Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Roster-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Torpedo 360
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Tänään jatkuu teko! Mutta ottakaa ihan rauhassa siellä, kyllä ne tulee kun on valmista! Logoja ei pysty tekemään eikä mitään mainoksia patjoihin mutta värit ja merkit oikein niin eikö sekin jo ole jotain! Ja Järvisellä on keltaiset patjat ;)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Valmiina on Blues, HIFK, HPK, Ilves, Jokerit, Jyp! Vittumaista hommaa kun noi arvot menee EA:lla aika hassusti kun vaihtaa tuota pelaaja tyyppiä! Paras maalivahti tulee olemaan Riksman ja arvot 84! Esim Jypissä Pihlman 82, Virtanen 81, ja Ilveksessä Seikola 82!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Yks jo legendaarinen jäähybiisihän on Tapparan peleissä soiva yölinnun sitä saa mitä tilaa.. Yllättäen ei kyllä multa löydy..
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Nyt on valmiina Blues,Hifk,Hpk,Ilves,Jokerit,Jyp,Kalpa,Kärpät! Äsken oli pakko ottaa yksi testi peli ja olihan se hienoa kun Jukka Hentunen niittaa ekassa vaihdossa kiekon pussiin ja pärähtää ilmoille Gonna Fly :) Hienoa :D
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Löysin ketjunne jostain internetin ihmeellisestä maailmasta ja ei voi kun hattua nostaa (jos olis päässä).Tiedän nimittäin menossa olevan melkoisen urakan. Haluaisin myös itse tuon tekemänne urakan käyttööni, joten täytyy tässä kohtaa kysyä et voinko vielä olla jotenkin avuksi?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Nyt on valmiina Blues,Hifk,Hpk,Ilves,Jokerit,Jyp,Kalpa,Kärpät! Äsken oli pakko ottaa yksi testi peli ja olihan se hienoa kun Jukka Hentunen niittaa ekassa vaihdossa kiekon pussiin ja pärähtää ilmoille Gonna Fly :) Hienoa :D

Hienoa pelissä ja livenä :) mistäs tämmöne musa paketti ois mahdollist saada?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Tänään on valmista :) Maalivahtien kanssa sai tehdä hommia että sai suht aidon oloisiksi! Maalibiisit löytyy multa, täytyy vaan lisätä volumea niihin kun tulee niin hiljaa! Onko joku hyvä ohjelma millä saisi volumet kuntoon (helppokäyttöinen)!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Tänään on valmista :) Maalivahtien kanssa sai tehdä hommia että sai suht aidon oloisiksi! Maalibiisit löytyy multa, täytyy vaan lisätä volumea niihin kun tulee niin hiljaa! Onko joku hyvä ohjelma millä saisi volumet kuntoon (helppokäyttöinen)!
Hienoa. Voitko antaa noi maalibiisit muuten mulle. Ja tohon hiljaisuuteen niin asetuksista hallimusiikki täysille.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Hienoa. Voitko antaa noi maalibiisit muuten mulle. Ja tohon hiljaisuuteen niin asetuksista hallimusiikki täysille.

Eiköhän se ole jo valmiiksi laitettu täysille työtä tekevien taholta, mutta torpedon pitää varmaan noiden mp3:ten volyymia saada nostettua, että ne kuuluu kunnolla.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Noista musiikeista, kannattaa ajaa se MP3Gain sitten kaikille pakettiin tuleville mp3 tiedostoille, ettei käy niin että tasot on aivan eri biiseistä johtuen. Ja mieluusti kokeilla vaikka yhdellä tiedostolla alkuun (kopionti, kuulostelu, säätö, rinse & repeat... ;)), miten ne tasot mäppäytyy muiden pelin äänien kanssa.

Tämähän on tosin itsestään selvyys vähänkin isomman MP3-kirjaston omaaville. :)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Laitako nää johki sivulle mistä voi ladata sitte tikulle vai mesen kautta vai miten? :D
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Joo tänne laitetaan jakoon! Saipa, Tappara, TPS, ja Ässät vielä niin on valmista! Onko muuten joku musiikki paketti jaossa jossa olis noita "lätkä biisejä" ? Operation Sportsin sivuilla on mutta ne on pääsääntöisesti NHL peleihin :)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Hatunnoston arvoinen suoritus on kyllä tuo SM-liigan kokoaminen. Olen aina toivonut, että jostain saisi "oikean" liigan kerrankin pelattavaksi ja nythän tuo toive taitaa toteutua?

OT: Että olen repeillyt monta kertaa tolle Torpedo360:n "motolle"
 
Ylös Bottom