Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Niinhän sitä juuri tehdään, mutta AI ohjaa sitä toista ;) Yleensä sitä ehtii vaihtamaan maalin edessä päivystävälle pakille, jos vastus saa syötön lähtemään sinne takatolpalle, mutta niitä kertoja varten, jolloin sitä ei onnistu tekemään ajoissa, olisin vain vinkkiä kysellyt ;)

No tässä uudessa päivityksessä AI pakkien pitäis älytä ne tilanteet paremmin, mutta tiedä sitten pitääkö sekään paikkaansa.

Fifassa joutui alottaan kokonaan uuden Manager Moden, joten pelkään että tässä sama asia edessä, tosin yhtään varma en asiasta ole...
Nojoo, eipä tuolla oikeastaan väliä, kun näemmä uudet Ultimate Rosterit tulleet eilen. Joten UrhoMatti....

Tietääkö joku onko sitä jersey-koodia jo julkaistu? Siis sitä millä saa lisää niitä peliasuja.

Mikäs ***** täs pelis on, kun ei ne helvetin 3 Boost slotin potat aukee, vaikka tein kaikki mitä vaadittiin elikkäs Vähintään 70pistettä kaudessa. Kauden tehot kun pleijarit olivat päättyneet;
66Games +110points +95. Tasona oli tulokas ja simuloin loppukauden pelit milloin tipuin AHL:ään ja simuloin 2.kauden alkuun ja silti ei auennut. Hirveen työn tein tai en hirveet, mutta silti.. Mikä mahtaa mätätä? Ja miten saa niihin normaali kypäriin, niitä boosti slotteja?

Ps. Kiitos jo etukäteen, niille ketä viitsii vaivautua vastaamaan.

Mikäs ***** täs pelis on, kun ei ne helvetin 3 Boost slotin potat aukee, vaikka tein kaikki mitä vaadittiin elikkäs Vähintään 70pistettä kaudessa. Kauden tehot kun pleijarit olivat päättyneet;
66Games +110points +95. Tasona oli tulokas ja simuloin loppukauden pelit milloin tipuin AHL:ään ja simuloin 2.kauden alkuun ja silti ei auennut. Hirveen työn tein tai en hirveet, mutta silti.. Mikä mahtaa mätätä? Ja miten saa niihin normaali kypäriin, niitä boosti slotteja?

Ps. Kiitos jo etukäteen, niille ketä viitsii vaivautua vastaamaan.

Jos tiput kesken kauden AHL:llään niin luultavasti tilastot nollaantuu.
Ja normaaliin kypärään ei ainakaan omien tietojeni mukaan voi saada mitenkään boosti slotteja.

EDIT: mmiikkssuu, muistathan ensi kerralla pistää kysymykset tuonne peliapu keskusteluun, kun tänne on semmoinenkin tehty.

Niin onko joku huomannu vielä mitään merkittävää eroa 1.02 patchis?

Uskaltaako vieläkään mennä psn:ää kirjoittelee viestejä pelikavereille?

No mulla ainakin tän patch:in jälkeen vaan enemmän jumitellu mitä tätä ennen ja niihin normaaleihin kypäriin ei saa edes mitään boostislotteja... Mut onlines ei oo kaatunu, kun kerran.

Ps. Odotellessa patch 1.03 -.-''

Ainakin meikäläisen kiekkokaupassa löytyy tokan rivin toka potta CCM V10, jossa on kolme tehostepaikkaa.

Aloittelin patchin jälkeen uuden Be a Pron, pelaajana RW PWF ja superstar luonnollisesti. Prospects matsissa hattrick ja 2. draftina Montrealiin. Ekassa matsissa 5 häkkiä, viimeinen tyhjiin :D.

Koskaan tullut näin hyvää starttia. Jos menee puolikskin noin hyvin loput 4 matsia ja tiputtavat silti farmiin, niin saa riittää koko BaP paska mun osalta lopullisesti :D.

Vihdoin tuli nhl 94 trophy vahingossa kun menin pelaa ja ihmettelin ku ei napit toimi ja poistuttiin pelistä yhteinen lopetus ja trophy napsu. oli näköjää noi napit jääny päälle. aikasemmin pelannu 3 ottelua turhaa ja voittanu 2. en tiedä oliko sitten päivityksellä mitään osuutta asiaan.

Noniin 20 peliä onlinessa pelattu ja odotettua paremmin on mennyt tilastot. 12-7-1 :)
Eräs asia kyllä häiritsee ja pahasti, se että vastustaja menee johtoon niin pakit alkavat temmpuilemaan ihan miten sattuu. Äskönen peli oli yhtä kuin fiasko... vastustaja saa kiekon omassapäässä menee yli punaviivan ja sen jälkeen yli siniviivan niin omat pakit pysähtyy siniviivalle että tulee 2 vs 1 ja minun pitäisi hyökkääjällä yrittää estää kiekkoa, noh harvoin saan katkaistua ja sitten syötty tulee tolpan viereen ja one timer maalihan siitä sitten tuli. Eräässä pelissä tuli 7 one timer maalia vastustajalle ( ei yrittänytkään kuin one timereita tai vanhanaikaisia ) 1. erässä! noh en todellakaan jaksanut pelata sitä peliä joten lopetin :p
Muuten peli on aivan manio vähän vaikeuksia kyllä oli noissa uusissa napeissa mutta parin päivän sisällä ne oppisi ja voittoja tuli. Be A Gm on myös aivan loistavaa mutta kun pelaa pelin konetta vastaan niin ei voi sanoa kuin ''kone huijaa!'' vastustaja ei saanut kuin 9 vetoa minä 35 mutta en saanu reppuun millää, vastustaja sitten pääsi hikiseen siniviivan yli ja laittoin rennoin rantein vedon maalivahtia kohti, sinne meni... 1-0 hävisin... :rolleyes:

Onkos tässä sellaista parasta joukkuetta ollenkaan vai onko joillakin joukkueilla vain jokin vahvuus, esimerkiksi pelaan AINA Dallas Starsilla ja jos joutuu Torontoa vastaa sitä on aivan mahdotonta pärjätä Dallasilla. Tuntuu että Sundinit ja kaverukset ovat paljon ismompia nopeampia ja tarkempia laukomaan kuin Modano ja muut heput.

Onkos tässä sellaista parasta joukkuetta ollenkaan vai onko joillakin joukkueilla vain jokin vahvuus, esimerkiksi pelaan AINA Dallas Starsilla ja jos joutuu Torontoa vastaa sitä on aivan mahdotonta pärjätä Dallasilla. Tuntuu että Sundinit ja kaverukset ovat paljon ismompia nopeampia ja tarkempia laukomaan kuin Modano ja muut heput.

Myy vaan Mike pois niin alkaa tulosta tulemaan. :p

Mulla on sellanen onglema, että en tiiä onko toi päivitys tullu mulle. Mun veljet yleensä pelaa pleikkarilla ennen mua ku tuun koulusta niitten jälkee ja ne ei oikee tiiä niistä päivityksistä ja muista asioista ja ne sanoo että ne ei ois asentanu mitää käynnistyksen yhteydessä. Mulle ei ainakaa oo tullu mitään että ois pitäny päivittää. Niin näkeekö sitä mistään enää että onko se päivitys asennettu?:confused:

Mulla on sellanen onglema, että en tiiä onko toi päivitys tullu mulle. Mun veljet yleensä pelaa pleikkarilla ennen mua ku tuun koulusta niitten jälkee ja ne ei oikee tiiä niistä päivityksistä ja muista asioista ja ne sanoo että ne ei ois asentanu mitää käynnistyksen yhteydessä. Mulle ei ainakaa oo tullu mitään että ois pitäny päivittää. Niin näkeekö sitä mistään enää että onko se päivitys asennettu?:confused:

Jos sun plösö on yhteydessä internettiin et voi edes käynnistää änäriä ellei päivitystä ole asennettu.

Tuntuu että Sundinit ja kaverukset ovat paljon ismompia nopeampia ja tarkempia laukomaan kuin Modano ja muut heput.

Minkä vuoden versiota pelailet :D

Yritin tässä etsiä toimivia slidereitä tästäkin ketjusta, tuloksetta.
Ite pelaan tällä hetkellä ammattilaisella muokatuin sliderein mut jotenkin vaan ei tunnu ok:lta.
Olisko jollain laittaa hyväksi todettuja / realistisia slidereita perjantain kunniaks ?

Yritin tässä etsiä toimivia slidereitä tästäkin ketjusta, tuloksetta.
Ite pelaan tällä hetkellä ammattilaisella muokatuin sliderein mut jotenkin vaan ei tunnu ok:lta.
Olisko jollain laittaa hyväksi todettuja / realistisia slidereita perjantain kunniaks ?
Ite pelailen muokatuilla näillä:
**Lordofthething's realistic Superstar Sliders** - Operation Sports Forums

En nyt jaksa änäriä käynnistää ja katsoa mitä oon muuttanut, nuo näköjään hankalasti editoi samaan viestiin nuo muutokset niin alkuperäiset katoaa. :mad:

Paremmat kuin nuo flyermaniat joka tapauksessa itselle, huomattavasti.

Eikös noi sliderit kannata jokaisen säätää oman makunsa mukaan? Ainakin tietokonetta vastaan pelatessa oma taitotaso suhteessa tietokoneen taitotasoon vaikuttaa minkälaisilla slidereilla kannattaa pelata. Kannattaa vaan ottaa ekaks ihan se oletus vaikka ammattilainen jos se on tasaisin tietokonetta vastaan ja sitten lähtee pikku hiljaa muuttaan kun tuntuu ettei jokin asia ole mieluisa. Toista ihmispelaajaa vastaan taas on hieman eri ja vaatii oman säätönsä.

Osaako joku sanoo että mikä asetuks online peleissä on 1vs1? Kaveri sanoi että ainakin 09:ssä ois ollu supertähti, mutta ite olin ammattilaisen kannalla. Itse kun netissä paljon pelaan niin en haluis kuitenkaan hirveesti muuttaa slidereitä online vastaiseks ettei tuntuma mene.

Ylös Bottom