Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kojo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

saako noita tokan kierroksen pelejä pelata aikasemmin jos otteluparit on varmoja?

Poikeustapauksessa voi ennakkoon pelata, esim jos tuleekin yllättävä reissu kyseiselle viikolla ja saa vastapuolen kanssa sovittua pelin edelliselle viikolle esimerkiksi. Muuten yritetään selvyyden vuoksi pelata aikataulussa, eli tällä viikolla ekan kierroksen pelejä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Sattu kyllä laittoman kova vastus ekalle kierrokselle. Tiukat väännöt oli Aapon kanssa. En varsinkaan toisessa pelissä voittoa ansainnut pelin hallinnan ja laukausten perusteella.

Välillä tuntuu vaan, että toisilla se kiekko liimattu lapaan, kun ei tahdo millään saada pois. Yleensä olen se hallitseva osapuoli, jopa hävityissä peleissä. Helposti turhautuu, kun peli pyörii omassa päässä ja rangaistujakin tuli otettua enemmän, kun tavallisesti 10 pelissä yhteensä.:confused:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Mitkäs nyt on sitten niitä bugi maalei tässä pelissä? Jokaisella on tietty oma tyylinsä pelata ja toinen on toista ärsyttävämpi, mutta eikös tuo nyt ole ihan sama kuitenki kaikille. Hammasirvessä kuitenkin väännetään. 09:ssä vaan oli liikaa maalei joita pelintekijätkään eivät halunneet peliin mukaan jotka upposi jokainen kerta.

En minäkään ole törmännyt vielä mihinkään ns. bugimaaleihin, jotka menevät paljon useammin kuin oikeassa jääkiekossa sisään. (Pienellä varauksella tuntuu, että jossain tyylissä moket imevät liian helposti, mutta en kyllä tässä ketjussa sitä mainitse.)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Eiköhän kaikki vedä suht rennolla asenteella.. Toivottavasti ainakin sellainen vie koko turnauksen..
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Saakos noita tokan kierroksen otteluja sittenkin jo pelata? Näyttävät jotkut jo pelanneen...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Viimeinen päivä pelata ekan kierroksen pelit alta pois. Jos pelejä ei ole maanantai-iltaan mennessä, siirretään aktiivisempi pelaaja seuraavalle kierrokselle.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Viimeinen päivä pelata ekan kierroksen pelit alta pois. Jos pelejä ei ole maanantai-iltaan mennessä, siirretään aktiivisempi pelaaja seuraavalle kierrokselle.

Mulla olis pelit TwiSt-nimistä kaveria vastaan mutta en ole saanu siihen yhteyttä. Pistin foorumin ja pleikan kautta viestiä. Viimeksi käynyt täälläkin viikko sitten.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Viimeinen päivä pelata ekan kierroksen pelit alta pois. Jos pelejä ei ole maanantai-iltaan mennessä, siirretään aktiivisempi pelaaja seuraavalle kierrokselle.

Ensimmäisen kierroksen vastustajani Laaso ei vastannut vierailijaviestiini, joten siirretäänkö minut aktiivisuuteni perusteella nyt 2. kierrokselle tästä otteluparista?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Eipä oo mun vastustaja Saeynaejoki ollut online kahteen viikkoon. Oon muuttohommissa loppuviikon niin tarveis melkein alkuviikosta saada pelattuu..
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Täällä on kanssa vastustaja ollu hieman hmmm... "poissaoleva".
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

En saa enää yhteyttä toisenkierroksen ottelupariini nyyberiin.. Aluksi yhteydenpitoa oli muttei enään:(.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Toinen kierros pelattu.:) Muutamia jatkoonpääsijöitä piti taas ratkoa aktiiviisuuden perusteella.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Kolmannen kierroksen vastustajani Raisuli on luultavammin luovuttanut!? Nimittäin kaveri poisti minut kaverilistalta ja sanoi änärin sisäisellä viestillä ettei hän enää pelaa! Voitot ovat nyt 2-0 mulle. Joten toivoisin myös Raisuli tänne asiallista vastausta siitä, pelaatko sä vai et?

Kiitos.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

En ole vastustajaani doppelpopiin saanut mitään yhteyttä. Saa nähdä saadaanko huomennakaan pelejä pelattua...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Kolmannen kierroksen vastustajani Raisuli on luultavammin luovuttanut!? Nimittäin kaveri poisti minut kaverilistalta ja sanoi änärin sisäisellä viestillä ettei hän enää pelaa! Voitot ovat nyt 2-0 mulle. Joten toivoisin myös Raisuli tänne asiallista vastausta siitä, pelaatko sä vai et?

Kiitos.

Jees, eli kaverista ei ole kuulunut mitään. Oli poistanut mut kaverilistalta, kysyin muutama päivä sitten uudestaan kaverikseni, mutta ei ole hyväksynyt! Ja tänään on viimeinen päivä pelata.

Joten voit siirtää mut seuraavalle kierrokselle. Kaveri luovutti.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Olen hommaamassa NHL10. Onko kukaan järjestänyt turnauksia missä pelataa esim 2vs2, tai vaikka 4vs4. Olisi kiva pelata kaverin/kavereiden kanssa ennemmin kuin yksin. Vai onko semmoisen turnauksen tai sarjan tekeminen edes mahdollista NHL10:ssä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Olen hommaamassa NHL10. Onko kukaan järjestänyt turnauksia missä pelataa esim 2vs2, tai vaikka 4vs4. Olisi kiva pelata kaverin/kavereiden kanssa ennemmin kuin yksin. Vai onko semmoisen turnauksen tai sarjan tekeminen edes mahdollista NHL10:ssä.

Viime keväänä tota koitettiin 2vs2, mutta homma meni puhuin kun niin moni lopetti homman kesken. Mutta tämä ei kuulu vissiinkään tähän threadiin. Yleiseen nhl ketjuu noi.
 
Ylös Bottom