Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Roster-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Torpedo 360
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Mulla tilttaa aina kun saipalaisiin kajoaa.. Immonen kuitenkin sieltä siirtyi ja joku muu, mutta aina jumitti. Muuten on nopeemman oloista siirtelyä kuin edellisissä, harrmi vaan kun khl puuttuu.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

No eipä kai auta kun venata jotain päivitystä sitten. Harmi homma kun vklopun aikana noi rosterit ois tullu kuntoon! Lauantai illaksi jopa!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

No eipä kai auta kun venata jotain päivitystä sitten. Harmi homma kun vklopun aikana noi rosterit ois tullu kuntoon! Lauantai illaksi jopa!

Ei noita rostereita pystys käsitteleen mitenkään pc:llä? Silloin ei ainakaan tilttaisi, mutta voi olla kyllä hiukan vaikeaa. EA voisi laittaa jakoon tuollaisia ohjelmia jota itsekkin käyttävät :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Ei noita rostereita pystys käsitteleen mitenkään pc:llä? Silloin ei ainakaan tilttaisi, mutta voi olla kyllä hiukan vaikeaa. EA voisi laittaa jakoon tuollaisia ohjelmia jota itsekkin käyttävät :rolleyes:

minkähän laista ohjelmaa ne käyttää? oon aina luullu et ne tekee sen tuollee, mite ite voi niitä muokata :p
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

mä oon siirtäny HIFK:n melkee kokonaa kuntoo, muttei mul oo vaa kaatunu peli
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

pistä tähä nopeesti lista tulleist ja lähteneist pelaajist

ku oon hukannu IS SM-Liiga lehden
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Yritän ettii Petteri Wirtasta mutten löydä AHL:lästä IOWA CHOPsia
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

ootko tornado muute kokeillu pitää pleikkarin sillee ettei se oo kytkettynä nettii ?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Ei auttanu sekään..voi kilin ***** tätä!

Taitaa olla niin että meikäläinen ei ainakaan voi tehdä noita rossuja ja luultavasti kiinnostuskaan ei kovin suuri ole kun kukaan ei ole sitä fileä pistänyt jossa nuo kokoonpanot toimii niin olisi voinut edes kokeilla pelittääkö!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

bugaakse muiden joukkueiden kans vai vaan saipan, mietin jos tekisit sen sillee et muut valmiiks paitsi saipa
 
ei oikeen etene. lyhyesti ja ytimekkäästi

MIKSEN LÖYDÄ DALE CLARKEA BLUESISTA !?!?!?:confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Koska hän pelaa HIFK:ssa ja sieltä häntä taas ei löydy, koska pelin nimi ei ole SM-Liiga 10.

Kannattaa tutustua muokkaa-namiskaan ennen kuin pahat modesedät suuttuu.

Itselläkin tilttaa ps3 tuohon SaiPan Koskiseen, joten en voi lähettää rosteritiedostoa, jossa tätä ongelmaa ei olisi :( toivottavasti joltain se löytyisi.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Laitoin Torpedolle viestiä, toivottavasti toimii! Hiukan sai kikkailla, mutta onnistuihan se loppujen lopuksi :)
 
Ylös Bottom