Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä


Ei ole tämä vanha kikka, pelaajan kasvosuunta on koko ajan maalia kohti mainitussa tavassa. Eipä tuota kannata vatvoa, pitää vaan olla antamatta läpiajoja.

Tänään ollut hemmetin hyvät pelit muutenkin meidän tiimillä, me on perhana opittu puolustamaan! Muutenkin todella kurinalaista peliä. Muutama tähti hyökkäyksessä ja voittoja tippuu. Kuuden voiton putki tämän päivän saldona kolmen tappion jälkeen ja pisteitä ropisee. Päästettyjä maalejakin vain neljä tuossa voittoputkessa. Pelaajiakin on ollut kiitettävästi mukana, kolmesta kuuteen.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

että mites ton ultimate roster packin saa käyttöön? Ilmeisesti pitää ensi ladata tuolta sivuilta, mutta sen jälkeen menee mulla sormi suuhun. Jos joku jaksaa/viittii vääntää tyhmälle änäri-fanille sen verran että miten mä ton saan pleikkariini ja käyttöön. ?
Siellä sivulla lukee ohjeet mitä tulee tehdä ja miten toimia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuleeks noita uusia päivityksiä lainkaan tonne online--->oma nhl-->kokoonpanopäivitykset?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei saatana mä pysty noilla Flyermanian slidereilla pelaamaan. Vaihdoin takaisin alkuperäiset niin peli tuntuu nyt minulle sopivammalta. Jos löydätte netistä lisää vaihtoehtoja niin saa ehdottaa.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse kaipailisin _hyviä_ slidereitä tuohon Be a Pro -pelimuotoon. Olisi niin loistava pelimoodi, jos saisi yhtään paranneltua slidereilla. Eli jos jollain on hyvät, niin nekin saa heittää tiskiin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei saatana mä pysty noilla Flyermanian slidereilla pelaamaan. Vaihdoin takaisin alkuperäiset niin peli tuntuu nyt minulle sopivammalta. Jos löydätte netistä lisää vaihtoehtoja niin saa ehdottaa.
Mä vaihdoin noi Flyermanian toisiin jotka löyty sieltä samalta foorumilta (4 tähden ketju). Ne on mun makuun hyvät, noin 10 matsin kokemuksella. Muutamat sliderit tosin säädin hitusen itelle sopivammaks, mutta nyt loppu säätö ja keskittyy pelailuun. Voin illalla postata jos et löytänyt.

Sharpin namupassi:
OT Gamewinner vs NSH | EA SPORTS
Ykkösdraftin eka maali (lepakko) uppoaa:
1st Draft scores 1st G | EA SPORTS
Joo aika surkeita oli. :o
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä vaihdoin noi Flyermanian toisiin jotka löyty sieltä samalta foorumilta (4 tähden ketju). Ne on mun makuun hyvät, noin 10 matsin kokemuksella. Muutamat sliderit tosin säädin hitusen itelle sopivammaks, mutta nyt loppu säätö ja keskittyy pelailuun. Voin illalla postata jos et löytänyt.

Jep, kyllähän ne löytyi. Pitääpä kokeilla noita. Kiitos!

**Lordofthething's realistic Superstar Sliders** - Operation Sports Forums
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Juuri nuo. Pikavilkaisulla noi on muuttunu näköjään matkan varrella sen verran että näyttää täsmälleen niiltä mun "custom" slidereilta jossa nuo oli pohjana. :)

Superstar ja 6min nuo on toiminut ihan hyvin.

Joo, eihän hullukaan pelaa 12 min erillä, kuten tuolla näyttää olevan tapana.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo kiitti noist! Oon koittanutki ite ettii musia ja seurata peleissä mut tuoltahan ne löytyy hyvin :)

Eipä kestä! Joku on kyllä todella jaksanu panostaa. Joku kun nää kaikki pätkii ja tekee paketin niin lupaan kyllä sille illan tarjota ;)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Eipä kestä! Joku on kyllä todella jaksanu panostaa. Joku kun nää kaikki pätkii ja tekee paketin niin lupaan kyllä sille illan tarjota ;)

Hahah, ite en jaksa kun "vaan" jonku 50 biisii ladata ja heittää iha sillai vaan, en jaksa alkaa leikkaileen ku ei se niin elämästä ja kuolemasta oo.. Ja vituttaa ku ajatuksena oli et tekisin peliin mainoksia youtuben kautta (tyyliin jtn. Koff jne mainoksii et niit kuuluu siel katkoil) mut ku ei löydy youtubesta niitä: :( Muutaman mainoksen löysin mut siihen se jäikin, no tuohan sekin jotai lisäfiilistä peliin. :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuinkas tuo tehdään?

Siis, painat L2 pohjaan. Laitat oiken tatin sinne suuntaan minkä kätinen pelaaja on, eli leftin miehellä vasemmalle. Sitten ihan pientä liikettä ylös alas ylös alas sillä oikella tatilla, niin pelaaja "pyörittää" mailan lapaa kiekon ympärillä.. Muista ettet tee liian isoaa liikettä tatilla, muuten pelaaja laukaisee kiekon.

http://www.youtube.com/watch?v=wUgwd1Ej0OE

Aika luolla tuollainen maali kuin tälläkaverilla. Ajassa:0,45 eteenpäin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pitää nyt vielä ottaa kantaa tähän BaP:iin, sillä itse aloitin tänään pelaamaan uutta kautta.

1. draftasi Red Wingssit ja hyvin on kausi lähteny joukkueella käyntiin. 8 peliä alla ja 8 voittoa, olen tiimissä paras pistemies ja olen ratkaissut 3 peliä. Eli ei ne väkisin laita farmiin ;) pitää vaan voittaa ja tahkota pisteitä niin kyllä siellä kolmos vitjassa pysyy näin aluksi :D

En kyllä siltikään tajua tuota, kuten moni on kertonut olevansa ykkösenä pisteissä ja näin ees päin, että miksi ne siltikin farmiin laittaa? Voihan se tietty olla joukkue kohtaistakin, sillä sama juttu oli kun pelasin Nashvillessä (kakkosena olin pisteissä 4 pelin jälkeen koko NHL:n pistepörssissä ja silti farmiin antoivat lähtöpassit :confused:)

Nooh saa EA vielä vähän viilaamista näinkin mahtavaan peliin
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyl tosiaan on todella paljon parannettavaa tuossa be a prossa. Aivan liian vähän tehty parannuksia 09 versioon nähden.

Sekin rupesi ottamaan päähän kun oma joukkue on todella passiivinen melkein kaikessa. Kokoonpanoon ainoat muutokset oli kun itse nousi ketjuissa ylös. Kausien välissä oma joukkue tekee pari sopimusta uusien varausten kanssa, mutta siihen se jää. Muut joukkueet tekee vaihtokauppoja ja sopimuksia vapaiden pelaajien kanssa, kun taas oma joukkue ei tee yhtään mitään. Sama myös kauden aikana.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pitää nyt vielä ottaa kantaa tähän BaP:iin, sillä itse aloitin tänään pelaamaan uutta kautta.

1. draftasi Red Wingssit ja hyvin on kausi lähteny joukkueella käyntiin. 8 peliä alla ja 8 voittoa, olen tiimissä paras pistemies ja olen ratkaissut 3 peliä. Eli ei ne väkisin laita farmiin ;) pitää vaan voittaa ja tahkota pisteitä niin kyllä siellä kolmos vitjassa pysyy näin aluksi :D

En kyllä siltikään tajua tuota, kuten moni on kertonut olevansa ykkösenä pisteissä ja näin ees päin, että miksi ne siltikin farmiin laittaa?
Voihan se tietty olla joukkue kohtaistakin, sillä sama juttu oli kun pelasin Nashvillessä (kakkosena olin pisteissä 4 pelin jälkeen koko NHL:n pistepörssissä ja silti farmiin antoivat lähtöpassit :confused:)

Nooh saa EA vielä vähän viilaamista näinkin mahtavaan peliin

Se taitaa riippua myös sijoittumisesta ja joukkuepelistä. Eli jos kaikki on A, niin eivät varmasti heitä farmiin:cool:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo ei ne pisteet aina riitä, jos on täys m*lkku muuten, eli teamplay surkea, ja sijoittuminenkin kusee. :)

Toki mun mielestä sais myös katsoa hieman enemmän läpi sormien tuo kone, OK kyse on junnusta joka draftataan, mutta ei se nyt aina niin pilkulleen ole että kaikki tarttis olla vähintään A- (vai miten se nyt meni)...Jos muuten homma toimii.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Edmonton Oilers draftasi minut ekana ja tein 4 ensimmäisessä pelissä Yhteensä 4+4. Muutenkin pelaaminen oli A:n tasoa niin sain jäädä NHL. Eli kyllä siihen varmaan vaikuttaa kaikki kolme osa-aluetta, että saako jäädä NHL vai ei
 
Ylös Bottom