Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Roster-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Torpedo 360
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

samppppppa laitahan se raakaversio jakoon. ;)

Otatko sen Koskisen pois vielä sieltä Saipasta kun se jumittaa koneeni :) Sitten pääsen vauhtiin!
Mene Koskisen päälle, valitse joukkue johon haluat tyypin siirtää, vaikka kuva jumii paina X ja Neliö ja sitten ympyrää muutaman kerran. Käynnistä kone uudestaan ja Koskinen on poissa SaiPalta.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Otat muistitikun laitat sen kiinni koneeseesi luot tikulle kansion MUSIC laitat kappaleet sinne ja sitten tunget tikun kiinni pleikkariin ja siirrät biisit PS3:selle ja luot playlistin sitten käynnistät NHL10 ja menet omat biisit kohdalle ja siirrät biisit peliin.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Mä voisin kans ottaa vastaan sitten valmiit kokoonpanot yms. :) Onko tarkempaa tietoa milloin on valmista muutako tuo "ensi viikolla"? Ei sinänsä kiire, ja oon vääntäny itekki noita kokoonpanoja aikasempiin änäreihin, niin tiiän kyllä homman vievän aikaa. ;)
Kiitoksia jo kaikille jotka on jaksanut väsätä noita ja hattua täytyy nostaa!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Yhtyisin edelliseen jos hän olisi eri sukupuolta...elikkä Torpedo puhui asiaa torpedoissaan liigojen väliset vertailut upottavalla kommentillaan. Parhaiten ja helpoiten teette rosterit juurikin tuolla lailla. Taitoerojen suuruuksiin on tällöin huomattavasti helpompi vaikuttaa.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Yhtyisin edelliseen jos hän olisi eri sukupuolta...elikkä Torpedo puhui asiaa torpedoissaan liigojen väliset vertailut upottavalla kommentillaan. Parhaiten ja helpoiten teette rosterit juurikin tuolla lailla. Taitoerojen suuruuksiin on tällöin huomattavasti helpompi vaikuttaa.

No joo mutQ ei se oo sit realistist, jos pelaajat on yht hyvii ku änäris:rolleyes:


Jos käytettäisiin sitä össin painottamaa "raakaerottelu" vai mikä lie, niin S/M-liigapelaajille voisi olla jotenkin näin:


Muutama SM-liigatason tähti, max. 1-3 /joukkue = 75-80
1-2 ketjujen luottomiehet = 70-74
alempien ketjujen liigajyrät = 60-69
junnut ja ylijäämäpelaajat = 50-59

Iisii.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Paul voikin sitten väsätä nuo kun on taulukot ja kaikki valmiina ;) Jos mä teen vaan noi varusteet!!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Lähetä sit vaan taulukkoo tänne päin;)

Muutama SM-liigatason tähti, max. 1-3 /joukkue = 75-80
1-2 ketjujen luottomiehet = 70-74
alempien ketjujen liigajyrät = 60-69
junnut ja ylijäämäpelaajat = 50-59

Tuossahan sen jo paljastit :)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Muutama SM-liigatason tähti, max. 1-3 /joukkue = 75-80
1-2 ketjujen luottomiehet = 70-74
alempien ketjujen liigajyrät = 60-69
junnut ja ylijäämäpelaajat = 50-59

Tuossahan sen jo paljastit :)

Kyl kyl:p

Ja Helge pelaavaan kokoonpanoon:cool:
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Se ehdottamani raaka-erottelu ei ota huomioon millään lailla sitä mitä overall arvoista tulee, systeemi kuitenkin lopulta tuotti suurin piirtein oikeanlaiset pelaajien väliset overall-arvot, kun vaikkapa pelin tärkeimmillä osa alueilla jämäpelaajat - ylempi keskiluokka sijoittui suurinpiirtein seuraavilla taitoarvoilla huomattavasti alemmas kuin tähtipelaajat. Käytän suurinpiirtein arvoja tässä, kun olen kaiken materiaalin jota kehittelin rostereita varten valitettavasti tuhonnut.

-syöttäminen (tähdet ja hyvät pelaajat pääsääntöisesti jonnekin 70-99)
-laukaisuvoima (tähdet ja hyvät pelaajat pääsääntöisesti jonnekin 70-99)
-laukaisutarkkuus (tähdet ja hyvät pelaajat pääsääntöisesti jonnekin 70-99)
-harhauttaminen (tähdet ja hyvät pelaajat pääsääntöisesti jonnekin 70-99)
-jne...

Oma vanha materiaali sisälsi mm.laskukaavat ja kertoimet, taitoerojen rakentamiskaavat, joista esimerkkinä vaikkapa maalivahtiarvojen rakentamiskaavat: torjuntaprosenttien, päästettyjen maalien keskiarvon ja joukkueen puolustustaidon huomioonotto kertoimineen, ja tämä kaava sitten tuotti arvon, josta lähdin liikkeelle. Oli se jotenkin vielä sidottu pelimääräänkin, eli piti olla riittävästi pelejä pelattuna, että tätä kaavaa käytin.

Olisi pitänyt säästää ne pari vuotta sitten, vaimo piti hieman yksinkertaisena meikäläistä, mutta pitäähän sitä aikuisella miehellä airot olla vaikka vene puuttuisikin. Saapa nähdä onko enää kiinnostusta alkaa moista systeemiä rakentelemaan, vaikka sitä olikin aika mielekästä pyrkiä pohdiskelemaan vähän syvällisemmin. Systeemi ainakin takasi sen, että pelaaja-arvot pohjautuivat edes jotenkin realismiin, eikä omiin mutu-mietelmiin, koska niissä käytettiin laskentakaavoja vahvasti apuvälineenä. Tein kyllä jotakin hienosäätöjä sitten jälkeenpäin.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Torpedo pyytäisin sulta tähän vastausta: voinko siis saada heti samallalailla ne roster-päivitykset kun muutkin vaikka minulla ei ole nettiä ps3:sessa?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Torpedo pyytäisin sulta tähän vastausta: voinko siis saada heti samallalailla ne roster-päivitykset kun muutkin vaikka minulla ei ole nettiä ps3:sessa?

Minä voin vastata.. Ihan samallalailla sä ne rosterit saat pleikalle kuin kaikki muutkin. :)
Esim. Torpedo tai kuka nyt lähettääki ne vaikka mesen kautta, niin sitten siirrät ne kokoonpanot koneelta muistitikulle (muista tehä oikeat kansiot tikulle) ja sitten vaan muistitikku kiinni pleikkaan ja siirrät ne rosterit sinne. ;)

Niin ja oletin, että tarkoitit vain näitä rostereita mitä nämä jotku kaverit on tekemässä? EAhan päivittää niitä NHL:n kokoonpanoja, mutta ei muiden sarjojen.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Siis menee vähän yli multa.. Miten noi rosterit laitetaan itse peliin? Siis esim joku jakaa ne mesest ja tallennan ne muisti-tikulle ja siitä ps3:n mutta mitäs sitten? Pitääkö ps3 tehä jotai kansioita niille rostereille? ÖÖÖ.. Kiitokset sille joka osaa vastaa ja selittää sillein et vähän housukin ymmärtää..
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Siis menee vähän yli multa.. Miten noi rosterit laitetaan itse peliin? Siis esim joku jakaa ne mesest ja tallennan ne muisti-tikulle ja siitä ps3:n mutta mitäs sitten? Pitääkö ps3 tehä jotai kansioita niille rostereille? ÖÖÖ.. Kiitokset sille joka osaa vastaa ja selittää sillein et vähän housukin ymmärtää..

Itse teen seuraavasti:

Pelit -välilehti -> Tiedon tallennustyökalu -> Selaa kunnes vastaan tulee "NHL 10 - kokoonpano" -> Painetaan kolmiota ja kopioi -> Valitse kohteeksi USB-laite (muistitikku) -> Muistitikku koneeseen ja muistitikulta löytyvä SYS-DATA tiedosto korvataan uudella, jonka olet ladannut -> Kone PS3:een -> Pelit ->Tiedon tallennustyökalu -> USB-laite (muistitikku) -> mennään rosterin kohdalle -> Painetaan kolmiota ja kopioidaan -> Aloitetaan NHL 10 peli ja sieltä löytyy kohta Lataa/Tallenna/Poista ja sieltä Lataa Kokoonpanot ja sitten etsiskellään se oma kokoonpano.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Hei onkos tähän sm-liigaan mahdollista saada se kultainenkypärä parhaallepistemiehelle? Kun nyt sitä ei ole EA tuohon tehnyt.

Toinen asia teettekö te tähän maalibiisit sun muut, kun en nyt muista onko tähän vastattu :).
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Hei onkos tähän sm-liigaan mahdollista saada se kultainenkypärä parhaallepistemiehelle? Kun nyt sitä ei ole EA tuohon tehnyt.

Toinen asia teettekö te tähän maalibiisit sun muut, kun en nyt muista onko tähän vastattu :).

Ei ole mahdollista, ainakaan mielestäni. Musiikkipaketteja on tulossa ainakin Torpedolta kunhan hän tai joku muu jaksaa leikellä maalibiisejä.
 
Ylös Bottom