Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kojo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Joten en taida olla ihan pelikunnossa! Joten ei niitä ennen perjantaita pystyis pelaamaan??
Noi voihan kinkku. Jaa-a no täytyy katsoa. Vkl kun olis tosiaan ollu just se paras aika mun kannalta. Hmm..mietin tässä. Ehkä keskiviikko sopii. Jos silloin saatais vedettyä kerralla koko homma läpi? On muuten tullu aijemmatkin sarjat vedettyä aina yhdellä rykäyksellä läpi.

Pronssiskin tais tuo paras viidestä -sydeemi olla? Mun puolesta voitas kyllä vetää tuo ajan säästämiseksi läpi paras kolmesta, mutta käykö se sulle? Ihan ilmaiseksi en kuitenkaan sitä 20€ latausta viitti sulle antaa, vaikka kävi jo mielessä, jaksaako koko pronssipelejä :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Noi voihan kinkku. Jaa-a no täytyy katsoa. Vkl kun olis tosiaan ollu just se paras aika mun kannalta. Hmm..mietin tässä. Ehkä keskiviikko sopii. Jos silloin saatais vedettyä kerralla koko homma läpi? On muuten tullu aijemmatkin sarjat vedettyä aina yhdellä rykäyksellä läpi.

Pronssiskin tais tuo paras viidestä -sydeemi olla? Mun puolesta voitas kyllä vetää tuo ajan säästämiseksi läpi paras kolmesta, mutta käykö se sulle? Ihan ilmaiseksi en kuitenkaan sitä 20€ latausta viitti sulle antaa, vaikka kävi jo mielessä, jaksaako koko pronssipelejä :)

Jees, täytyy kattella!! Joo sopii se paras kolmesta. Jos se vain järjestäjälle käy?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Joo sopii se paras kolmesta. Jos se vain järjestäjälle käy?
No se olisi hyvä homma. Saataisiin pelit nopeammin pakettiin, ja kun nämä ei tosiaan finaaleja ole. On muuten monessa oikeassakin sarjassa niin, että pronssit ratkotaan lyhyemmän kaavan kautta kuin ykkössijat.
Luulisi, että järjestäjillekin sopii. Kääntäisin sen niin päin, että miksi ei sopisi. Oltaisiinhan me voitu tehdä tämä homma "salaakin" :D Sovittu keskenään tämä sama ja heitetty sitten vain joku tulos viimeisen ja ratkaisevan pelin tulokseksi :p
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut


Loistavaa! :)

Eli arkom, sovitaan näin. Pääsisin tänään töistä kyllä 6 joten senkin jälkeen voisi käydä. Mutta ei vedetä mitään paniikkia tästä, lisäilen sut mun kaverilistalle niin katsotaan.

Ja Kojo, onkos tälläistä turnausta tulossa uutta ja jos on niin milloin? :) Tai no sama se, nimittäin tammikuussa pitää lähteä "pikkupoikien keskitysleirille" Säkylään, joten se siitä. Lomat taitaa vain mennä silloin ryyppäämiseen, ja vitututkseen siitä, että joutuu kohta takaisin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Eli arkom, sovitaan näin. Pääsisin tänään töistä kyllä 6 joten senkin jälkeen voisi käydä. Mutta ei vedetä mitään paniikkia tästä, lisäilen sut mun kaverilistalle niin katsotaan.
Jep no panic :D

Tänään on ilta omistettu sm-liigalle :p... Jos huomenna pelattais.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Jep eli Finaali meni meikäläiselle.

En tiedä oliko Eskomer pelaillut viimeaikoina liikaa Modern Warfarea vai mistä kiikasti, kun oli tunne, että jätkä ei ollut ihan parhaimmillaan.

Tampa Bayn puolustus oli varsinkin toisinaan heikko lenkki, liian helposti Calgary sai hyviä paikkoja, eikä Smithistä ollut oikein finaalitorjujaksi.

Vaikka laukaukset menivät minulle, niin pakko myöntää, että Eskomer on perkeleeen vaarallinen hyökkäyspäässä. Varsinkin 3. pelissä pienetkin virheet Eskomer käytti armotta hyväksi, josta voitto hänelle tulikin 5-4 jatkoajalla.

Viimeistä peliä ennen oli pieni "kävelytauko" taas, kuten Ovaskaakin vastaan oli. Pelasin parhainta ja tarkkaa peliäni ja tuloksena oli 5-1 voitto finaalimatsissa. Täytyy sanoa, että koko ajan oli kyllä pelko perseessä, että vielä se nousee kunnes minuutit alkoivat olla loppumaisillaan. Kiitos Kiprusoffin gamesaverin viimeisessä erässä, kun johdin 4-1, jos se olisi mennyt maaliin olisin ollut kusessa ja Eskomerin takaa-ajo täysillä päällä.

Kiitokset finaalivastustajalleni jännittävistä hetkistä.

Kiitokset turnauksen järjestäjille hyvästä turnauksesta.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Jees onnittelut Ludsonille. kyllä parempi voitti. Oma pelini näytti vähän samalta ku jokereilla alkukaudesta:) syy todennäköisesti oli modern warfare 2 joka vei kaiken peliajan..

kiitokset turnauksen järjestäjille ja muille pelaajille. näitä lisää!
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Meillä on pronssipeli vieläkin pelaamatta. Viestiä olen yrittänyt Ovaskalle laitella, mutta ei ole kuulunut nyt mitään...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Otetaankos millon niitä osoitteita ylös vai odotetaanko pronssipelin loppumista?
 
Jos me nyt huomenna saatas noi pelit jo pois jaloista! Toivottavasti ovaska käy lukemassa vierailijaviestini. :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Jos me nyt huomenna saatas noi pelit jo pois jaloista! Toivottavasti ovaska käy lukemassa vierailijaviestini. :)

Kyllä! Huomenna pelit on pois alta! :)

Ja Ludson! ONNEA!!! Eli en siis hävinnyt turhalle jätkälle.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Hienoa peliä joo todellakin oli! Paskinta peliä mitä oon melkein nähnyt. Vanhanaikaisten yrityksiä ja viimeinen ottelu siihen ratkesikin, en olis heti uskonut et viitsii edes koittaa noita tässä turnauksessa..

Mutta joo, en jaksa vikistä. Harmittaa vain se, että kyllä toisten kanssa pelaaminen reilua oli. Mut se siitä, kiitoksia.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

EDIT:
Anti olla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [PS3] Turnauskeskustelut

Turnaus saatu päätökseen ja erityiskiitos kaikille osallistujille että matsit saatiin pelattua vähillä luovutusvoitoilla. :)

Voittajaksi selvisi:
Ludson

Hopeaa sai:
Esmoker

ja pronssia:
arkom

Onnea voittajille.
 
Palataan nyt tähän turnaukseen vielä muutamalla sanalla. Lähinnä asia koskee:
On muuten aika rasittavaa, kun nuo loukkaantumiset ovat tulleet mukaan. Meikäläinen on Detroitilla vääntänyt nämäkin pelit läpi. Noh eilen sitten, kun alettiin pelejä vetämään läpi, niin ennaltaan kapeasta hyökkäyksestä (eihän Red Wingsien hyökkäys kapea oo, jos sielä on kaikki kunnossa, mutta kun nyt oli varmaan puolet pois :D) oli vielä Williamskin näköjään lasaretin puolelle. Kaverin olin aijemmin nostanut kakkossenaksi, nyt siihenkin täytyi joku "randomi" kaivaa.

Mietin kyllä jo tutun ja turvallisen Detroitin pois vaihtamista, mutta tuolla nyt kuitenkin menin.
 
Ylös Bottom