut useita, mutta mikään ei tunnu kauhean hyvältä.

Itse väänsin tällaiset ja nautin suuresti. En jaksa suomentaa, pakko lontoon taipua sen verran, että näistä saa selkoa :)

Pro tai All-Star
7 minuutin erät
Penalties - max
Penalty scaling - 2 clicks
Fighting - 3 clicks

(eka numero pelaajan arvo, toinen tietokoneen)

Basic
Tuner - v1.01 (tai viimeisin)
CPU Aid - Hardcore
Game Speed - 2 clicks
Attribute Effects - max
Fatigue Effect - 4/4
Fatigue Recovery - 2/2
Injury Occurrence - 3/3
Puck Control - 0/0
Player Acceleration - 2/2

AI
AI Learning - 3 (increase for more of a challenge)
CPU Difficulty - 3 (increase for more of a challenge)
CPU Faceoff Difficulty - 3
Fight Difficulty - 2
CPU Penalities - max
CPU Teammate Penalties - max

Passing
Pass Assist - 3
Manual Passing - off
Pass Speed - 2
Saucer Pass Speed - 2
Pass Accuracy - 2/0
Pass Interception – max molemmilla

Shooting
Shot Accuracy - 3/3
Shot Power - 5/5
Slap Shot Accuracy - 4/3
Slap Shot Power - 5/5
One Timer Accuracy - 3/3

Checking
Hit Difficulty - max
Aggression - 6/6
Hit Power - 1/1
Stick Lift Efficiency - 3/3
Poke Effectiveness – max molemmilla

Goalies
Goalie Pasing - 1
Goalie Cover Puck Frequency - maxed
Goalie Screen Effectiveness - 4/4
Goalie Reaction Speed - 2/2
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelaan Be a Prota. Ongelmana on seuraava:

Pelaan nyt Toronton ykkösketjussa. Kaikki meni hyvin vielä kolmosketjussa, mutta kakkoseen noustuani kh ei millään voita aloituksia. Sama juttu vielä nyt ykkösketjussakin (pelaan itse ol). Joka ikisen ottelun loputtua aina on alotukset jotain 20-2 vastustajan hyväksi. Eli siis miten saisin tämän kh voittamaan edes puolet enemmän aloituksia? Hieman haastavaa kun pääsee yrittämään maalia vasta vastustajan hyökkäyksen jälkeen.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelaan Be a Prota. Ongelmana on seuraava:

Pelaan nyt Toronton ykkösketjussa. Kaikki meni hyvin vielä kolmosketjussa, mutta kakkoseen noustuani kh ei millään voita aloituksia. Sama juttu vielä nyt ykkösketjussakin (pelaan itse ol). Joka ikisen ottelun loputtua aina on alotukset jotain 20-2 vastustajan hyväksi. Eli siis miten saisin tämän kh voittamaan edes puolet enemmän aloituksia? Hieman haastavaa kun pääsee yrittämään maalia vasta vastustajan hyökkäyksen jälkeen.

Eikös toronton ykkös sena oo Grabovski jonka aloitus taito on 55?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

mikäs tätä ny riipoo. pelannu tosa jonku 3-5 pelii tänää tota joukkuepelii. nii eipä sitte jää pelit eikä pisteet muistiin. yritä siin ny si saada tarvittavat pelimäärät kasaan :mad:
Ja kyllä. Onpi ihan noit arvo otteluja.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Eikös toronton ykkös sena oo Grabovski jonka aloitus taito on 55?

Kappas vaan. Saakos tuota Grabowskia siirrettyä muuhun ketjuun tai suolattua pois joukkueesta tj.? Äsken hän sai pelikiellon ja nyt on yhtä juhlaa, kun tilalle tuli kh joka oikeasti voittaa aloituksia.


Asiasta kolmanteen; miten pääsen toiseen joukkueeseen ensi kaudeksi? Olisi siistiä mennä vaikka Islandersiin ja voittaa sillä Stanley Cup.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kappas vaan. Saakos tuota Grabowskia siirrettyä muuhun ketjuun tai suolattua pois joukkueesta tj.? Äsken hän sai pelikiellon ja nyt on yhtä juhlaa, kun tilalle tuli kh joka oikeasti voittaa aloituksia.


Asiasta kolmanteen; miten pääsen toiseen joukkueeseen ensi kaudeksi? Olisi siistiä mennä vaikka Islandersiin ja voittaa sillä Stanley Cup.

Itsekin olen välillä ihmetellyt, että aika useassa muun maailman joukkueessa on kh aloitukset jotain 60-69... Harvasssa ovat hyvät aloittajat.. Tuskinpa nyt oikeasti pakit ovat etevämpi aloituksissa kuin ykkös sentteri.. tai mistä mä mitään tiedän..
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

En jaksanut syystä tai toisesta alkaa kelaamaan koko ketjua läpi yhden kysymyksen toivossa, joten voitteko kertoa onko muille käynyt vielä PS3-järjestelmäpäivityksen jälkeen että koko PS3 ns. tilttaa kokoonpanosiirroissa Petri Koskisen (SaiPa) kohdalle. Kaverilla ja itselläni sama tapahtuu joka kerta ja kun ostimme kaverini kanssa pelin samasta kaupasta samaan aikaan eli onko vikaa tuote-erässä vai onko yleinenkin ongelma PS3-versiossa, koska 360:n puolella samaa ei kuulemma ole tapahtunut. :confused:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

En jaksanut syystä tai toisesta alkaa kelaamaan koko ketjua läpi yhden kysymyksen toivossa, joten voitteko kertoa onko muille käynyt vielä PS3-järjestelmäpäivityksen jälkeen että koko PS3 ns. tilttaa kokoonpanosiirroissa Petri Koskisen (SaiPa) kohdalle. Kaverilla ja itselläni sama tapahtuu joka kerta ja kun ostimme kaverini kanssa pelin samasta kaupasta samaan aikaan eli onko vikaa tuote-erässä vai onko yleinenkin ongelma PS3-versiossa, koska 360:n puolella samaa ei kuulemma ole tapahtunut. :confused:

Ihan yleinen ongelma se on. Itellä kans sama juttu, mutta lataappa tuolta Rosteri-ketjusta kokoonpanot, niin ei tuu sitä ongelmaa, että peli jumittaa. :)
 
Ylös Bottom